abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211513371
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan de zet van Willem t.o.v. de anderen. Het andere kamp kon die ZET niet zetten want dan hadden die deze zet ook wel bedacht. Daar zijn Mark en Guido en Floris echt wel slim genoeg voor.

Het programma werd in een mooi sausje gegoten. Heerlijk, echt genieten, dat wel.
Dat snap ik nou dus ook niet, daar hoef je geen kerngeleerde voor te zijn. 8)7
pi_211513386
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:55 schreef Bayswater het volgende:

[..]
Ze hebben benoemd dat Willem zijn munt aan Jochen zou kunnen geven omdat Willem met hem de finale wilde spelen en dat Willem veel stappen vooruit kon denken. Dit scenario met Ilse was denk ik ook voorzien maar hadden wellicht verwacht dat zowel Jochen als Ilse de vrijstelling net als Floris hadden geweigerd omdat je op deze risicovolle wijze niet geholpen wil worden. Als Willem de stemmen had ontvangen was het flink zuur geworden voor Ilse en Willem. Iets wat Floris terecht niet wilde laten gebeuren bij Mark.
Dat dus. _O_
pi_211513400
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:05 schreef Document1 het volgende:
Het was een masterclass tactiek gisteren, Willem was ervan overtuigd dat ze voor Ilse zouden gaan en heeft dit maximaal uitgebuit. Dat andere team is er ook met open ogen ingetrapt. 'Jochen krijgt dan de munt' Zo hebben ze ook gestemd want anders hadden ze idd de stemmen wel beter verdeeld.

Ik vond dit een geweldige eilandraad. Vooral dat gezicht van Mark die zich realiseert een inschattingsfout gemaakt te hebben is fantastisch.
Niet zo verbaasd hoor, het was het één of het ander. En Willem had mazzel en gokte de juiste.
pi_211513413
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:32 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Als je dit scenario voorzien had, ga je toch niet volledig op Ilse en verdeel je de stemmen? Zoals Willem wel deed door ook nog 2 stemmen naar Mark te laten gaan voor het geval hij de munt zou weggeven.

En natuurlijk nam Willem een flink risico, maar ik ben het er niet mee eens dat het andere team geen andere mogelijkheid had.
Ze hadden de stemmen inderdaad anders moeten verdelen maar gingen vol voor Ilse en daarmee de fout in.
pi_211513418
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar dan heb je de scenario’s toch niet volledig bekeken als je dat wel doet? Wat Willem wel heeft geprobeerd (en dat had uiteraard verkeerd af kunnen lopen)
Eens, ze waren helemaal op Ilse en dat is minder slim natuurlijk. 8)7
  maandag 4 december 2023 @ 10:43:50 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211513430
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:30 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Van mij mag Mark winnen. Floris wilde trouwens die munt niet van Mark omdat Mark dan geslachtofferd zou worden. Die 2 zijn echt niet gek hoor, wisten dit echt wel. Ze hadden niet al hun stemmen op Ilse moeten gooien.
Het was van t willem team gewoon slim om ook Mark wat stemmen te geven, naast Floris.
Mochten ze dan de munt gewisseld hebben dan was Mark genomineerd.

Team Mark heeft gewoon niet slim gespeeld door alles op 1 te zetten ipv te spreiden met kans op overdracht van munt.
Verkeerde gok geweest van de ene, goede van de ander.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211513439
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het was van t willem team gewoon slim om ook Mark wat stemmen te geven, naast Floris.

Team Mark heeft gewoon niet slim gespeeld door alles op 1 te zetten ipv te spreiden met kans op overdracht van munt.
Dat was inderdaad niet slim terwijl ze het er volgens mij wél over hadden gehad te spreiden. Ze wisten dus van de mogelijkheden maar kozen voor de verkeerde.
pi_211513655
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Niet zo verbaasd hoor, het was het één of het ander. En Willem had mazzel en gokte de juiste.
Of het gok was twijfel ik over. Ik denk dat hij er een kansberekening op heeft los gelaten daaruit kwam dit als beste scenario.

Als schaker weet hij ook dat je nooit de meest voorspelbare zet moet doen.
pi_211513756
Team Willem heeft het gewoon goed gespeeld.
Al die lui die roepen ! ja tis gokken en hij heeft geluk gehad, want als ze op hem waren gegaan had hij eruit gelegen.

Dat klopt, maar blijkbaar had hij het ver genoeg doorgedacht, dus ook dat de munt naar Ilse ging, omdat Team Floris had gedacht dat als hij de munt zou afgeven dit aan Jochem zou zijn, dus die gingen voor Ilse, en Willem wist dit.
Of dacht dat in elk geval te weten.

Je kunt zeggen dat het geluk was, maar met bovenstaande gedachtegang had hij gelijk, ook het spreiden over Mark en Floris bleek een goede tactiek.

Dus je kunt altijd zeggen "het is geluk", maar het is wel gelukt. Dus of het was geluk, of Willem heeft het briljant uitgedokterd en is ze te slim af geweest.

Als je zelf niet op het "niveau" van een Willem in het spel zit, is het makkelijk zeggen dat het geluk is.
In de praktijk is team Willem ze te slim af geweest en is het een meesterzet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 december 2023 @ 11:25:44 #210
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_211513778
Team Guido moest er minimaal 6 op Ilse zetten. Dan hadden ze er nog 3 op Willem op Jochen kunnen zetten, maar met die 4 op Floris hadden ze het niet gered. Als Marc zijn munt aan Floris toch had gegeven hadden ze ook 6 op Ilse gezet en waren de 3 op Willem en Jochen dan ook niet genoeg geweest omdat er 3 stemmen op Marc waren (had de gelijke stand verloren op stemmen daarvoor). In deze situatie heeft Willem het gewoon goed uitgerekend en team Guido kon eigenlijk niet anders..

[ Bericht 7% gewijzigd door Bayswater op 04-12-2023 14:49:53 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_211514198
quote:
Het was een masterclass tactiek gisteren, Willem was ervan overtuigd dat ze voor Ilse zouden gaan en heeft dit maximaal uitgebuit. Dat andere team is er ook met open ogen ingetrapt. 'Jochen krijgt dan de munt' Zo hebben ze ook gestemd want anders hadden ze idd de stemmen wel beter verdeeld.

Ik vond dit een geweldige eilandraad. Vooral dat gezicht van Mark die zich realiseert een inschattingsfout gemaakt te hebben is fantastisch.
De regisseurs wisten de uitkomst al en hebben dit zo express geknipt en geplakt.
Conclusies trekken met maar een fractie van de info en waarvan je ook doelbewust de info krijgt te zien om je een richting op te zetten is wel leuk. Helemaal als je dat ook niet door hebt
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211514247
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe konden ze spreiden gezien 1 persoon al zijn stemmen maar op 1 persoon mag inzetten? Had het dan zin?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211514270
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Hoe konden ze spreiden gezien 1 persoon al zijn stemmen maar op 1 persoon mag inzetten? Had het dan zin?
ze waren met z'n drieen, net zoals team Willem, ze hebben er voor gekozen om allemaal op Ilse te stemmen, omdat ze ervan uitgingen dat Willem de munt zelf zou houden, of aan Jochen zou geven.
pi_211514348
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:14 schreef Verida het volgende:

[..]
ze waren met z'n drieen, net zoals team Willem, ze hebben er voor gekozen om allemaal op Ilse te stemmen, omdat ze ervan uitgingen dat Willem de munt zelf zou houden, of aan Jochen zou geven.
Team Willem was zelfs maar met z'n 2en gezien Jochem niet mocht stemmen.
  maandag 4 december 2023 @ 12:38:51 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211514464
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Er zijn toch meerdere mensen? ;) 1 persoon mag niet spreiden, maar met 3 mag je natuurlijk wel persoon A op 1 laten gana en persoon B en C op een ander.
Zowel Mark, Floris als Guido hadden er voor kunnen kiezne niet allemaal op 1 persoon te gaan, maar ieder op een ander.

Nu hebben ze op Iris gegokt, en waren meteen AL hun stemmen ongeldig.
Ze hadden het ook kunnen spreiden op Jochen en Iris, dan waren die van Iris ongeldig, maar dan had Jochen nog wat gehad.
Dat was dan misschien net zoveel geweest als Floris, en dan was e rnog een battle.
L'Amour menaçant:
pi_211514546
Ik vind eigenlijk iedereen wel prima die er nog inzit.
Allemaal hebben die zich op enige moment op een positieve manier laten zien.

Van allemaal kun je zeggen "die moet winnen want". Had ik bij een Floris toch wat minder.
pi_211514591
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Er zijn toch meerdere mensen? ;) 1 persoon mag niet spreiden, maar met 3 mag je natuurlijk wel persoon A op 1 laten gana en persoon B en C op een ander.
Zowel Mark, Floris als Guido hadden er voor kunnen kiezne niet allemaal op 1 persoon te gaan, maar ieder op een ander.

Nu hebben ze op Iris gegokt, en waren meteen AL hun stemmen ongeldig.
Ze hadden het ook kunnen spreiden op Jochen en Iris, dan waren die van Iris ongeldig, maar dan had Jochen nog wat gehad.
Dat was dan misschien net zoveel geweest als Floris, en dan was e rnog een battle.

Klopt maar aan misschien heb je niks.
  maandag 4 december 2023 @ 13:55:43 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211515078
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Klopt maar aan misschien heb je niks.
Nee, maar aan deze uitslag ook niet he ;)
Was iig meer kans geweest.
L'Amour menaçant:
  maandag 4 december 2023 @ 14:10:33 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_211515202
Slim gespeeld wel, toch wel weer een leuk seizoen zo al met al. Al blijf ik de uitzendingen wel een heel hoog -terugblik-proef-battle-stemming- gehalte hebben, krijg liever in de afleveringen zelf ook wat meer mee van het eiland.
pi_211515632
Service announcement

DONT FEED THE TROLL.
pi_211516521
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Slim gespeeld wel, toch wel weer een leuk seizoen zo al met al. Al blijf ik de uitzendingen wel een heel hoog -terugblik-proef-battle-stemming- gehalte hebben, krijg liever in de afleveringen zelf ook wat meer mee van het eiland.
Sinds de coronatijd moeten programma’s opeens 1,5 uur (of zelfs 1 uur en 40 minuten) zijn ipv 1 uur, terwijl dit best in een uur had gekund ook.. en dan reken je de ellenlange reclames nog mee

Maar weer niet of ze alles op het eiland nog filmen tegenwoordig
pi_211516739
Ik moet wel zeggen dat zodra Mark lacht, met dat hysterische hoge toontje, ik heb er zelf ook telkens om moet lachen. :D Erg aanstekelijk.

Ik gun eigenlijk iedereen de winst. :) Mark alleen net wat minder doordat hij met 2 maten meet. :+

Wat me ook opviel; toen Floris wegliep stonden zelfs Nicolette en Art met een hand in de lucht als zwaaigebaar. Dat is niet bij elke kandidaat zo geweest.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 4 december 2023 @ 17:28:05 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211516914
Ik had liever die vrouw er uit zien gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211516987
quote:

Ze konden het niet beter verdelen, wat je moet alle stemmen op 1 persoon zetten, dus ze hadden een 6-3 keuze.
Willen had de 4-4 optie omdat Mark een zwarte stem had.

Dit is puur gelukt omdat Floris het risico absoluut niet wilde nemen dat Mark er ten koste van hem uit zou gaan, en Ilse wel dat Willem er ten koste van haar uit zou gaan.

Het is dus niet slim/een masterclass, maar een kwestie van mentaliteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 04-12-2023 17:44:09 ]
pi_211517104
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef Bayswater het volgende:
Team Guido moest er minimaal 6 op Ilse zetten. Dan hadden ze er nog 3 op Willem op Jochen kunnen zetten, maar met die 4 op Floris hadden ze het niet gered. Als Marc zijn munt aan Floris toch had gegeven hadden ze ook 6 op Ilse gezet en waren de 3 op Willem en Jochen dan ook niet genoeg geweest omdat er 3 stemmen op Marc waren (had de gelijke stand verloren op stemmen daarvoor). In deze situatie heeft Willem het gewoon goed uitgerekend en team Guido kon eigenlijk niet anders..
Ze hadden het vemoeden dat Willem zijn munt zou weggeven, maar niet aan wie.
Dus hadden ze gewoon vol op Willem moeten gaan.
Maar omdat Floris absoluut niet iemands finale plaats wilde innemen, heeft hij daarmee denk ik hun gedachten beïnvloed, dat Jochen en Ilse dat ook nooit zouden toestaan.
In feite heeft de ethiek hier verloren van het egoïsme omdat Ilse dat wel moeiteloos deed.

Hooguit anticipeerde Willem hier op het fijne karakter van Floris en het laakbare karakter van Ilse.

Wat is Guido een fijne man, ik hoop dat hij wint, of Mark uiteraard.

[ Bericht 3% gewijzigd door Za op 04-12-2023 18:24:59 ]
pi_211517383
Laakbare karakter :D
pi_211517401
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef Za het volgende:
Ze konden het niet beter verdelen, wat je moet alle stemmen op 1 persoon zetten, dus ze hadden een 6-3 keuze.
Willen had de 4-4 optie omdat Mark een zwarte stem had.
_O_ eindelijk iemand die het snapt....

Dat hebben ze waarschijnlijk wel besproken en toen kwamen ze tot die conclusie, maar omdat de regisseur de uitslag al wist is dat eruit geknipt om effect te maken.....

Nou wordt gedaan alsof willem een zo geweldig is met tactieken, maar elke kleuter kon dit bedenken. Dit is nogmaals versterkt doordat iemand ( geen idee meer wie) zei dat Willem alles uitzocht, van hoeveel dagen tot proeven, hoeveel dagen tot stemmen, etc. Als dat niveau als niet eens meer als normaal kan worden beschouwd dan zijn we als mensheid wel erg diep gezonken.....
pi_211517427
Guido had dus achteraf beter Mark of Floris het verliezersspel kunnen laten spelen
pi_211517447
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
_O_ eindelijk iemand die het snapt....

Dat hebben ze waarschijnlijk wel besproken en toen kwamen ze tot die conclusie, maar omdat de regisseur de uitslag al wist is dat eruit geknipt om effect te maken.....

Nou wordt gedaan alsof willem een zo geweldig is met tactieken, maar elke kleuter kon dit bedenken. Dit is nogmaals versterkt doordat iemand ( geen idee meer wie) zei dat Willem alles uitzocht, van hoeveel dagen tot proeven, hoeveel dagen tot stemmen, etc. Als dat niveau als niet eens meer als normaal kan worden beschouwd dan zijn we als mensheid wel erg diep gezonken.....
Als ze alle stemmen op Jochen of Willem hadden gezet, waren ze er alsnog als winnaar uitgekomen. Dus ze hadden wel andere opties. Al helpt de regel niet qua tactische opties dat je blijkbaar alle stemmen op dezelfde in moet zetten
pi_211517490
Nu een item bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211517581
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 18:37 schreef superniger het volgende:
Nu een item bij RTL Boulevard.
Wat zeiden ze?
Hotapnyc
  maandag 4 december 2023 @ 18:52:25 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211517610
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Als ze alle stemmen op Jochen of Willem hadden gezet, waren ze er alsnog als winnaar uitgekomen. Dus ze hadden wel andere opties. Al helpt de regel niet qua tactische opties dat je blijkbaar alle stemmen op dezelfde in moet zetten
Is dat zo?
pi_211517652
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:30 schreef Marcoss het volgende:
Guido had dus achteraf beter Mark of Floris het verliezersspel kunnen laten spelen
Dan had die ander gewonnen
pi_211518450
Opmerkelijk dat Art niet weet hoe lang een seconde duurt......hij telt 3,2,1 af in de tijd dat 1,5 seconde duurt.....beetje slecht en unfair, zeker omdat die toren van Ilse al aan het vallen was.
pi_211518868
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 18:52 schreef BE het volgende:

[..]
Is dat zo?
Oh, daar ging ik vanuit omdat ik het hier las.. als dat niet zo is, waren er nog wel meer tactische opties
pi_211518886
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:57 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dan had die ander gewonnen
Die ander is Ilse? Zou kunnen hoor, maar bij winst van Mark/Floris had je een groter tactischer voordeel dan nu met 2 uit dezelfde groep tegen elkaar
pi_211519072
O mensen, heerlijk! Vond het echt een topraad en heerlijk gespeeld :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211519797
Ging opnieuw erg lekker om dat filmpje van Remy en de hamburger :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211520316
quote:
Deze post verdient meer likes. Jij (en later Za en sjors1982) hebben als enige door dat het verdelen van de stemmen geen nut had.

Voor team Guido-Mark-Floris was het simpel. Ze moesten all-in gaan. Hadden ze 3 stemmen op Jochen gezet, dan was Floris er alsnog uit geweest. Het enige wat ze had kunnen redden was als Guido voor de koker had gekozen ipv voor wat zeep.

Wat een goede gok van Willem. Zelf had ik verwacht dat hij de munt aan Jochen zou geven of zou houden. Mooie ontknoping, al is het jammer dat er nu een sympathieke kandidaat uitgaat.
pi_211520953
quote:
Dus dat!!!
pi_211520958
Maar Mark is wel de smaakmaker van dit seizoen toch? Vind ik wel. En het is een heel goed seizoen.
  dinsdag 5 december 2023 @ 06:56:26 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211521159
Guido, Mark en Willem zou op basis van de resterende kandidaten wel de verdiende finale zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Sport dinsdag 5 december 2023 @ 07:13:18 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211521182
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Guido, Mark en Willem zou op basis van de resterende kandidaten wel de verdiende finale zijn.
Voor Jochen valt ook wel wat te zeggen. Ilse is in de groepsproeven toch wel wat zwakker ja. Willem vind ik de enige die in de finale zou moeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211521789
Blij dat Floris eruit is. Vind het niet per se een griezel, maar wel een enorme meeloper. Ook zeker niet Robinsonwaardig, geen enkele proef gewonnen of dicht in de buurt geweest.

Deze 5 nu zijn wel erg sterk en gewaagd.
  dinsdag 5 december 2023 @ 10:23:12 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211522455
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:52 schreef Za het volgende:

[..]
Maar omdat Floris absoluut niet iemands finale plaats wilde innemen, heeft hij daarmee denk ik hun gedachten beïnvloed, dat Jochen en Ilse dat ook nooit zouden toestaan.
In feite heeft de ethiek hier verloren van het egoïsme omdat Ilse dat wel moeiteloos deed.

Hooguit anticipeerde Willem hier op het fijne karakter van Floris en het laakbare karakter van Ilse.

Nou Ilse deed dat niet moeiteloos, want er is zefs getoond dat ze tegenstribbelde en het niet wilde hebben.
Dus dat "laakbaar" is een beetje overdreven, niet? Willem heeft er waarschijnlijk zelf op aangedrongen.
L'Amour menaçant:
pi_211522493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 01:28 schreef Mercedes. het volgende:
Maar Mark is wel de smaakmaker van dit seizoen toch? Vind ik wel. En het is een heel goed seizoen.
Mark is wel de uitblinker, maar ik vind ook Willem en Jochen smaak geven. Guido was sinds de laatste 2-3 afleveringen, Floris is enkel eye-candy (vast een goede gast hoor, daar gaat het niet om). Ilse weinig boeiends te melden gehad.
  dinsdag 5 december 2023 @ 11:28:54 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211523164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou Ilse deed dat niet moeiteloos, want er is zefs getoond dat ze tegenstribbelde en het niet wilde hebben.
Dus dat "laakbaar" is een beetje overdreven, niet? Willem heeft er waarschijnlijk zelf op aangedrongen.
Dat denk ik idd ook. In eerste instantie wilde ze het iig niet.
pi_211523881
Vanuit Willem was het gewoon een gok, hij kon redelijk zeker zijn dat ze niet op hem gingen stemmen tenslotte. Het andere team kon niet anders dan 1 target kiezen, die liepen het risico anders niet genoeg stemmen te hebben.

Willem koos goed, daar zit verder weinig wetenschap of kennis aan. Stukje geluk moet je ook hebben.

Verder vind ik posts die ik lees als "dat snapt toch iedereen" echt de reinste kolder. Wil wel eens zien wat die mensen doen na 33 dagen met minimaal eten, zware proeven, psychologische spelletjes en andere ontberingen. Logisch denken is iets wat snel lastig wordt in zo'n situatie. We hebben genoeg mensen zien doordraaien in de loop der jaren, met als hoogtepunten Remy die geen hamburger kon eten en Frans die met een machete stond te zwaaien.
  Moderator dinsdag 5 december 2023 @ 12:52:25 #249
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211524088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik denk dat dit ook niet helemaal eerlijk is qua vergelijking. Van Mark wisten ze niet 100% zeker of hij een munt had én hij stond vrij hoog op de lijst om naar huis te gaan. Bij Willem was er echt geen vuiltje aan de lucht en de immuniteitsmunt was openbaar bekend
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211524359
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:52 schreef Za het volgende:

[..]

Dus dat. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')