Die had een mijter op. En een stuk of 8 cava.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:23 schreef Redefine het volgende:
Die mijter mag je aan @:Strani geven als ware Spanjaard
Computer says no.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:27 schreef NailQueen het volgende:
Nou, dat is dan geregeld. Redefine gaat als Sinterklaas naar het dorp en de school van Fred_B!
OMG hoe durf je dat te zeggen?!?!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OMG hoe durf je dat te zeggen?!?!
Dat zal de onnavolgbare Fred wel weten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:58 schreef zorro28 het volgende:
Feli @:Redefine![]()
![]()
Maar waarom moet ik jouw mijter opzetten?
Ik ga ook de stad inquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
*Omslaande stemmingen introduceert, daarna de stad ingaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Het begin van onze nieuwe badkamer is gemaakt, en wat deed een van onze katten tijdens het slopen:Wat heerlijk, een nieuwe badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Het begin van onze nieuwe badkamer is gemaakt, en wat deed een van onze katten tijdens het slopen:Wat heeeeerlijk. Wanneer is de badkamer af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Over 2,5 week ongeveer.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat heeeeerlijk. Wanneer is de badkamer af?
Kun je nog wel douchen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Over 2,5 week ongeveer.
Nog gefeliciteerd
Ik blijf nog gewoon een big-baby als dingen niet gaan zoals ik zou willen hoorquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:58 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerd @:Redefine en niet meer baby @:Yesse
Nopequote:
https://www.mirror.co.uk/(...)moji-exists-22218320quote:There are currently over 3,300 emoji in the Unicode Consortium, and it seems that many emoji-users are convinced that a robber character is one of them.
However, experts have confirmed that a robber emoji has never existed, and instead it’s a Mandela Effect - a phenomenon in which a large group of people believe something occurred when it did not.
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)moji-exists-22218320
Guilty!
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.quote:
Toen mijn badkamer werd verbouwd ben ik weer eens baantjes gaan trekken in het lokale zwembad, met als belangrijke reden dat ik dan makkelijk na afloop kon douchenquote:
Is er een hot dog-emoji?quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?
Hoe ziet die er dan uit?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Guilty!
Ik noem dat gewoon regen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.
Tip van de dag
Ok, dit vind ik een hele logische reden. Jammer wel!quote:Op zaterdag 11 november 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik kon of deze bus nemen of die om kwart voor vijf. Dus toch maar beter deze.
Ik heb goed om me heen gekeken, maar volgens mij heb ik je niet gezien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga ook de stad inIk zie je daar dan!
Eh nee, sorry, ik ging toch wat later.quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:41 schreef Strani het volgende:
Nou @:Roger_Epiales, zullen we maar eens naar huis gaan dan?
Ja kijk, daarom ging ik dus lopend naar huis.quote:Op zaterdag 11 november 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik kon of deze bus nemen of die om kwart voor vijf. Dus toch maar beter deze.
Goed plan. Ik ben nu net thuis. De bus was voor de verandering eens op tijd. Die moet helemaal uit Andalusië komen dus dat is nogal een eind.quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, ik denk dat ik nog maar even wakker ga blijven.
Oh, dat is idd nog best een eind dan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat die bus eens op tijd is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ben nu net thuis. De bus was voor de verandering eens op tijd. Die moet helemaal uit Andalusië komen dus dat is nogal een eind.
En eindbestemming is Barcelona dus je snapt dat ik wil zorgen dat ik niet in slaap val en daar opeens terechtkom.
Leuke avond gehad?
Goed om te horen dat je een mooie avond hebt gehad, klinkt inderdaad prima!quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is idd nog best een eind dan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat die bus eens op tijd is.
Mijn bus de stad in was te laat, maar dat was maar tien minuten en ook meteen het minste deel van de dag.
Verder een hele mooie avond gehad, verschillende kroegen bezocht, iets te veel bier gedronken, en een paar goede gesprekken gehad, zoals dat gaat.
Jij ook een mooie avond gehad hoop ik?
Dan heeft het licht niet lang uitgestaan want ik doe hem weer aanquote:Op zaterdag 11 november 2023 05:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog even een postje voor wie denkt dat ik al slaap.
Huh inderdaadquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Guilty!
Hoe sluit je een slang van de regen aan op een kraan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon regen.
Mosterd, ketchup. Stop de tijd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe ziet die er dan uit?
Woon je vrijstaand?quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.
Tip van de dag
Lijkt meer op een lego poppetje.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mosterd, ketchup. Stop de tijd!
[..]
[ twitter ]
Ik vind het een leuke, van mij mag ie wel komenquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt meer op een lego poppetje.
Fout! Alleen mosterdquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mosterd, ketchup. Stop de tijd!
Nee, appartementquote:
Maar hoe hebben ze dat ding dan aangesloten op bijkeuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Beetje laat maar ik heb gisteren een van de laatste afleveringen van You gekekenGewoon blijven kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Beetje laat maar ik heb gisteren een van de laatste afleveringen van You gekekenAls de serie eindigt met een happy end voor hem word ik woest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad, vond het ook maar een raar seizoen.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als de serie eindigt met een happy end voor hem word ik woest!
Maar inderdaad, vond het ook maar een raar seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:52 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen snoep ingeslagen. Hier in de buurt lopen ze achter zo'n draaiorgel aan door de straat.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:57 schreef NailQueen het volgende:
De snoep staat klaar bij de deur. Ik heb extra ingekocht omdat ik vorig jaar te weinig had. Toen waren er op mysterieuze wijze chocolaatjes verdwenen. Behalve de bounty's. Die lust ik niet.
Snoep aan de deur?quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:57 schreef NailQueen het volgende:
De snoep staat klaar bij de deur. Ik heb extra ingekocht omdat ik vorig jaar te weinig had. Toen waren er op mysterieuze wijze chocolaatjes verdwenen. Behalve de bounty's. Die lust ik niet.
Sint-Maarten?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Snoep aan de deur?![]()
Wat heeft dat met carnaval te maken?
Dat eerste is het ‘m ja, helemaal omdat seizoen 4 eigenlijk bijna compleet nieuw is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
You is een serie die te lang is doorgegaan. Het had van mij wel bij seizoen 3 mogen eindigen, ook al vond ik seizoen 4 wel geinig op rare manier. Hopelijk wordt Joe volgend seizoen gepakt.
Wie heeft ooit bedacht dat Sint-Maarten en de start van het carnaval seizoen op dezelfde dag moeten zijn. Dat zorgt alleen maar voor verwarring.quote:
Carnaval gewoon afschaffen, dan kan er ook geen verwarring ontstaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wie heeft ooit bedacht dat Sint-Maarten en de start van het carnaval seizoen op dezelfde dag moeten zijn. Dat zorgt alleen maar voor verwarring.
Jij zegt nu zeker direct 'Hier heb je jullie snoep, als jullie maar stoppen met zingenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:08 schreef Em31 het volgende:
Sint Maarten als kind was geweldig, maar nu ik zo vaak zelf de deur open moet doen en de liedjes aan moet horen wordt het toch wat minder.
Op de een of andere manier verdwijnen die bounty's nooit mysterieus hequote:Op zaterdag 11 november 2023 16:57 schreef NailQueen het volgende:
Klopt wel. Al zou je zelfs nog kunnen zeggen dat seizoen drie er al een teveel was. Die was nog steeds wel erg leuk om te kijken, maar had niet per se gehoeven.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
You is een serie die te lang is doorgegaan. Het had van mij wel bij seizoen 3 mogen eindigen, ook al vond ik seizoen 4 wel geinig op rare manier. Hopelijk wordt Joe volgend seizoen gepakt.
‘Graag een kort liedje kiezen!!’quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zegt nu zeker direct 'Hier heb je jullie snoep, als jullie maar stoppen met zingen'
Carnaval wordt hier niet gevierdquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wie heeft ooit bedacht dat Sint-Maarten en de start van het carnaval seizoen op dezelfde dag moeten zijn. Dat zorgt alleen maar voor verwarring.
Daar ben ik ook wel met je eens.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt wel. Al zou je zelfs nog kunnen zeggen dat seizoen drie er al een teveel was. Die was nog steeds wel erg leuk om te kijken, maar had niet per se gehoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Liedjes zingen volgens het stramien van Sepp Blatter waar een minuut stilte slechts tien seconden is. Dus als zij net hebben ingezet is het 'ja bedankt, en dooooooooooor'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Graag een kort liedje kiezen!!’![]()
Er waren vroeger mensen die dan tegen je zeiden dat je een langer liedje moest zingen als je dat deed.
Ik kan mijn buitenlicht niet eens uitzettenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:33 schreef Arizona het volgende:
En Sint Maarten doen we hier niet aan, hier gingen de kinderen met Halloween langs de deuren en dan is de afspraak in onze buurt, als je je buitenlicht aandoet, zijn kinderen welkom om aan te bellen.
Carnaval allemaal leuk enzo, maar 11e vd 11e sla ik altijd over hoor. Meestal nog geen zin in.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:32 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats hebben we voor het eerst een groot carnavalsfeest op de 11e van de 11e, volgens mij is er behoorlijk veel volk op afgekomen
Ik ben benieuwd naar je review. Ik heb dit een gewone tompouce gehaald bij de AH.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben gezwicht voor de Crompouce. Vanavond eens proberen...
Ik vind het carnavalsweekend zelf leuk, maar al die feesten voor die tijd, startend met deze, dat hoeft van mij ook allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Carnaval allemaal leuk enzo, maar 11e vd 11e sla ik altijd over hoor. Meestal nog geen zin in.
Wij hadden er vandaag alweer éénquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben gezwicht voor de Crompouce. Vanavond eens proberen...
Konden wij ook niet toen we nog in de flat woonden, maar in deze buurt kan iedereen zijn buitenlicht aan- of uitdoen. Dus wat mij betreft prima geregeld op deze manierquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan mijn buitenlicht niet eens uitzetten
Die logica ontgaat mij even. Een kindvriendelijke buurt lijkt mij toch vooral een buurt waar kinderen vrij kunnen spelen op straat etc. Niet dat je per se verplicht bent om de deur open te doenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik woon helaas in een kindvriendelijke wijk. Dus ik moet wel de deur open doen
Hier iets vergelijkbaars. Een week van te voren krijg je een brief in de bus of je mee wilt doen. Zo ja, dan kun je de papieren pompoen die erbij zit op je brievenbus plakken. Dan weten de kinderen dat ze kunnen aanbellen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:33 schreef Arizona het volgende:
En Sint Maarten doen we hier niet aan, hier gingen de kinderen met Halloween langs de deuren en dan is de afspraak in onze buurt, als je je buitenlicht aandoet, zijn kinderen welkom om aan te bellen.
Singles day kunnen we inderdaad maar beter overslaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Carnaval allemaal leuk enzo, maar 11e vd 11e sla ik altijd over hoor. Meestal nog geen zin in.
Het eerste jaar dat ik hier woonde had ik nog braaf snoep gehaald maar er kwam niemand.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik verwacht ook dit jaar weer niemand aan de deur te krijgen. En dat komt goed uit, want ik heb geen snoep in huis.
Je wilt toch niet bekend staan als die vervelende buurvrouw/man die de deur niet open doet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij even. Een kindvriendelijke buurt lijkt mij toch vooral een buurt waar kinderen vrij kunnen spelen op straat etc. Niet dat je per se verplicht bent om de deur open te doen
Ja ok zo. Maar dat zou mij dan werkelijk een zorg zijn, maar goed ik woon dan ook niet in een buurt waar louter gezinnen met kinderen wonen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet bekend staan als die vervelende buurvrouw/man die de deur niet open doet.
De buren van mijn ouders gingen altijd in het donker op zolder zitten om het maar te ontlopen.
Nederlandquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier iets vergelijkbaars. Een week van te voren krijg je een brief in de bus of je mee wilt doen. Zo ja, dan kun je de papieren pompoen die erbij zit op je brievenbus plakken. Dan weten de kinderen dat ze kunnen aanbellen.
Heb je een waterkanon overwogen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:08 schreef Em31 het volgende:
Sint Maarten als kind was geweldig, maar nu ik zo vaak zelf de deur open moet doen en de liedjes aan moet horen wordt het toch wat minder.
Wijk waar veel kinderen wonen en daar op gericht is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij even. Een kindvriendelijke buurt lijkt mij toch vooral een buurt waar kinderen vrij kunnen spelen op straat etc. Niet dat je per se verplicht bent om de deur open te doen
Ja maar zo vorm je zelf onderdeel van het probleem hè? Je kunt ook een voorbeeld zijn door kindonvriendelijk te zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan een voorbeeld nemen aan mijn buren. Daar is alles donker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zo vorm je zelf onderdeel van het probleem hè? Je kunt ook een voorbeeld zijn door kindonvriendelijk te zijn.
Dat is dan meer de verplichting die je elkaar oplegt dan dat je het hoort te doenquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wijk waar veel kinderen wonen en daar op gericht is.
Daar zijn die kinderen andersom net zo blij omquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog nooit kinderen aan de deur gehad voor wat dan ook. Gelukkig maar.
Vanuit de VvE krijg ik laatst een mail dat ze colportage bordjes gaan ophangen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
Deden ze in Westeinde ook toen ik daar woonde. De verzamelplaats was voor mijn deur. Dat vond ik een uitstekende reden om er tussenuit te piepenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen snoep ingeslagen. Hier in de buurt lopen ze achter zo'n draaiorgel aan door de straat.
Wat zal je een eenzame jeugd gehad hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
Ik ga gewoon uit eten, dan hoef ik niet de deur open te doenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
Nietquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zal je een eenzame jeugd gehad hebben
Even tot hier begint weerquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:51 schreef Strani het volgende:
Nou wat gaan we vanavond met z'n allen kijken? (Op TV)
Ik ga me wagen aan All against 1. Een nieuwe quiz/spelshow (wat precies weet ik nog niet) waar je via een app aan mee kunt spelen. Dat wil ik wel eens proberenquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:51 schreef Strani het volgende:
Ze hebben nu nieuwe liedjes bedacht. Maar die duren wel nog langer.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Graag een kort liedje kiezen!!’![]()
Er waren vroeger mensen die dan tegen je zeiden dat je een langer liedje moest zingen als je dat deed.
quote:"Het eindresultaat vind ik heel tof", zegt een van de kinderen op de Groningse basisschool die aan het project meewerkte. "De gewone Sint-Maarten-liedjes zijn heel gewoon, heel snel. Deze liedjes duren iets langer, maar zijn veel leuker om te horen", zegt een andere leerling. De nieuwe liedjes zijn soms rock 'n roll, swingen vrijwel zonder uitzondering en hebben hedendaagse teksten. Een van de kinderen zingt over een rugzak vol met snoep.
https://nos.nl/artikel/24(...)pje-met-sint-maarten
Even tot hier! En daarna sluit ik aan bij de retro voor 2021quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:51 schreef Strani het volgende:
Met mag best een beetje efficiënt. Sinterklaas Kapoentje is ook niet zo populair geworden vanwege de diepzinnige tekstquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben nu nieuwe liedjes bedacht. Maar die duren wel nog langer.
[..]
Mwah. Hier komt het meer omdat het portieken zijn wat het dus niet heel handig zou maken als ze overal aanbellen. Het is ook niet een buurt waar extreem veel kinderen wonen. Plus dat Halloween ook nog niet veel erg ingeburgerd is. Dus dan moet je wel een beetje weten of er mensen meedoen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:49 schreef Em31 het volgende:
Haha wow die hints dat je aan mag bellenhier stonden mensen gewoon bekend als onaardig als ze het licht uitdeden, zodat iedereen ze kon haten. Zoals het hoort!
![]()
(Dat waren dan altijd de grootste/duurste huizen)
Jouw nichtje weet met wie ze op goede voet moet blijven.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:28 schreef Em31 het volgende:
Mijn nichtje van 2 kwam net ook langs. Had alleen nog een lichtje en geen lampion, zong bijna niet en gaf 2 van de 3 snoepjes weer terug.![]()
Hm, dit is wel een hele handige manier om je eigen bounty-diefstal wit te wassenquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Hier heeft een kind net stiekem twee chocolaatjes gepakt. Maakt niet uit. De bounty's moeten toch op.
Precies, eerst 5 minuten ZINGEN! geschreeuwd, voor ze iets kreeg!quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw nichtje weet met wie ze op goede voet moet blijven.
Lijkt me terecht. Goed dat ze nu al weet wie de baas is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies, eerst 5 minuten ZINGEN! geschreeuwd, voor ze iets kreeg!
Ik heb zostraks een stukje geproefd van ‘t Stoepjequote:Op zaterdag 11 november 2023 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
Je hebt een koppelstuk nodig waar je de slang op aansluit en dan een douchebak of een zwembadje onder de buitendouche.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar hoe hebben ze dat ding dan aangesloten op bijkeuken?
Die hebben we helaas niet.
En zag het zelf niet zitten om in de tuin te douchen. Hebben al paar adresjes waar we kunnen douchen en goede reden om weer eens naar de sportschool te gaan of baantjes te gaan trekken.
Hopelijk heb je wel een leuke avond. Het is nog wachten op een doelpunt voor Twente.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:32 schreef Arizona het volgende:
Dus: Mensen, ik heb kaartjes voor FC Twente gewonnen
M'n oude gemeente Ermelo kleurt hier roze maar het lijkt me dat het slechts sporadisch wordt gedaan, tenzij het enorm veranderd is. Misschien kan @BillDauterive meer vertellen over de regio.quote:
Meh, Zoetermeer is grijs, ik heb er in een dikke 25 jaar zegge en schrijve 1x iemand voor aan de deur gehad, geheid importquote:
Halloween staat hier toch niet vermeldtquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:44 schreef Yesse het volgende:
Wij zijn grijs maar Halloween begint wel steeds meer te komen. Wel helemaal georganiseerd en met briefje om te bewijzen dat je mee doet
Waar heb je ‘m gekocht?quote:
Bij de Jumbo hier hadden ze 'm van een lokale bakker. Anders had ik het niet gedaan.quote:
Het was een avond met ups en downsquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel een leuke avond. Het is nog wachten op een doelpunt voor Twente.
Klopt maar het zijn wel kinderen die langs de deur komen voor wat lekkers in de herfstquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Halloween staat hier toch niet vermeldt
Niemand gezien, niemand gehoord.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat ik hier woonde had ik nog braaf snoep gehaald maar er kwam niemand.
Het scheelt dat ik in het appartementengedeelte van de wijk woon en ze geen licht zien branden op de begane grond.
Ik zie ook niemand lopen met een lampion.
Vermoedelijk omdat het ergens in de buurt wordt afgestoken.quote:
jammerquote:Op zondag 12 november 2023 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er nog wat chocolaatjes? (de bounty's zijn op)
Goede vraag @Strani, geen idee eigenlijk. Mijn gemeente is ook roze, maar daar krijg ik ook bijna nooit kinderen aan de deur met Sint Maarten. De afgelopen jaren kwamen alleen de buurjongens langs, maar dat is ook al 10 jaar terug ofzo. Waarschijnlijk is het in Ermelo hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n oude gemeente Ermelo kleurt hier roze maar het lijkt me dat het slechts sporadisch wordt gedaan, tenzij het enorm veranderd is. Misschien kan @:BillDauterive meer vertellen over de regio.
Je kan ook altijd gewoon niet naar Groningen gaan, dat is wat ik meestal doe.quote:Op zondag 12 november 2023 02:16 schreef BillDauterive het volgende:
De treinen naar Groningen rijden niet. Morgen moet ik een half uur eerder weg en dan met de bus van Assen naar Groningen.
Gedoe.
Interessante aanpak. Er gaan best wel eens dagen voorbij dat ik niet naar Groningen ga. Ik zou er best een gewoonte van kunnen maken.quote:Op zondag 12 november 2023 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ook altijd gewoon niet naar Groningen gaan, dat is wat ik meestal doe.
Ik durf best wel te zeggen dat het voor mij al een gewoonte is.quote:Op zondag 12 november 2023 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessante aanpak. Er gaan best wel eens dagen voorbij dat ik niet naar Groningen ga. Ik zou er best een gewoonte van kunnen maken.
Succes.quote:Op zondag 12 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer wedstrijd. En het is mistig.
Heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op zondag 12 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer wedstrijd. En het is mistig.
Ik denk dat je niet per se naar Groningen hoeft om die twee zakken snoep kwijt te raken hoorquote:Op zondag 12 november 2023 02:16 schreef BillDauterive het volgende:
De treinen naar Groningen rijden niet. Morgen moet ik een half uur eerder weg en dan met de bus van Assen naar Groningen.
Gedoe.
Nou ja als het mistig is in de zaal. Dan wordt zijn badminton wedstrijd afgelast.quote:
Ik vind niet dat er iets te vieren is.quote:
Dat die supporters met rookbommen en Bengaals vuur binnenkomen zou ik eigenlijk niet verwachten bij het badminton.quote:Op zondag 12 november 2023 08:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als het mistig is in de zaal. Dan wordt zijn badminton wedstrijd afgelast.
Nou ja. Het is niet voor niets dat de supporters van Marseille hun inspiratie daar hebben opgedaan.quote:Op zondag 12 november 2023 08:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat die supporters met rookbommen en Bengaals vuur binnenkomen zou ik eigenlijk niet verwachten bij het badminton.
Hier al vanaf septemberquote:
Het kan er hard aan toe gaan in gymzalenquote:Op zondag 12 november 2023 08:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat die supporters met rookbommen en Bengaals vuur binnenkomen zou ik eigenlijk niet verwachten bij het badminton.
Ik neem er wel eentje meequote:Op zondag 12 november 2023 08:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet per se naar Groningen hoeft om die twee zakken snoep kwijt te raken hoor
Doen ze dat normaal dan niet?quote:Op zondag 12 november 2023 12:08 schreef NailQueen het volgende:
De treinen naar Groningen rijden hier gewoon
Normaal rijden ze gewoon en vandaag ook. Maar volgens Billie nietquote:Op zondag 12 november 2023 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doen ze dat normaal dan niet? [ afbeelding ]
Ik bedoel, ik zou ze geen ongelijk geven, maar het zou me toch ietwat verbazen.![]()
Ja, meestal wel meer bommen inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier al vanaf septemberHufters
![]()
Je kunt ‘t eigenlijk geen vuurwerk noemen, het zijn gewoon bommen
Hoe was het met haar?quote:Op zondag 12 november 2023 16:02 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag alleen maar ff op visite geweest bij m'n demente moeder
Tsja, ging nu redelijk, maar gaat toch langzaam maar zeker achteruitquote:
Je had het spannender kunnen maken door de ramen open te laten.quote:Op zondag 12 november 2023 15:29 schreef H_T het volgende:
Het spannendste dat ik vandaag tot nog toe heb gedaan is met de auto door de wasstraat. Het is weer een enerverende dag in huize H_T
Heftig hoor, dementie is echt verschrikkelijk. Heel veel sterktequote:Op zondag 12 november 2023 16:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, ging nu redelijk, maar gaat toch langzaam maar zeker achteruit
Hugo de Jonge?quote:Op zondag 12 november 2023 17:07 schreef Meke het volgende:
Tsjongejongejonge iedereen loopt maar niks te doen en wie kan de wereld weer van een pandemie redden?!
Jij?quote:Op zondag 12 november 2023 17:07 schreef Meke het volgende:
Tsjongejongejonge iedereen loopt maar niks te doen en wie kan de wereld weer van een pandemie redden?!
Ik heb gisteren geleerd dat er dan maar een liter of 7 aan water binnen komtquote:Op zondag 12 november 2023 16:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je had het spannender kunnen maken door de ramen open te laten.
quote:Op zondag 12 november 2023 15:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik lak vandaag mijn nagels in de Käärijä kleur
Tja, mijn kleur is het ook niet, maar zó erg is het toch niet?quote:
Nou dan haal ik het er wel weer afquote:Op zondag 12 november 2023 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Tja, mijn kleur is het ook niet, maar zó erg is het toch niet?
quote:Op zondag 12 november 2023 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heftig hoor, dementie is echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte
Thanksquote:Op zondag 12 november 2023 17:00 schreef Arizona het volgende:
Sterkte @:koen66, het lijkt me moeilijk om mee te maken.
Wij hebben vandaag ook niet veel gedaan. Op bezoek bij schoonouders geweest en daarna nog in het bos gewandeld, bij verrassend zacht en zonnig weer.
quote:Op zondag 12 november 2023 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Klinkt hard, maar het went. Heb feitelijk allang afscheid genomen van m'n moeder. Al hou ik nog zielsveel van d'r, ze is qua persoon geen schim meer wat ze ooit was
Heftig Koenquote:Op zondag 12 november 2023 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Klinkt hard, maar het went. Heb feitelijk allang afscheid genomen van m'n moeder. Al hou ik nog zielsveel van d'r, ze is qua persoon geen schim meer wat ze ooit was
Wat een vreselijke ***ziekte. Lijkt me heel zwaar, veel sterktequote:Op zondag 12 november 2023 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Het is in ieder geval nu een stuk makkelijker bij d'r op bezoek gaan nu ze in Zoetermeer woontquote:
Ga je vaak op bezoek bij haar? Mijn oma zit sinds aantal maand in gesloten instelling vanwege dementie. Maar ik vind het eigenlijk wel lastig om langs te gaan. Er komt niks logisch meer uit en ze is vooral heel boos hele tijd.quote:Op zondag 12 november 2023 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval nu een stuk makkelijker bij d'r op bezoek gaan nu ze in Zoetermeer woont
Toen ze nog in Dordrecht zat (tot een dikke maand terug) zag ik d'r hooguit 1x in de week, 2 weken. Nu meestal wel 2x per weekquote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga je vaak op bezoek bij haar? Mijn oma zit sinds aantal maand in gesloten instelling vanwege dementie. Maar ik vind het eigenlijk wel lastig om langs te gaan. Er komt niks logisch meer uit en ze is vooral heel boos hele tijd.
Hoe was het met jou? Viel vandaag mee of ben je blij dat het er weer even op zit?quote:Op zondag 12 november 2023 16:02 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag alleen maar ff op visite geweest bij m'n demente moeder
Victor Reinier.quote:Op zondag 12 november 2023 17:07 schreef Meke het volgende:
Ok.quote:Op zondag 12 november 2023 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor straf zonder toetje naar bed!
Hebben ze genoeg bandenwarmers meegenomen? Ze waren namelijk vergeten dat het in Las Vegas niet zo heel warm meer is in november als het donker isquote:Op maandag 13 november 2023 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe week, nieuwe kansen.
EnRACEWEEK
Gewoon afschaffen die bandenwarmersquote:Op maandag 13 november 2023 09:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben ze genoeg bandenwarmers meegenomen? Ze waren namelijk vergeten dat het in Las Vegas niet zo heel warm meer is in november als het donker is
Het gaat om de show en het spektakel, typisch Amerikaans.quote:Op maandag 13 november 2023 09:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben ze genoeg bandenwarmers meegenomen? Ze waren namelijk vergeten dat het in Las Vegas niet zo heel warm meer is in november als het donker is
En voor mij vakantieweekquote:Op maandag 13 november 2023 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe week, nieuwe kansen.
EnRACEWEEK
Nog wilde plannen?quote:Op maandag 13 november 2023 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
En voor mij vakantieweekNog een paar dagen werken en dan lekker vrij
De eerste dagen niet, maar ik wil wel een dagje Duitsland bezoeken (met onderweg daarheen mogelijk de kerstshow in Duiven) en eind van de maand naar Londenquote:
Een maand naar Londen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste dagen niet, maar ik wil wel een dagje Duitsland bezoeken (met onderweg daarheen mogelijk de kerstshow in Duiven) en eind van de maand naar Londen
Nee joh, aan het eind van de maand. Ik ben drie nachten daarquote:
Ik las alleen de laatste regel. En op mijn telefoon staat daar "maand naar Londenquote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee joh, aan het eind van de maand. Ik ben drie nachten daar
Scheelt wel dat alleen hij dan nog maar hoeft te stemmen.quote:Op maandag 13 november 2023 16:06 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend kwam uit bij de SGP als tweede partij bij de stemwijzerik maar even gecheckt of ik nu ritueel mijn broeken moet verbranden.
Nu heb ik zin om die salade bij de Appie te halenquote:
Ik vind het er uitzien als hondenvoerquote:Op maandag 13 november 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om die salade bij de Appie te halen
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 13 november 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om die salade bij de Appie te halen
Tonijn ruikt naar kattenvoer en smaakt ook prima. Ik wil me hier wel aan wagenquote:Op maandag 13 november 2023 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het er uitzien als hondenvoer
Of gewoon je vriend de deur uit doen en je broeken houden.quote:Op maandag 13 november 2023 16:06 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend kwam uit bij de SGP als tweede partij bij de stemwijzerik maar even gecheckt of ik nu ritueel mijn broeken moet verbranden.
Een heel klein beetje sparerib door een bak mayonaise roeren en dat dan een salade noemen.quote:
En als je pech hebt, is dat vooral bot wat ze er doorheen geroerd hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een heel klein beetje sparerib door een bak mayonaise roeren en dat dan een salade noemen.
Deze is er ook van Streeckgenoten. Dus de wat luxere huismerkvariant. En die smaakte best goed.quote:
Watquote:
Lekker kluivenquote:Op maandag 13 november 2023 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als je pech hebt, is dat vooral bot wat ze er doorheen geroerd hebben.
Wie weet hebben ze het doekje met citroen er ook alvast doorheen gehaald!quote:Op maandag 13 november 2023 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een heel klein beetje sparerib door een bak mayonaise roeren en dat dan een salade noemen.
Ohh en??quote:
Ik heb deze gisteren gehad toen ik op bezoek was en ze zijn lekker hoor! Met van die kleine chewy stukjes erinquote:
Oordeel komt later. Eerst warm etenquote:
Dat is wel de betere optiequote:Op maandag 13 november 2023 16:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon je vriend de deur uit doen en je broeken houden.
Zeg je dat alleen omdat ze bij jou in de buurt zitten?quote:
Hm. Ik had dan denk ik gewoon stroopwafels én kruidnoten gehaald. Best gek om één koekje de smaak te geven van een ander koekje.quote:
Als je dat niet zegt hier, komen ze je uit huis halen en word je ritueel geslacht tussen de beschuitenquote:Op maandag 13 november 2023 19:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg je dat alleen omdat ze bij jou in de buurt zitten?
De bijbel voorziet niet in zoiets. Sterker nog, ze moeten maar zo gauw mogelijk trouwenquote:Op maandag 13 november 2023 16:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon je vriend de deur uit doen en je broeken houden.
Hamlapjes-kruidnoten, waarom niet.quote:Op maandag 13 november 2023 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je dat niet zegt hier, komen ze je uit huis halen en word je ritueel geslacht tussen de beschuiten
Omdat je één koekje niet de smaak van een ander koekje wil geven?quote:Op maandag 13 november 2023 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hamlapjes-kruidnoten, waarom niet.
Nee maar hamlapjes zijn geen koekjes hè dus dit kan prima.quote:Op maandag 13 november 2023 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat je één koekje niet de smaak van een ander koekje wil geven?
Had ik je mooi even tuk.quote:
Tegen klimaatverandering of tegen Catalanen?quote:Op maandag 13 november 2023 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik je mooi even tuk.
Jij nog wezen protesteren?
@Em31 kan jij wat duiding geven, als verslaggeefster ter plaatse?quote:De provincie Friesland gaat er alles aan doen om het schaatsen op de Winterspelen in 2030 te kunnen organiseren als Zwitserland die Olympische Spelen binnenhaalt. "Thialf is hier bij uitstek geschikt voor", zegt gedeputeerde Femke Wiersma.
Wel Em taggen en mij nietquote:Op maandag 13 november 2023 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 kan jij wat duiding geven, als verslaggeefster ter plaatse?
Ik vind het toch wat gek. Oké, Zwitserland heeft geen hal (waarom bouwen ze die dan niet) maar ze zullen vast toch wel ergens een schaatsbaan hebben? Het zou helemaal niet zo erg zijn om weer eens één keer een OS op een buitenbaan te hebben, zoals in Albertville destijds.
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 13 november 2023 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar hamlapjes zijn geen koekjes hè dus dit kan prima.
Ik heb jou nog nooit over schaatsen gehoord, haar welquote:
Dat laatste.quote:Op maandag 13 november 2023 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen klimaatverandering of tegen Catalanen?
Alle duiding die je nodig hebt!quote:Op maandag 13 november 2023 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat gek. Oké, Zwitserland heeft geen hal (waarom bouwen ze die dan niet) maar ze zullen vast toch wel ergens een schaatsbaan hebben? Het zou helemaal niet zo erg zijn om weer eens één keer een OS op een buitenbaan te hebben, zoals in Albertville destijds.
quote:Femke Wiersma (Dokkum, 29 december 1984) is een Nederlands politica. Namens de BoerBurgerBeweging (BBB) is zij sinds 19 juli 2023 gedeputeerde in de provincie Friesland.
De in Holwerd woonachtige Wiersma is oud-deelnemer van Boer zoekt Vrouw uit 2010 en woonde enige tijd in Abcoude met Gijsbert Bakhuisen. Sinds 2019 is zij alleenstaande moeder van vier kinderen.
Het antwoord was in beide gevallen sowieso neequote:
Ahh oké dat verandert de zaak natuurlijk wel.quote:Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alle duiding die je nodig hebt!
[..]
Ja raar tochquote:Op maandag 13 november 2023 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Blij dat we het eens zijn! En ja inderdaad, het kan dan logistiek veel veter in Oostenrijk en Duitsland en dan hou je tenminste nog een beetje aan die sfeer vast.quote:Op maandag 13 november 2023 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja raar tochdat moet je toch als organisatie ook niet willen. Plus er zullen andere banen dichterbij zijn. Vaag verhaal!
