Die had een mijter op. En een stuk of 8 cava.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:23 schreef Redefine het volgende:
Die mijter mag je aan @:Strani geven als ware Spanjaard
Computer says no.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:27 schreef NailQueen het volgende:
Nou, dat is dan geregeld. Redefine gaat als Sinterklaas naar het dorp en de school van Fred_B!
OMG hoe durf je dat te zeggen?!?!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OMG hoe durf je dat te zeggen?!?!
Dat zal de onnavolgbare Fred wel weten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:58 schreef zorro28 het volgende:
Feli @:Redefine![]()
![]()
Maar waarom moet ik jouw mijter opzetten?
Ik ga ook de stad inquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
*Omslaande stemmingen introduceert, daarna de stad ingaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Het begin van onze nieuwe badkamer is gemaakt, en wat deed een van onze katten tijdens het slopen:Wat heerlijk, een nieuwe badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Het begin van onze nieuwe badkamer is gemaakt, en wat deed een van onze katten tijdens het slopen:Wat heeeeerlijk. Wanneer is de badkamer af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Over 2,5 week ongeveer.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat heeeeerlijk. Wanneer is de badkamer af?
Kun je nog wel douchen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Over 2,5 week ongeveer.
Nog gefeliciteerd
Ik blijf nog gewoon een big-baby als dingen niet gaan zoals ik zou willen hoorquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:58 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerd @:Redefine en niet meer baby @:Yesse
Nopequote:
https://www.mirror.co.uk/(...)moji-exists-22218320quote:There are currently over 3,300 emoji in the Unicode Consortium, and it seems that many emoji-users are convinced that a robber character is one of them.
However, experts have confirmed that a robber emoji has never existed, and instead it’s a Mandela Effect - a phenomenon in which a large group of people believe something occurred when it did not.
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)moji-exists-22218320
Guilty!
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.quote:
Toen mijn badkamer werd verbouwd ben ik weer eens baantjes gaan trekken in het lokale zwembad, met als belangrijke reden dat ik dan makkelijk na afloop kon douchenquote:
Is er een hot dog-emoji?quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?
Hoe ziet die er dan uit?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Guilty!
Ik noem dat gewoon regen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.
Tip van de dag
Ok, dit vind ik een hele logische reden. Jammer wel!quote:Op zaterdag 11 november 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik kon of deze bus nemen of die om kwart voor vijf. Dus toch maar beter deze.
Ik heb goed om me heen gekeken, maar volgens mij heb ik je niet gezien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga ook de stad inIk zie je daar dan!
Eh nee, sorry, ik ging toch wat later.quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:41 schreef Strani het volgende:
Nou @:Roger_Epiales, zullen we maar eens naar huis gaan dan?
Ja kijk, daarom ging ik dus lopend naar huis.quote:Op zaterdag 11 november 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik kon of deze bus nemen of die om kwart voor vijf. Dus toch maar beter deze.
Goed plan. Ik ben nu net thuis. De bus was voor de verandering eens op tijd. Die moet helemaal uit Andalusië komen dus dat is nogal een eind.quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, ik denk dat ik nog maar even wakker ga blijven.
Oh, dat is idd nog best een eind dan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat die bus eens op tijd is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ben nu net thuis. De bus was voor de verandering eens op tijd. Die moet helemaal uit Andalusië komen dus dat is nogal een eind.
En eindbestemming is Barcelona dus je snapt dat ik wil zorgen dat ik niet in slaap val en daar opeens terechtkom.
Leuke avond gehad?
Goed om te horen dat je een mooie avond hebt gehad, klinkt inderdaad prima!quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is idd nog best een eind dan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat die bus eens op tijd is.
Mijn bus de stad in was te laat, maar dat was maar tien minuten en ook meteen het minste deel van de dag.
Verder een hele mooie avond gehad, verschillende kroegen bezocht, iets te veel bier gedronken, en een paar goede gesprekken gehad, zoals dat gaat.
Jij ook een mooie avond gehad hoop ik?
Dan heeft het licht niet lang uitgestaan want ik doe hem weer aanquote:Op zaterdag 11 november 2023 05:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog even een postje voor wie denkt dat ik al slaap.
Huh inderdaadquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Guilty!
Hoe sluit je een slang van de regen aan op een kraan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon regen.
Mosterd, ketchup. Stop de tijd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe ziet die er dan uit?
Woon je vrijstaand?quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.
Tip van de dag
Lijkt meer op een lego poppetje.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mosterd, ketchup. Stop de tijd!
[..]
[ twitter ]
Ik vind het een leuke, van mij mag ie wel komenquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt meer op een lego poppetje.
Fout! Alleen mosterdquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mosterd, ketchup. Stop de tijd!
Nee, appartementquote:
Maar hoe hebben ze dat ding dan aangesloten op bijkeuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Beetje laat maar ik heb gisteren een van de laatste afleveringen van You gekekenGewoon blijven kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Beetje laat maar ik heb gisteren een van de laatste afleveringen van You gekekenAls de serie eindigt met een happy end voor hem word ik woest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad, vond het ook maar een raar seizoen.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als de serie eindigt met een happy end voor hem word ik woest!
Maar inderdaad, vond het ook maar een raar seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:52 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen snoep ingeslagen. Hier in de buurt lopen ze achter zo'n draaiorgel aan door de straat.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:57 schreef NailQueen het volgende:
De snoep staat klaar bij de deur. Ik heb extra ingekocht omdat ik vorig jaar te weinig had. Toen waren er op mysterieuze wijze chocolaatjes verdwenen. Behalve de bounty's. Die lust ik niet.
Snoep aan de deur?quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:57 schreef NailQueen het volgende:
De snoep staat klaar bij de deur. Ik heb extra ingekocht omdat ik vorig jaar te weinig had. Toen waren er op mysterieuze wijze chocolaatjes verdwenen. Behalve de bounty's. Die lust ik niet.
Sint-Maarten?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Snoep aan de deur?![]()
Wat heeft dat met carnaval te maken?
Dat eerste is het ‘m ja, helemaal omdat seizoen 4 eigenlijk bijna compleet nieuw is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
You is een serie die te lang is doorgegaan. Het had van mij wel bij seizoen 3 mogen eindigen, ook al vond ik seizoen 4 wel geinig op rare manier. Hopelijk wordt Joe volgend seizoen gepakt.
Wie heeft ooit bedacht dat Sint-Maarten en de start van het carnaval seizoen op dezelfde dag moeten zijn. Dat zorgt alleen maar voor verwarring.quote:
Carnaval gewoon afschaffen, dan kan er ook geen verwarring ontstaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wie heeft ooit bedacht dat Sint-Maarten en de start van het carnaval seizoen op dezelfde dag moeten zijn. Dat zorgt alleen maar voor verwarring.
Jij zegt nu zeker direct 'Hier heb je jullie snoep, als jullie maar stoppen met zingenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:08 schreef Em31 het volgende:
Sint Maarten als kind was geweldig, maar nu ik zo vaak zelf de deur open moet doen en de liedjes aan moet horen wordt het toch wat minder.
Op de een of andere manier verdwijnen die bounty's nooit mysterieus hequote:Op zaterdag 11 november 2023 16:57 schreef NailQueen het volgende:
Klopt wel. Al zou je zelfs nog kunnen zeggen dat seizoen drie er al een teveel was. Die was nog steeds wel erg leuk om te kijken, maar had niet per se gehoeven.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
You is een serie die te lang is doorgegaan. Het had van mij wel bij seizoen 3 mogen eindigen, ook al vond ik seizoen 4 wel geinig op rare manier. Hopelijk wordt Joe volgend seizoen gepakt.
‘Graag een kort liedje kiezen!!’quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zegt nu zeker direct 'Hier heb je jullie snoep, als jullie maar stoppen met zingen'
Carnaval wordt hier niet gevierdquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wie heeft ooit bedacht dat Sint-Maarten en de start van het carnaval seizoen op dezelfde dag moeten zijn. Dat zorgt alleen maar voor verwarring.
Daar ben ik ook wel met je eens.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt wel. Al zou je zelfs nog kunnen zeggen dat seizoen drie er al een teveel was. Die was nog steeds wel erg leuk om te kijken, maar had niet per se gehoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Liedjes zingen volgens het stramien van Sepp Blatter waar een minuut stilte slechts tien seconden is. Dus als zij net hebben ingezet is het 'ja bedankt, en dooooooooooor'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Graag een kort liedje kiezen!!’![]()
Er waren vroeger mensen die dan tegen je zeiden dat je een langer liedje moest zingen als je dat deed.
Ik kan mijn buitenlicht niet eens uitzettenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:33 schreef Arizona het volgende:
En Sint Maarten doen we hier niet aan, hier gingen de kinderen met Halloween langs de deuren en dan is de afspraak in onze buurt, als je je buitenlicht aandoet, zijn kinderen welkom om aan te bellen.
Carnaval allemaal leuk enzo, maar 11e vd 11e sla ik altijd over hoor. Meestal nog geen zin in.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:32 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats hebben we voor het eerst een groot carnavalsfeest op de 11e van de 11e, volgens mij is er behoorlijk veel volk op afgekomen
Ik ben benieuwd naar je review. Ik heb dit een gewone tompouce gehaald bij de AH.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben gezwicht voor de Crompouce. Vanavond eens proberen...
Ik vind het carnavalsweekend zelf leuk, maar al die feesten voor die tijd, startend met deze, dat hoeft van mij ook allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Carnaval allemaal leuk enzo, maar 11e vd 11e sla ik altijd over hoor. Meestal nog geen zin in.
Wij hadden er vandaag alweer éénquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben gezwicht voor de Crompouce. Vanavond eens proberen...
Konden wij ook niet toen we nog in de flat woonden, maar in deze buurt kan iedereen zijn buitenlicht aan- of uitdoen. Dus wat mij betreft prima geregeld op deze manierquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan mijn buitenlicht niet eens uitzetten
Die logica ontgaat mij even. Een kindvriendelijke buurt lijkt mij toch vooral een buurt waar kinderen vrij kunnen spelen op straat etc. Niet dat je per se verplicht bent om de deur open te doenquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik woon helaas in een kindvriendelijke wijk. Dus ik moet wel de deur open doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |