Oh ik dacht in de bosjes. Anyway,quote:Op woensdag 8 november 2023 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Daar wordt van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat ge…
Beterschapquote:Op woensdag 8 november 2023 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ziek gemeld. Ik heb zo last van mijn ziekte, dat mijn lichaam zegt dat ik rust moet houden
Ik wens jou niets minder!quote:Op woensdag 8 november 2023 12:16 schreef Strani het volgende:
Ik wens de zeer gewaardeerde SC'ers een geweldige woensdag toe, en natuurlijk zoals elke dag beterschap.
Bonjour! Comment ça va?quote:
Tres Bien, merci! Et toi?quote:Op woensdag 8 november 2023 12:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wens jou niets minder!
[..]
Bonjour! Comment ça va?
Bueno, pero es que considerando el riesgo de incendios forestales me parece bien que haya un poquito de lluvia en nuestro paísquote:Op woensdag 8 november 2023 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jammer dat het vandaag regent in Spanje. Vond dat weer van gisteren toch fijner.
Oh ja, dat is wel weer zo inderdaad. nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bueno, pero es que considerando el riesgo de incendios forestales me parece bien que haya un poquito de lluvia en nuestro país
Redelijk okquote:
Strani, we gingen naar Frankrijk, niet naar Spanje. Waarom doe je nu weer zo onaangepastquote:Op woensdag 8 november 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bueno, pero es que considerando el riesgo de incendios forestales me parece bien que haya un poquito de lluvia en nuestro país
Luctor en ik zítten al in Spanje jaquote:Op woensdag 8 november 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Redelijk okHet kan beter maar het kan ook zeker slechter
[..]
Strani, we gingen naar Frankrijk, niet naar Spanje. Waarom doe je nu weer zo onaangepast
quote:Op woensdag 8 november 2023 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er in Frankrijk te doen?
En je kunt er 10 pond bananen halen, bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 8 november 2023 09:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ik dacht in de bosjes. Anyway,
Neushoorns vangen, in het hoge riet
Wat moet ik met 5 kilo aan bananen?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
En je kunt er 10 pond bananen halen, bijvoorbeeld!
Eet veel bananen, bananen zijn gezondquote:Op woensdag 8 november 2023 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet ik met 5 kilo aan bananen?
When life gives you lemons bananas you make lemonade smoothies.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet ik met 5 kilo aan bananen?
Ach zonder regen heeft Ruth Lorenzo niks om over te zingen he.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jammer dat het vandaag regent in Spanje. Vond dat weer van gisteren toch fijner.
En bananen hebben nutquote:Op woensdag 8 november 2023 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Eet veel bananen, bananen zijn gezond
Wederom ken ik een iets andere tekst. Iets met Adam en Eva en dan een link naar de vroegere naam van Istanbulquote:
Byzantium?quote:Op woensdag 8 november 2023 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom ken ik een iets andere tekst. Iets met Adam en Eva en dan een link naar de vroegere naam van Istanbul
Volgens mij was Adam er ook nog mee bezig om Eva beter gesoigneerd te krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom ken ik een iets andere tekst. Iets met Adam en Eva en dan een link naar de vroegere naam van Istanbul
Ik denk dat wij dezelfde variant kennenquote:Op woensdag 8 november 2023 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet helemaal zeker van wie dat nou bij wie deed. Het kan dus alsnog verschillen!quote:Op woensdag 8 november 2023 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dezelfde variant kennen
Is een mooie stad!quote:
Jazeker Miguel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 8 november 2023 15:23 schreef Arizona het volgende:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar de spoiler?
Herkenbaarheid natuurlijk, daar zitten een keer 10 man op de tribunequote:
Nou ja, toen @Redefine ooit kaarten voor PSV had gewonnen, hadden wij veel lol toen hij na een tegengoal licht geïrriteerd in beeld kwam.quote:
Voor de mannen of de vrouwen?quote:Op woensdag 8 november 2023 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Herkenbaarheid natuurlijk, daar zitten een keer 10 man op de tribune![]()
![]()
Nee de spoiler is overbodig, ik had er eerst nog wat anders bij willen zetten wat wel spoilerwaardig was, maar dat heb ik niet gedaan
Dus: Mensen, ik heb kaartjes voor FC Twente gewonnen
De mannen!quote:Op woensdag 8 november 2023 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de mannen of de vrouwen?
Ok. Leuk, veel plezier. Tegen NEC, dat zouden ze wel moeten winnen, denk ik zo.quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Leuk, veel plezier. Tegen NEC, dat zouden ze wel moeten winnen, denk ik zo.
Gelukkig maar! Doe het maar rustig aan tot je helemaal beter bent, anders duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het gaat nu wat beter met me. Blijkbaar had ik die dag rust nodig. Ik ben benieuwd hoe vannacht met me gaat.
Je kunt beter nu je rust pakken dan dat je volgende week met het feest niet lekker bentquote:Op woensdag 8 november 2023 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het gaat nu wat beter met me. Blijkbaar had ik die dag rust nodig. Ik ben benieuwd hoe vannacht met me gaat.
Het is meer dat ik vanochtend mentaal van alles wou, maar mijn lichaam zei je hebt even rust nodig.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Doe het maar rustig aan tot je helemaal beter bent, anders duurt het alleen maar langer.
Ik zie morgenochtend wel even of ik nog ziek blijf gemeld en dat ik maandag weer begin met werken of dat morgen weer aan het werk ga.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kunt beter nu je rust pakken dan dat je volgende week met het feest niet lekker bent
Nog nooit in het foute uur langsgekomen ? Daar past het wel in.quote:
Oh die. Nee, die is te goed voor het foute uur.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog nooit in het foute uur langsgekomen ? Daar past het wel in.
Zeker in de versie van die man die de dagjesmensen altijd naar het ESF willen hebben (die van de scooter inderdaad)
Wat de oorsprong is weet ik niet maar zeker geen kinderen voor kinderen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh die. Nee, die is te goed voor het foute uur.
En het is een kinderliedje? Is het gezongen door kinderen voor kinderen? Daar ben ik altijd allergisch voor geweest
Nee ik denk dat het zo'n eeuwenoud avondvierdaagse liedje isquote:Op woensdag 8 november 2023 18:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat de oorsprong is weet ik niet maar zeker geen kinderen voor kinderen.
Die waren daar veel te beschaafd voor.
Graag updates hierover om 2 uur, 4 uur en half zeven. Laat even weten of je goed kunt slapen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb zo waaaaaquote:Op woensdag 8 november 2023 17:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh die. Nee, die is te goed voor het foute uur.
En het is een kinderliedje? Is het gezongen door kinderen voor kinderen? Daar ben ik altijd allergisch voor geweest
Dat zou jij ook zijn als je 100.000 op winst van PSV had gezetquote:Op woensdag 8 november 2023 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, toen @:redefine ooit kaarten voor PSV had gewonnen, hadden wij veel lol toen hij na een tegengoal licht geïrriteerd in beeld kwam.
[ afbeelding ]
Ze hadden het laatst bij Jeroen en Jan-Willem nog over dit nummer.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:18 schreef Strani het volgende:
Dit is natuurlijk één van de leukste:
Mijn broer had nota bene zo'n gele stoel in z'n kamer staan
Wat een onwijs mooie kleding droegen we toen toch ookquote:Op woensdag 8 november 2023 18:18 schreef Strani het volgende:
Ze wisten niet wie Edwin Rutte is bedoel je?quote:Op woensdag 8 november 2023 18:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hadden het laatst bij Jeroen en Jan-Willem nog over dit nummer.
En ze wisten niet wie die man was.
En er zijn ook fans van het tietenlied hier
Prachtig hèquote:Op woensdag 8 november 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een onwijs mooie kleding droegen we toen toch ook
Ja, hoe kan je dat niet wetenquote:Op woensdag 8 november 2023 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze wisten niet wie Edwin Rutte is bedoel je?
Ik snap dat je als je onder de 30 bent of zo weinig van hem gezien hebt maar iedereen daarboven zou het normaal toch wel moeten weten jaquote:
Deze heb ik geplaybackt in groep 4 met de playbackshow op school. Nu ik het nummer weer hoor denk ik, WHY.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:18 schreef Strani het volgende:
Lachen toch juistquote:Op woensdag 8 november 2023 18:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deze heb ik geplaybackt in groep 4 met de playbackshow op school. Nu ik het nummer weer hoor denk ik, WHY.
Ik deze. In pyjamaquote:Op woensdag 8 november 2023 18:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deze heb ik geplaybackt in groep 4 met de playbackshow op school. Nu ik het nummer weer hoor denk ik, WHY.
Jullie doen maar. Ik kijk wel naar het nummer van Frankrijk.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:36 schreef Strani het volgende:
Bedankt @:NailQueen dat je ons aan al dit moois hebt herinnerdNou kunnen we er een hele avond plezier van hebben!
Ik ga voor de Foute Top zoveel van dit jaar ook een campagne starten om er heel veel KvK-liedjes in te krijgenquote:Op woensdag 8 november 2023 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie doen maar. Ik kijk wel naar het nummer van Frankrijk.
Ik ga maar niet zeggen dat bij Q nu de stemweek is voor de Q top 1000 (soort top 2000, maar dan van Q) en je een campagne kan starten om Bohemian Rhapsody van de troon te stoten.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga voor de Foute Top zoveel van dit jaar ook een campagne starten om er heel veel KvK-liedjes in te krijgenDan kunnen we samen genieten
Nou, echt dansbaar vind ik het nietquote:Op woensdag 8 november 2023 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga voor de Foute Top zoveel van dit jaar ook een campagne starten om er heel veel KvK-liedjes in te krijgenDan kunnen we samen genieten
Blijft ook één van de toppersquote:Op woensdag 8 november 2023 18:45 schreef H_T het volgende:
Gemopperrrr, gemekkerrrr, gezanik rn gezeurrrr
Deze kende ik niet. Wel mooi dat ze van hetzelfde thema ook totaal andere nummers kunnen maken.quote:
En dan Coldplay of Kings of Leon ofzo er voor in de plaats, neem ik aan?quote:Op woensdag 8 november 2023 18:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen dat bij Q nu de stemweek is voor de Q top 1000 (soort top 2000, maar dan van Q) en je een campagne kan starten om Bohemian Rhapsody van de troon te stoten.
Neuh. Dat wordt natuurlijk Edje Sheeran.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan Coldplay of Kings of Leon ofzo er voor in de plaats, neem ik aan?
En dat ben ik, en ik ben Jurrrrrrrrrrgenquote:Op woensdag 8 november 2023 18:45 schreef H_T het volgende:
Gemopperrrr, gemekkerrrr, gezanik en gezeurrrr
Ik was net een bericht op aan het stellen waar je nu bleef.quote:
Mwoah vind ik niet helemaal hetzelfde perspectiefquote:Op woensdag 8 november 2023 18:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze kende ik niet. Wel mooi dat ze van hetzelde thema ook totaal andere nummers kunnen maken.
Hmm nee het moet wel echt de Foute Top zijnquote:Op woensdag 8 november 2023 18:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen dat bij Q nu de stemweek is voor de Q top 1000 (soort top 2000, maar dan van Q) en je een campagne kan starten om Bohemian Rhapsody van de troon te stoten.
Haha die had ik net ook al even opstaan op YouTubequote:
Ik breng er ’s morgens al meteen de stemming inquote:Op woensdag 8 november 2023 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
En dat ben ik, en ik ben Jurrrrrrrrrrgen
Om de één of andere reden heb ik altijd de wat minder vriendelijke versie 'hoewel mijn broer me dan het liefst kapot zou wurgen' in m'n hoofd.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik breng er ’s morgens al meteen de stemming in
Hoewel mijn broer me daar met liefde om zou wurrrrrgen
Wie weet klopt dat ook wel, ik heb gewoon wat van Google gekopieerdquote:Op woensdag 8 november 2023 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Om de één of andere reden heb ik altijd de wat minder vriendelijke versie 'hoewel mijn broer me dan het liefst kapot zou wurgen' in m'n hoofd.
Maar goed, het resultaat is hetzelfde.
Ik dacht ook "hoewel mijn broer me daar het liefste om zou wurgen"quote:Op woensdag 8 november 2023 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Om de één of andere reden heb ik altijd de wat minder vriendelijke versie 'hoewel mijn broer me dan het liefst kapot zou wurgen' in m'n hoofd.
Maar goed, het resultaat is hetzelfde.
zin in.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:12 schreef Momo het volgende:
Ohja Hunted finale vanavond, maar eerst Frankrijks nummer bekijken
Nice, sneller dan ik dacht.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgende week het eerste deel van seizoen 6 van The Crown op Netflix. Zin in
Het eerste deel verschijnt op 16 november op Netflix, deel twee verschijnt op 14 december.quote:
Oh gaaf!quote:Op woensdag 8 november 2023 19:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Neuh. Kwien en Sjors!quote:Op woensdag 8 november 2023 18:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Neuh. Dat wordt natuurlijk Edje Sheeran.
Dit.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar halen jullie al die tijd vandaan om zoveel series te kijken?
Nietquote:Op woensdag 8 november 2023 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit middenin Lucifer, daarna Ferryquote:Op woensdag 8 november 2023 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Ik heb net alle negen seizoenen van The Office gekeken. Nu Ferry de serie en daarna dan meteen door met The Crown
Nou ja ik kijk ze niet tegelijkertijd hè. Maar als illustratie: Waar halen we de tijd vandaan om op FOK! te zitten?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb uit nieuwsgierigheid vorige week de allereerste aflevering gekeken.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat doe ik tussendoor. Tijdens werk of tijdens het gamen.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik kijk ze niet tegelijkertijd hè. Maar als illustratie: Waar halen we de tijd vandaan om op FOK! te zitten?
wat doe jij op de vrijdag- en zaterdagavonden?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Keihard uit z'n plaat gaan in de club, jeweetog.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
wat doe jij op de vrijdag- en zaterdagavonden?
Dat plan heb ik ooit ook eens gehad om iedere vrijdagavond 1 of 2 afleveringen te kijken, maar het is vervolgens bij dat plan gebleven.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gamen of Magic in café.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken werken op FOK!quote:Op woensdag 8 november 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zwaar leven.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken werken op FOK!
Nee, ik speel Magic (the Gathering) in een café (soms).quote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij geeft magic shows in een cafe?
Ohh Manifest vond ik ook heel erg tofquote:Op woensdag 8 november 2023 19:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens bijna klaar met You en Manifest.
Nice!quote:Op woensdag 8 november 2023 19:57 schreef H_T het volgende:
Weer een ticket geboekt voor in LondenIk ga naar Noises Off, over wat er backstage gebeurt terwijl een niet al te best toneelgezelschap probeert een klucht op te voeren. Klinkt leuk, ik ga het meemaken
Ik heb nog 1 avond daar leeg. Misschien boek ik vooraf nog wat, misschien zie ik het op de dag zelf wel
Heb je Six al gezien? Daar ben ik een paar weken geleden hier in Nederland geweestquote:Op woensdag 8 november 2023 19:57 schreef H_T het volgende:
Weer een ticket geboekt voor in LondenIk ga naar Noises Off, over wat er backstage gebeurt terwijl een niet al te best toneelgezelschap probeert een klucht op te voeren. Klinkt leuk, ik ga het meemaken
Ik heb nog 1 avond daar leeg. Misschien boek ik vooraf nog wat, misschien zie ik het op de dag zelf wel
Deelsquote:
Nog niet! Die speelt die avond wel, dus wie weetquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je Six al gezien? Daar ben ik een paar weken geleden hier in Nederland geweestIs een toffe show
"Door een stroomstoring bij Schiphol ligt al het treinverkeer in de randstad plat. Ook het vliegverkeer ervaart ernstige vertragingen en annuleringen"quote:Op woensdag 8 november 2023 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
DeelsMet de trein naar Schiphol, daarna vliegen. Anders hebben te veel mensen er last van
[..]
Nog niet! Die speelt die avond wel, dus wie weet
Dat zou tijd besparen.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik kijk ze niet tegelijkertijd hè. Maar als illustratie: Waar halen we de tijd vandaan om op FOK! te zitten?
Vanaf deze week wordt de zaterdagavond weer bezet door Even Tot Hierquote:Op woensdag 8 november 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mja dat zijn ook momenten om series te kijken. Of kijk jij liever tijdens het autorijden of de boodschappen?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zou tijd besparen.
En ik zit of hang meestal op een bank of stoel te fokken.
Heb jij ‘m gefilmd?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef Strani het volgende:
Luctor afgelopen vrijdag in nachtclub De Vrienden van Vlissingen:
[ afbeelding ]
Ik kijk helemaal geen series, behalve soms op tvquote:Op woensdag 8 november 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat zijn ook momenten om series te kijken. Of kijk jij liever tijdens het autorijden of de boodschappen?
Wie heeft Luc gefilmd dannnquote:Op woensdag 8 november 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik zat tegelijkertijd helemaal uit m'n dak te gaan in een andere club.
Zal je net zien dat ik een vliegtuig met een bovenleiding hebquote:Op woensdag 8 november 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
"Door een stroomstoring bij Schiphol ligt al het treinverkeer in de randstad plat. Ook het vliegverkeer ervaart ernstige vertragingen en annuleringen"
Side-chicksquote:Op woensdag 8 november 2023 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén van z'n side-chicks, zo rolt hij!
De pek staat al te pruttelen.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
* Trekt als eerste reactie z'n kleding uit
Oké en nu?
De veren zijn geregeld. Even deze vogel kaalplukken:quote:Op woensdag 8 november 2023 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De pek staat al te pruttelen.
Alleen nog hopen dat er iemand aan gedacht heeft veren mee te brengen, want die kon ik zo snel niet vinden.
Tijd voor een nieuwe ophokplicht.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén van z'n side-chicks, zo rolt hij!
Heel mooi, goeie kleur ook.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De veren zijn geregeld. Even deze vogel kaalplukken:
Ik zeker!quote:Op woensdag 8 november 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
We waren er allemaal een beetje stil van denk ik.
Ik was er zelfs zó stil van dat ik bleek te slapen en dus geen idee had waarover we zo stil waren.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
We waren er allemaal een beetje stil van denk ik.
Daar waren wij vervolgens weer stil van.quote:Op donderdag 9 november 2023 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was er zelfs zó stil van dat ik bleek te slapen en dus geen idee had waarover we zo stil waren.
@Pino112 je wordt gedemoniseerd.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De veren zijn geregeld. Even deze vogel kaalplukken:
quote:Op donderdag 9 november 2023 04:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, genoeg gelachen, tijd om aan het werk te gaan slaapkopjes!
[ afbeelding ]
Waarom wordt er geen koffie meer gezet?quote:Op donderdag 9 november 2023 04:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook al zin om kerstverlichting op te hangenquote:Op donderdag 9 november 2023 10:58 schreef Yesse het volgende:
Heel af en toe zet ik nu kerstmuziek op
Ik 'mag' van mezelf in het weekend voor Sinterklaas de boom opzettenquote:Op donderdag 9 november 2023 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook al zin om kerstverlichting op te hangenIk doe het nog niet, maar ik kijk er al wel een beetje naar uit
Omdat ik denk dat zo'n bel een stuk effectiever is om mensen wakker te maken.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom wordt er geen koffie meer gezet?
Was gisteren bij de Intratuin en nu kan ik ook niet meer wachtenquote:Op donderdag 9 november 2023 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook al zin om kerstverlichting op te hangenIk doe het nog niet, maar ik kijk er al wel een beetje naar uit
Die programmeerbare lampjes zien er supervet uit, maar zijn wel wat duur en waarschijnlijk ben ik te lui om er echt wat moois van te makenquote:Op donderdag 9 november 2023 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was gisteren bij de Intratuin en nu kan ik ook niet meer wachten![]()
en ongelofelijk wat een keuze tegenwoordig
Moet je ver reizen of werk je gewoon altijd heel vroeg? (En ben je dan wel een stuk vroeger weer klaar?)quote:Op donderdag 9 november 2023 04:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt wel leuk jaquote:Op donderdag 9 november 2023 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Die programmeerbare lampjes zien er supervet uit, maar zijn wel wat duur en waarschijnlijk ben ik te lui om er echt wat moois van te makenDie heb ik dus maar laten liggen
Ja, en patronen erin en alles. Ik zoek even een plaatje of filmpjequote:Op donderdag 9 november 2023 11:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk jadan kun je de kleur enzo aanpassen op afstand of?
Oh wow, dat ziet er wel leuk uit ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en patronen erin en alles. Ik zoek even een plaatje of filmpje
Edit:
Dit is het idee. Er zijn ook versies dat je per lampje een andere kleur kan instellen. Je moet dan de opgetuigde boom scannen met je telefooncamera en daarna weet ie precies welk lampje waar zit
Je kan nu hélemaal leeglopen over ex-collega's zonder dat iemand je wat kan makenquote:Op donderdag 9 november 2023 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vanavond uiteten met m'n twee (oud)collega's, en ik vraag me opeens af waar we het over gaan hebben. Het werk?
Misschien is het net zoals zo'n knetterkaars of van die smartlampen die je in miljoenen kleuren kan doen. Klinkt leuk, maar in de praktijk valt het toch wat tegenquote:Op donderdag 9 november 2023 13:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wow, dat ziet er wel leuk uit ja.
Dit lijkt op een Wit-Russische ESF-act.quote:Op donderdag 9 november 2023 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en patronen erin en alles. Ik zoek even een plaatje of filmpje
Edit:
Dit is het idee. Er zijn ook versies dat je per lampje een andere kleur kan instellen. Je moet dan de opgetuigde boom scannen met je telefooncamera en daarna weet ie precies welk lampje waar zit
Mwah, goede kans dat je oud-collega’s ooit weer tegenkomt (professioneel), dus ik zou dat liever gewoon achter me laten.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan nu hélemaal leeglopen over ex-collega's zonder dat iemand je wat kan maken
De bewegende lichtjes zijn denk ik het leukst voor buiten, wil je er zelf niet helemaal gek van worden.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is het net zoals zo'n knetterkaars of van die smartlampen die je in miljoenen kleuren kan doen. Klinkt leuk, maar in de praktijk valt het toch wat tegen
Maar wel met een demonstratie van de Franse vlag aan het beginquote:Op donderdag 9 november 2023 14:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit lijkt op een Wit-Russische ESF-act.
Ik denk dat je heel snel één stand hebt gevonden die je het best bevalt en het daarbij houdtquote:Op donderdag 9 november 2023 14:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
De bewegende lichtjes zijn denk ik het leukst voor buiten, wil je er zelf niet helemaal gek van worden.![]()
Zag ook veel LED-kaarsen met een afstandsbediening erbij, dat vond ik toch wel wat overdreven.
Laatst zat ik een keer in de bus en de chauffeur kon maar niet bepalen welke verlichting hij wilde hebben, was net een discobusquote:Op donderdag 9 november 2023 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel snel één stand hebt gevonden die je het best bevalt en het daarbij houdt
Deze discussie had ik altijd met m'n ex. In Colombia zijn die knipperlichten de norm. Kerst is daar ook echt meer een feest om mee los te gaan dan hier. Maar ik werd gek van die lichtjesquote:Op donderdag 9 november 2023 14:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
De bewegende lichtjes zijn denk ik het leukst voor buiten, wil je er zelf niet helemaal gek van worden.![]()
Zag ook veel LED-kaarsen met een afstandsbediening erbij, dat vond ik toch wel wat overdreven.
Nou ja. Als die dat doet over die twee collega's zelf, wordt het geen heel gezellige avond.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan nu hélemaal leeglopen over ex-collega's zonder dat iemand je wat kan maken
Wat beter. Komend weekend verder bijkomenquote:Op donderdag 9 november 2023 09:46 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:esf1gamer hoe is het nu?
Beetje Ferrari gonna Ferrari ?quote:
Jep.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje Ferrari gonna Ferrari ?
Ohja Hup Brightonquote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Geloof niet dat ik enige behoefte heb om Ajax te aanschouwen
Oh dat heb ik al jarenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Geloof niet dat ik enige behoefte heb om Ajax te aanschouwen
Ik woon nog geen 10 minuten van mijn werk, ik begin gewoon vroeg.quote:Op donderdag 9 november 2023 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je ver reizen of werk je gewoon altijd heel vroeg? (En ben je dan wel een stuk vroeger weer klaar?)
Ah ja binnen dus ook geknipper enzo?quote:Op donderdag 9 november 2023 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze discussie had ik altijd met m'n ex. In Colombia zijn die knipperlichten de norm. Kerst is daar ook echt meer een feest om mee los te gaan dan hier. Maar ik werd gek van die lichtjes
Uiteindelijk was het compromis dat we de stand op fade in/out zetten.
Gekmakend dat geknipperquote:Op donderdag 9 november 2023 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze discussie had ik altijd met m'n ex. In Colombia zijn die knipperlichten de norm. Kerst is daar ook echt meer een feest om mee los te gaan dan hier. Maar ik werd gek van die lichtjes
Uiteindelijk was het compromis dat we de stand op fade in/out zetten.
Jaquote:Op donderdag 9 november 2023 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja binnen dus ook geknipper enzo?
Ze past goed in VBL. Daar zijn er ook genoeg users die het leuk vinden wanneer de Nederlandse clubs verliezen in Europa.quote:
Alleen grappig als Ajax en Feyenoord verliezen.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze past goed in VBL. Daar zijn er ook genoeg users die het leuk vinden wanneer de Nederlandse clubs verliezen in Europa.
Ook bij veel andere sporten, zo vermoeiend altijd.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze past goed in VBL. Daar zijn er ook genoeg users die het leuk vinden wanneer de Nederlandse clubs verliezen in Europa.
Ik ookquote:Op donderdag 9 november 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luctor en Strani staan achter me, dus ik heb er vertrouwen in
We trekken ten strijde tegen de tyrannie! Leid jij de troepen?quote:Op donderdag 9 november 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Samen met GeorgeMquote:Op donderdag 9 november 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
We trekken ten strijde tegen de tyrannie! Leid jij de troepen?
Do you hear the people sing? Singing the song of angry menquote:Op donderdag 9 november 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
We trekken ten strijde tegen de tyrannie! Leid jij de troepen?
Verklaar jij je loyaal aan de troepen van Momo, als mede-mod, of sta jij aan de kant van het volk?quote:Op donderdag 9 november 2023 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Do you hear the people sing? Singing the song of angry men
Het huidige ESF-modteam heeft heel weinig met voetbalquote:Op donderdag 9 november 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaar jij je loyaal aan de troepen van Momo, als mede-mod, of sta jij aan de kant van het volk?
Ja oké bedankt Zwitserland.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Het huidige ESF-modteam heeft heel weinig met voetbal
Voor Toblerone, kaasfondue, bankgeheim of nog wat anders?quote:
Voor je waardeloze neutraliteitquote:Op vrijdag 10 november 2023 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor Toblerone, kaasfondue, bankgeheim of nog wat anders?
We gaan ze met pek en veren het forum uitsturenquote:Op donderdag 9 november 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zin inquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond weer the masked singer
(Ik dacht dat het volgende week was)
quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:56 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben thuis en hoop dat ik alleen ben, want ik heb niemand uitgenodigdquote:
Nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben thuis en hoop dat ik alleen ben, want ik heb niemand uitgenodigd
Is dat vandaag? Ik heb geen gebak in huis en ik heb niet gestofzuigd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
NietDus wij zijn met de hele SC voor niets naar jou toegekomen.
Zo jaag je ons wel snel weer weg jaquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Ik heb geen gebak in huis en ik heb niet gestofzuigd!
Prutsers!quote:Op donderdag 9 november 2023 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Het huidige ESF-modteam heeft heel weinig met voetbal
Mensen die niet bewust kijken welquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg op YouTube een advertentie van 3,5 minuut die je na 5 sec kunt wegklikken. Zijn er serieus mensen die dit afkijken?![]()
Als ik de verhalen mag geloven heeft ook Ajax tegenwoordig weinig met voetbalquote:
Als ik een filmpje aan het kijken ben en ondertussen aan het gamen en er komt een advertentie tussen dan skip ik die meestal niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg op YouTube een advertentie van 3,5 minuut die je na 5 sec kunt wegklikken. Zijn er serieus mensen die dit afkijken?![]()
Maurice Steijn is om minder ontslagenquote:
zijn geheid mensen die nooit door hebben gehad dat je ads kan wegklikkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:31 schreef NailQueen het volgende:
Die had ook niet veel met Voetbalquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maurice Steijn is om minder ontslagen
Dat komt ook wel omdat je vaak twee reclames krijgt. Waarvan je de eerste niet kunt wegklikken en dan de tweede wel na vijf seconden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn geheid mensen die nooit door hebben gehad dat je ads kan wegklikken
Degradatievoetbal is ook voetbal he.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die had ook niet veel met Voetbal
true truequote:Op vrijdag 10 november 2023 12:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat je vaak twee reclames krijgt. Waarvan je de eerste niet kunt wegklikken en dan de tweede wel na vijf seconden.
Heel irritant.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat je vaak twee reclames krijgt. Waarvan je de eerste niet kunt wegklikken en dan de tweede wel na vijf seconden.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus i.p.v. bij @:H_T moeten we bij jou zijn
Dank jequote:Op vrijdag 10 november 2023 13:07 schreef Strani het volgende:
@:Redefine gefeliciteerd met je verjaardag vriend!!![]()
![]()
![]()
Ik heb cheesecake naar Spanje gestuurd.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:08 schreef Strani het volgende:
Goed dat we het laatst over traktaties hebben gehad, ben benieuwd wat het wordt!
Toch niet met de reguliere post hèquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb cheesecake naar Spanje gestuurd.
Nee. Uiteraard per gekoelde expres post. Moet natuurlijk wel in goede staat bij jou aankomen hequote:Op vrijdag 10 november 2023 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet met de reguliere post hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Waarom kijken ze allemaal zo triest?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:03 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Redefine! Ik heb een AI gevraagd te laten zien hoe het eruit ziet als jij je verjaardag viert. Welke komt het meest in de buurt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[spoiler[De toeter, feesthoed. bureau, laptop en glas wijn stonden allemaal niet in de opdracht[/spoiler]
Geen idee! Mijn opdracht was heel eenvoudig "Redefine celebrating his birthday". De rest heeft de AI zelf ingevuldquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom kijken ze allemaal zo triest?
Verdacht wel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee! Mijn opdracht was heel eenvoudig "Redefine celebrating his birthday". De rest heeft de AI zelf ingevuld
quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:03 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd Redefine! Ik heb een AI gevraagd te laten zien hoe het eruit ziet als jij je verjaardag viert. Welke komt het meest in de buurt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het is een combinatie van alle vierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik denk dat het komt omdat de AI het vieren van een verjaardag wil herdefiniëren.quote:
Dit waren de resultaten voor "Cyan9 celebrating his birthday"quote:
Dat moet je inderdaad niet aan een AI overlaten, dan gaat het fout.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat de AI het vieren van een verjaardag wil herdefiniëren.
Ik maak me zorgen over al deze mensen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit waren de resultaten voor "Cyan9 celebrating his birthday"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je exact dezelfde opdracht nog een keer geeft kan je heel andere resultaten krijgen. Er vallen dus geen conclusies te verbinden aan deze plaatjes
Ja voor je het weet schrijven ze jouw naam als Can9quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad niet aan een AI overlaten, dan gaat het fout.
En vieren ze m'n 99ste verjaardag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja voor je het weet schrijven ze jouw naam als Can9
Voor je gemoedsrust kan je beter niet inzoomen op hun gezichtenquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen over al deze mensen.
Te laat.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor je gemoedsrust kan je beter niet inzoomen op hun gezichten
Nooit geweten dat jij zo oud wasquote:
Kan ook nog 80 of twientog zijn als ik die andere bordjes bekijkquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zo oud was
Waar kan ik terecht als een AI me kwetst? Is daar wel over nagedacht?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan ook nog 80 of twientog zijn als ik die andere bordjes bekijk
Bij de geschillencommissie.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik terecht als een AI me kwetst? Is daar wel over nagedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:27 schreef Yesse het volgende:
Hoera voor @:Redefine !Mooie datum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dank je. En gefeliciteerd mini YesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Bijzondere dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat is dat op die ballon onder de n bij CAN9?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit waren de resultaten voor "Cyan9 celebrating his birthday"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je exact dezelfde opdracht nog een keer geeft kan je heel andere resultaten krijgen. Er vallen dus geen conclusies te verbinden aan deze plaatjes
Gefeliciteerd aan miniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Donutsatéquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is dat op die ballon onder de n bij CAN9?
Dan maar hopen dat alle users hier ook zo belangrijk zijn!quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:03 schreef Strani het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik had in m'n foto-herinneringen een screenshot staan van een agenda-reminder dat @:Redefine jarig is. Dus blijkbaar vind ik 'm wel belangrijk genoeg voor een herinnering.
Dat lijkt me wel wat veel gevraagd Fredquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat alle users hier ook zo belangrijk zijn!
Huh dat snap ik niet. Dat kan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben trouwens een logistiek probleempje rond de Spaanse goedheiligman. Maandag begint het Sinterklaasjournaal en volgende week zaterdag is de intocht. Ook in België trouwens. Alleen bij ons in het dorp komt hij om onduidelijke redenen zondag al aan en de school gaat vrijdag in het plaatselijke Sinterklaashuis bij hem op bezoek. En dan moet hij dus nog in het land aankomen met zijn boot.
Ja leg dat maar eens uit aan je kinderenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben trouwens een logistiek probleempje rond de Spaanse goedheiligman. Maandag begint het Sinterklaasjournaal en volgende week zaterdag is de intocht. Ook in België trouwens. Alleen bij ons in het dorp komt hij om onduidelijke redenen zondag al aan en de school gaat vrijdag in het plaatselijke Sinterklaashuis bij hem op bezoek. En dan moet hij dus nog in het land aankomen met zijn boot.
Ja, nu is dat een opmerking die je bij wel meer elementen van dat feest kan gebruiken. Maar dat hij er al is en dan weer uit Spanje komt binnenvaren scoort daarbij wel ongebruikelijk hoog.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh dat snap ik niet. Dat kan toch helemaal niet?
En sinds wanneer moeten de kinderen naar Sinterklaas toe ? Hij komt toch op bezoek.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
Is het niet @Strani die komende zondag aankomt?quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
Als ik Sinterklaas zóú zijn zou ik dat natuurlijk nooit toegeven!quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het niet @:Strani die komende zondag aankomt?
En als je nou Piet zou zijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik Sinterklaas zóú zijn zou ik dat natuurlijk nooit toegeven!
Nu zijn al die kindertjes bij @Fred_B flink teleurgesteldquote:
Hij wil nu alvast even langs bij wat van de liefste kinderen en die wat extra aandacht geven, voor hij weer verder gaat met het normale programmaquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu is dat een opmerking die je bij wel meer elementen van dat feest kan gebruiken. Maar dat hij er al is en dan weer uit Spanje komt binnenvaren scoort daarbij wel ongebruikelijk hoog.
Nou, dan is het heel simpel. Hou je kind zaterdag weg van de tvquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
Nee, we hebben hier een Sinterklaashuis waar hij verblijft tijdens zijn trip naar de Lage Landen. Volgens mij hebben ze dat in Nederland ook op veel plaatsen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En sinds wanneer moeten de kinderen naar Sinterklaas toe ? Hij komt toch op bezoek.
Kinderen zijn niet gek hè. Hij vroeg vorige maand al naar de intochtquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, dan is het heel simpel. Hou je kind zaterdag weg van de tv
Of hij gaat vrijdag gewoon niet naar school en zondag hou je hem binnen
Dat de school niet kan plannen is niet jouw probleemquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kinderen zijn niet gek hè. Hij vroeg vorige maand al naar de intocht![]()
En ziek melden voor zoiets is ook weer zowat.
Ja, dat is het nu dus welquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat de school niet kan plannen is niet jouw probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |