zinlose semantiek komt overal altijd te vaak voor door zogenaamde intelligente mensen die dit heel graag willen uiten.quote:
JDAMs momenteelquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:36 schreef Confetti het volgende:
De vraag is wat die terroristen hiervoor terugkrijgen. Dat moet substantieel zijn.
ze houden hun bestaansrecht en hun rijkdom in qatarquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:36 schreef Confetti het volgende:
De vraag is wat die terroristen hiervoor terugkrijgen. Dat moet substantieel zijn.
Je zinopbouw is wat vreemd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Fijn ook dat je dit breed gedragen feit met cijfers en onderzoeken onderbouwt, dat siert je echt.
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Foutje. Ging hierom: https://twitter.com/EyeonPalestine/status/1715996184358056409
Als je ze vraagt waar Palestina ligt wijzen ze waarschijnlijk Venezuela aan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/visegrad24/status/1716142075442311190
Allemachtig, de massa van de pro-Palestina demonstraties...
Ik ben echt wel benieuwd naar de pro-Israel tactieken de komende jaren. Want de 'from the river to the sea = antisemitisch' werkt niet meer'. Los van of dat nu waar is of niet.
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.
Dat was in het begin wel zeker zo. Met het constant citeren van het 'ministerie van Volksgezondheid' van Gaza. Alsof dat niet gewoon de PR van Hamas was. Daar werd wel heel makkelijk overheen gestapt.quote:
Hamas is deze oorlog begonnen, laten we dat nooit vergeten...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zinlose semantiek komt overal altijd te vaak voor door zogenaamde intelligente mensen die dit heel graag willen uiten.
Wat bedoel je, pop?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.
Irrelevant.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze vraagt waar Palestina ligt wijzen ze waarschijnlijk Venezuela aan.
goed dat je mij eraan helpt herinneren, ik was het eigenlijk alweer vergeten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas is deze oorlog begonnen, laten we dat nooit vergeten...
toen ik het zag was het eerste wat in mij opkomt: "in welk jaartal en waar is dit filmpje gemaakt"quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja, vervelend. Maar hij zal wel voor een wapenstilstand zijn als ik de pro-palestina lui mag geloven.
Apart wel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
goed dat je mij eraan helpt herinneren, ik was het eigenlijk alweer vergeten.
Even een vraagje hè, waar liggen de grenzen precies van dat vrije Palestina tussen de rivier en de zee?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:37 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/visegrad24/status/1716142075442311190
Allemachtig, de massa van de pro-Palestina demonstraties...
Ik ben echt wel benieuwd naar de pro-Israel tactieken de komende jaren. Want de 'from the river to the sea = antisemitisch' werkt niet meer'. Los van of dat nu waar is of niet.
Mensen sympathiseren massaal met de Palestijnse kant. Bovenstaande demonstraties ga je nooit vanuit pro-Israelische hoek zien.
Nog nergens lees ik een betrouwbare bron.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef Momo het volgende:
Nouja we zullen zien of het account werkelijk een primeur heeft of het op de onzin stapel kan.
Dat is slechts het begin van de diagnose, maar dat is hier niet de vraagquote:
Waarom stel je die vraag aan mij? ik ben gematigd pro-Israel. Zeer gematigd, maar ik voel mij in elk geval niet verbonden met deze demonstranten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Even een vraagje hè, waar liggen de grenzen precies van dat vrije Palestina tussen de rivier en de zee?
Ja mijn gevoel neigt meer naar dat dit onzin is. Maar laten we nog even afwachten...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog nergens lees ik een betrouwbare bron.
Die hadden het toch wel kunnen verifiëren nu, na min 8 uur lijkt mij?
Je vraag is niet helder, vanwege je zinopbouw.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat is slechts het begin van de diagnose, maar dat is hier niet de vraag
*ratelt iets over apartheidstaat*quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stropop. Niemand met een beetje basis kennis denkt dit.
Arabieren binnen de groene lijnen hebben het even goed/slecht als iedereen binnen die groene lijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |