Ik gok op Irisquote:Op zondag 10 december 2023 20:01 schreef Document1 het volgende:
Gaat er iemand nekken en zo ja wie gaat er dan nekken?
Ik las hier écht iets anders.quote:Op zondag 10 december 2023 20:01 schreef Document1 het volgende:
Gaat er iemand nekken en zo ja wie gaat er dan nekken?
Iets met een a enzo.quote:Op zondag 10 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las hier écht iets anders.![]()
@:coco
Iets met euquote:
Billquote:Op zondag 10 december 2023 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk eens een keer live mee. Hup Mark!
Het had zeker gekund.quote:Op zondag 10 december 2023 20:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Oh god nou dit zegt wel weer genoeg over mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zondag 10 december 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Als ie maar wintquote:
Dat slaat helemaal nergens opquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Wat is het onderwerp van de spoilers hierboven?
Fuck FIA
Pakaak
Iets wat ik eigenlijk niet had willen weten alquote:Op zondag 10 december 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Wie er niet winnen.quote:Op zondag 10 december 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |