Dat ja. Hij had net zo goed bij de plaatselijke hotdogverkoper langs kunnen gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zeker goed dat hij dat doet, eens. Maar Abbas is helaas nauwelijks een partij hierin, heeft geen reet te vertellen in Gaza.
Als hamas enigszinds is verzwakt, abbas naar binnen duwen is een hele slimme optie. Palestijnen winnen daarmee dat ze weer "1 land" (kuche kuche) hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ja. Hij had net zo goed bij de plaatselijke hotdogverkoper langs kunnen gaan.
Dames die jarenlang Palestijnse kankerpatienten naar Israëlische ziekenhuizen vervoerden zodat ze daar behandeld konden worden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze dames zijn dus vrijgelaten. Vast een bewuste keuze om geen jeugd terug te geven.
Is dat niet haram?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ja. Hij had net zo goed bij de plaatselijke hotdogverkoper langs kunnen gaan.
Het is wel goed dat hij het doet, wat mij betreft. Maar ja, de-escalatie is niet in handen van Abbas.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een randdebielen daar toch ook manquote:
Dan weten we gelijk de reden dat Biden naar de situation room moest.quote:
Ik heb het gehoord maar inhoudelijk voor de rest niet meegekregen. Hij was vast niet kritisch naar Netanyahu?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:31 schreef Momo het volgende:
Nederlanders in Israël en de Palestijnse gebieden over het bezoek van Mark Rutte (Nieuwsuur)
Gooi je net als Steve een stuk zalm of chicken parmasan 5 minuten in de airfyer als avondeten?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
Kijk ik even geen nieuws, gebeurt er weer van alles
Waarschijnlijk fake news of tenminste we komen het nooit echt te weten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
En precies nu ligt Poetin wellicht wel op apegapen
https://www.skynews.com.a(...)79a4c8e53bec6ae8f3d8
Alweer?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
En precies nu ligt Poetin wellicht wel op apegapen
https://www.skynews.com.a(...)79a4c8e53bec6ae8f3d8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |