zinlose semantiek komt overal altijd te vaak voor door zogenaamde intelligente mensen die dit heel graag willen uiten.quote:
JDAMs momenteelquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:36 schreef Confetti het volgende:
De vraag is wat die terroristen hiervoor terugkrijgen. Dat moet substantieel zijn.
ze houden hun bestaansrecht en hun rijkdom in qatarquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:36 schreef Confetti het volgende:
De vraag is wat die terroristen hiervoor terugkrijgen. Dat moet substantieel zijn.
Je zinopbouw is wat vreemd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Fijn ook dat je dit breed gedragen feit met cijfers en onderzoeken onderbouwt, dat siert je echt.
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Foutje. Ging hierom: https://twitter.com/EyeonPalestine/status/1715996184358056409
Als je ze vraagt waar Palestina ligt wijzen ze waarschijnlijk Venezuela aan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/visegrad24/status/1716142075442311190
Allemachtig, de massa van de pro-Palestina demonstraties...
Ik ben echt wel benieuwd naar de pro-Israel tactieken de komende jaren. Want de 'from the river to the sea = antisemitisch' werkt niet meer'. Los van of dat nu waar is of niet.
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.
Dat was in het begin wel zeker zo. Met het constant citeren van het 'ministerie van Volksgezondheid' van Gaza. Alsof dat niet gewoon de PR van Hamas was. Daar werd wel heel makkelijk overheen gestapt.quote:
Hamas is deze oorlog begonnen, laten we dat nooit vergeten...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zinlose semantiek komt overal altijd te vaak voor door zogenaamde intelligente mensen die dit heel graag willen uiten.
Wat bedoel je, pop?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.
Irrelevant.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze vraagt waar Palestina ligt wijzen ze waarschijnlijk Venezuela aan.
goed dat je mij eraan helpt herinneren, ik was het eigenlijk alweer vergeten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas is deze oorlog begonnen, laten we dat nooit vergeten...
toen ik het zag was het eerste wat in mij opkomt: "in welk jaartal en waar is dit filmpje gemaakt"quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.
Apart wel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
goed dat je mij eraan helpt herinneren, ik was het eigenlijk alweer vergeten.
Even een vraagje hè, waar liggen de grenzen precies van dat vrije Palestina tussen de rivier en de zee?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben echt wel benieuwd naar de pro-Israel tactieken de komende jaren. Want de 'from the river to the sea = antisemitisch' werkt niet meer'. Los van of dat nu waar is of niet.
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.
Nog nergens lees ik een betrouwbare bron.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Momo het volgende:
Nouja we zullen zien of het account werkelijk een primeur heeft of het op de onzin stapel kan.
Dat is slechts het begin van de diagnose, maar dat is hier niet de vraagquote:
Waarom stel je die vraag aan mij? ik ben gematigd pro-Israel. Zeer gematigd, maar ik voel mij in elk geval niet verbonden met deze demonstranten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Even een vraagje hè, waar liggen de grenzen precies van dat vrije Palestina tussen de rivier en de zee?
Ja mijn gevoel neigt meer naar dat dit onzin is. Maar laten we nog even afwachten...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog nergens lees ik een betrouwbare bron.
Die hadden het toch wel kunnen verifiëren nu, na min 8 uur lijkt mij?
Je vraag is niet helder, vanwege je zinopbouw.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat is slechts het begin van de diagnose, maar dat is hier niet de vraag
*ratelt iets over apartheidstaat*quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stropop. Niemand met een beetje basis kennis denkt dit.
Arabieren binnen de groene lijnen hebben het even goed/slecht als iedereen binnen die groene lijnen.
ik zie nu pas dat je dat zelf was...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
User waar hij op reageerde houdt de boel ook bewust vaag
Die definitie wordt gegeven aan de hand van bijvoorbeeld de situatie in Hebron.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*ratelt iets over apartheidstaat*
Met je stropop.
Je erkent de VN grenzen niet als zodanig?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die definitie wordt gegeven aan de hand van bijvoorbeeld de situatie in Hebron.
Dus ja, je voert een stropop op.
@Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hey hoe zat dat @:Mutant01 ? Het was stigmatiserend als ik dit zei.
Nou, de onschuldige palestijnen willen niets liever dan vrede. Ik neen aan dat dit onschuldige kind daar ook bij hoort.quote:
De WestBank valt niet binnen die groene lijnen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je erkent de VN grenzen niet als zodanig?
En hoe precies is Israël een apartheidsstaat als de betreffende misstanden niet op Israëlisch grondgebied noch richting Israëliërs gebeuren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De WestBank valt niet binnen die groene lijnen.
Ik geloof direct dat deze demonstratie gemoedelijk was. Maar erken jij dat de gemiddelde 'optics' van pro-Palestina demonstraties nogal belabberd is?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
@:Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.
Gister ook voor het eerst meegelopen in een demonstratie in Rotterdam. Normaal is dat niets voor mij, maar er is een grens overschreden in dit conflict. Aan beide kanten overigens. Het was allemaal zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Diverse sprekers, geen haatbaardvlaggen gezien.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.
Wat is de relevantie?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, de onschuldige palestijnen willen niets liever dan vrede. Ik neen aan dat dit onschuldige kind daar ook bij hoort.
Israel is geen apartheidsstaat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe precies is Israël een apartheidsstaat als de betreffende misstanden niet op Israëlisch grondgebied noch richting Israëliërs gebeuren?
hell no, ik kijk wel uitquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef Ciclon het volgende:
leesvoer van een megalomaan mannetje:
https://www.hizb-ut-tahri(...)van-de-geschiedenis/
Hamas is u zeer erkentelijk voor de geboden blijk van steun.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
@:Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.
Gister ook voor het eerst meegelopen in een demonstratie in Rotterdam. Normaal is dat niets voor mij, maar er is een grens overschreden in dit conflict. Aan beide kanten overigens. Het was allemaal zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Diverse sprekers, geen haatbaardvlaggen gezien.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.
Blijft opvallend hoe deze strontkorrel: dat Israël dat ziekenhuis zou hebben aangevallen en 500 doden op haar geweten heeft, in een poel van stinkend water; nog steeds serieus wordt genomen.quote:
Wat bedoel je met optics?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat deze demonstratie gemoedelijk was. Maar erken jij dat de gemiddelde 'optics' van pro-Palestina demonstraties nogal belabberd is?
die piesen in hun broek van het lachen in hun villa in qatar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas is u zeer erkentelijk voor de geboden blijk van steun.
Dat werd wel hier beweerd en dat is precies waarom ik die plaatjes plaatste.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel is geen apartheidsstaat.
Beeld dat ze naar buiten brengen.quote:
Jij plaatst die plaatje a sahbiquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werd wel hier beweerd en dat is precies waarom ik die plaatjes plaatste.
Zweden was al een tijdje verloren natuurlijk...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Je ziet dit in heel veel westerse landen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zweden was al een tijdje verloren natuurlijk...
dat hebben ze zelf gedaan met hun importsysteemquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zweden was al een tijdje verloren natuurlijk...
Dit is ook wel eens door mijn hoofd geschotenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef capricia het volgende:
Ik zie de twee staten oplossing niet goed voor me met Gaza apart van de westbank.
Moet er een snelweg komen dan, door Israëlisch grondgebied? Om beide gebieden te verbinden?
Israël heeft natuurlijk helemaal zelf hun goedwil weggepleurd met dat koloniseren. Die progressieve gekkies hadden veel minder poten om op te staan als dat geen ding was.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Er zullen vast van dat soort demonstraties zijn, dat zijn veelal de wat spontanere varianten. Daarom heb ik ook bewust voor deze specifieke demo gekozen, dat was namelijk nadrukkelijk verboden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beeld dat ze naar buiten brengen.
Ik associeer pro-Palestina demonstraties met bivakmutsen, vlaggen van allerlei nationaliteiten (vooral Turks inderdaad) en soms ook de vlag van de jihad (wat mensen toch met IS of andere mujahideen groepen associëren'.
Prima, ik ben het ook eens met wat Qarrad zegt. Het ging mij erom dat ik nooit heb benoemd dat meelopen = antisemiet / Hamas-aanhanger maar dat we niet naïef moeten zijn dat dit er wel degelijk is. Dat is dus ondersteund door dit bericht uit Engeland. Jouw ervaring geeft aan dat niet iedereen die meeloopt een Hamas-aanhanger is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Israël heeft natuurlijk helemaal zelf hun goedwil weggepleurd met dat koloniseren. Die progressieve gekkies hadden veel minder poten om op te staan als dat geen ding was.
Uitroeien, met wortel en tak die hele Hamas, zolang zij zich niet overgeven is er geen discussie mogelijkquote:
Oke, heel goed.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zullen vast van dat soort demonstraties zijn, dat zijn veelal de wat spontanere varianten. Daarom heb ik ook bewust voor deze specifieke demo gekozen, dat was namelijk nadrukkelijk verboden.
Welnee die zoeken nog steeds onder die stoeptegels naar de duizenden dodenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd met smart op de NOS dat hierover bericht.
Ik ben ook altijd tegen die nederzettingen geweest. Nog steeds trouwens. Voor mijn part maken ze van Gaza een parkeerplaats.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Israël heeft natuurlijk helemaal zelf hun goedwil weggepleurd met dat koloniseren. Die progressieve gekkies hadden veel minder poten om op te staan als dat geen ding was.
Zie dat even niet voor mij.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef capricia het volgende:
Ik zie de twee staten oplossing niet goed voor me met Gaza apart van de westbank.
Moet er een snelweg komen dan, door Israëlisch grondgebied? Om beide gebieden te verbinden?
waarom wacht je op fakenews bij de NOS?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waarom wacht je op fakenews bij de NOS?
Koekoek. Dit soort mensen moeten we gewoon deporteren.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef Ciclon het volgende:
dit is fakenews vanwege 2 redenen:quote:
Hopla naar Vlielandquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Koekoek. Dit soort mensen moeten we gewoon deporteren.
je wilt toch niet zeggen dat je uberhaupt op die link geklikt hebt toch?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Koekoek. Dit soort mensen moeten we gewoon deporteren.
NOS is behoorlijk door het diversiteiten plafond gezakt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de huidige regering van Israël geeft om PR. Ik denk dat wij ons eerder moeten afvragen wat we hiermee aan moeten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Ik denk dat we af moeten van het idee dat die tweestatenoplossing twee staten precies naast elkaar beschrijft.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef theunderdog het volgende:
Het blijft interessant wat Rutte heeft gezegd na het bezoek van Israel en Palestijns gebied. Dat hij nog steeds vurig voor een twee-staten oplossing is. En uiteraard heeft hij gelijk. Een twee-staten oplossing is de enige weg tot vrede.
Alleen het lijkt wel dat hij niet helemaal beseft hoe diep de haat is van beide volkeren (Joodse-Israeli's en Palestijnen buiten de groene lijnen) tegenover elkaar.
Dan denk je dat fout. Israel geeft altijd om pr. Zelfs een Ben Gvir.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de huidige regering van Israël geeft om PR. Ik denk dat wij ons eerder moeten afvragen wat we hiermee aan moeten.
Cryptisch. Kun je het nader verklaren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat we af moeten van het idee dat die tweestatenoplossing twee staten precies naast elkaar beschrijft.
ik denk dat we af moeten stappen om een weg tot vrede te zoeken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef theunderdog het volgende:
Het blijft interessant wat Rutte heeft gezegd na het bezoek van Israel en Palestijns gebied. Dat hij nog steeds vurig voor een twee-staten oplossing is. En uiteraard heeft hij gelijk. Een twee-staten oplossing is de enige weg tot vrede.
Alleen het lijkt wel dat hij niet helemaal beseft hoe diep de haat is van beide volkeren (Joodse-Israeli's en Palestijnen buiten de groene lijnen) tegenover elkaar.
het gaat om jeruzalem , en daar is maar een plek voorquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat we af moeten van het idee dat die tweestatenoplossing twee staten precies naast elkaar beschrijft.
Nee. Want destabilisatie in het Midden-Oosten is negatief voor Europa.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik denk dat we af moeten stappen om een weg tot vrede te zoeken.
Natuurlijk geven ze wel om PR maar ze geven niet om dit soort demonstraties zolang deze niet leiden tot ander beleid in de landen waar wordt gedemonstreerd. 10.000 mensen op de been zegt alsnog niet dat er in het parlement ineens een anti-Israël beleid komt he.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan denk je dat fout. Israel geeft altijd om pr. Zelfs een Ben Gvir.
Want hoe ultra rechts of links je ook bent, iedereen begrijpt dat je het toch moet doen met de internationale wereld.
Ik denk niet dat Israël van plan is om duurzaam naast een terroristenkwekerij te blijven wonen. En er is (terecht) ook niemand te vinden die het een goed idee vindt om een heel volk uit te moorden, dus dan blijft de optie over om ergens anders een plek te vinden. Op zich is dat eerder gelukt. In 1948, meen ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Cryptisch. Kun je het nader verklaren?
Wat een hoop idioten lopen er toch rond. Vroeger lekker een Mao, Lenin en Pol Pot postertje op de muur ja toch.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef AchJa het volgende:
Dus na de "rijksambtenaren" komen nu ook een zooi filmmakers en acteurs met een brief???
Open brief van Nederlandse filmmakers en acteurs aan het demissionair kabinet: stop de genocide
_!!!
daarom ook terug naar de status quoquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Want destabilisatie in het Midden-Oosten is negatief voor Europa.
de maan is nog beschikbaar. Zullen we de palestijnen daar plaatsen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israël van plan is om duurzaam naast een terroristenkwekerij te blijven wonen. En er is (terecht) ook niemand te vinden die het een goed idee vindt om een heel volk uit te moorden, dus dan blijft de optie over om ergens anders een plek te vinden. Op zich is dat eerder gelukt. In 1948, meen ik.
Op den duur kan dat wel degelijk invloed hebben. Zeker als je je focus richt op Amerika.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk geven ze wel om PR maar ze geven niet om dit soort demonstraties zolang deze niet leiden tot ander beleid in de landen waar wordt gedemonstreerd. 10.000 mensen op de been zegt alsnog niet dat er in het parlement ineens een anti-Israël beleid komt he.
Daar is geen water. Van de andere kant, dat is er in de Gazastrook ook niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de maan is nog beschikbaar. Zullen we de palestijnen daar plaatsen?
Je bent nog niet echt concreet. Je wil alle Palestijnen richting Jordanie?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israël van plan is om duurzaam naast een terroristenkwekerij te blijven wonen. En er is (terecht) ook niemand te vinden die het een goed idee vindt om een heel volk uit te moorden, dus dan blijft de optie over om ergens anders een plek te vinden. Op zich is dat eerder gelukt. In 1948, meen ik.
op de zuidpool is er wel ijs.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar is geen water. Van de andere kant, dat is er in de Gazastrook ook niet.
Ook negatief. Want je zit dan nog steeds met een conflict opgesleept. Die op elk moment weer status quo-af kan gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daarom ook terug naar de status quo
Dan zouden we de statistieken moeten lezen over de daadwerkelijke steun. Degenen die pro-Israël zijn zijn waarschijnlijk minder snel geneigd te demonstreren maar dat betekent dus niet dat de steun kleiner is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Op den duur kan dat wel degelijk invloed hebben. Zeker als je je focus richt op Amerika.
Geloof je nu werkelijk dat als Israel de statistieken leest over hoe het Amerikaanse volk denkt over het conflict, dat ze niet denken: ja, daar moeten we wel iets mee ..?
Natuurlijk wel. Niet morgen al. Ook niet overmorgen. Maar op den duur..
daar zitten meerdere jaren tussen waarin men er geen last van heeft.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook negatief. Want je zit dan nog steeds met een conflict opgesleept. Die op elk moment weer status quo-af kan gaan.
wie en wat is israel ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef Ciclon het volgende:
En dan denk je dat het niet erger kan:quote:Wanneer het om Oekraïne gaat, wordt Zelensky een hart onder de riem gestoken in de strijd tegen de Russische agressor en bezetter. Deze selectieve verontwaardiging laat zien welk standpunt de Nederlandse overheid inneemt. De bezetter is een trouwe bondgenoot en zelfs een kleine militie die zich ertegen verzet, wordt als terroristisch bestempeld.
Hopelijk pakken ze die oorlogshitsende terroristen van dat blogje snel op.quote:Wat we nu nodig hebben, is een krachtige mobilisatie van de moslimlegers uit de gehele islamitische wereld. Dit zou een cruciale stap zijn om de Islamitische zaak te ondersteunen en de bezetting te beëindigen. De bevrijding van Palestina door de moslims zal het begin zijn van de bevrijding van de mensheid uit de greep van het Westen, en die dag is Insha Allah dichterbij dan we denken.
Als je het geweld van beide kanten afkeurt, loop je dan ook in een Israël demonstratie mee?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard staat onze XR wappie er ook tussen: "Carice van Houten , acteur/producent"quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een hoop idioten lopen er toch rond. Vroeger lekker een Mao, Lenin en Pol Pot postertje op de muur ja toch.
Daar zijn best wat onderzoeken naar gedaan, hoor. Het fel pro-Israel zijn is voornamelijk een boomer tot bejaarde ding.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan zouden we de statistieken moeten lezen over de daadwerkelijke steun. Degenen die pro-Israël zijn zijn waarschijnlijk minder snel geneigd te demonstreren maar dat betekent dus niet dat de steun kleiner is.
het valt me echt van je tegen dat je uberhaupt op dit link hebt geklikt\\quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
En dan denk je dat het niet erger kan:
[..]
Hopelijk pakken ze die oorlogshitsende terroristen van dat blogje snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |