Oh ik dacht in de bosjes. Anyway,quote:Op woensdag 8 november 2023 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Daar wordt van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat ge…
Beterschapquote:Op woensdag 8 november 2023 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ziek gemeld. Ik heb zo last van mijn ziekte, dat mijn lichaam zegt dat ik rust moet houden
Ik wens jou niets minder!quote:Op woensdag 8 november 2023 12:16 schreef Strani het volgende:
Ik wens de zeer gewaardeerde SC'ers een geweldige woensdag toe, en natuurlijk zoals elke dag beterschap.
Bonjour! Comment ça va?quote:
Tres Bien, merci! Et toi?quote:Op woensdag 8 november 2023 12:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wens jou niets minder!
[..]
Bonjour! Comment ça va?
Bueno, pero es que considerando el riesgo de incendios forestales me parece bien que haya un poquito de lluvia en nuestro paísquote:Op woensdag 8 november 2023 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jammer dat het vandaag regent in Spanje. Vond dat weer van gisteren toch fijner.
Oh ja, dat is wel weer zo inderdaad. nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bueno, pero es que considerando el riesgo de incendios forestales me parece bien que haya un poquito de lluvia en nuestro país
Redelijk okquote:
Strani, we gingen naar Frankrijk, niet naar Spanje. Waarom doe je nu weer zo onaangepastquote:Op woensdag 8 november 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bueno, pero es que considerando el riesgo de incendios forestales me parece bien que haya un poquito de lluvia en nuestro país
Luctor en ik zítten al in Spanje jaquote:Op woensdag 8 november 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Redelijk okHet kan beter maar het kan ook zeker slechter
[..]
Strani, we gingen naar Frankrijk, niet naar Spanje. Waarom doe je nu weer zo onaangepast
quote:Op woensdag 8 november 2023 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er in Frankrijk te doen?
En je kunt er 10 pond bananen halen, bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 8 november 2023 09:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ik dacht in de bosjes. Anyway,
Neushoorns vangen, in het hoge riet
Wat moet ik met 5 kilo aan bananen?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
En je kunt er 10 pond bananen halen, bijvoorbeeld!
Eet veel bananen, bananen zijn gezondquote:Op woensdag 8 november 2023 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet ik met 5 kilo aan bananen?
When life gives you lemons bananas you make lemonade smoothies.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet ik met 5 kilo aan bananen?
Ach zonder regen heeft Ruth Lorenzo niks om over te zingen he.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jammer dat het vandaag regent in Spanje. Vond dat weer van gisteren toch fijner.
En bananen hebben nutquote:Op woensdag 8 november 2023 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Eet veel bananen, bananen zijn gezond
Wederom ken ik een iets andere tekst. Iets met Adam en Eva en dan een link naar de vroegere naam van Istanbulquote:
Byzantium?quote:Op woensdag 8 november 2023 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom ken ik een iets andere tekst. Iets met Adam en Eva en dan een link naar de vroegere naam van Istanbul
Volgens mij was Adam er ook nog mee bezig om Eva beter gesoigneerd te krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom ken ik een iets andere tekst. Iets met Adam en Eva en dan een link naar de vroegere naam van Istanbul
Ik denk dat wij dezelfde variant kennenquote:Op woensdag 8 november 2023 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |