Bij moslims is het juist exact andersom. Komen in diaspora onwijs voor elkaar op. Maar laten in geopolitieke context, land vs land elkaar grandioos in de steek.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
moslims doen inderdaad in hun eigen land hetzelfde als de moslims die geimporteerd worden in de westerse wereld.
Nooit een protest gezien voor de oorlog in Jemen of Sudanquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij moslims is het juist exact andersom. Komen in diaspora onwijs voor elkaar op. Maar laten in geopolitieke context, land vs land elkaar grandioos in de steek.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:38 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Nooit een protest gezien voor de oorlog in Jemen of Sudan
Acht, zo blijven ze hun publieke zaak als eigenbelang tot uiting brengen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uiteraard staat onze XR wappie er ook tussen: "Carice van Houten , acteur/producent"
Overigens wel bijzonder dat Carice en Georgina plotseling "acteurs" zijn... Zijn ze omgebouwd ofzo?
Moslims als homogene groep zien met een of andere hyve mind is ook niet echt hoe het werkt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij moslims is het juist exact andersom. Komen in diaspora onwijs voor elkaar op. Maar laten in geopolitieke context, land vs land elkaar grandioos in de steek.
Misschien ook een tactiek die Hugo de Jonge kan gebruiken om de jeugd te laten stemmen op zijn partij in november.quote:
Er zijn overlappingen van gedragingen binnen bepaalde subgroepen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moslims als homogene groep zien met een of andere hyve mind is ook niet echt hoe het werkt.
Gek genoeg is het geen enkel probleem als moslims het over het hele "westen" hebben, dat is namelijk echt 1 grote hive mindquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn overlappingen van gedragingen binnen bepaalde subgroepen.
Die moet je niet ontkennen uit angst om te generaliseren.
Ze hebben in ieder geval hun geloof wat ze met elkaar in verbinding zet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moslims als homogene groep zien met een of andere hyve mind is ook niet echt hoe het werkt.
Oprecht fijn om te horen. Ook geen 'river to the sea' gedoe?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
@:Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.
Gister ook voor het eerst meegelopen in een demonstratie in Rotterdam. Normaal is dat niets voor mij, maar er is een grens overschreden in dit conflict. Aan beide kanten overigens. Het was allemaal zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Diverse sprekers, geen haatbaardvlaggen gezien.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.
Er zijn ook enorme verschillen tussen stromingen in de islam, laat staan individuele interpretatie.Dit soort generalisaties maakt dat dit onderwerp nooit serieus kan worden besproken laat staan opgelost.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn overlappingen van gedragingen binnen bepaalde subgroepen.
Die moet je niet ontkennen uit angst om te generaliseren.
Ja volgens de berichten de twee vrouwen waarvan Hamas eerder zei dat Israel ze geweigerd zou hebben. Op 'humanitaire gronden'.quote:
En een appartement.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:20 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/israel-news/article-769825
Hamas terrorists: We were told 'whoever brings a hostage gets $10,000'
The footage showed selected clips from six separate interrogations • all said that "Islam does not permit the killing of women and children."
Het gaat niet om de islam.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn ook enorme verschillen tussen stromingen in de islam, laat staan individuele interpretatie.Dit soort generalisaties maakt dat dit onderwerp nooit serieus kan worden besproken laat staan opgelost.
Hopelijk is Poetin dood, maar dat is off topicquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Biden was iets aan het vertellen over economie ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |