Ja, dat ie de munt weer vindt inderdaad.quote:
Wat een zure kopquote:
idd, maar het wordt ook niet meer.quote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ben ik nou gek of blijft het aantal stemmen gelijk voor team Willem?
Je ontneemt 1 kandidaat stemrecht, dus sowieso minstens 1 stem minderquote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ben ik nou gek of blijft het aantal stemmen gelijk voor team Willem?
Maar de andere kandidaat krijgt toch die stem er weer bij?quote:Op zondag 3 december 2023 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ontneemt 1 kandidaat stemrecht, dus sowieso minstens 1 stem minder
Als diegene niet veel stemmen heeft die het duel wintquote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar de andere kandidaat krijgt toch die stem er weer bij?
Hadden we het hier ook over.quote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
IK hoop dat Mark die munt in zijn broekzak heeft
Ja nu snap ik het ook pas. Ze hebben nog extra stemmen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh, de overige stemmen die ze hebben, verliezen ze.
Ja, dat ze allebei nog extra stemmen hadden, wist ik ook niet.quote:Op zondag 3 december 2023 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het ook pas. Ze hebben nog extra stemmen.
Heel raar inderdaad als ze dit normaal niet doen.quote:Op zondag 3 december 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin dat ze op winnaarseiland te horen krijgen wie het duel gewonnen heeft.
Snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 3 december 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin dat ze op winnaarseiland te horen krijgen wie het duel gewonnen heeft.
Mark zet de munt gewoon zelf in.quote:Op zondag 3 december 2023 21:17 schreef Cirilico het volgende:
Wat spraken de mannen net af? Ik was even afwassen.
daar had het team van Willem rekening mee gehouden, Ze hadden hun stemmen verdeeld over Floris en Mark, Als Mark zijn munt had weggegeven was Mark de pineut geweest.quote:Op zondag 3 december 2023 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Wel opvallend dat ze eerst Mark vragen om zijn munt in te zetten, zodat hij niet ter plekke nog van gedachten kan veranderen.
Dan komt karakter to the table.quote:
Ja klopt.quote:Op zondag 3 december 2023 21:33 schreef Verida het volgende:
[..]
daar had het team van Willem rekening mee gehouden, Ze hadden hun stemmen verdeeld over Floris en Mark, Als Mark zijn munt had weggegeven was Mark de pineut geweest.
Heel knap bedacht van Willem.
Vroeger was dat nog wel eens een teamproef, dus vóór de samensmelting.quote:Op zondag 3 december 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Is die eetproef elk jaar op een ander moment? Ik herinner me een tafel met veel meer mensen.
Had hij dat nog mogen doen als ze hem als 2e hadden gevraagd dan?quote:Op zondag 3 december 2023 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Wel opvallend dat ze eerst Mark vragen om zijn munt in te zetten, zodat hij niet ter plekke nog van gedachten kan veranderen.
Je moet 'm voor de eilandraad hebben overgedragen volgens mij. Sterk gespeeld van Willem en de goede gok gemaakt.quote:Op zondag 3 december 2023 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had hij dat nog mogen doen als ze hem als 2e hadden gevraagd dan?
Al had het inderdaad niet toch niet geholpen
Wie was dat ook alweer die echt niet geloofde dat hij een echte hamburger had?quote:Op zondag 3 december 2023 21:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zeker als het normale hamburgers zijn
Bonjasky, geloof ikquote:Op zondag 3 december 2023 22:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die echt niet geloofde dat hij een echte hamburger had?
Snap ik wel als De Mol dat zegt.quote:Op zondag 3 december 2023 22:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gevonden, ja. Niet te geloven.
Waarom ben je altijd boos, wat er ook gebeurd in de afleveringquote:Op zondag 3 december 2023 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos weer, die vreselijke Ilse had er uit gemoeten vanavond. Volgende week uitheemse eetproef, ik dacht waar blijft hij.
Omdat het moet. Nou dat.quote:Op zondag 3 december 2023 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd boos, wat er ook gebeurd in de aflevering?
Nja. Ze hadden zelf ook 6 (of 7) stemmen op Ilse kunnen zetten en dan 3 op Willem of Jochen. Want het was 9 versus 6 stemmen dacht ik.quote:Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan de zet van Willem t.o.v. de anderen. Het andere kamp kon die ZET niet zetten want dan hadden die deze zet ook wel bedacht. Daar zijn Mark en Guido en Floris echt wel slim genoeg voor.
Het programma werd in een mooi sausje gegoten. Heerlijk, echt genieten, dat wel.
Ze hebben blijkbaar helemaal geen rekening gehouden met dit scenario, anders waren er echt wel opties geweest om Willem of Jochen eruit te spelenquote:Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan de zet van Willem t.o.v. de anderen. Het andere kamp kon die ZET niet zetten want dan hadden die deze zet ook wel bedacht. Daar zijn Mark en Guido en Floris echt wel slim genoeg voor.
Het programma werd in een mooi sausje gegoten. Heerlijk, echt genieten, dat wel.
Ze zeiden zelf dat ze dit scenario WEL hadden gezien.quote:Op maandag 4 december 2023 06:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar helemaal geen rekening gehouden met dit scenario, anders waren er echt wel opties geweest om Willem of Jochen eruit te spelen
Waarom is Ilse vreselijk?quote:Op zondag 3 december 2023 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos weer, die vreselijke Ilse had er uit gemoeten vanavond. Volgende week uitheemse eetproef, ik dacht waar blijft hij.
Ze hebben benoemd dat Willem zijn munt aan Jochen zou kunnen geven omdat Willem met hem de finale wilde spelen en dat Willem veel stappen vooruit kon denken. Dit scenario met Ilse was denk ik ook voorzien maar hadden wellicht verwacht dat zowel Jochen als Ilse de vrijstelling net als Floris hadden geweigerd omdat je op deze risicovolle wijze niet geholpen wil worden. Als Willem de stemmen had ontvangen was het flink zuur geworden voor Ilse en Willem. Iets wat Floris terecht niet wilde laten gebeuren bij Mark.quote:Op maandag 4 december 2023 06:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar helemaal geen rekening gehouden met dit scenario, anders waren er echt wel opties geweest om Willem of Jochen eruit te spelen
het andere kamp had dit precies zo kunnen bedenken. Maar zij hadden alle stemmen op Ilse gezet.quote:Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Van mij mag Mark winnen. Floris wilde trouwens die munt niet van Mark omdat Mark dan geslachtofferd zou worden. Die 2 zijn echt niet gek hoor, wisten dit echt wel. Ze hadden niet al hun stemmen op Ilse moeten gooien.quote:Op zondag 3 december 2023 21:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ben blij dat nu iedereen van de giftige kern eruit is. Het maakt mij nu niet meer uit wie er wint al heb ik liever niet dat Mark dat is vanwege zijn Krista-haat.
Als je dit scenario voorzien had, ga je toch niet volledig op Ilse en verdeel je de stemmen? Zoals Willem wel deed door ook nog 2 stemmen naar Mark te laten gaan voor het geval hij de munt zou weggeven.quote:Op maandag 4 december 2023 08:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze hebben benoemd dat Willem zijn munt aan Jochen zou kunnen geven omdat Willem met hem de finale wilde spelen en dat Willem veel stappen vooruit kon denken. Dit scenario met Ilse was denk ik ook voorzien maar hadden wellicht verwacht dat zowel Jochen als Ilse de vrijstelling net als Floris hadden geweigerd omdat je op deze risicovolle wijze niet geholpen wil worden. Als Willem de stemmen had ontvangen was het flink zuur geworden voor Ilse en Willem. Iets wat Floris terecht niet wilde laten gebeuren bij Mark.
Maar dan heb je de scenario’s toch niet volledig bekeken als je dat wel doet? Wat Willem wel heeft geprobeerd (en dat had uiteraard verkeerd af kunnen lopen)quote:Op maandag 4 december 2023 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van mij mag Mark winnen. Floris wilde trouwens die munt niet van Mark omdat Mark dan geslachtofferd zou worden. Die 2 zijn echt niet gek hoor, wisten dit echt wel. Ze hadden niet al hun stemmen op Ilse moeten gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |