Ik ga dit er wel inhouden bij m'n vriendenquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:53 schreef BE het volgende:
Ik schiet iedere keer in de lach als ik het stukje ‘laakbare karakter’ lees!Wat een totaal overtrokken omschrijving!
Ik denk hier wel: https://soap2day.rs/homequote:Op dinsdag 5 december 2023 17:40 schreef Document1 het volgende:
Kan je survivor ergens zien zonder download of gare brakke stream?
momenteel loopt er ook een Survivor op BBC 1. Zijn ongeveer halverwege.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:40 schreef Document1 het volgende:
Dat had ik geweldig gevonden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Floris vond ik een topgozer, pakte zijn verlies ook als een sympathieke kerel. Het enige wat team Guido had kunnen doen was alles op Willem gooien, aangezien ze hem als tacticus hadden ingeschat. Dan was hij gewoon naar huis gegaan...
Qua shock value wel, maar zie liever Willem in de finale dan Floris.quote:
Klinkt als vervelende ongezellige baggerquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben begonnen met Survivor S20 Villains VS Heroes.
Dat is toch wel ff een potje anders dan expeditie robinson hoor, tering.
Hard tegen hard, in de eerste aflevering had er al iemand een gebroken teen en iemand had een arm uit de kom![]()
Eilandraden zijn echt om elkaar uit te horen en duren beduidend langer dan bij E.R.
Niemand maar dan ook echt niemand zeurt over heimwee.
Romances kunnen gewoon, zij verliezen hun libido niet.
Het spel begint vanaf de eerste minuut, je kan zomaar een mes in je rug krijgen.
ongezellig is het zeker bij sommige mensen, maar ze spelen wel het spel 100% in tegenstelling tot die C-Ners die in E.R zitten en alleen maar zitten te deugen en niks durven.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klinkt als vervelende ongezellige bagger
Geen idee,quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:40 schreef Document1 het volgende:
Flo to the ris.quote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef Koen66 het volgende:
ahja de eetproef
Vorige week gemitst, geen idee wie er uit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |