Dat na deze pure kwaadaardigheid een dag later veel moslims doodleuk pro-Palestina leuzen stonden te blèren in veel steden is toch ten hemel schreiend.. 'Ja maar Israël!'quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:53 schreef Ulx het volgende:
Aha, Israël heeft de beelden van Hamas bodycams aan de pers laten zoals ze gisteren zeiden te gaan doen.
[ twitter ]
Ik ben van nature geen agressief persoon, maar ik wil wel een paar rondjes doen met deze sukkel om hem even therapeutisch duidelijk te maken dat hij iets verkeerds gedaan heeft.quote:
Wanneer komt haatdwerg Putin op bezoek?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat niet, maar een per ongeluk raketje op dat paleis met al die haatbaarden erin zou wel ff lekker zijn.
De woede reacties van de rest van de wereld nemen we dan maar even voor lief.
Ja maar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:15 schreef Perrin het volgende:
Een draadje met gruweldaden van die Hamas-terroristen:
[ twitter ]
Hopelijk roeit Israël die lui echt met wortel en tak uit, wat een duivels zijn dat. Pure kwaadaardigheid.
Die zijn toch woedend, vlaggen vreten, leraar stekenquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat niet, maar een per ongeluk raketje op dat paleis met al die haatbaarden erin zou wel ff lekker zijn.
De woede reacties van de rest van de wereld nemen we dan maar even voor lief.
Die durft nietquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer komt haatdwerg Putin op bezoek?
oeiquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben van nature geen agressief persoon, maar ik wil wel een paar rondjes doen met deze sukkel om hem even therapeutisch duidelijk te maken dat hij iets verkeerds gedaan heeft.
Stel je voor dat je niet openlijk moslim kon zijn in dit land, dat ze van school gehaald werden....quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
We zijn inmiddels zo ver afgegleden dat joodse scholen dicht blijven vanwege toegenomen dreiging.
Oh Nederland wat was je ooit mooi.
Ja maar het was gewoon toeval hoor dat ze dat festival troffen en dat ze daarna de uniforms al klaar hadden om de wegversperringen te bemannen ook en misschien zijn al die festivalgangers wel per ongeluk in het kruisvuur met IDF terecht gekomen en dat de dode baby's geen hoofd meer hadden wil niet per se zeggen dat ze onthoofd zijn.quote:
Ja, dr is hier een gek die stelde dat ze gelokt werden door de beatsquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar het was gewoon toeval hoor dat ze dat festival troffen en dat ze daarna de uniforms al klaar hadden om de wegversperringen te bemannen ook en misschien zijn al die festivalgangers wel per ongeluk in het kruisvuur met IDF terecht gekomen en dat de dode baby's geen hoofd meer hadden wil niet per se zeggen dat ze onthoofd zijn.
Galant had gelijk. Dit (Hamas) zijn beesten, met excuses aan beesten eigenlijk want hoewel mijn kat mijn gezicht zou aanvreten 7 minuten na haar reguliere voedertijd als ik dood in de keuken zou liggen zou ze er geen Allahu Akbar bij krijsen, er niet van genieten en er niet over draaien.
Misschien stond het geluid wel weerzinwekkend hard op dat feestje?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, dr is hier een gek die stelde dat ze gelokt werden door de beats
krankzinnig werkelijk, en dat spreekt gewoon Nederlands he![]()
Het hoort niet, maar ergens wel te begrijpen De publieke opinie voor deze oorlog is belangrijk, Hamas heeft een gruweldaad gepleegd terwijl hun aanhang al dik 2.5 weken in de slachtofferrol zit, dus die willen natuurlijk de publieke opinie beïnvloeden en dan werken beelden van die gruweldaad het beste.quote:
Prima. Dat zeg ik ook al weken. Het is de enige oplossing. De mensen in Gaza mogen blij zijn dat de VS heeft voorkomen dat Israël tot nu toe echt grote schade aan heeft gericht, maar ze kunnen besluiten dat alsnog te gaan doen natuurlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Nja we kunnen Hamas wel dankbaar zijn voor de verdieping van het concept "fuck around, and find out", nietwaar?
Maar nu de voorwaarden duidelijk zijn en naar mijn mening redelijk. Alle gijzelaars vrij en onvoorwaardelijke overgave Hamas. Kan ik niet anders stellen dat deze niet meer dan redelijk zijn.
Iemand tegen?
Cestmocro, die hebben gewoon leedvermaak en lol hoor.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het hoort niet, maar ergens wel te begrijpen De publieke opinie voor deze oorlog is belangrijk, Hamas heeft een gruweldaad gepleegd terwijl hun aanhang al dik 2.5 weken in de slachtofferrol zit, dus die willen natuurlijk de publieke opinie beïnvloeden en dan werken beelden van die gruweldaad het beste.
Voor mij hoeft het verder niet.
Jij zou het ok vinden als je 11-jarige kind naar echte beelden gaat kijken van onthoofde baby's en ander van dat soort beelden?quote:
De grootste schande vind ik dat een groot deel van Nederland zwijgt, vooral het gedeelte wat bij elke vorm van kritiek de Nazi kaart trekt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
We zijn inmiddels zo ver afgegleden dat joodse scholen dicht blijven vanwege toegenomen dreiging.
Oh Nederland wat was je ooit mooi.
Aan de post boven je te zien werkt dit niet echt voor mensen die hun mening al in steen gebeiteld hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het hoort niet, maar ergens wel te begrijpen De publieke opinie voor deze oorlog is belangrijk, Hamas heeft een gruweldaad gepleegd terwijl hun aanhang al dik 2.5 weken in de slachtofferrol zit, dus die willen natuurlijk de publieke opinie beïnvloeden en dan werken beelden van die gruweldaad het beste.
Voor mij hoeft het verder niet.
Tja, de kant van de Palestijnen is ook zeer sterk in gelobby, gejank en gekrijs. Maar dat is logisch, dat geloofsgenoten elkaar steunen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
De grootste schande vind ik dat een groot deel van Nederland zwijgt, vooral het gedeelte wat bij elke vorm van kritiek de Nazi kaart trekt.
Misschien moeten we ons eens afvragen of Anne Frank nu veilig over straat kon en als ze nu kon schrijven wat en over wie ze zou schrijven. Ik schaam mij als Nederlander kapot, de holocaust is ook niet begonnen met het vergassen van Joden, nee die is begonnen met exact hetzelfde gedrag wat we nu al weken (eigenlijk al jaren) in Europa zien.
Hey hoe zat dat @Mutant01 ? Het was stigmatiserend als ik dit zei.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Leaders of groups behind London pro-Palestinian march have links to Hamas
Pressure mounts on police to block pro-Palestine rally after JC reveals several organisers met terrorist group representatives
Even verrast kijken allemaal.
Konden ze bepaalde Fok! users niet ook hiervoor uitnodigen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:53 schreef Ulx het volgende:
Aha, Israël heeft de beelden van Hamas bodycams aan de pers laten zoals ze gisteren zeiden te gaan doen.
[ twitter ]
Zelfs als die de beelden zien, zullen ze het nog niet willen geloven. Of meteen beginnen over Israël.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Konden ze bepaalde Fok! users niet ook hiervoor uitnodigen?
Mutant01 had gewoon gelijk dat veel mensen oprecht meelopen die pro-Palestina zijn en niet pro-Hamas.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hey hoe zat dat @:Mutant01 ? Het was stigmatiserend als ik dit zei.
Wow. Dus de treinen gaan weer rijden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:38 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Source: Spiegel, zegt ie.
Op zich niet. Dan zien ze gewoon wat Hamas heeft gedaan. Ze hebben misschien even wat nachtmerries, maar het is beter dan wegkijken. .quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij zou het ok vinden als je 11-jarige kind naar echte beelden gaat kijken van onthoofde baby's en ander van dat soort beelden?
De laatste jaren is gelijk krijgen belangijker dan de waarheid geworden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfs als die de beelden zien, zullen ze het nog niet willen geloven. Of meteen beginnen over Israël.
Er zijn erbij die schreeuwen moord en brand als iemand schatje zegt tegen een vrouw of bij het uitgaan een tik op de billen krijgt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, de kant van de Palestijnen is ook zeer sterk in gelobby, gejank en gekrijs. Maar dat is logisch, dat geloofsgenoten elkaar steunen.
Waarom sommigen hier, wiens kelen als eerste open gesneden zouden worden door Hamas, de behoefte voelen om een radicaal en een doorgaans gewelddadig volk als de Palestijnen (waar denk je dat Hamas duizenden strijders vandaan tovert?) onvoorwaardelijk te steunen snap ik niet.
Als je meeloopt in een protestactie waarbij er wordt opgeroepen tot genocide en je accepteert het gewoon stilzwijgend, ben je echt geen haar beter. Je gaat toch ook niet meelopen met een stel nazi's?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mutant01 had gewoon gelijk dat veel mensen oprecht meelopen die pro-Palestina zijn en niet pro-Hamas.
Jij hebt gelijk dat we niet naïef hoeven te doen dat er geen pro-Hamas volk tussen loopt. Nu blijken een aantal organisatoren dit zelfs te zijn.
Dat wil niet zeggen dat we die hele protesten neer hoeven te zetten als pro-Hamas. Het is juist dat mensen protesteren want ze maken zich terecht zorgen over de burgerbevolking in Gaza.
Het tuig dat loopt te rellen, te Khaybarren, te Hamas- of Talibanvlaggen etc. vegen ze wat mij betreft een zeecontainer met bestemming Gaza in maar veeg niet iedereen over één kam omdat er in Londen nu iets boven komt drijven. Ongetwijfeld zullen er hier ook niet al te lekkere types tussen lopen in de organisatie. Weg ermee. Dan kan de rest normaal protesteren.
Mogen kinderen misschien ook nog even gewoon kind zijn voordat ze aan de gruwelijkheden uit de grotemensenwereld worden blootgesteld?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op zich niet. Dan zien ze gewoon wat Hamas heeft gedaan. Ze hebben misschien even wat nachtmerries, maar het is beter dan wegkijken. .
Er zijn wel meer schokkende beelden. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
of deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik heb er geen moeite mee als ze die zien.
Kinderen moeten zo lang mogelijk kind kunnen zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op zich niet. Dan zien ze gewoon wat Hamas heeft gedaan. Ze hebben misschien even wat nachtmerries, maar het is beter dan wegkijken. .
Er zijn wel meer schokkende beelden. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
of deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik heb er geen moeite mee als ze die zien.
In het zuiden is er gewoon vocht voor de palestijnen hoor.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel he, stel ze hebben geen kwaad in de zin en ze voeren inderdaad te goeder trouw oorlog met Hamos. Waarom zou je dan (de toegang tot) elektra, voeding en water blokkeren?Met deze maatregelen hebben ze toch voor 99% de normale Palestijnen?
Ik ben in het bijzonder benieuwd naar de verfrissende blik en t.o.v. mij afwijkende invalshoeken van @:OllieA (nota) en @:sp3c
²
Ik ben aardig wat gewend, heb al veel ranzigheid voorbij zien komen maar hiervan draait mijn maag zich even om.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Die beelden lijken me helaas ook legitiem. Heb er geen woorden voor.
Zijn er in het noorden geen Palestijnen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
In het zuiden is er gewoon vocht voor de palestijnen hoor.
Zeg dat maar bij het graf van zo'n onthoofde baby.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:36 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Mogen kinderen misschien ook nog even gewoon kind zijn voordat ze aan de gruwelijkheden uit de grotemensenwereld worden blootgesteld?
Denk je dat er veel mensen zijn die pro-Palestina zijn?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mutant01 had gewoon gelijk dat veel mensen oprecht meelopen die pro-Palestina zijn en niet pro-Hamas.
Pro-Hamas, pro-Palestina, het maakt niet zoveel uit. De kern is dat ze eigenlijk tegen Israël zijn en niet zozeer pro-Palestijnen.quote:Jij hebt gelijk dat we niet naïef hoeven te doen dat er geen pro-Hamas volk tussen loopt. Nu blijken een aantal organisatoren dit zelfs te zijn.
Dat wil niet zeggen dat we die hele protesten neer hoeven te zetten als pro-Hamas. Het is juist dat mensen protesteren want ze maken zich terecht zorgen over de burgerbevolking in Gaza.
Het tuig dat loopt te rellen, te Khaybarren, te Hamas- of Talibanvlaggen etc. vegen ze wat mij betreft een zeecontainer met bestemming Gaza in maar veeg niet iedereen over één kam omdat er in Londen nu iets boven komt drijven. Ongetwijfeld zullen er hier ook niet al te lekkere types tussen lopen in de organisatie. Weg ermee. Dan kan de rest normaal protesteren.
Hamas zegt van niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen moeten zo lang mogelijk kind kunnen zijn.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Netanyahu krijgt er flink van langs in Haaretz. Stevige woorden van deze columnist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |