Ja, dat ie de munt weer vindt inderdaad.quote:
Wat een zure kopquote:
idd, maar het wordt ook niet meer.quote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ben ik nou gek of blijft het aantal stemmen gelijk voor team Willem?
Je ontneemt 1 kandidaat stemrecht, dus sowieso minstens 1 stem minderquote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ben ik nou gek of blijft het aantal stemmen gelijk voor team Willem?
Maar de andere kandidaat krijgt toch die stem er weer bij?quote:Op zondag 3 december 2023 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ontneemt 1 kandidaat stemrecht, dus sowieso minstens 1 stem minder
Als diegene niet veel stemmen heeft die het duel wintquote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar de andere kandidaat krijgt toch die stem er weer bij?
Hadden we het hier ook over.quote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
IK hoop dat Mark die munt in zijn broekzak heeft
Ja nu snap ik het ook pas. Ze hebben nog extra stemmen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh, de overige stemmen die ze hebben, verliezen ze.
Ja, dat ze allebei nog extra stemmen hadden, wist ik ook niet.quote:Op zondag 3 december 2023 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het ook pas. Ze hebben nog extra stemmen.
Heel raar inderdaad als ze dit normaal niet doen.quote:Op zondag 3 december 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin dat ze op winnaarseiland te horen krijgen wie het duel gewonnen heeft.
Snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 3 december 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin dat ze op winnaarseiland te horen krijgen wie het duel gewonnen heeft.
Mark zet de munt gewoon zelf in.quote:Op zondag 3 december 2023 21:17 schreef Cirilico het volgende:
Wat spraken de mannen net af? Ik was even afwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |