Die had een mijter op. En een stuk of 8 cava.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:23 schreef Redefine het volgende:
Die mijter mag je aan @:Strani geven als ware Spanjaard
Computer says no.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:27 schreef NailQueen het volgende:
Nou, dat is dan geregeld. Redefine gaat als Sinterklaas naar het dorp en de school van Fred_B!
OMG hoe durf je dat te zeggen?!?!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OMG hoe durf je dat te zeggen?!?!
Dat zal de onnavolgbare Fred wel weten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:58 schreef zorro28 het volgende:
Feli @:Redefine![]()
![]()
Maar waarom moet ik jouw mijter opzetten?
Ik ga ook de stad inquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
*Omslaande stemmingen introduceert, daarna de stad ingaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Het begin van onze nieuwe badkamer is gemaakt, en wat deed een van onze katten tijdens het slopen:Wat heerlijk, een nieuwe badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Het begin van onze nieuwe badkamer is gemaakt, en wat deed een van onze katten tijdens het slopen:Wat heeeeerlijk. Wanneer is de badkamer af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Over 2,5 week ongeveer.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat heeeeerlijk. Wanneer is de badkamer af?
Kun je nog wel douchen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Over 2,5 week ongeveer.
Nog gefeliciteerd
Ik blijf nog gewoon een big-baby als dingen niet gaan zoals ik zou willen hoorquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:58 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerd @:Redefine en niet meer baby @:Yesse
Nopequote:
https://www.mirror.co.uk/(...)moji-exists-22218320quote:There are currently over 3,300 emoji in the Unicode Consortium, and it seems that many emoji-users are convinced that a robber character is one of them.
However, experts have confirmed that a robber emoji has never existed, and instead it’s a Mandela Effect - a phenomenon in which a large group of people believe something occurred when it did not.
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)moji-exists-22218320
Guilty!
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.quote:
Toen mijn badkamer werd verbouwd ben ik weer eens baantjes gaan trekken in het lokale zwembad, met als belangrijke reden dat ik dan makkelijk na afloop kon douchenquote:
Is er een hot dog-emoji?quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder te kijken: wat voor saus/sauzen zitten er op de hot dog-emoji?
Hoe ziet die er dan uit?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Guilty!
Ik noem dat gewoon regen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hadden een buitendouche en dan de slang aangesloten op de warme kraan in de bijkeuken.
Tip van de dag
Ok, dit vind ik een hele logische reden. Jammer wel!quote:Op zaterdag 11 november 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik kon of deze bus nemen of die om kwart voor vijf. Dus toch maar beter deze.
Ik heb goed om me heen gekeken, maar volgens mij heb ik je niet gezien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga ook de stad inIk zie je daar dan!
Eh nee, sorry, ik ging toch wat later.quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:41 schreef Strani het volgende:
Nou @:Roger_Epiales, zullen we maar eens naar huis gaan dan?
Ja kijk, daarom ging ik dus lopend naar huis.quote:Op zaterdag 11 november 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik kon of deze bus nemen of die om kwart voor vijf. Dus toch maar beter deze.
Goed plan. Ik ben nu net thuis. De bus was voor de verandering eens op tijd. Die moet helemaal uit Andalusië komen dus dat is nogal een eind.quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, ik denk dat ik nog maar even wakker ga blijven.
Oh, dat is idd nog best een eind dan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat die bus eens op tijd is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ben nu net thuis. De bus was voor de verandering eens op tijd. Die moet helemaal uit Andalusië komen dus dat is nogal een eind.
En eindbestemming is Barcelona dus je snapt dat ik wil zorgen dat ik niet in slaap val en daar opeens terechtkom.
Leuke avond gehad?
Goed om te horen dat je een mooie avond hebt gehad, klinkt inderdaad prima!quote:Op zaterdag 11 november 2023 03:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is idd nog best een eind dan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat die bus eens op tijd is.
Mijn bus de stad in was te laat, maar dat was maar tien minuten en ook meteen het minste deel van de dag.
Verder een hele mooie avond gehad, verschillende kroegen bezocht, iets te veel bier gedronken, en een paar goede gesprekken gehad, zoals dat gaat.
Jij ook een mooie avond gehad hoop ik?
Dan heeft het licht niet lang uitgestaan want ik doe hem weer aanquote:Op zaterdag 11 november 2023 05:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog even een postje voor wie denkt dat ik al slaap.
Huh inderdaadquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Guilty!
Hoe sluit je een slang van de regen aan op een kraan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |