Dat je dat zomaar openbaar durft te postenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Het was lang wikken en wegen, maar zo ziet die van mij eruit:
Top 1
1. Frankrijk
Dat is zo mooi aan hier. Dat al die verschillende meningen bij elkaar komen, en daar ook ruimte voor is!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat je dat zomaar openbaar durft te postenVind het nogal een statement als ik eerlijk ben, hopen dat de modjes niet meelezen!
Ikzelf heb Frankrijk momenteel onderaan, slechtste nummer tot nu toe!
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Het was lang wikken en wegen, maar zo ziet die van mij eruit:
Top 1
1. Frankrijk
(Ik hoop dat 'ie het écht live dan wel minstens net zo goed brengt. Dat is nog wel even afwachten. 😅 Want hier was neem ik aan best een beetje aan geschoven.)quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:33 schreef Zigsky het volgende:
Als Greys zo loopt te hyperen wordt dit nummer 1ste of 2e, mark mij words.
Ik dacht dat hij live zong in die video, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
(Ik hoop dat 'ie het écht live dan wel minstens net zo goed brengt. Dat is nog wel even afwachten. 😅 Want hier was neem ik aan best een beetje aan geschoven.)
(Tussen haakjes telt het niet als off topic hoop ik.)
(Ghihi)
Je zag idd wel spuug uit z'n mond vliegen op een bepaald punt in de video. Maar bij De Beste Zangers zingen ze ook live en daar gaat voor de uitzending ook nog wel een schuifje hier en daar overheen. Zou hierbij ook gebeurd kunnen zijn. Al zag ik wat live filmpjes van hem en dat klonk gelukkig prima.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:25 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij live song in die video, toch?
Hoeraaaaa!quote:On topic:
1. Frankrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |