Zal ie goed van balen stiekemquote:
Moet hij hem eerst weer gaan zoeken.quote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef superniger het volgende:
Mark gaat sowieso zijn munt inzetten.
Met zijn allen op Floris dus.
Dus immuuniteitsmunt inzetten heeft geen zinquote:Op zondag 26 november 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dus stemmen voor een zwarte stem.
Spanning 0.0quote:Op zondag 26 november 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dus stemmen voor een zwarte stem.
Nee, dat zou stom zijn om te doen indd.quote:Op zondag 26 november 2023 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus immuuniteitsmunt inzetten heeft geen zin
Dus Jochen, Ilse, Floris en Guido flink genaaid volgende weekquote:Op zondag 26 november 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat zou stom zijn om te doen indd.
Dus immuuniteit winnenquote:Op zondag 26 november 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Zwarte stem voor Mark die volgende week dus z'n zwarte stem inzet
Munt inzetten ja al gaat Willem hem weggeven zo te horen.quote:Op zondag 26 november 2023 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Mark en Willem zijn sowieso zeker van de finale?
Dat lijkt me niet slim van hem, maar ja.quote:Op zondag 26 november 2023 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Munt inzetten ja al gaat Willem hem weggeven zo te horen.
Ik weet niet hoe het geknipt is, maar dan weten we ook dat hij de proef niet wint (anders zou ie m sowieso weg kunnen geven)quote:Op zondag 26 november 2023 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Munt inzetten ja al gaat Willem hem weggeven zo te horen.
Best een anti-climax zo. Vind t ook een beetje een zwaktebod om zo laat in het spel een eilandraad te hebben zonder dat iemand weg moetquote:Op zondag 26 november 2023 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het geknipt is, maar dan weten we ook dat hij de proef niet wint (anders zou ie m sowieso weg kunnen geven)
Verder een totaal nutteloze aflevering, inclusief proeven waar je niks mee hebt gewonnen of verloren.
Ook dat ja. En volgende week wordt al niet beter. 2 man die eigenlijk al zeker zijn van de halve finale, en als iemand anders dan immuniteit pakt wordt het helemaal een select gezelschap om uit te kiezenquote:Op zondag 26 november 2023 22:05 schreef Document1 het volgende:
Zwarte stemmen en verliezers die doelbewust verliezen verneuken deze expeditie.
Verzin maar iets anders @:rtl
Zul je zien dat ie mee mag naar winnaarseiland en dan die munt niet mee heeftquote:Op zondag 26 november 2023 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet hij hem eerst weer gaan zoeken.
Die zwarte stem is vooral een nadeel voor Floris/Guido, want daardoor zal Mark zijn munt niet zomaar op anderen in kunnen zetten. Een risico dat Willem wel kan nemen.quote:Op maandag 27 november 2023 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien gaat mark zijn zwarte stem hem nog tegen zitten.
De gedachtengang van Krista om een "vrouwenbondje" te vormen was zo gek nog niet, achteraf gezien.quote:Op maandag 27 november 2023 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Ilse immuniteit pakt volgende week, zij verdient het wel om in de finale te staan als laatste vrouw in het spel
Ik vind dat iedereen behalve Floris die hier staat het wel verdient:quote:Op maandag 27 november 2023 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Ilse immuniteit pakt volgende week, zij verdient het wel om in de finale te staan als laatste vrouw in het spel
Goede analysequote:Op maandag 27 november 2023 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen behalve Floris die hier staat het wel verdient:
- Mark heeft meerdere duels gewonnen en heeft zich op het gedoe met Krista na over het algemeen wel sympathiek opgesteld, maar ook wel het spel durven spelen. Ik mag hem niet echt maar hij heeft het wel verdiend
- Guido heeft het bondjesspel niet al te veel gespeeld, maar is wel een aantal proeven dichtbij geweest
- Ilse heeft het wel opgepakt om na het gedoe met Krista het spel met Mark & co mee (tegen) te spelen. In duels ook al een paar keer goed laten zien
- Jochen en Willem zijn minder sterk in het bondjesspel maar hebben wel de meeste proeven gewonnen
Floris heeft eigenlijk weinig proeven gespeeld en heeft zich in het sociale aspect ook best afzijdig gehouden waardoor ik denk dat hij het minst sterk ligt bij de andere 3. Zou wmb de meest terechte afvaller zijn. Als Jochen wegvalt kan ik dat ook nog wel begrijpen, maar ik zou het minder leuk vinden.
Door de hint van Eva is het volgens mij wel duidelijk dat er op afvallerseiland munten waren te verdienen, daarom ook in het voorstukje 'dat risico kunnen we niet nemen'.quote:Op maandag 27 november 2023 10:33 schreef GereDathan het volgende:
Mark is gelukkig weer normaal geworden, vorige week was het echt vervelend om hem te zien. Hij had duidelijk moeite met het spelletje wat gespeeld werd. Vond het gisteren ook niet terecht dat hij er zoveel moeite mee had terwijl hij een paar dagen ervoor nog tegen de groep van Krista zei dat dingen soms zo zijn en het spel gespeeld wordt. Later draaide hij gelukkig bij.
Jammer van de zwarte stem, die is zinloos. Maar ja, je kan moeilijk halverwege de expeditie de regels veranderen, er is gekozen om bij vrijwillig vertrek het zo op te lossen.
Mark speelt het geweldig zo te zien, als niemand van de munt weet en ze hem nog willen wippen dan zullen ze met de stomheid geslagen zijn bij de volgende eilandraad. Al kan het nog steeds gebeuren dat er 2 munten worden ingezet en daardoor 0 geldige stemmen zullen zijn. Zou wel een grote stunt zijn. Bijvoorbeeld Willem die de proef wint en de munt aan Ilse geeft. Leuk!
Ik wacht even tot volgende week, het programma wordt sowieso geknipt en geplakt maar in de vooruitblikken op volgende week is het helemaal erg. Daar kan je geen soep van koken.quote:Op maandag 27 november 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de hint van Eva is het volgens mij wel duidelijk dat er op afvallerseiland munten waren te verdienen, daarom ook in het voorstukje 'dat risico kunnen we niet nemen'.
Omdat Mark niet het risico kan nemen zijn munt op een ander in te zetten verwacht ik dus dat het Floris tegen een van de drie (vermoedelijk Jochen) wordt. Uiteraard afhankelijk van wie immuniteit pakt. Waarbij het voor Floris dus wel voorbij zal zijn als Willem de munt op de juiste speler inzet en anders maakt het uit hoe de situatie met betrekking tot extra stemmen is.
Nee, het is sowieso bekend dat er meerdere munten op afvallerseiland 'kunnen zijn geweest'. Of dat genoeg reden is om uiteindelijk niet op Mark te gaan is natuurlijk de vraag ja, maar als ze slim zijn gaan ze niet voor Mark.quote:Op maandag 27 november 2023 11:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik wacht even tot volgende week, het programma wordt sowieso geknipt en geplakt maar in de vooruitblikken op volgende week is het helemaal erg. Daar kan je geen soep van koken.
Dat zou niet fair zijn.quote:Op maandag 27 november 2023 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoop dat de regie die munt verplaatst heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |