50 dual citizensquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:05 schreef Momo het volgende:
Maar stel dat het wel klopt, waarom 50? Leven er nog 50? 50 buitenlanders?
Als een land niet officieel erkend wordt, heeft het dan wel internationaal erkende grenzen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er mag wat mij betreft echt eens flinke internationale druk worden uitgeoefend op Israël om de internationaal erkende grenzen te respecteren als Hamas eenmaal opgetyft is, het zou niet de eerste keer zijn dat ze zich terugtrekken.
Ja, ik ben ook geen voorstander van de kolonisten in de Westoever. De vergelijking was alleen te goed om niet te trekken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er mag wat mij betreft echt eens flinke internationale druk worden uitgeoefend op Israël om de internationaal erkende grenzen te respecteren als Hamas eenmaal opgetyft is, het zou niet de eerste keer zijn dat ze zich terugtrekken.
Ik heb werkelijk, zoals vaak, geen flauw benulquote:
Dat is ook best een tijd geleden en dan geen verdere betrouwbaardere bronnen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Red Cross says in contact with Hamas, Israel over hostages
Vond alleen dit erover, ken de bron verder ook niet, maar dit is ~8 uur geleden op die site gemeld.
Een territorium kan niet als staat erkend worden, maar kan nog steeds grenzen hebben. Nederland houdt gewoon de VN grenzen aan. Dat gebied behoort dus niet aan Israël toe volgens Nederland.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als een land niet officieel erkend wordt, heeft het dan wel internationaal erkende grenzen?
Israël heeft vandaag ofzo gesteld, alle gijzelaars vrij en Hamas geeft zich onvoorwaardelijk over, dan komt er geen oorlog, geen ter land, ter zee en in de lucht fierljeppenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
En stel dat dit echt is en de hostages worden vrij gegeven? Is dat niet een vrijbrief voor grond offensief of pas als alle hostages vrij zijn? Waarschijnlijk wel meer groen licht uit andere landen...
hetgeen wat nu dus eigenlijk al gebeurt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Benoemen en uitspreken, laten we daar eens mee beginnen. Dan in overleg met islam vertegenwoordigers en imams die hun volgelingen toespreken te kappen met het geweld en hard optreden tegen mensen die over de schreef gaan. Zet ze maar eens een tijdje vast, ook als ze opruiend bezig zijn met genocidale uitspraken op social media en demonstraties.
Nee.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hetgeen wat nu dus eigenlijk al gebeurt?
Palestina wordt door 138 van de 193 lidstaten van de Verenigde Naties erkend (sinds 2019), echter niet door de meeste westerse landen en niet door Israël, dat in de Zesdaagse Oorlog van 1967 een groot deel van het grondgebied van Palestina heeft bezet en sindsdien onder militaire controle houdt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als een land niet officieel erkend wordt, heeft het dan wel internationaal erkende grenzen?
Las vandaag ergens dat ze wachten tot Amerika meer troepen in de buurt heeft ter ondersteuning. Dit op verzoek van Amerika.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
En stel dat dit echt is en de hostages worden vrij gegeven? Is dat niet een vrijbrief voor grond offensief of pas als alle hostages vrij zijn? Waarschijnlijk wel meer groen licht uit andere landen...
Ik heb 5 voorbeelden in die draad gelezen en heb het daarna weggeklikt. Ik trek het niet, deze gruwelijkheden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Voor eventuele mensen die de slachtpartij van Hamas nog proberen te downplayen.
Nee, een meerendeel daar zal sowieso niet voor vrede stemmen atmquote:
Denk dat het niet goed gaat zijn als Amerika zich fysiek gaat mengen in dit conflict.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat ze wachten tot Amerika meer troepen in de buurt heeft ter ondersteuning. Dit op verzoek van Amerika.
Zoals ik al eerder schreef; XR is net zo'n kwaadaardige beweging als Antifa, de NSDAP en Hamas.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rebellen ook echt. Dit begint op cultuurmarxisme te lijken.
En dat gaan ze ook echt niet doen. Niemand gaat zich in dat wespennest steken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het niet goed gaat zijn als Amerika zich fysiek gaat mengen in dit conflict.
Dit dus, louter contragewicht voor Iraans ingrijpenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat gaan ze ook echt niet doen. Niemand gaat zich in dat wespennest steken.
Waterleidingen gemaakt van hun raketten ofzo? ... ik weet niet hoe dat werkt in die regioquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef theunderdog het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)ary-says-2023-10-15/
Dus :; Israël heeft in 1967 de verenigde legers van zijn Arabische buren kunnen verslaan, maar in 2023, na honderden miljarden dollars aan Amerikaanse financiering, is Israël militair minder uitgerust dan 56 jaar geleden?
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?
Ik kan het idee niet verwerken in mijn hoofd dat mijn zoon mij op zou bellen en helemaal hyper zou vertellen van "Moet je horen mam! Ik heb 10 joden met mijn eigen handen gedood! Het is me gelukt! Ik bel met de telefoon van één jodin die ik de hersens in heb geslagen hahaha! Ben je nu niet trots op me?" en dat ik dan zou zeggen van "Jongen toch, wat goed!"quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb 5 voorbeelden in die draad gelezen en heb het daarna weggeklikt. Ik trek het niet, deze gruwelijkheden.
Hoe trek je die conclusie aan de hand van dit artikel?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef theunderdog het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)ary-says-2023-10-15/
Dus :; Israël heeft in 1967 de verenigde legers van zijn Arabische buren kunnen verslaan, maar in 2023, na honderden miljarden dollars aan Amerikaanse financiering, is Israël militair minder uitgerust dan 56 jaar geleden?
Wat hebben ze precies met al het geld gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |