abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211517383
Laakbare karakter :D
pi_211517401
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef Za het volgende:
Ze konden het niet beter verdelen, wat je moet alle stemmen op 1 persoon zetten, dus ze hadden een 6-3 keuze.
Willen had de 4-4 optie omdat Mark een zwarte stem had.
_O_ eindelijk iemand die het snapt....

Dat hebben ze waarschijnlijk wel besproken en toen kwamen ze tot die conclusie, maar omdat de regisseur de uitslag al wist is dat eruit geknipt om effect te maken.....

Nou wordt gedaan alsof willem een zo geweldig is met tactieken, maar elke kleuter kon dit bedenken. Dit is nogmaals versterkt doordat iemand ( geen idee meer wie) zei dat Willem alles uitzocht, van hoeveel dagen tot proeven, hoeveel dagen tot stemmen, etc. Als dat niveau als niet eens meer als normaal kan worden beschouwd dan zijn we als mensheid wel erg diep gezonken.....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211517427
Guido had dus achteraf beter Mark of Floris het verliezersspel kunnen laten spelen
pi_211517447
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
_O_ eindelijk iemand die het snapt....

Dat hebben ze waarschijnlijk wel besproken en toen kwamen ze tot die conclusie, maar omdat de regisseur de uitslag al wist is dat eruit geknipt om effect te maken.....

Nou wordt gedaan alsof willem een zo geweldig is met tactieken, maar elke kleuter kon dit bedenken. Dit is nogmaals versterkt doordat iemand ( geen idee meer wie) zei dat Willem alles uitzocht, van hoeveel dagen tot proeven, hoeveel dagen tot stemmen, etc. Als dat niveau als niet eens meer als normaal kan worden beschouwd dan zijn we als mensheid wel erg diep gezonken.....
Als ze alle stemmen op Jochen of Willem hadden gezet, waren ze er alsnog als winnaar uitgekomen. Dus ze hadden wel andere opties. Al helpt de regel niet qua tactische opties dat je blijkbaar alle stemmen op dezelfde in moet zetten
pi_211517490
Nu een item bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211517581
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 18:37 schreef superniger het volgende:
Nu een item bij RTL Boulevard.
Wat zeiden ze?
Hotapnyc
  maandag 4 december 2023 @ 18:52:25 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211517610
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Als ze alle stemmen op Jochen of Willem hadden gezet, waren ze er alsnog als winnaar uitgekomen. Dus ze hadden wel andere opties. Al helpt de regel niet qua tactische opties dat je blijkbaar alle stemmen op dezelfde in moet zetten
Is dat zo?
pi_211517652
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:30 schreef Marcoss het volgende:
Guido had dus achteraf beter Mark of Floris het verliezersspel kunnen laten spelen
Dan had die ander gewonnen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211518450
Opmerkelijk dat Art niet weet hoe lang een seconde duurt......hij telt 3,2,1 af in de tijd dat 1,5 seconde duurt.....beetje slecht en unfair, zeker omdat die toren van Ilse al aan het vallen was.
pi_211518868
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 18:52 schreef BE het volgende:

[..]
Is dat zo?
Oh, daar ging ik vanuit omdat ik het hier las.. als dat niet zo is, waren er nog wel meer tactische opties
pi_211518886
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:57 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dan had die ander gewonnen
Die ander is Ilse? Zou kunnen hoor, maar bij winst van Mark/Floris had je een groter tactischer voordeel dan nu met 2 uit dezelfde groep tegen elkaar
pi_211519072
O mensen, heerlijk! Vond het echt een topraad en heerlijk gespeeld :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211519797
Ging opnieuw erg lekker om dat filmpje van Remy en de hamburger :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211520316
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef Bayswater het volgende:
Team Guido moest er minimaal 6 op Ilse zetten. Dan hadden ze er nog 3 op Willem op Jochen kunnen zetten, maar met die 4 op Floris hadden ze het niet gered. Als Marc zijn munt aan Floris toch had gegeven hadden ze ook 6 op Ilse gezet en waren de 3 op Willem en Jochen dan ook niet genoeg geweest omdat er 3 stemmen op Marc waren (had de gelijke stand verloren op stemmen daarvoor). In deze situatie heeft Willem het gewoon goed uitgerekend en team Guido kon eigenlijk niet anders..
Deze post verdient meer likes. Jij (en later Za en sjors1982) hebben als enige door dat het verdelen van de stemmen geen nut had.

Voor team Guido-Mark-Floris was het simpel. Ze moesten all-in gaan. Hadden ze 3 stemmen op Jochen gezet, dan was Floris er alsnog uit geweest. Het enige wat ze had kunnen redden was als Guido voor de koker had gekozen ipv voor wat zeep.

Wat een goede gok van Willem. Zelf had ik verwacht dat hij de munt aan Jochen zou geven of zou houden. Mooie ontknoping, al is het jammer dat er nu een sympathieke kandidaat uitgaat.
pi_211520953
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef Bayswater het volgende:
Team Guido moest er minimaal 6 op Ilse zetten. Dan hadden ze er nog 3 op Willem op Jochen kunnen zetten, maar met die 4 op Floris hadden ze het niet gered. Als Marc zijn munt aan Floris toch had gegeven hadden ze ook 6 op Ilse gezet en waren de 3 op Willem en Jochen dan ook niet genoeg geweest omdat er 3 stemmen op Marc waren (had de gelijke stand verloren op stemmen daarvoor). In deze situatie heeft Willem het gewoon goed uitgerekend en team Guido kon eigenlijk niet anders..
Dus dat!!!
pi_211520958
Maar Mark is wel de smaakmaker van dit seizoen toch? Vind ik wel. En het is een heel goed seizoen.
  dinsdag 5 december 2023 @ 06:56:26 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211521159
Guido, Mark en Willem zou op basis van de resterende kandidaten wel de verdiende finale zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Sport dinsdag 5 december 2023 @ 07:13:18 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211521182
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Guido, Mark en Willem zou op basis van de resterende kandidaten wel de verdiende finale zijn.
Voor Jochen valt ook wel wat te zeggen. Ilse is in de groepsproeven toch wel wat zwakker ja. Willem vind ik de enige die in de finale zou moeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211521789
Blij dat Floris eruit is. Vind het niet per se een griezel, maar wel een enorme meeloper. Ook zeker niet Robinsonwaardig, geen enkele proef gewonnen of dicht in de buurt geweest.

Deze 5 nu zijn wel erg sterk en gewaagd.
  dinsdag 5 december 2023 @ 10:23:12 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211522455
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:52 schreef Za het volgende:

[..]
Ze hadden het vemoeden dat Willem zijn munt zou weggeven, maar niet aan wie.
Dus hadden ze gewoon vol op Willem moeten gaan.
Maar omdat Floris absoluut niet iemands finale plaats wilde innemen, heeft hij daarmee denk ik hun gedachten beïnvloed, dat Jochen en Ilse dat ook nooit zouden toestaan.
In feite heeft de ethiek hier verloren van het egoïsme omdat Ilse dat wel moeiteloos deed.

Hooguit anticipeerde Willem hier op het fijne karakter van Floris en het laakbare karakter van Ilse.

Wat is Guido een fijne man, ik hoop dat hij wint, of Mark uiteraard.
Nou Ilse deed dat niet moeiteloos, want er is zefs getoond dat ze tegenstribbelde en het niet wilde hebben.
Dus dat "laakbaar" is een beetje overdreven, niet? Willem heeft er waarschijnlijk zelf op aangedrongen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211522493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 01:28 schreef Mercedes. het volgende:
Maar Mark is wel de smaakmaker van dit seizoen toch? Vind ik wel. En het is een heel goed seizoen.
Mark is wel de uitblinker, maar ik vind ook Willem en Jochen smaak geven. Guido was sinds de laatste 2-3 afleveringen, Floris is enkel eye-candy (vast een goede gast hoor, daar gaat het niet om). Ilse weinig boeiends te melden gehad.
  dinsdag 5 december 2023 @ 11:28:54 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211523164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou Ilse deed dat niet moeiteloos, want er is zefs getoond dat ze tegenstribbelde en het niet wilde hebben.
Dus dat "laakbaar" is een beetje overdreven, niet? Willem heeft er waarschijnlijk zelf op aangedrongen.
Dat denk ik idd ook. In eerste instantie wilde ze het iig niet.
pi_211523881
Vanuit Willem was het gewoon een gok, hij kon redelijk zeker zijn dat ze niet op hem gingen stemmen tenslotte. Het andere team kon niet anders dan 1 target kiezen, die liepen het risico anders niet genoeg stemmen te hebben.

Willem koos goed, daar zit verder weinig wetenschap of kennis aan. Stukje geluk moet je ook hebben.

Verder vind ik posts die ik lees als "dat snapt toch iedereen" echt de reinste kolder. Wil wel eens zien wat die mensen doen na 33 dagen met minimaal eten, zware proeven, psychologische spelletjes en andere ontberingen. Logisch denken is iets wat snel lastig wordt in zo'n situatie. We hebben genoeg mensen zien doordraaien in de loop der jaren, met als hoogtepunten Remy die geen hamburger kon eten en Frans die met een machete stond te zwaaien.
  Moderator dinsdag 5 december 2023 @ 12:52:25 #249
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211524088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik denk dat dit ook niet helemaal eerlijk is qua vergelijking. Van Mark wisten ze niet 100% zeker of hij een munt had én hij stond vrij hoog op de lijst om naar huis te gaan. Bij Willem was er echt geen vuiltje aan de lucht en de immuniteitsmunt was openbaar bekend
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211524359
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:52 schreef Za het volgende:

[..]
Ze hadden het vemoeden dat Willem zijn munt zou weggeven, maar niet aan wie.
Dus hadden ze gewoon vol op Willem moeten gaan.
Maar omdat Floris absoluut niet iemands finale plaats wilde innemen, heeft hij daarmee denk ik hun gedachten beïnvloed, dat Jochen en Ilse dat ook nooit zouden toestaan.
In feite heeft de ethiek hier verloren van het egoïsme omdat Ilse dat wel moeiteloos deed.

Hooguit anticipeerde Willem hier op het fijne karakter van Floris en het laakbare karakter van Ilse.

Wat is Guido een fijne man, ik hoop dat hij wint, of Mark uiteraard.
Dus dat. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')