Ja lijkt me toch voor de sporters ook niet echt leuk..quote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Blij dat we het eens zijn! En ja inderdaad, het kan dan logistiek veel veter in Oostenrijk en Duitsland en dan hou je tenminste nog een beetje aan die sfeer vast.
Frankrijkquote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk wil in 2030 ook alweer de Winterspelen, 6 jaar na de Zomerspelen. En wij doen wij hier? niets
Nee precies. Zit je gewoon wéér met de volledige schaatswereld in een hotelletje bij Heerenveen in plaats van die sfeer echt mee te maken.quote:Op maandag 13 november 2023 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja lijkt me toch voor de sporters ook niet echt leuk..
Als ze al naar het buitenland daarvoor gaan, dan zal het eerder Inzel in Zuid-Duitsland worden.quote:Op maandag 13 november 2023 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja raar tochdat moet je toch als organisatie ook niet willen. Plus er zullen andere banen dichterbij zijn. Vaag verhaal!
Nee dat had ik inderdaad ook begrepen. Maar Thialf gaat er wel graag in mee zo te zienquote:Op maandag 13 november 2023 20:12 schreef Em31 het volgende:
Het is trouwens een idee van Zwitserland zelf he, niet dat Nederland dat zo even roept.
Het enige voordeel dat ik zie is dat het zo'n succes wordt dat er weer een 'misschien moeten we ook eens organiseren' discussie komt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat had ik inderdaad ook begrepen. Maar Thialf gaat er wel graag in mee zo te zien
En dan alle sneeuw-evenementen in Zwitserland?quote:Op maandag 13 november 2023 20:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het enige voordeel dat ik zie is dat het zo'n succes wordt dat er weer een 'misschien moeten we ook eens organiseren' discussie komt.
De zomerspelen bedoel ikquote:Op maandag 13 november 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan alle sneeuw-evenementen in Zwitserland?
Als de Emir van Overijssel nou eens wat geld in zo'n campagne zou stoppen...quote:Op maandag 13 november 2023 20:15 schreef Em31 het volgende:
Al lees ik net dat India of Qatar in 2036 wil organiseren dus dan weet je het wel met onze kansen.
Ik dacht even dat dit over de winterspelen ging.quote:Op maandag 13 november 2023 20:15 schreef Em31 het volgende:
Al lees ik net dat India of Qatar in 2036 wil organiseren dus dan weet je het wel met onze kansen.
De makers van palingworst hebben hier een mening overquote:Op maandag 13 november 2023 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Ik had dan denk ik gewoon stroopwafels én kruidnoten gehaald. Best gek om één koekje de smaak te geven van een ander koekje.
Leverkaas is dan ook wel een dingetje.quote:Op maandag 13 november 2023 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
De makers van palingworst hebben hier een mening over
Wil je Bolletje of wil je dood? Het is een harde lijn, maar wel duidelijkquote:Op maandag 13 november 2023 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je dat niet zegt hier, komen ze je uit huis halen en word je ritueel geslacht tussen de beschuiten
Dezelfde lijn die de mods hier toepassen. Daarom is het ook al zo lang vredig in deze SCquote:Op maandag 13 november 2023 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil je Bolletje of wil je dood? Het is een harde lijn, maar wel duidelijk
Ik kijk nergens meer van op!quote:Op maandag 13 november 2023 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over de winterspelen ging.
Salt Lake City is ook kandidaat voor 2030, dat is 2 jaar na de zomerspelenquote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk wil in 2030 ook alweer de Winterspelen, 6 jaar na de Zomerspelen. En wij doen wij hier? niets
Daarom vond ik het eerst ook niet eens raar.quote:
Oh jeetjequote:Op maandag 13 november 2023 20:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Salt Lake City is ook kandidaat voor 2030, dat is 2 jaar na de zomerspelen
Mag van mij overigens wel, krijgen we eindelijk weer eens schaatsen tijdens de OS op hoogte
We kunnen toch ook in Nederland een schaatsbaan op hoogte bouwen? Gewoon op steigers?quote:Op maandag 13 november 2023 20:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Salt Lake City is ook kandidaat voor 2030, dat is 2 jaar na de zomerspelen
Mag van mij overigens wel, krijgen we eindelijk weer eens schaatsen tijdens de OS op hoogte
De Grand Prix van San Marino is nooit in San Marino geweest, hoor je ook niemand overquote:Op maandag 13 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
Straks gaat Liechtenstein het WK voetbal organiseren maar moeten de wedstrijden plaatsvinden in Griekenland omdat Liechtenstein zelf geen stadions heeft.
Dat is wel een terecht punt. Het is volgens Google zelfs ruim een uur rijden.quote:Op maandag 13 november 2023 20:22 schreef H_T het volgende:
[..]
De Grand Prix van San Marino is nooit in San Marino geweest, hoor je ook niemand over
quote:Op maandag 13 november 2023 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen toch ook in Nederland een schaatsbaan op hoogte bouwen? Gewoon op steigers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |