ik zie nu pas dat je dat zelf was...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
User waar hij op reageerde houdt de boel ook bewust vaag
Die definitie wordt gegeven aan de hand van bijvoorbeeld de situatie in Hebron.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*ratelt iets over apartheidstaat*
Met je stropop.
Je erkent de VN grenzen niet als zodanig?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die definitie wordt gegeven aan de hand van bijvoorbeeld de situatie in Hebron.
Dus ja, je voert een stropop op.
@Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hey hoe zat dat @:Mutant01 ? Het was stigmatiserend als ik dit zei.
Nou, de onschuldige palestijnen willen niets liever dan vrede. Ik neen aan dat dit onschuldige kind daar ook bij hoort.quote:
De WestBank valt niet binnen die groene lijnen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je erkent de VN grenzen niet als zodanig?
En hoe precies is Israël een apartheidsstaat als de betreffende misstanden niet op Israëlisch grondgebied noch richting Israëliërs gebeuren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De WestBank valt niet binnen die groene lijnen.
Ik geloof direct dat deze demonstratie gemoedelijk was. Maar erken jij dat de gemiddelde 'optics' van pro-Palestina demonstraties nogal belabberd is?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
@:Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.
Gister ook voor het eerst meegelopen in een demonstratie in Rotterdam. Normaal is dat niets voor mij, maar er is een grens overschreden in dit conflict. Aan beide kanten overigens. Het was allemaal zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Diverse sprekers, geen haatbaardvlaggen gezien.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.
Wat is de relevantie?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, de onschuldige palestijnen willen niets liever dan vrede. Ik neen aan dat dit onschuldige kind daar ook bij hoort.
Israel is geen apartheidsstaat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe precies is Israël een apartheidsstaat als de betreffende misstanden niet op Israëlisch grondgebied noch richting Israëliërs gebeuren?
hell no, ik kijk wel uitquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef Ciclon het volgende:
leesvoer van een megalomaan mannetje:
https://www.hizb-ut-tahri(...)van-de-geschiedenis/
Hamas is u zeer erkentelijk voor de geboden blijk van steun.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
@:Qarrad heeft een keurige reactie verwoord op je post, waar ik mij volledig in kan vinden.
Gister ook voor het eerst meegelopen in een demonstratie in Rotterdam. Normaal is dat niets voor mij, maar er is een grens overschreden in dit conflict. Aan beide kanten overigens. Het was allemaal zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Diverse sprekers, geen haatbaardvlaggen gezien.
Ergerde me alleen aan de hoeveelheid Turkse vlaggen. Zouden er Hamas aanhangers tussen hebben gelopen? Geen idee, mogelijk. Net als jij kan ik niet in hoofden van mensen kijken.
Blijft opvallend hoe deze strontkorrel: dat Israël dat ziekenhuis zou hebben aangevallen en 500 doden op haar geweten heeft, in een poel van stinkend water; nog steeds serieus wordt genomen.quote:
Wat bedoel je met optics?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat deze demonstratie gemoedelijk was. Maar erken jij dat de gemiddelde 'optics' van pro-Palestina demonstraties nogal belabberd is?
die piesen in hun broek van het lachen in hun villa in qatar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas is u zeer erkentelijk voor de geboden blijk van steun.
Dat werd wel hier beweerd en dat is precies waarom ik die plaatjes plaatste.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel is geen apartheidsstaat.
Beeld dat ze naar buiten brengen.quote:
Jij plaatst die plaatje a sahbiquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werd wel hier beweerd en dat is precies waarom ik die plaatjes plaatste.
Zweden was al een tijdje verloren natuurlijk...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/visegrad24/status/1716142075442311190
Allemachtig, de massa van de pro-Palestina demonstraties...
Ik ben echt wel benieuwd naar de pro-Israel tactieken de komende jaren. Want de 'from the river to the sea = antisemitisch' werkt niet meer'. Los van of dat nu waar is of niet.
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |