SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
[ Bericht 1% gewijzigd door Momo op 23-10-2023 18:32:34 ]"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
New York Times: Hamas levert geen bewijs over explosie bij ziekenhuis
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-72903945
De Palestijnse beweging Hamas heeft nog altijd geen enkel bewijs geleverd voor de bewering dat Isral verantwoordelijk is voor de explosie bij een ziekenhuis in Gaza. The New York Times meldt dat ruim een week na het bloedbad bij het Al-Ahli-ziekenhuis. "De raket is opgelost als zout in water", aldus een Hamas-commandant die de krant citeert.
Volgens The New York Times zijn waarschijnlijk alle resten van het gebruikte explosief verwijderd. Hamas stelt dat er geen brokstukken zijn als gevolg van de zware ontploffing, maar experts betwijfelen dat er geen sporen zijn achtergebleven. "Wie zegt dat we verplicht zijn om de restanten te tonen van elke raket die onze mensen heeft gedood?", zegt een woordvoerder van de militante beweging tegen de krant. Ook wil Hamas geen inzicht geven hoe het bij het dodental van 471 komt, wat door experts onrealistisch wordt genoemd.
[ Bericht 27% gewijzigd door Aether op 23-10-2023 18:24:04 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Betere draad van een journalist die de hamasopnames mocht zien:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Bespottelijk en typischquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:18 schreef Aether het volgende:
New York Times: Hamas levert geen bewijs over explosie bij ziekenhuis
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-72903945
De Palestijnse beweging Hamas heeft nog altijd geen enkel bewijs geleverd voor de bewering dat Isral verantwoordelijk is voor de explosie bij een ziekenhuis in Gaza. The New York Times meldt dat ruim een week na het bloedbad bij het Al-Ahli-ziekenhuis. "De raket is opgelost als zout in water", aldus een Hamas-commandant die de krant citeert.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Treurige situatie. En het mag duidelijk zijn vanuit welke hoek deze bedreigingen waarschijnlijk zullen komen.quote:
Jezidi's zijn een van oorsprong Koerdisch volk, dat is ook al zo'n minderheid waar in de "barmhartige" en "vredelievende" Islamtische wereld zo goed mee is omgesprongen. Oh wacht, toch niet. Nog geen tien jaar geleden nog vreselijke genocide tegen gepleegd en in een land als Turkije nagenoeg verdreven.Hamas levert nergens bewijzen voor, ook niet voor het vermeende aantal gewonden en doden. En toch staan deze cijfers als feiten bij menig Westerse media outlet op de voorpagina.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Niemand op straat gezien toen, vlagvretend dat ISIS kapot moest of iets... of nou goed, heel erg weinig.... waarschijnlijk omdat men geen Joden kon haten.... wat denken jullie?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Treurige situatie. En het mag duidelijk zijn vanuit welke hoek deze bedreigingen waarschijnlijk zullen komen.
Jezidi's zijn een van oorsprong Koerdisch volk, dat is ook al zo'n minderheid waar in de "barmhartige" en "vredelievende" Islamtische wereld zo goed mee is omgesprongen. Oh wacht, toch niet. Nog geen tien jaar geleden nog vreselijke genocide tegen gepleegd en in een land als Turkije nagenoeg verdreven.
[..]
Hamas levert nergens bewijzen voor, ook niet voor het vermeende aantal gewonden en doden. En toch staan deze cijfers als feiten bij menig Westerse media outlet op de voorpagina.got me a movie, I want you to know
Thread over de evangelicals die Isral steunen omdat ze de apocalyps willen triggeren. Overigens zal "de hoofd van de Eu" de antichrist zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat moeten hun wetenquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:29 schreef Slayage het volgende:
Thread over de evangelicals die Isral steunen omdat ze de apocalyps willen triggeren. Overigens zal "de hoofd van de Eu" de antichrist zijn![]()
[ twitter ][ twitter ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Wordt tijd dat mensen zich gaan uitspreken, tijd voor harde taal vanuit de politiek en in de media. Het wordt hier met de dag gekker in dit land.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Nog hardere taal? Wat versta jij daaronder?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat mensen zich gaan uitspreken, tijd voor harde taal vanuit de politiek en in de media. Het wordt hier met de dag gekker in dit land.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
De bezem erdoor is wel heel wenselijk inmiddelsquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat mensen zich gaan uitspreken, tijd voor harde taal vanuit de politiek en in de media. Het wordt hier met de dag gekker in dit land.got me a movie, I want you to know
Is dat zo?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas levert nergens bewijzen voor, ook niet voor het vermeende aantal gewonden en doden. En toch staan deze cijfers als feiten bij menig Westerse media outlet op de voorpagina.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Doen ze zelden tot nooit.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nou we kunnen eens beginnen met wekenlang hetzelfde gekrijs in de media als ze weer eens een gevalletje racisme hebben gezien tegen een door hun goed gekeurde minderheid.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nog hardere taal? Wat versta jij daaronder?
Maar ik mis harde woorden van Rutte, of in het geval van Amsterdam Halsema. Joden zijn op dit moment niet veilig in Europa, en weer kijkt Europa weg. Dat moet stoppen voordat het uit de hand loopt en zij zich verschuilen achter " Wir haben es nicht gewut".3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ter illustratie hoe de Arabische leiders zich verhouden tot de Palestijnse zaak
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja ik dacht ik geef hem gewoon gelijk de kans om terug te krabbelen, dan hoef ik niet steeds te googelenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou ik weet nog drie verschoven stoeptegels laatstquote:got me a movie, I want you to know
SA is niet zo'n kutland met kutvolk dat alleen maar in sprookjes gelooft. Nou ja, het is nog steeds een kutland, maar op een andere manier. Het is niet voor niets dat ze toetreding zochten tot Isral, in tegenstelling tot heel veel andere moslimleiders kunnen zij nog een beetje fatsoenlijk nadenken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:44 schreef Slayage het volgende:
Ter illustratie hoe de Arabische leiders zich verhouden tot de Palestijnse zaak![]()
[ twitter ]
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Ik heb er alle begrip voor dat je bin Salman waardeert omdat hij bezig was met het oraal bevredigen van Netanyahuquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SA is niet zo'n kutland met kutvolk dat alleen maar in sprookjes gelooft. Nou ja, het is nog steeds een kutland, maar op een andere manier. Het is niet voor niets dat ze toetreding zochten tot Isral, in tegenstelling tot heel veel andere moslimleiders kunnen zij nog een beetje fatsoenlijk nadenken.
-Rabia Al-Basri![]()
Een tweestatenoplossing op die plek is inderdaad niet meer erg waarschijnlijk.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik kan dan weer weinig begrip opbrengen voor mensen die zo vast in hun bubbel zitten dat ze per definitie aan de kant van de moslims staan. Niet omdat dat moreel juist is, maar puur omdat het moslims zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor dat je bin Salman waardeert omdat hij bezig was met het oraal bevredigen van Netanyahu100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik haal hier niks concreets uit eigenlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou we kunnen eens beginnen met wekenlang hetzelfde gekrijs in de media als ze weer eens een gevalletje racisme hebben gezien tegen een door hun goed gekeurde minderheid.
Maar ik mis harde woorden van Rutte, of in het geval van Amsterdam Halsema. Joden zijn op dit moment niet veilig in Europa, en weer kijkt Europa weg. Dat moet stoppen voordat het uit de hand loopt en zij zich verschuilen achter " Wir haben es nicht gewut".Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het issue is dat wanneer je Israeli miljarden geeft ze iets gaan bouwen en als je Hamas miljarden geeft ze iets opblazen.quote:![]()
er is geen twee staten oplossingquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een tweestatenoplossing op die plek is inderdaad niet meer erg waarschijnlijk.
alleen in woorden![]()
Tribalisme is altijd een factor bij mensen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dan weer weinig begrip opbrengen voor mensen die zo vast in hun bubbel zitten dat ze per definitie aan de kant van de moslims staan. Niet omdat dat moreel juist is, maar puur omdat het moslims zijn.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Natuurlijk welquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is geen twee staten oplossing
alleen in woorden
Er is op dit moment alleen niemand voorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is onmogelijk dat dit mogelijk is zonder een collectieve waanzin bij de Palestijnen. Die beelden zijn massaal verspreid onder de Palestijnen zonder enige schaamte of schuld.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:19 schreef Ulx het volgende:
Betere draad van een journalist die de hamasopnames mocht zien:
[ twitter ]
We hebben dergelijke massale kwaadaardigheid al gezien bij Nazi-Duitsland, Imperialistisch Japan, Rusland nu.
Zouden de Palestijnen zo goed zijn dat ze hier niet achter staan?
Collectieve afstraffing kan daarom een heel nobel doel dienen. Dat is ook gebeurt bij de genoemde landen hierboven, en uiteindelijk niet slecht uitgepakt voor de bevolking van die landen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2023 18:59:44 ]![]()
Omgekeerd evenredig aan welvaart & ontwikkeling.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Tribalisme is altijd een factor bij mensen.
Dus tot zover je: maar iedereen doet het.<signature here>.![]()
Er mag wat mij betreft echt eens flinke internationale druk worden uitgeoefend op Isral om de internationaal erkende grenzen te respecteren als Hamas eenmaal opgetyft is, het zou niet de eerste keer zijn dat ze zich terugtrekken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het issue is dat wanneer je Israeli miljarden geeft ze iets gaan bouwen en als je Hamas miljarden geeft ze iets opblazen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die doen net alsof het niet gebeurd is...quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Voor eventuele mensen die de slachtpartij van Hamas nog proberen te downplayen.![]()
Benoemen en uitspreken, laten we daar eens mee beginnen. Dan in overleg met islam vertegenwoordigers en imams die hun volgelingen toespreken te kappen met het geweld en hard optreden tegen mensen die over de schreef gaan. Zet ze maar eens een tijdje vast, ook als ze opruiend bezig zijn met genocidale uitspraken op social media en demonstraties.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik haal hier niks concreets uit eigenlijk.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Die vent is een psychopaat waar je geeb zaken mee zou moeten doen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SA is niet zo'n kutland met kutvolk dat alleen maar in sprookjes gelooft. Nou ja, het is nog steeds een kutland, maar op een andere manier. Het is niet voor niets dat ze toetreding zochten tot Isral, in tegenstelling tot heel veel andere moslimleiders kunnen zij nog een beetje fatsoenlijk nadenken."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ja maar Hamas gaat niet optyftenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er mag wat mij betreft echt eens flinke internationale druk worden uitgeoefend op Isral om de internationaal erkende grenzen te respecteren als Hamas eenmaal opgetyft is, het zou niet de eerste keer zijn dat ze zich terugtrekken.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit is Nederland, hier geven we onvoorwaardelijk toe aan een kleine groep jankers als de progressievelingen daartoe oproepen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Benoemen en uitspreken, laten we daar eens mee beginnen. Dan in overleg met islam vertegenwoordigers en imams die hun volgelingen toespreken te kappen met het geweld en hard optreden tegen mensen die over de schreef gaan. Zet ze maar eens een tijdje vast, ook als ze opruiend bezig zijn met genocidale uitspraken op social media en demonstraties.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Uiteraard pas juichen zodra ze echt uit handen van Hamas zijn.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Volgens mij nog wel wat vraagtekens bij deze bronquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef Ebinas het volgende:
50 hostages worden vrijgelaten???
Info Steve stream
[ afbeelding ]![]()
Vergeleken met andere staatshoofden in die omgeving is hij nog de minst erge. Al lijkt Egypte inmiddels ook wel redelijk de boel in orde te hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Die vent is een psychopaat waar je geeb zaken mee zou moeten doen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja kloptquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel wat vraagtekens bij deze bron![]()
Hun ideen niet, maar de organisatie zelf en al hun infrastructuur kan je zeker mee afrekenen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat gaat de goede kant op nu nog alle overige gijzelaars vrij, en onvoorwaardelijke overgave Hamas.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ twitter ]
Uiteraard pas juichen zodra ze echt uit handen van Hamas zijn.got me a movie, I want you to know
Ja, gelul dus.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Er is op dit moment alleen niemand voor![]()
Komt goed. Als hamas op dit punt gekke dingen doet met die gijzelaars kan israel gaza gewoon nuken, en zegt de rest van de wereld slechts: foei.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ twitter ]
Uiteraard pas juichen zodra ze echt uit handen van Hamas zijn.<signature here>.![]()
50 dual citizensquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:05 schreef Momo het volgende:
Maar stel dat het wel klopt, waarom 50? Leven er nog 50? 50 buitenlanders?got me a movie, I want you to know
Als een land niet officieel erkend wordt, heeft het dan wel internationaal erkende grenzen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er mag wat mij betreft echt eens flinke internationale druk worden uitgeoefend op Isral om de internationaal erkende grenzen te respecteren als Hamas eenmaal opgetyft is, het zou niet de eerste keer zijn dat ze zich terugtrekken.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Red Cross says in contact with Hamas, Israel over hostages
Vond alleen dit erover, ken de bron verder ook niet, maar dit is ~8 uur geleden op 12 oktober al op die site gemeld.
[ Bericht 3% gewijzigd door KinKiJan op 23-10-2023 19:14:05 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ja, ik ben ook geen voorstander van de kolonisten in de Westoever. De vergelijking was alleen te goed om niet te trekken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er mag wat mij betreft echt eens flinke internationale druk worden uitgeoefend op Isral om de internationaal erkende grenzen te respecteren als Hamas eenmaal opgetyft is, het zou niet de eerste keer zijn dat ze zich terugtrekken.![]()
Ik heb werkelijk, zoals vaak, geen flauw benulquote:got me a movie, I want you to know
Dat is ook best een tijd geleden en dan geen verdere betrouwbaardere bronnen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Red Cross says in contact with Hamas, Israel over hostages
Vond alleen dit erover, ken de bron verder ook niet, maar dit is ~8 uur geleden op die site gemeld.
Afwachten maar![]()
En stel dat dit echt is en de hostages worden vrij gegeven? Is dat niet een vrijbrief voor grond offensief of pas als alle hostages vrij zijn? Waarschijnlijk wel meer groen licht uit andere landen...![]()
Een territorium kan niet als staat erkend worden, maar kan nog steeds grenzen hebben. Nederland houdt gewoon de VN grenzen aan. Dat gebied behoort dus niet aan Isral toe volgens Nederland.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als een land niet officieel erkend wordt, heeft het dan wel internationaal erkende grenzen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Isral heeft vandaag ofzo gesteld, alle gijzelaars vrij en Hamas geeft zich onvoorwaardelijk over, dan komt er geen oorlog, geen ter land, ter zee en in de lucht fierljeppenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
En stel dat dit echt is en de hostages worden vrij gegeven? Is dat niet een vrijbrief voor grond offensief of pas als alle hostages vrij zijn? Waarschijnlijk wel meer groen licht uit andere landen...
Dus ik denk dat het duidelijk is, de oplossing is eenvoudig en klaar, en redelijk
het is nu aan Hamas/Palestijnengot me a movie, I want you to know
hetgeen wat nu dus eigenlijk al gebeurt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Benoemen en uitspreken, laten we daar eens mee beginnen. Dan in overleg met islam vertegenwoordigers en imams die hun volgelingen toespreken te kappen met het geweld en hard optreden tegen mensen die over de schreef gaan. Zet ze maar eens een tijdje vast, ook als ze opruiend bezig zijn met genocidale uitspraken op social media en demonstraties.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Nee.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hetgeen wat nu dus eigenlijk al gebeurt?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Palestina wordt door 138 van de 193 lidstaten van de Verenigde Naties erkend (sinds 2019), echter niet door de meeste westerse landen en niet door Isral, dat in de Zesdaagse Oorlog van 1967 een groot deel van het grondgebied van Palestina heeft bezet en sindsdien onder militaire controle houdt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als een land niet officieel erkend wordt, heeft het dan wel internationaal erkende grenzen?
Je zou zeggen de meerderheid bepaalt... maar dat geldt natuurlijk alleen als het de machthebbers uitkomt. De meerderheid bepaalt geldt uiteraard alleen als het jezelf uitkomt, en anders niet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Las vandaag ergens dat ze wachten tot Amerika meer troepen in de buurt heeft ter ondersteuning. Dit op verzoek van Amerika.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
En stel dat dit echt is en de hostages worden vrij gegeven? Is dat niet een vrijbrief voor grond offensief of pas als alle hostages vrij zijn? Waarschijnlijk wel meer groen licht uit andere landen...3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik heb 5 voorbeelden in die draad gelezen en heb het daarna weggeklikt. Ik trek het niet, deze gruwelijkheden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Voor eventuele mensen die de slachtpartij van Hamas nog proberen te downplayen.And it's only the giving
That makes you
What you are![]()
Nee, een meerendeel daar zal sowieso niet voor vrede stemmen atmquote:
Wil niet zeggen dat vrede niet bestaat natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk dat het niet goed gaat zijn als Amerika zich fysiek gaat mengen in dit conflict.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat ze wachten tot Amerika meer troepen in de buurt heeft ter ondersteuning. Dit op verzoek van Amerika.![]()
Zoals ik al eerder schreef; XR is net zo'n kwaadaardige beweging als Antifa, de NSDAP en Hamas.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rebellen ook echt. Dit begint op cultuurmarxisme te lijken.![]()
En dat gaan ze ook echt niet doen. Niemand gaat zich in dat wespennest steken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het niet goed gaat zijn als Amerika zich fysiek gaat mengen in dit conflict.<signature here>.![]()
https://www.reuters.com/w(...)ary-says-2023-10-15/
Dus :; Isral heeft in 1967 de verenigde legers van zijn Arabische buren kunnen verslaan, maar in 2023, na honderden miljarden dollars aan Amerikaanse financiering, is Isral militair minder uitgerust dan 56 jaar geleden?
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?![]()
Dit dus, louter contragewicht voor Iraans ingrijpenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat gaan ze ook echt niet doen. Niemand gaat zich in dat wespennest steken.got me a movie, I want you to know
Waterleidingen gemaakt van hun raketten ofzo? ... ik weet niet hoe dat werkt in die regioquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef theunderdog het volgende:
Dus :; Isral heeft in 1967 de verenigde legers van zijn Arabische buren kunnen verslaan, maar in 2023, na honderden miljarden dollars aan Amerikaanse financiering, is Isral militair minder uitgerust dan 56 jaar geleden?
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?got me a movie, I want you to know
Ik kan het idee niet verwerken in mijn hoofd dat mijn zoon mij op zou bellen en helemaal hyper zou vertellen van "Moet je horen mam! Ik heb 10 joden met mijn eigen handen gedood! Het is me gelukt! Ik bel met de telefoon van n jodin die ik de hersens in heb geslagen hahaha! Ben je nu niet trots op me?" en dat ik dan zou zeggen van "Jongen toch, wat goed!"quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb 5 voorbeelden in die draad gelezen en heb het daarna weggeklikt. Ik trek het niet, deze gruwelijkheden.![]()
Hoe trek je die conclusie aan de hand van dit artikel?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef theunderdog het volgende:
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?
Daarin geven ze aan bereid te zijn op 2 fronten of meer te gaan vechten..Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Extra toetje voor je snoetje jochiequote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan het idee niet verwerken in mijn hoofd dat mijn zoon mij op zou bellen en helemaal hyper zou vertellen van "Moet je horen mam! Ik heb 10 joden met mijn eigen handen gedood! Het is me gelukt! Ik bel met de telefoon van n jodin die ik de hersens in heb geslagen hahaha! Ben je nu niet trots op me?" en dat ik dan zou zeggen van "Jongen toch, wat goed!"
pappa is trotsgot me a movie, I want you to know
je vergelijkt een feit van vroeger nu met een mening van iemand?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef theunderdog het volgende:
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?
Beter wacht je af tot het weer gebeurt wat in 1967 gebeurde en daarna kan je je conclusies trekken.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik gok dat dat dan eerder te maken heeft met enige inhaalslag die de buren sinds 67 gemaakt hebben?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef theunderdog het volgende:
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?"Pools are perfect for holding water"![]()
Lees even goed.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe trek je die conclusie aan de hand van dit artikel?
Daarin geven ze aan bereid te zijn op 2 fronten of meer te gaan vechten..![]()
Ik denk eerder dat het andersom is. Hoogwaardige technologie is voor elke pipo te verkrijgen dus ook militaire technologie. Je ziet ook de allergrootste debielen nu influencen. Vroeger kregen die echt geen filmpje in elkaar geknutseld want dat moest je iets kunnen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef theunderdog het volgende:
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?![]()
nee maar met de mening van de auteur.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat dat dan eerder te maken heeft met enige inhaalslag die de buren sinds 67 gemaakt hebben?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Sure. Ik bedoel gewoon te zeggen dat de capaciteit om op meerdere fronten een oorlog vol te houden, niet alleen af hangt van het eigen leger maar ook van dat van je vijand.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee maar met de mening van de auteur."Pools are perfect for holding water"![]()
En raketten voor verdediging en aanvallen op langere afstand enzoquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat dat dan eerder te maken heeft met enige inhaalslag die de buren sinds 67 gemaakt hebben?
De wereld ziet er heel anders uit nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
6 dagen is niet volhouden....quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Sure. Ik bedoel gewoon te zeggen dat de capaciteit om op meerdere fronten een oorlog vol te houden, niet alleen af hangt van het eigen leger maar ook van dat van je vijand.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
We hadden gisteren hier een nogal morbide lachbui over een tweet van Hezbollah met daarin een foto van een van hun gesneuvelde strijders. Werkelijk waar een perfecte kopie van mijn jongste zoon, tot aan de oogopslag en de krul in de baard aan toe.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Extra toetje voor je snoetje jochie
pappa is trots
Dus ik: "Potverdorie, wat had ik nou gezegd over sneuvelen bij Hezbollah op het slagveld?! Geen toetje voor jou, jongen!"
Hij: "Oooeeeee ik ben ontmaskerd!"
Later denk je dan: zo'n joch dat van mij had kunnen zijn staat daar vrolijk te zwaaien met een Kalashnikov naar de lens terwijl ie gewoon op school had moeten zitten om iets nuttigs te leren en om naar meisjes te kijken.![]()
https://twitter.com/wengng/likes
Jongetje die enig overlevende is van zijn familie neemt afscheid. Ik denk dat dit jongetje zal opgroeien tot iemand die het zionistische project volledig begrijpt en er ook veel begrip voor heeft.
Vrede is dichterbij.![]()
![]()
Gezien men de neiging heeft om te denken dat de moslim minderheid in Isral onderdrukt oid wordt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Stropop. Niemand met een beetje basis kennis denkt dit.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien men de neiging heeft om te denken dat de moslim minderheid in Isral onderdrukt oid wordt.
Arabieren binnen de groene lijnen hebben het even goed/slecht als iedereen binnen die groene lijnen.![]()
Zou onze nieuwe landgenoot er bij zitten?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ twitter ]
Uiteraard pas juichen zodra ze echt uit handen van Hamas zijn.![]()
Je linkt niet naar een specifieke tweet geloof ikquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/wengng/likes
Jongetje die enig overlevende is van zijn familie neemt afscheid. Ik denk dat dit jongetje zal opgroeien tot iemand die het zionistische project volledig begrijpt en er ook veel begrip voor heeft.
Vrede is dichterbij.![]()
![]()
dit laat toch heel duidelijk zien dat er apartheid is in israel!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien men de neiging heeft om te denken dat de moslim minderheid in Isral onderdrukt oid wordt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
not this shit again.....quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:32 schreef aloa het volgende:
Waarom is het de oorlog tussen Israel en Hamas?
Moet andersom zijn volgens mij..
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Lijkt erop dat ze oorlog hebben met elkaarquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:32 schreef aloa het volgende:
Waarom is het de oorlog tussen Israel en Hamas?
Moet andersom zijn volgens mij..Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Foutje. Ging hierom: https://twitter.com/EyeonPalestine/status/1715996184358056409quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je linkt niet naar een specifieke tweet geloof ik![]()
Fijn ook dat je dit breed gedragen feit met cijfers en onderzoeken onderbouwt, dat siert je echt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stropop. Niemand met een beetje basis kennis denkt dit.got me a movie, I want you to know
User waar hij op reageerde houdt de boel ook bewust vaagquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Fijn ook dat je dit breed gedragen feit met cijfers en onderzoeken onderbouwt, dat siert je echt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://twitter.com/visegrad24/status/1716142075442311190
Allemachtig, de massa van de pro-Palestina demonstraties...
Ik ben echt wel benieuwd naar de pro-Israel tactieken de komende jaren. Want de 'from the river to the sea = antisemitisch' werkt niet meer'. Los van of dat nu waar is of niet.
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.![]()
zinlose semantiek komt overal altijd te vaak voor door zogenaamde intelligente mensen die dit heel graag willen uiten.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
JDAMs momenteelquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:36 schreef Confetti het volgende:
De vraag is wat die terroristen hiervoor terugkrijgen. Dat moet substantieel zijn.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ze houden hun bestaansrecht en hun rijkdom in qatarquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:36 schreef Confetti het volgende:
De vraag is wat die terroristen hiervoor terugkrijgen. Dat moet substantieel zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Je zinopbouw is wat vreemd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Fijn ook dat je dit breed gedragen feit met cijfers en onderzoeken onderbouwt, dat siert je echt.![]()
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Foutje. Ging hierom: https://twitter.com/EyeonPalestine/status/1715996184358056409I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als je ze vraagt waar Palestina ligt wijzen ze waarschijnlijk Venezuela aan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben echt wel benieuwd naar de pro-Israel tactieken de komende jaren. Want de 'from the river to the sea = antisemitisch' werkt niet meer'. Los van of dat nu waar is of niet.
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.![]()
Dat was in het begin wel zeker zo. Met het constant citeren van het 'ministerie van Volksgezondheid' van Gaza. Alsof dat niet gewoon de PR van Hamas was. Daar werd wel heel makkelijk overheen gestapt.quote:
Of de bbc die bij Isralische persberichten wel vermeldde dat de informatie niet door onpartijdige bron kon worden bevestigd en bij Hamas persberichten plotseling verificatie niet nodig vond.![]()
Hamas is deze oorlog begonnen, laten we dat nooit vergeten...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zinlose semantiek komt overal altijd te vaak voor door zogenaamde intelligente mensen die dit heel graag willen uiten.![]()
Wat bedoel je, pop?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.![]()
Irrelevant.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze vraagt waar Palestina ligt wijzen ze waarschijnlijk Venezuela aan.![]()
goed dat je mij eraan helpt herinneren, ik was het eigenlijk alweer vergeten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas is deze oorlog begonnen, laten we dat nooit vergeten...Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
toen ik het zag was het eerste wat in mij opkomt: "in welk jaartal en waar is dit filmpje gemaakt"quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Apart wel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
goed dat je mij eraan helpt herinneren, ik was het eigenlijk alweer vergeten.![]()
Joodse school in Amsterdam opnieuw dicht: 'Veiligheid niet gegarandeerd'
De Joodse basis- en middelbare school Cheider in Amsterdam is opnieuw gesloten. Dat bevestigt de school na berichtgeving van Het Parool.
"De veiligheid van onze leerlingen kan niet meer worden gegarandeerd", zegt bestuursvoorzitter Herman Loonstein. "Overal in de stad nemen de antisemitische incidenten toe, bij alle Joodse gebouwen. Joden worden uitgescholden of bedreigd." Loonstein zegt dat de school graag open wil en dat de leerlingen ook graag naar school willen, "maar dat moet wel veilig kunnen".
Kort na het uitbreken van de oorlog tussen Hamas en Isral sloot Cheider ook al een dag de deuren in verband met de veiligheid, net als de Joodse scholen Rosj Pina en JSG Maimonides. Nadat de gemeente extra beveiliging had toegezegd, gingen de scholen weer open. "Toen was het verantwoord om weer open te gaan, maar nu is de beveiliging onvoldoende", zegt Loonstein. Wat er precies veranderd is, kan de bestuursvoorzitter niet zeggen.
'Algemeen gevoel van onveiligheid'
Chanan Hertzberger van het Centraal Joods Overleg (CJO) zegt dat het gaat om een "algemeen gevoel van onveiligheid" en verwijst niet naar "nieuwe specifieke dreigingen". Hij laat weten dat het bestuur van de andere Joodse scholen in Amsterdam de beveiliging voldoende vinden en daarom wel open blijven. "Maar als de dreiging verandert, kan de situatie morgen anders zijn", zegt Hertzberger.
Een woordvoerder van burgemeester Halsema laat weten uit veiligheidsoverwegingen weinig te kunnen zeggen over de beveiliging van de scholen, maar zegt opnieuw dat de gemeente Amsterdam en de Nationaal Cordinator Terrorismebedreiging en Veiligheid extra alert zijn sinds de oorlog tussen Isral en Hamas. "Waar nodig nemen we extra maatregelen, zowel zichtbaar als onzichtbaar."
Online les
Voor het schoolbestuur van Cheider is dat dus niet voldoende. Daarom krijgen de leerlingen vanaf morgen online les. "We hebben bij de gemeente aangegeven wat er nodig is om open te kunnen. Maar als er niets verandert, vrees ik dat de school dicht blijft", zegt bestuursvoorzitter Loonstein.
De gemeente bevestigt dat er afgelopen weekend met het bestuur van Cheider overleg is geweest over veiligheidsmaatregelen. Ook het CJO laat weten in gesprek te zijn met de gemeente om ervoor te zorgen dat de school weer zo snel mogelijk open kan.
https://nos.nl/artikel/24(...)id-niet-gegarandeerd
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2023 19:42:46 ]![]()
Even een vraagje h, waar liggen de grenzen precies van dat vrije Palestina tussen de rivier en de zee?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Nog nergens lees ik een betrouwbare bron.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Momo het volgende:
Nouja we zullen zien of het account werkelijk een primeur heeft of het op de onzin stapel kan.
Die hadden het toch wel kunnen verifiren nu, na min 8 uur lijkt mij?![]()
Dat is slechts het begin van de diagnose, maar dat is hier niet de vraagquote:got me a movie, I want you to know
Waarom stel je die vraag aan mij? ik ben gematigd pro-Israel. Zeer gematigd, maar ik voel mij in elk geval niet verbonden met deze demonstranten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Even een vraagje h, waar liggen de grenzen precies van dat vrije Palestina tussen de rivier en de zee?![]()
Ja mijn gevoel neigt meer naar dat dit onzin is. Maar laten we nog even afwachten...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog nergens lees ik een betrouwbare bron.
Die hadden het toch wel kunnen verifiren nu, na min 8 uur lijkt mij?![]()
Je vraag is niet helder, vanwege je zinopbouw.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat is slechts het begin van de diagnose, maar dat is hier niet de vraag![]()
*ratelt iets over apartheidstaat*quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stropop. Niemand met een beetje basis kennis denkt dit.
Arabieren binnen de groene lijnen hebben het even goed/slecht als iedereen binnen die groene lijnen.
Met je stropop.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik zie nu pas dat je dat zelf was...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
User waar hij op reageerde houdt de boel ook bewust vaag
oh nee niet gewoon een ander blauwe
ik ga echt wat anders doengot me a movie, I want you to know
Die definitie wordt gegeven aan de hand van bijvoorbeeld de situatie in Hebron.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*ratelt iets over apartheidstaat*
Met je stropop.
Dus ja, je voert een stropop op.![]()
Je erkent de VN grenzen niet als zodanig?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die definitie wordt gegeven aan de hand van bijvoorbeeld de situatie in Hebron.
Dus ja, je voert een stropop op.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
@Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hey hoe zat dat @:Mutant01 ? Het was stigmatiserend als ik dit zei.
Gister ook voor het eerst meegelopen in een demonstratie in Rotterdam. Normaal is dat niets voor mij, maar er is een grens overschreden in dit conflict. Aan beide kanten overigens. Het was allemaal zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Diverse sprekers, geen haatbaardvlaggen gezien.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.Allah Al Watan Al Malik![]()
Nou, de onschuldige palestijnen willen niets liever dan vrede. Ik neen aan dat dit onschuldige kind daar ook bij hoort.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Dat filmpje vergeet ik nooit meer.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
De WestBank valt niet binnen die groene lijnen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je erkent de VN grenzen niet als zodanig?![]()
En hoe precies is Isral een apartheidsstaat als de betreffende misstanden niet op Isralisch grondgebied noch richting Isralirs gebeuren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De WestBank valt niet binnen die groene lijnen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik geloof direct dat deze demonstratie gemoedelijk was. Maar erken jij dat de gemiddelde 'optics' van pro-Palestina demonstraties nogal belabberd is?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
@:Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.
Gister ook voor het eerst meegelopen in een demonstratie in Rotterdam. Normaal is dat niets voor mij, maar er is een grens overschreden in dit conflict. Aan beide kanten overigens. Het was allemaal zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Diverse sprekers, geen haatbaardvlaggen gezien.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.![]()
Wat is de relevantie?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, de onschuldige palestijnen willen niets liever dan vrede. Ik neen aan dat dit onschuldige kind daar ook bij hoort.![]()
Ze kunnen stroom en water krijgen voor de burgers zodra ze allemaal worden vrijgelaten.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Israel is geen apartheidsstaat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe precies is Isral een apartheidsstaat als de betreffende misstanden niet op Isralisch grondgebied noch richting Isralirs gebeuren?
Het is alleen wel zo dat een groot deel van de Israelische politici de WestBank wel als hun grondgebied zien.![]()
hell no, ik kijk wel uitquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef Ciclon het volgende:
leesvoer van een megalomaan mannetje:
https://www.hizb-ut-tahri(...)van-de-geschiedenis/Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Hamas is u zeer erkentelijk voor de geboden blijk van steun.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
@:Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.![]()
Blijft opvallend hoe deze strontkorrel: dat Isral dat ziekenhuis zou hebben aangevallen en 500 doden op haar geweten heeft, in een poel van stinkend water; nog steeds serieus wordt genomen.quote:
Het lijkt intussen zelfs of dat er geen aanslag heeft plaatsgevonden en Isral vanuit /door de gemeenschap wordt wordt gesmeekt om Hamas weer van middelen te voorzien om haar terreur te kunnen laten bedrijven.
Zelf hoop dat Isral geen echte aanval inzet, hooguit dreigt, simpelweg blijft vasthouden aan omheinen en alleen wat pleisters, mondjesmaat voedsel en druppeltjes water doorlaat.
's Kijken welke muizen uit de huizen over de rug van hun jonge nageslacht uit hun holletjes gaan kruipen.
Voordeel van invoerbeperkingen zijn voor Isral is dat er steeds minder gevaar voor raketten is te duchten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Wat bedoel je met optics?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat deze demonstratie gemoedelijk was. Maar erken jij dat de gemiddelde 'optics' van pro-Palestina demonstraties nogal belabberd is?Allah Al Watan Al Malik![]()
die piesen in hun broek van het lachen in hun villa in qatar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas is u zeer erkentelijk voor de geboden blijk van steun.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat werd wel hier beweerd en dat is precies waarom ik die plaatjes plaatste.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel is geen apartheidsstaat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zie de twee staten oplossing niet goed voor me met Gaza apart van de westbank.
Moet er een snelweg komen dan, door Isralisch grondgebied? Om beide gebieden te verbinden?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Beeld dat ze naar buiten brengen.quote:
Ik associeer pro-Palestina demonstraties met bivakmutsen, vlaggen van allerlei nationaliteiten (vooral Turks inderdaad) en soms ook de vlag van de jihad (wat mensen toch met IS of andere mujahideen groepen associren'.![]()
NU.nl: https://www.nu.nl/buitenl(...)gekomen-in-gaza.html
1 minuten geleden
Isralische zender: 'Vrijlating 50 gijzelaars dichtbij'
Volgens de Isralische nieuwszender i24News wordt er onderhandeld met Hamas over de vrijlating van ongeveer vijftig gijzelaars met een dubbele nationaliteit. De zender baseert zich op bronnen in de Gazastrook.
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan een mogelijke deal, waarbij bemiddeling door Qatar een cruciale rol speelt, zegt i24News. Het Rode Kruis zou onderweg zijn om een groep vrijgelaten personen te ontvangen.
Volgens de bronnen zal de overdracht plaatsvinden in het zuiden van de Gazastrook. Als er geen obstakels zijn, zou de overeenkomst in de komende uren worden bereikt. Als onderdeel van de afspraken en om het personeel van het Rode Kruis in staat te stellen het gebied veilig te bereiken, melden de bronnen dat er de afgelopen uren geen Isralische luchtaanvallen op Gaza zijn geweest, zegt i24News.![]()
Jij plaatst die plaatje a sahbiquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werd wel hier beweerd en dat is precies waarom ik die plaatjes plaatste.![]()
Zweden was al een tijdje verloren natuurlijk...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Je ziet dit in heel veel westerse landen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zweden was al een tijdje verloren natuurlijk...![]()
dat hebben ze zelf gedaan met hun importsysteemquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zweden was al een tijdje verloren natuurlijk...Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
![]()
Mooi draadje voor de extreem rechts conservatieve hamas apologisten alhier
slaap lekker
uitschot
got me a movie, I want you to know
Dit is ook wel eens door mijn hoofd geschotenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef capricia het volgende:
Ik zie de twee staten oplossing niet goed voor me met Gaza apart van de westbank.
Moet er een snelweg komen dan, door Isralisch grondgebied? Om beide gebieden te verbinden?![]()
![]()
Isral heeft natuurlijk helemaal zelf hun goedwil weggepleurd met dat koloniseren. Die progressieve gekkies hadden veel minder poten om op te staan als dat geen ding was.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Er zullen vast van dat soort demonstraties zijn, dat zijn veelal de wat spontanere varianten. Daarom heb ik ook bewust voor deze specifieke demo gekozen, dat was namelijk nadrukkelijk verboden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beeld dat ze naar buiten brengen.
Ik associeer pro-Palestina demonstraties met bivakmutsen, vlaggen van allerlei nationaliteiten (vooral Turks inderdaad) en soms ook de vlag van de jihad (wat mensen toch met IS of andere mujahideen groepen associren'.Allah Al Watan Al Malik![]()
Prima, ik ben het ook eens met wat Qarrad zegt. Het ging mij erom dat ik nooit heb benoemd dat meelopen = antisemiet / Hamas-aanhanger maar dat we niet naef moeten zijn dat dit er wel degelijk is. Dat is dus ondersteund door dit bericht uit Engeland. Jouw ervaring geeft aan dat niet iedereen die meeloopt een Hamas-aanhanger is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Isral heeft natuurlijk helemaal zelf hun goedwil weggepleurd met dat koloniseren. Die progressieve gekkies hadden veel minder poten om op te staan als dat geen ding was.![]()
Uitroeien, met wortel en tak die hele Hamas, zolang zij zich niet overgeven is er geen discussie mogelijkquote:got me a movie, I want you to know
Oke, heel goed.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zullen vast van dat soort demonstraties zijn, dat zijn veelal de wat spontanere varianten. Daarom heb ik ook bewust voor deze specifieke demo gekozen, dat was namelijk nadrukkelijk verboden.![]()
Welnee die zoeken nog steeds onder die stoeptegels naar de duizenden dodenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd met smart op de NOS dat hierover bericht.got me a movie, I want you to know
Ik ben ook altijd tegen die nederzettingen geweest. Nog steeds trouwens. Voor mijn part maken ze van Gaza een parkeerplaats.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Isral heeft natuurlijk helemaal zelf hun goedwil weggepleurd met dat koloniseren. Die progressieve gekkies hadden veel minder poten om op te staan als dat geen ding was.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zie dat even niet voor mij.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef capricia het volgende:
Moet er een snelweg komen dan, door Isralisch grondgebied? Om beide gebieden te verbinden?
From the river to the sea zou ik zeggen om vanuit Gaza via Egyptische rivieren en de Dode Zee te Jordani op de Westbank te kunnen stranden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
waarom wacht je op fakenews bij de NOS?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd met smart op de NOS dat hierover bericht.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waarom wacht je op fakenews bij de NOS?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Koekoek. Dit soort mensen moeten we gewoon deporteren.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef Ciclon het volgende:
https://www.hizb-ut-tahri(...)van-de-geschiedenis/![]()
dit is fakenews vanwege 2 redenen:quote:
- het staat op twitter
- zie hierbovenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Hopla naar Vlielandquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Koekoek. Dit soort mensen moeten we gewoon deporteren.got me a movie, I want you to know
je wilt toch niet zeggen dat je uberhaupt op die link geklikt hebt toch?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Koekoek. Dit soort mensen moeten we gewoon deporteren.
@CiclonReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
NOS is behoorlijk door het diversiteiten plafond gezakt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd met smart op de NOS dat hierover bericht.
Dan nog liever BBC die tenminste openlijk zegt dat ze vanwege hun "reportagevrijheden" een erkende terreur organisatie niet zo willen aanmerken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Ik denk niet dat de huidige regering van Isral geeft om PR. Ik denk dat wij ons eerder moeten afvragen wat we hiermee aan moeten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Het blijft interessant wat Rutte heeft gezegd na het bezoek van Israel en Palestijns gebied. Dat hij nog steeds vurig voor een twee-staten oplossing is. En uiteraard heeft hij gelijk. Een twee-staten oplossing is de enige weg tot vrede.
Alleen het lijkt wel dat hij niet helemaal beseft hoe diep de haat is van beide volkeren (Joodse-Israeli's en Palestijnen buiten de groene lijnen) tegenover elkaar.![]()
Ik denk dat we af moeten van het idee dat die tweestatenoplossing twee staten precies naast elkaar beschrijft.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef theunderdog het volgende:
Het blijft interessant wat Rutte heeft gezegd na het bezoek van Israel en Palestijns gebied. Dat hij nog steeds vurig voor een twee-staten oplossing is. En uiteraard heeft hij gelijk. Een twee-staten oplossing is de enige weg tot vrede.
Alleen het lijkt wel dat hij niet helemaal beseft hoe diep de haat is van beide volkeren (Joodse-Israeli's en Palestijnen buiten de groene lijnen) tegenover elkaar.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dan denk je dat fout. Israel geeft altijd om pr. Zelfs een Ben Gvir.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de huidige regering van Isral geeft om PR. Ik denk dat wij ons eerder moeten afvragen wat we hiermee aan moeten.
Want hoe ultra rechts of links je ook bent, iedereen begrijpt dat je het toch moet doen met de internationale wereld.![]()
Dus na de "rijksambtenaren" komen nu ook een zooi filmmakers en acteurs met een brief???
Open brief van Nederlandse filmmakers en acteurs aan het demissionair kabinet: stop de genocide
_!!!
![]()
Cryptisch. Kun je het nader verklaren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat we af moeten van het idee dat die tweestatenoplossing twee staten precies naast elkaar beschrijft.![]()
ik denk dat we af moeten stappen om een weg tot vrede te zoeken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef theunderdog het volgende:
Alleen het lijkt wel dat hij niet helemaal beseft hoe diep de haat is van beide volkeren (Joodse-Israeli's en Palestijnen buiten de groene lijnen) tegenover elkaar.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
het gaat om jeruzalem , en daar is maar een plek voorquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat we af moeten van het idee dat die tweestatenoplossing twee staten precies naast elkaar beschrijft.
De Al aksha moskeeEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Nee. Want destabilisatie in het Midden-Oosten is negatief voor Europa.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik denk dat we af moeten stappen om een weg tot vrede te zoeken.![]()
Natuurlijk geven ze wel om PR maar ze geven niet om dit soort demonstraties zolang deze niet leiden tot ander beleid in de landen waar wordt gedemonstreerd. 10.000 mensen op de been zegt alsnog niet dat er in het parlement ineens een anti-Isral beleid komt he.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan denk je dat fout. Israel geeft altijd om pr. Zelfs een Ben Gvir.
Want hoe ultra rechts of links je ook bent, iedereen begrijpt dat je het toch moet doen met de internationale wereld.![]()
Ik denk niet dat Isral van plan is om duurzaam naast een terroristenkwekerij te blijven wonen. En er is (terecht) ook niemand te vinden die het een goed idee vindt om een heel volk uit te moorden, dus dan blijft de optie over om ergens anders een plek te vinden. Op zich is dat eerder gelukt. In 1948, meen ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Cryptisch. Kun je het nader verklaren?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Wat een hoop idioten lopen er toch rond. Vroeger lekker een Mao, Lenin en Pol Pot postertje op de muur ja toch.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef AchJa het volgende:
Dus na de "rijksambtenaren" komen nu ook een zooi filmmakers en acteurs met een brief???
Open brief van Nederlandse filmmakers en acteurs aan het demissionair kabinet: stop de genocide
_!!!
![]()
daarom ook terug naar de status quoquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Want destabilisatie in het Midden-Oosten is negatief voor Europa.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
de maan is nog beschikbaar. Zullen we de palestijnen daar plaatsen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Isral van plan is om duurzaam naast een terroristenkwekerij te blijven wonen. En er is (terecht) ook niemand te vinden die het een goed idee vindt om een heel volk uit te moorden, dus dan blijft de optie over om ergens anders een plek te vinden. Op zich is dat eerder gelukt. In 1948, meen ik.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Op den duur kan dat wel degelijk invloed hebben. Zeker als je je focus richt op Amerika.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk geven ze wel om PR maar ze geven niet om dit soort demonstraties zolang deze niet leiden tot ander beleid in de landen waar wordt gedemonstreerd. 10.000 mensen op de been zegt alsnog niet dat er in het parlement ineens een anti-Isral beleid komt he.
Geloof je nu werkelijk dat als Israel de statistieken leest over hoe het Amerikaanse volk denkt over het conflict, dat ze niet denken: ja, daar moeten we wel iets mee ..?
Natuurlijk wel. Niet morgen al. Ook niet overmorgen. Maar op den duur..![]()
Daar is geen water. Van de andere kant, dat is er in de Gazastrook ook niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de maan is nog beschikbaar. Zullen we de palestijnen daar plaatsen?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Je bent nog niet echt concreet. Je wil alle Palestijnen richting Jordanie?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Isral van plan is om duurzaam naast een terroristenkwekerij te blijven wonen. En er is (terecht) ook niemand te vinden die het een goed idee vindt om een heel volk uit te moorden, dus dan blijft de optie over om ergens anders een plek te vinden. Op zich is dat eerder gelukt. In 1948, meen ik.![]()
op de zuidpool is er wel ijs.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar is geen water. Van de andere kant, dat is er in de Gazastrook ook niet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ook negatief. Want je zit dan nog steeds met een conflict opgesleept. Die op elk moment weer status quo-af kan gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daarom ook terug naar de status quo![]()
Dan zouden we de statistieken moeten lezen over de daadwerkelijke steun. Degenen die pro-Isral zijn zijn waarschijnlijk minder snel geneigd te demonstreren maar dat betekent dus niet dat de steun kleiner is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Op den duur kan dat wel degelijk invloed hebben. Zeker als je je focus richt op Amerika.
Geloof je nu werkelijk dat als Israel de statistieken leest over hoe het Amerikaanse volk denkt over het conflict, dat ze niet denken: ja, daar moeten we wel iets mee ..?
Natuurlijk wel. Niet morgen al. Ook niet overmorgen. Maar op den duur..![]()
daar zitten meerdere jaren tussen waarin men er geen last van heeft.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook negatief. Want je zit dan nog steeds met een conflict opgesleept. Die op elk moment weer status quo-af kan gaan.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
wie en wat is israel ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Isral van plan is om duurzaam naast een terroristenkwekerij te blijven wonen. En er is (terecht) ook niemand te vinden die het een goed idee vindt om een heel volk uit te moorden, dus dan blijft de optie over om ergens anders een plek te vinden. Op zich is dat eerder gelukt. In 1948, meen ik.
Israel gaat nooit weg van Jeruzalem
Palestijnen mogen soms bidden in de Al Aksha mosq
https://www.timesofisrael(...)elis-by-decades-end/Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef Ciclon het volgende:
https://www.hizb-ut-tahri(...)van-de-geschiedenis/En dan denk je dat het niet erger kan:quote:Wanneer het om Oekrane gaat, wordt Zelensky een hart onder de riem gestoken in de strijd tegen de Russische agressor en bezetter. Deze selectieve verontwaardiging laat zien welk standpunt de Nederlandse overheid inneemt. De bezetter is een trouwe bondgenoot en zelfs een kleine militie die zich ertegen verzet, wordt als terroristisch bestempeld.Hopelijk pakken ze die oorlogshitsende terroristen van dat blogje snel op.quote:Wat we nu nodig hebben, is een krachtige mobilisatie van de moslimlegers uit de gehele islamitische wereld. Dit zou een cruciale stap zijn om de Islamitische zaak te ondersteunen en de bezetting te beindigen. De bevrijding van Palestina door de moslims zal het begin zijn van de bevrijding van de mensheid uit de greep van het Westen, en die dag is Insha Allah dichterbij dan we denken.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Als je het geweld van beide kanten afkeurt, loop je dan ook in een Isral demonstratie mee?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard staat onze XR wappie er ook tussen: "Carice van Houten , acteur/producent"quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een hoop idioten lopen er toch rond. Vroeger lekker een Mao, Lenin en Pol Pot postertje op de muur ja toch.
Overigens wel bijzonder dat Carice en Georgina plotseling "acteurs" zijn... Zijn ze omgebouwd ofzo?![]()
Daar zijn best wat onderzoeken naar gedaan, hoor. Het fel pro-Israel zijn is voornamelijk een boomer tot bejaarde ding.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan zouden we de statistieken moeten lezen over de daadwerkelijke steun. Degenen die pro-Isral zijn zijn waarschijnlijk minder snel geneigd te demonstreren maar dat betekent dus niet dat de steun kleiner is.
Zelfs de jonge evangelisten in Amerika zijn minder pro-Israel dan hun vaders, opa's.![]()
het valt me echt van je tegen dat je uberhaupt op dit link hebt geklikt\\quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
En dan denk je dat het niet erger kan:
[..]
Hopelijk pakken ze die oorlogshitsende terroristen van dat blogje snel op.
@CiclonReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Jij snapt geopolitiek niet zo goed, denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daar zitten meerdere jaren tussen waarin men er geen last van heeft.![]()
Wel lekker vertoeven in het verderfelijke westen hypocriet vullis. Ik volg dat clubje al een aantal jaar, nooit een positief woord over Nederland of het westen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hopelijk pakken ze die oorlogshitsende terroristen van dat blogje snel op.![]()
Nou ja, deze gozer strijd met open vizier, ik denk dat een hele hoop moslims er hetzelfde instaan en dit zien als een heilige oorlog, maar ze zullen het niet zo snel toegeven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hopelijk pakken ze die oorlogshitsende terroristen van dat blogje snel op.![]()
dat is logisch, die weten wat er echt gebeurd is bij de stichting van israel.....quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar zijn best wat onderzoeken naar gedaan, hoor. Het fel pro-Israel zijn is voornamelijk een boomer tot bejaarde ding.
Zelfs de jonge evangelisten in Amerika zijn minder pro-Israel dan hun vaders, opa's.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
dat mag je denkenquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij snapt geopolitiek niet zo goed, denk ik.
-Rabia Al-Basri![]()
Nederland is ook een pauperland hoor. Alleen dan ergeren we ons aan andere dingen dan geen water of elektriciteit hebben. Of wat dan ook.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wel lekker vertoeven in het verderfelijke westen hypocriet vullis. Ik volg dat clubje al een aantal jaar, nooit een positief woord over Nederland of het westen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
https://www.i24news.tv/en(...)eleasing-of-hostages
Source in Gaza speaks to i24NEWS
According to sources within Gaza, the finalization of a potential deal is currently underway, with Qatari mediation playing a crucial role. The Red Cross are on their way to receive a group of about 50 of the abductees with dual citizenship. According to the sources, their transfer will take place in the Khan Yunis area in the south of the Gaza Strip. Should no new obstacles emerge, a deal is anticipated to be reached in the hours ahead. Israel will not be an official party in negotiations for the release of hostages with a dual citizenship. As part of the understandings and in order to allow the Red Cross personnel to reach the area safely, the sources report that there have been no Israeli airstrikes on Gaza during these recent hours.![]()
Waarom zou je die gegijzelden vrijlaten? Als ze weer terecht zijn gaat Isral toch wel verder met de boel plat bombarderen. Zo krijg je nooit garanties. De wrok jegens elkaar is toch al naar het kookpunt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
nu kunnen de hamasplebs in deze pauze weer naar peuterspeelzalen, bassisscholen en speeltuinen gaan met de wapens die ze vanhet het lokale ziekenhuis hebben opgehaald.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zou je die gegijzelden vrijlaten? Als ze weer terecht zijn gaat Isral toch wel verder met de boel plat bombarderen. Zo krijg je nooit garanties. De wrok jegens elkaar is toch al naar het kookpunt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
-Rabia Al-Basri![]()
Khaled en zijn gezin moeten asap daarvandaan gehaald worden, maar dat zei ik vorige week al.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is het niet zaak om Khaled heel erg in de gaten te houden?![]()
de nederlandse staat kennende gebeurt dit gelukkig al.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is het niet zaak om Khaled heel erg in de gaten te houden?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
rood reisadvies betekent: in geval van nood wordt er niet geholpen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Khaled en zijn gezin moeten asap daarvandaan gehaald worden, maar dat zei ik vorige week al.
Gelukkig maar....Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Maar waarom dan? en naar waar? naar Nederland? kans is reeeel dat het Hamas sympathisanten zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Khaled en zijn gezin moeten asap daarvandaan gehaald worden, maar dat zei ik vorige week al.![]()
Ik hoop het maar. Levensgevaarlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de nederlandse staat kennende gebeurt dit gelukkig al.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)weede-keer-de-deurenquote:Joodse school in Amsterdam sluit voor tweede keer de deuren
AMSTERDAM - De Joodse school Cheider in Amsterdam sluit voor de tweede keer de deuren sinds het uitbreken van de oorlog tussen Isral en Hamas. Het schoolbestuur zegt de veiligheid van de leerlingen niet langer te kunnen waarborgen. De leerlingen kregen zondag te horen dat ze maandag niet meer naar school konden komen. Vanaf dinsdag krijgen ze onlineles.
Chanan Hertzberger, voorzitter van het Centraal Joods Overleg (CJO), zegt dat de school heeft geoordeeld „dat de beveiligingsmaatregelen op dit moment onvoldoende zijn voor de dreiging die er is.” Hertzberger verwijst niet naar „specifieke nieuwe bedreigingen”, wel naar „een algemeen gevoel van onveiligheid.”
Eerder deze maand gingen drie Amsterdamse Joodse scholen even dicht. Na overleg tussen het CJO en de gemeente Amsterdam werd overeengekomen om de beveiliging op te schroeven, zodat de leerlingen weer naar school konden.
Cheider is op dit moment de enige van de drie Joodse scholen in Amsterdam die opnieuw de deuren sluit. Rosj Pina en Maimonides blijven vooralsnog open. „Volgens de ene school komt de overheid met voldoende veiligheidsmaatregelen, maar een andere school schat dat dus anders in”, verklaart de CJO-voorzitter de uiteenlopende aanpak. De Joodse scholen hebben deze week geen herfstvakantie, omdat ze eerder in oktober al een week vrij hadden naar aanleiding van het Loofhuttenfeest.
Hertzberger zegt dat „Cheider zich bewust is van de ontzettende impact van de schoolsluiting op leerlingen en ouders”, maar dat het veiligheidsrisico in dit geval zwaarder weegt. Hij verwijst naar de „gigantische antisemitische commentaren op sociale media die hebben geleid tot een hoger dreigingsniveau” sinds het uitbreken van de oorlog tussen Isral en Hamas.
Het CJO is in gesprek met de gemeente om zo spoedig mogelijk tot een regeling te komen om de school opnieuw te kunnen laten openen.
Goed gedaan Nederland.Sinds 2016 staat er een hoge hek om dat gebouw en overal camera's dus ga vooral zo door.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene![]()
Hekken bouwen is dan wel weer volgens Israelische traditie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:29 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)weede-keer-de-deuren
Goed gedaan Nederland.Sinds 2016 staat er een hoge hek om dat gebouw en overal camera's dus ga vooral zo door.
![]()
is er al een islamitische school gesloten vanwege gevaar uit de joodse hoek?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:29 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)weede-keer-de-deuren
Word er gewaarschuwd om maar zonder hoofddoekje over straat te gaan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
is er al een islamitische school gesloten vanwege gevaar uit de joodse hoek?got me a movie, I want you to know
Nee. Dat is het verschil tussen de trotse Israelische-Jood en de Jood die nog leeft in diaspora.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
is er al een islamitische school gesloten vanwege gevaar uit de joodse hoek?![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door sjorsie1982 op 23-10-2023 20:35:52 ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Bij moslims is het juist exact andersom. Komen in diaspora onwijs voor elkaar op. Maar laten in geopolitieke context, land vs land elkaar grandioos in de steek.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
moslims doen inderdaad in hun eigen land hetzelfde als de moslims die geimporteerd worden in de westerse wereld.![]()
Nooit een protest gezien voor de oorlog in Jemen of Sudanquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij moslims is het juist exact andersom. Komen in diaspora onwijs voor elkaar op. Maar laten in geopolitieke context, land vs land elkaar grandioos in de steek.![]()
Dat zeg ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:38 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Nooit een protest gezien voor de oorlog in Jemen of Sudan![]()
Acht, zo blijven ze hun publieke zaak als eigenbelang tot uiting brengen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uiteraard staat onze XR wappie er ook tussen: "Carice van Houten , acteur/producent"
Overigens wel bijzonder dat Carice en Georgina plotseling "acteurs" zijn... Zijn ze omgebouwd ofzo?
Heb zelf nooit zo goed begrepen waarom iemand bekend van het n ineens aan meerwaarde wint op een ander onderwerp."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Moslims als homogene groep zien met een of andere hyve mind is ook niet echt hoe het werkt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij moslims is het juist exact andersom. Komen in diaspora onwijs voor elkaar op. Maar laten in geopolitieke context, land vs land elkaar grandioos in de steek.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Misschien ook een tactiek die Hugo de Jonge kan gebruiken om de jeugd te laten stemmen op zijn partij in november.quote:
Gezien de woningnood moet dat toch een aanlokkelijk aanbod zijn
PffffffOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Er zijn overlappingen van gedragingen binnen bepaalde subgroepen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moslims als homogene groep zien met een of andere hyve mind is ook niet echt hoe het werkt.
Die moet je niet ontkennen uit angst om te generaliseren.![]()
Gek genoeg is het geen enkel probleem als moslims het over het hele "westen" hebben, dat is namelijk echt 1 grote hive mindquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn overlappingen van gedragingen binnen bepaalde subgroepen.
Die moet je niet ontkennen uit angst om te generaliseren..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ze hebben in ieder geval hun geloof wat ze met elkaar in verbinding zet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moslims als homogene groep zien met een of andere hyve mind is ook niet echt hoe het werkt.
Dat heeft de Westerse wereld natuurlijk niet echt(behalve bepaalde gebieden in landen).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Oprecht fijn om te horen. Ook geen 'river to the sea' gedoe?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken."Pools are perfect for holding water"![]()
Er zijn ook enorme verschillen tussen stromingen in de islam, laat staan individuele interpretatie.Dit soort generalisaties maakt dat dit onderwerp nooit serieus kan worden besproken laat staan opgelost.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn overlappingen van gedragingen binnen bepaalde subgroepen.
Die moet je niet ontkennen uit angst om te generaliseren.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ja volgens de berichten de twee vrouwen waarvan Hamas eerder zei dat Israel ze geweigerd zou hebben. Op 'humanitaire gronden'.quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
https://www.jpost.com/israel-news/article-769825
Hamas terrorists: We were told 'whoever brings a hostage gets $10,000'
The footage showed selected clips from six separate interrogations • all said that "Islam does not permit the killing of women and children."![]()
En een appartement.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:20 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/israel-news/article-769825
Hamas terrorists: We were told 'whoever brings a hostage gets $10,000'
The footage showed selected clips from six separate interrogations • all said that "Islam does not permit the killing of women and children."
Het appartement:![]()
![]()
Het gaat niet om de islam.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn ook enorme verschillen tussen stromingen in de islam, laat staan individuele interpretatie.Dit soort generalisaties maakt dat dit onderwerp nooit serieus kan worden besproken laat staan opgelost.![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Hopelijk is Poetin dood, maar dat is off topicquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Biden was iets aan het vertellen over economie ergens.![]()
Luierwissel?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Biden was iets aan het vertellen over economie ergens.![]()
"It's the economy stupid"quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Biden was iets aan het vertellen over economie ergens.
-bill ClintonIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Over proportionaliteit gesproken![]()
Asking Israel to "respect international law" and "protect civilians" is also a form of manipulation, propaganda, and fake news, deflecting from the fact that Israel has never done either and is certainly not doing so now.
What political leaders should be saying is "stop bombing and starving Palestinians".
[ Bericht 20% gewijzigd door Slayage op 23-10-2023 21:50:10 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Och och.. wat sneu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:38 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Rutte meeting met de familie van Ofir Engel (met Venco drop)![]()
Ik vraag nog maar eens voor de zoveelste keer: wat vind je dan wel proportioneel?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:36 schreef Slayage het volgende:
Over proportionaliteit gesproken![]()
[ twitter ]![]()
Israel die daar rondloopt met nerf guns.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:46 schreef Alov het volgende:
[..]
Ik vraag nog maar eens voor de zoveelste keer: wat vind je dan wel proportioneel?<signature here>.![]()
Naar binnen gaan en Hamas leden doden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:46 schreef Alov het volgende:
[..]
Ik vraag nog maar eens voor de zoveelste keer: wat vind je dan wel proportioneel?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dat is toch het plan? Moeten ze wel eerst de verstopplekken, uitkijktorens, tunnels en munitievoorraden van Hamas wegbombarderen, anders is het een zelfmoordactie. Wat ze dus doen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Naar binnen gaan en Hamas leden doden.![]()
Onderhandelen met terroristen blijft een complex fenomeen.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Die in het midden. Is dat die zanger van Twisted Sister?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:38 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Rutte meeting met de familie van Ofir Engel (met Venco drop)Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-mag-escaleren.htmlquote:Rutte is de eerste westerse regeringsleider die sinds het begin van de oorlog op gesprek komt bij Abbas![]()
No shit! Als die fuel weer gebruikt gaat worden om raketten van brandstof/explosieven te voorzien waarmee weer 50 Israeliers gedood worden dan ben je er nog niets mee opgeschoten met 50 gijzelaars vrijkrijgen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Earlier today, there were negotiations for the release of 50 hostages but those talks fell apart because Hamas demanded fuel deliveries into Gaza - WSJ![]()
Ik vind dat heel goed. Dat hij beiden bezoekt op dezelfde dag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:56 schreef slashdotter3 het volgende:
![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-mag-escaleren.html
[..]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En hetzelfde zegt tegen beide.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dat heel goed. Dat hij beiden bezoekt op dezelfde dag.![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Golda Meir: "we will never forgive the Arabs for forcing us to kill their children"
-Rabia Al-Basri![]()
Die man let niet op, ik wel: rusland in 2023.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:10 schreef Slayage het volgende:
Golda Meir: "we will never forgive the Arabs for forcing us to kill their children"![]()
[ twitter ]<signature here>.![]()
Zeker goed dat hij dat doet, eens. Maar Abbas is helaas nauwelijks een partij hierin, heeft geen reet te vertellen in Gaza.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dat heel goed. Dat hij beiden bezoekt op dezelfde dag.![]()
Dat ja. Hij had net zo goed bij de plaatselijke hotdogverkoper langs kunnen gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zeker goed dat hij dat doet, eens. Maar Abbas is helaas nauwelijks een partij hierin, heeft geen reet te vertellen in Gaza.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Als hamas enigszinds is verzwakt, abbas naar binnen duwen is een hele slimme optie. Palestijnen winnen daarmee dat ze weer "1 land" (kuche kuche) hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ja. Hij had net zo goed bij de plaatselijke hotdogverkoper langs kunnen gaan.<signature here>.![]()
Dames die jarenlang Palestijnse kankerpatienten naar Isralische ziekenhuizen vervoerden zodat ze daar behandeld konden worden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze dames zijn dus vrijgelaten. Vast een bewuste keuze om geen jeugd terug te geven.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Is dat niet haram?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ja. Hij had net zo goed bij de plaatselijke hotdogverkoper langs kunnen gaan.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Het is wel goed dat hij het doet, wat mij betreft. Maar ja, de-escalatie is niet in handen van Abbas.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ja. Hij had net zo goed bij de plaatselijke hotdogverkoper langs kunnen gaan.![]()
Nederlanders in Isral en de Palestijnse gebieden over het bezoek van Mark Rutte (Nieuwsuur)
Hoe kijken Nederlanders in Isral en de Palestijnse gebieden naar het bezoek van Mark Rutte vandaag? Sommigen brengt het terug naar tijd van de Tweede Wereldoorlog.
Een Nederlands bejaardentehuis in Isral.![]()
Wat een randdebielen daar toch ook manquote:
In het mooie Zweden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dan weten we gelijk de reden dat Biden naar de situation room moest.quote:❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Ik heb het gehoord maar inhoudelijk voor de rest niet meegekregen. Hij was vast niet kritisch naar Netanyahu?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:31 schreef Momo het volgende:
Nederlanders in Isral en de Palestijnse gebieden over het bezoek van Mark Rutte (Nieuwsuur)
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Kijk ik even geen nieuws, gebeurt er weer van allesA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ze nemen de dreigin igg wel serieusA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Voor het moment lijkt de oorlog uit te pieteren in veel bedreigingen, maar weinig wol om die bedreigingen waar te maken.![]()
Gooi je net als Steve een stuk zalm of chicken parmasan 5 minuten in de airfyer als avondeten?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
Kijk ik even geen nieuws, gebeurt er weer van alles![]()
En precies nu ligt Poetin wellicht wel op apegapen
https://www.skynews.com.a(...)79a4c8e53bec6ae8f3d8Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Waarschijnlijk fake news of tenminste we komen het nooit echt te weten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
https://www.skynews.com.a(...)79a4c8e53bec6ae8f3d8![]()
Alweer?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
https://www.skynews.com.a(...)79a4c8e53bec6ae8f3d8![]()
Wel dat idee maar net iets andere uitvoering. Zo neem ik een stuk entreqote uit de koelkast, kook wat broccoli voor een min of twee, bak het vleesquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Gooi je net als Steve een stuk zalm of chicken parmasan 5 minuten in de airfyer als avondeten?
En een minuut of 7 a 8 later heb ik lekker warm eten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik ben altijd scherp als een mes brrquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je dat zelf was...
oh nee niet gewoon een ander blauwe
ik ga echt wat anders doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lol
Al ūren vlOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben altijd scherp als een mes brrIsnt that ironicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: