Is niet finalewaardig.quote:Op zondag 26 november 2023 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoop dat die laatste vrouw er uit gaat
Jammer dat hij die munt heeftquote:
Eerst ilse exitquote:
Ik vind dat niet magquote:Op zondag 26 november 2023 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk geeft hij niet zijn munt aan jochen
Dat is geen reden om iemand naar huis te sturen.quote:
voor mij welquote:Op zondag 26 november 2023 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is geen reden om iemand naar huis te sturen.
Meest domme zet everquote:
Ja, dat.quote:Op zondag 26 november 2023 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Verstoppen in een boom en vervolgens die boom niet meer kunnen vinden
ik ook niet hoor, van mij hoeft dit niet. Het haalt mensen helemaal uit hun focus.quote:Op zondag 26 november 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Al die videoboodschappen. Ik heb er niks mee.
Ditquote:Op zondag 26 november 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had zeker geen video willen zien.
Als het goed met me gaat. Don’t mess with me.
Eens.quote:Op zondag 26 november 2023 21:07 schreef Verida het volgende:
Dat je als verliezer alsnog een extra stem kunt winnen hoeft van mij ook niet meer volgende keer.
Mark zegt nu zelfs dat hij de volgende proef zelfs expres zou kunnen verliezen om de kans te krijgen op die extra stem.
Het klopt gewoon niet, verliezer zijn en dan toch nog een extra stem kunnen winnen. (vind ik)
Inderdaad, die regel mag weg, lokt teveel strategie uitquote:Op zondag 26 november 2023 21:07 schreef Verida het volgende:
Dat je als verliezer alsnog een extra stem kunt winnen hoeft van mij ook niet meer volgende keer.
Mark zegt nu zelfs dat hij de volgende proef zelfs expres zou kunnen verliezen om de kans te krijgen op die extra stem.
Het klopt gewoon niet, verliezer zijn en dan toch nog een extra stem kunnen winnen. (vind ik)
Dit inderdaad. Na vijf seconden of zo.quote:Op zondag 26 november 2023 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Mijn evenwicht is naadje, zou zo'n proef net zo goed direct kunnen opgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |