SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo absurd die updates.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Maand of twee geen CoD gedaan maar leek me wel weer leuk even een potje te knallen, of ik even een update wil doen van 120GB... Laat maar zitten..
Ja ik had een weekje na de open beta best zin in MW2 en toen een 38GB update.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Maand of twee geen CoD gedaan maar leek me wel weer leuk even een potje te knallen, of ik even een update wil doen van 120GB... Laat maar zitten..
Is het wat? En hoe is het met de moeilijkheidsgraad?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, 2e Lies of P playthrough zit erop
Nog 1 achievement te gaan
Ik vond het best te doen. Er zijn wel difficulty spikes hier en daar, maar je kan er best doorheen komen. Weet dat throwables echt wel OP zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Is het wat? En hoe is het met de moeilijkheidsgraad?
Cool, dan kan ik de PS5 versie ook nog platten.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lies of P update:
- DLC komt eraan
- Patch in november die het een en ander aanpast (plus Rising Dodge als default skill)
- OST release in de toekomst
Kan niet wachten
Ik moet nog 1 achievementquote:Op woensdag 1 november 2023 07:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cool, dan kan ik de PS5 versie ook nog platten.
Hmm vond het helemaal niet jankyquote:Op zaterdag 4 november 2023 06:46 schreef OMG het volgende:
Erg tof? Nee. Een leuk tussendoortje met janky controls waar geregeld achter niks op een vlakke vloer stil komt te staan. Die wind level was eerder vervelend dan een puzzel.
Kabel geen optie?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn serie S pakt al een lange tijd de wifi netwerk niet. Ik ga eens proberen om het opnieuw in te stellen.
Dan moet ik steeds de kabel van tv in en eruit doenquote:
Heb je niet meer kabels?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds de kabel van tv in en eruit doen
Ik heb wel meer kabels, maar die zou ik dan door de muur moeten trekken, dat gaat me niet lukkenquote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je niet meer kabels?
Xbox staat vrij. Alleen wel internetradio, switch staat in de buurt, maar dan zouden die ook niet werken. Het lijkt er gewoon op dat ie helemaal geen SSID kan vinden.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft je tv geen wifi? Dan zou ik de kabel in de console stoppen, een TV staat meestal vrijer en heeft daardoor beter wifi-bereik.
Staat de Series S vrij, of verstopt in een kastje?
Je zou ook nog een netwerkswitch kunnen proberen. Die heb ik ook hangen in het tv meubel voor PS5, XSX, Shield, en tv ontvanger.
Je kunt ook een splitter gebruiken in nood. Waarom pakt hij geen WiFi?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel meer kabels, maar die zou ik dan door de muur moeten trekken, dat gaat me niet lukken
Dat is een heel goede vraagquote:Op woensdag 22 november 2023 08:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt ook een splitter gebruiken in nood. Waarom pakt hij geen WiFi?
quote:
Heeft de Switch LAN dan? Geloof dat je daar nog een extra usb-lan converter voor nodig hebtquote:Op woensdag 22 november 2023 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga het met netwerkswitch oplossen. Als dat werk kan ik ook wel de nintendo switch en de steamdeck op aansluiten
De OLED wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft de Switch LAN dan? Geloof dat je daar nog een extra usb-lan converter voor nodig hebt
Probeer dit anders eens:quote:
Bekabeld sowieso beter. Maar opnieuw opstarten is wel anders dan uit en aanzetten, dat is vaak standby.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Xbox opnieuw opstarten heeft probleem opgelost, terwijl ik dat ding vaak genoeg aan en uit doe. Ik ga toch vanavond met etherkabel proberen met netwerkswitch
Zelfs in de standby stand moet dat ding niet de connectie verliezenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekabeld sowieso beter. Maar opnieuw opstarten is wel anders dan uit en aanzetten, dat is vaak standby.
quote:Op donderdag 23 november 2023 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
Na 8 jaar ook weer terug in het Xbox kamp met een Series X.
We missed you here!quote:Op donderdag 23 november 2023 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
Na 8 jaar ook weer terug in het Xbox kamp met een Series X.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fotoboek van AQuilaSeriesX
Overkopen?
Klojo, ik wou net de boel zo op die manier gaan opzetten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fotoboek van AQuilaSeriesX
Overkopen?
Sweetquote:
Het valt me vooral tegen dat het vier jaar heeft geduurdquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klojo, ik wou net de boel zo op die manier gaan opzetten.![]()
Lol idd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het valt me vooral tegen dat het vier jaar heeft geduurd
Er zijn vast ergens landinstellingenquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens, ik moest een nieuw microsoft account aanmaken en xbox gamertag dus dat heb ik gedaan.
Maar nu springt mijn microsoft account bij balance op USD en nu kan ik nix. Gamepass afsluiten lukt me nu ook niet.
Weten jullie hoe en wat?
Krijg het niet goed. Kan nix nuquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn vast ergens landinstellingen
Hier voor slechts ¤ 16,96quote:Op vrijdag 8 december 2023 05:14 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws voor jullie jongens, Baldur's Gate 3 nu beschikbaar op Xbox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:19 schreef OMG het volgende:
Ah, Xbox heeft een Year in Review (http://www.xbox.com/YearinReview).
Mijn statistiekjes voor 2023;NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:19 schreef OMG het volgende:
Ah, Xbox heeft een Year in Review (http://www.xbox.com/YearinReview).
Mijn statistiekjes voor 2023;Pfff, daar zit ik echt niet eens in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Deel het danquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, daar zit ik echt niet eens in de buurt
Morgenquote:
Ik heb dat golfspelletje ook gedaan en vond het wel ontspannenquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:49 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
En ik heb 'm sinds eind november
Lies of Pquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:49 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
En ik heb 'm sinds eind november
Ik heb net maar eens de Batman Arkham Collection gekocht voor 8.99. Goeie deal denk ik..quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, DREDGE is in de aanbieding
Ik had alle Arkham games al (minus Origins), maar dat is idd een goeie deal, vooral met alle DLC die er bij Knight inzit.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:56 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik heb net maar eens de Batman Arkham Collection gekocht voor 8.99. Goeie deal denk ik..
Ja doen, is heel nice!quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, DREDGE is in de aanbieding
Ja, gespeeld op Steam. Heel erg van onder de indruk.quote:
Meer dat deze generatie een jaar of twee verloren heeft en ondanks de stap in rekenkracht net op de grens van nieuwe technieken op de markt kwam waar de hardware net te min voor is.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:47 schreef Jimbo het volgende:
Opzich prima toch, de sxs is dan alweer 6 jaar oud. Stel het wordt een jaartje later zit je op 7 jaar. Meeste generaties gaan toch 7/8 jaar mee, dus dit is een prima verklaarbare stap.
Erg vette game inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 22:39 schreef Jimbo het volgende:
Poh remnant 1 uitgespeeld met Baasje @:Dud0r
Snel an deel 2 beginnenEn dan iets uitgebreider spelen, wat een games zijn dit
Die wil ik ook nog!quote:Op woensdag 20 december 2023 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik speel nu Dredge. Blijft leuk
Nu korting, en de DLC is ook primaquote:
Hoeveel moet je daarvoor bestellen?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Xbox Series S te winnen in de McDonald's app
25 Big Macs in een uur 😱quote:Op donderdag 28 december 2023 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveel moet je daarvoor bestellen?
Alle FromSoft games platinum halen geen enkel probleem maar wel moeite hebben met wat rollende blokken.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
Gisteren met @:jimbo en @:drankster aan remnant 2 begonnen.
![]()
![]()
Daar hebben we inderdaad veel te lang over gedaanquote:Op donderdag 28 december 2023 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alle FromSoft games platinum halen geen enkel probleem maar wel moeite hebben met wat rollende blokken.
Daar ga ik niet eens aan beginnen denk ikquote:Op donderdag 28 december 2023 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alle FromSoft games platinum halen geen enkel probleem maar wel moeite hebben met wat rollende blokken.
Bloodborne was de eerste. Dark Souls, Demon’s Souls en Elden Ring daarna waren niet zo heel moeilijk. Sekiro heel moeilijk maar wel de leukste platinum om te halen.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens aan beginnen denk ik
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
App geinstalleerd maar actie is niet te vinden. Is die al voorbij?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie het idd niet meer staan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
App geinstalleerd maar actie is niet te vinden. Is die al voorbij?
Mensen een enge ziekte toewensen met die kutconsole wat alles tegenhoudtquote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn die games ook leuk solo?quote:Op maandag 8 januari 2024 16:31 schreef Jimbo het volgende:
ik weet niet of ik het al vermeld had, maar godverdomme wat is remnant 2 geil
A helemaal het oud londensche stuk
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn die games ook leuk solo?
Ik vind het er heel aantrekkelijk uitzien maar tegen de tijd dat ik Baldurs Gate 3 uit heb is de Elden Ring DLC er en zo kom ik er nooit aan toequote:Op maandag 8 januari 2024 16:31 schreef Jimbo het volgende:
ik weet niet of ik het al vermeld had, maar godverdomme wat is remnant 2 geil
A helemaal het oud londensche stuk
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yes, maar zit ook hele actieve en makkelijke matchmaking in. Je zal vaak zien dat iemand je game joined en jij kan andere joinen als je dat wil.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:You're about to get an exciting look at some of the incredible games ahead with Xbox, as we present a new edition of Developer_Direct. On Thursday, January 18 at 12pm PT / 3pm ET / 8pm UK, fans will get an inside look at a selection of highly anticipated games coming to Xbox Series X|S, PC, and Game Pass. Shortly after, ZeniMax Online Studios will host The Elder Scrolls Online 2024 Global Reveal at 1pm PT / 4pm ET / 9pm UK to preview 2024's biggest update.
Presented by the game creators themselves, Developer_Direct offers an in-depth look at upcoming titles, how they're being created, and who's creating them. We'll visit MachineGames in Sweden to check in on their Indiana Jones game, swing by Obsidian's Irvine offices to see more from Avowed, head to Oxide Games' Maryland home to learn about Ara: History Untold, and take a trip to Cambridge, England to see Senua's Saga: Hellblade II from Ninja Theory. Please note that while this show won't have updates on games from Activision Blizzard, you can look forward to news from those teams later this year.
The show will be a celebration of just a selection of our slate of upcoming games from Xbox. It's also another part of our commitment to consistently bringing Xbox players can't-miss experiences. 2024 kicked off with a bang for Game Pass members, and you can expect that line-up to include more incredible games from Xbox and our partners as the year goes on.
Fans should tune in on Xbox channels at 12pm PT / 3pm ET / 8pm UK, January 18 to see all the latest on:
Indiana Jones game: MachineGames, the award-winning studio behind the recent Wolfenstein series, will reveal their upcoming Indiana Jones game, an action-adventure that puts players in the leather jacket of the legendary archaeologist. Developer_Direct will showcase more than 10 minutes of game and developer insights, including details about the game's setting and story, how fans will actually play as Indy, additional details from his next globe-trotting adventure, and the premiere of the first gameplay trailer.
Avowed: The team at Obsidian will share the first deep dive into the gameplay experience fans can expect in Avowed, their upcoming fantasy action RPG, set in the fantastical, vibrant Living Lands. Learn more about how Obsidian's expertise in building worlds with deep themes, dynamic gameplay, and thoughtful reactivity come to life in Avowed where players will have agency to make choices to shape every step of their adventure.
Ara: History Untold: Hear from the leads at Oxide Games - a studio founded by veterans of the strategy genre and the creators behind classic strategy titles including Civilization V - as they unveil exclusive new gameplay and share more details about the inspiration, key features, and road ahead for their upcoming historical grand strategy game.
Senua's Saga: Hellblade II: Ninja Theory take us behind the scenes at their studio in Cambridge to give us some insight on how they are crafting Senua's Saga: Hellblade II. The team will speak to the ambition and meticulous care involved in creating Senua's journey of survival.
Shortly after Developer_Direct has concluded, ZeniMax Online Studios will host The Elder Scrolls Online 2024 Global Reveal at 1pm PT / 4pm ET / 9pm UK, a standalone presentation where the development team will unveil the game's next major Chapter, including the new zone, storyline, and other major features coming in the game's biggest update this year.
Stay tuned to Xbox and Bethesda's official social channels for more on Developer_Direct, coming on Thursday, January 18 at 12pm PT / 3pm ET / 8pm UK.
Ik ook, ben heel benieuwd naar die game. MachineGames kan het wel, nu hopen dat ze het ook doen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:35 schreef PjotterFRL het volgende:
Ben vooral benieuwd of Indiana Jones op Uncharted gaat lijken.
Ik heb laatst We Happy Few uitgespeeld maar vond hem maar mwah.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Straks de X maar weer eens aanslingeren, een aantal recent aan Game Pass toegevoegde games lijken mij wel tof.
Close to the Sun en We Happy Few.
Van wat ik van die laatste gezien heb kreeg ik wel wat Bioshock vibes
Bioshock 4 hoor je overigens helemaal niks meer van
BioShock 4... ik heb niet de hoogste verwachtingen. De eerste 3 games waren echt heel goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Straks de X maar weer eens aanslingeren, een aantal recent aan Game Pass toegevoegde games lijken mij wel tof.
Close to the Sun en We Happy Few.
Van wat ik van die laatste gezien heb kreeg ik wel wat Bioshock vibes
Bioshock 4 hoor je overigens helemaal niks meer van
STALKER 2... ik hoop echt dat die tof isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk krijgen we de 18e te horen wanneer Hellblade 2 en Stalker uitkomen.
Die 2 zouden sowieso in 2024 uitkomen.
Better bequote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STALKER 2... ik hoop echt dat die tof is
Eensquote:
Unavowedquote:
Kan uiteraard zijn dat jij hem wel te gek vindquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
*streept van lijst
Ga sowieso wel Close to the sun proberen.
Korte game.
*streept streep weer doorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan uiteraard zijn dat jij hem wel te gek vind
Ja precies, en dat je niet oneindig kan sprinten in die open wereld maakt het heel irritant, want je moet best wel wat meters afleggen om ergens te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:53 schreef 2dope het volgende:
We Happy Few heeft een leipe premisse maar de gameplay is echt heul matig, net als de "open wereld". Ik schreef bijna 8 jaar geleden deze preview. Dat was wel gebaseerd op de early access, er is sindsdien wel heel veel aan gesleuteld geloof ik
Dat vind ik ook matig in Dragon's Dogma Dark Arisen waar ik nu weer mee bezig ben.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja precies, en dat je niet oneindig kan sprinten in die open wereld maakt het heel irritant, want je moet best wel wat meters afleggen om ergens te komen.
Je kan onbeperkt fast travelen in DD broquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vind ik ook matig in Dragon's Dogma Dark Arisen waar ik nu weer mee bezig ben.
Enorm wel loopwerk, zeer beperkte fast travel en geen mounts.
Waardoor je continue aan het rennen bent, en dan weer moet wachten tot je stamina balk weer vol is.
Hopelijk is dat in deel 2 anders.
HYPE!quote:
quote:RUMOUR: 'Senua's Saga: Hellblade 2' Expected to Launch May 21
In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?
Welke Xbox heb je?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.
Meldingen over hitte. Meldingen over koelingsproblemen. Meldingen over ventilatie.
Ik speel daarnaast COD, Forza, RDR2, ARK ASE (vorige versie) en GTA. Zonder enige problemen.
De xbox is schoon van binnen. Geen stoflagen.
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.quote:
Ja mij ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Maar vrienden spelen zonder problemen.
Dus misschien vraagt dat spel erg veel van de xbox en is de mijne niet meer 100% en kan ie niet leveren oid.
Was benieuwd of er hier meer dezelfde ervaring hadden....
25 maanden oud natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?
Nee geen problemen mee hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
quote:
thnxquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Game verwijderen en opnieuw installeren zou je kunnen proberen.
Hier staan ook nog wat tips:
https://www.asurion.com/c(...)reezing-or-crashing/
Vreemd, zie wel wat overhittings problemen met Ark op de One consoles maar niet de Series lijn.quote:
Yes. Ik heb hem zelfs verplaatst van in een kast naar naast de kast. (in die kast heb ik de afgelopen 23 maanden zonder problemen alles gespeeld tot deze release)quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vreemd, zie wel wat overhittings problemen met Ark op de One consoles maar niet de Series lijn.
Heeft je Xbox wel genoeg lucht in- en uitvoer?
waar nou weer voor?quote:
21:00quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat NL tijd begint die shizzle?
En hoe lang duurt het?
Had al wel voorbij zien komen dat Hellblade 2 iets van 21 mei komt en Stalker 2 5 september.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
21:00
En vijf uur als je daarna nog alle influencers en hun caps lock titels wil aanhoren
Is er een aankondiging stream?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat NL tijd begint die shizzle?
En hoe lang duurt het?
Had al wel voorbij zien komen dat Hellblade 2 iets van 21 mei komt en Stalker 2 5 september.
Ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:07 schreef PjotterFRL het volgende:
Begint over 50 minuten.
De show bevat sowieso:
• Indiana Jones (van de makers van Wolfenstein)
• Avowed (van de makers van Fallout New Vegas en The Outer Worlds)
• Ara: History Untold (soort Civilization)
• Hellblade 2
Gebruik daar absoluut een koptelefoon bijquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:21 schreef Friday12 het volgende:
Net even de eerste Hellblade gekocht. Totaal vergeten dat die game bestond en was maar 3 euro op steam.
game altijd met koptelefoonquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebruik daar absoluut een koptelefoon bij
Dit. Gare puzzels en mij wat teveel een trage third person game. Daar word ik heel ongeduldig van.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:22 schreef OMG het volgende:
Vond geen hol aan die eerste Hellblade dus die 2e sla ik over.
Niks mis meequote:
Ik wil Ara zeker wel spelen. Verder heb ik niet zoveel met RPG's en action games zoals Indiana Jones (of Uncharted)quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:44 schreef OMG het volgende:
Meh, misschien moeten ze die Developer Direct overdoen, maar dan met leuke games. Niks van wat ik heb gezien wil ik echt spelen.
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaalquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
Toen destijds Avowed en de nieuwe Fable aangekondigd werden voor de Xbox Series, was dat voor mij als PlayStation man dé reden om voor het eerst een Xbox aan te schaffen
Inmiddels alweer anderhalf geleden alvast een gekocht.
Er komen sowieso nog een paar mooie jaren aan, voor beide consoles, voor ieders smaak wat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaal
Wel grappig om te bedenken dat ze nog zoveel studios hebben die hun games nog niet hebben aangekondigd. Zoals The Coalition met Gears of War, of Playground Games met Forza Horizon. Of id Software met DOOM.
Ik hoop wel dat id nu DOOM even laat rusten en met een nieuwe Quake komt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaal
Wel grappig om te bedenken dat ze nog zoveel studios hebben die hun games nog niet hebben aangekondigd. Zoals The Coalition met Gears of War, of Playground Games met Forza Horizon. Of id Software met DOOM.
Ja dit. Allemaal day one op Gamepass ook volgens mij dus kom maar door!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Avowed, Senua en Indiana Jones... ik kijk er naar uit
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visions of Mana is ergens wel cute maar ik vind die vertraging als je vijanden raakt heel irritant. Zelda doet hetzelfde. Bah.
Avowed doet het wel subtieler, daar was het me nog niet opgevallen. Bij VoM lijkt het twee tellen te durenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.
(vanaf 1:40 in het korte fragment melee combat zie je het o.a.)
Het is bij de ene game storender dan de ander, in bijv. Lords of the Fallen kon ik het goed bolwerken.
Het was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.
(vanaf 1:40 in het korte fragment melee combat zie je het o.a.)
Het is bij de ene game storender dan de ander, in bijv. Lords of the Fallen kon ik het goed bolwerken.
Komt die sowieso dag 1 op Gamepass?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef Drankster het volgende:
Indy zag er awesome uit, voor mij de beste game van de show.
De beelden ademde de sfeer van de films.
Het is een game van een Bethesda studio, dus ik verwacht van welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Komt die sowieso dag 1 op Gamepass?
Op Wolfenstein Youngblood na hebben die een goed trackrecord met toffe gamesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk dat Microsoft met MachineGames wel een goede studio heeft. Hopelijk zit er ook replay value in straks
Eens. En dan kunnen ze na Indy beginnen aan Wolf 3quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op Wolfenstein Youngblood na hebben die een goed trackrecord met toffe games
Ik was in eerste instantie verbaasd dat het (grotendeels) first person bleek te zijn, maar achteraf ook wel logisch gezien hun games
Ow beter, ik had geluk dat ik er nog op tijd bij was vorig jaar April om 3 jaar Gamepass te nemen doordat de conversie van Gold nog 1 op 1 was, 3 jaar Gold = 3 jaar Gamepassquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is een game van een Bethesda studio, dus ik verwacht van wel
Al is dat nog niet officieel bevestigd, itt Hellblade 2 en Avowed.
Stalker 2 komt waarschijnlijk 5 september las ik laatst.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ow beter, ik had geluk dat ik er nog op tijd bij was vorig jaar April om 3 jaar Gamepass te nemen doordat de conversie van Gold nog 1 op 1 was, 3 jaar Gold = 3 jaar Gamepass
Ow nice!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stalker 2 komt waarschijnlijk 5 september las ik laatst.
Ook direct naar Game Pass
Stalker, Hellblade, Avowed en Indy in een jaar. Dit gaat een van de beste Xbox jaren worden. Ook alle 4 games die helemaal in mijn straatje liggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stalker 2 komt waarschijnlijk 5 september las ik laatst.
Ook direct naar Game Pass
En eind februari Final Fantasy 7 Rebirth (okee alleen voor PlayStation), en later dit jaar nog meer toffe games, zoals Dragons Dogma 2, Rise of the Ronin, Black Myth Wukong (augustus), de Star Wars game van Ubisoft, en vast nog meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Stalker, Hellblade, Avowed en Indy in een jaar. Dit gaat een van de beste Xbox jaren worden. Ook alle 4 games die helemaal in mijn straatje liggen
Ja ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
Zou dan wel later komen, begreep ik.
Ach ik heb toch beide consoles.
Ik hoorde zelfs dat MS de developer overkoopt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het gerucht gaat dat FF7 op Xbox komt. Zou ook wel tof zijn denk ik.
Dat ze Square Enix gaan overnemenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs dat MS de developer overkoopt.
Sowieso voor schamen iddquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat je blauw bent nog altijd toch?
And sich begrijp ik het wel een beetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik vind het wel typisch (en misschien heb ik het mis), maar ik hoor Xbox spelers nooit echt klagen dat PS exclusives heeft, maar andersom zie ik dat best vaak.
De final fantasy games zijn ooit de reden geweest dat ik voor playstation koos, ipv de xbox. Als square Enix bij xbox komt, zou mij dat enorme closure bieden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het gerucht gaat dat FF7 op Xbox komt. Zou ook wel tof zijn denk ik.
Konami moet hun hoofd uit hun reet halen en weer goede games gaan maken. Ik snak naar een goede Castlevania.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De final fantasy games zijn ooit de reden geweest dat ik voor playstation koos, ipv de xbox. Als square Enix bij xbox komt, zou mij dat enorme closure bieden.
En dan nog alles van Konami
Beetje mosterd na de maaltijd wel. De laatste echt goede FF is meer dan 20 jaar oud en Konami meer dood dan levend.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De final fantasy games zijn ooit de reden geweest dat ik voor playstation koos, ipv de xbox. Als square Enix bij xbox komt, zou mij dat enorme closure bieden.
En dan nog alles van Konami
Ja maar gooi al die ouwe meuk dan maar op de GamePassquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd wel. De laatste echt goede FF is meer dan 20 jaar oud en Konami meer dood dan levend.
al geweest tochquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja maar gooi al die ouwe meuk dan maar op de GamePass
Ze halen wel vaker games terug naar Game Pass. Het fantastisch zijn als die titels weer terug komen. En dan met cloud service.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
al geweest toch
https://www.theverge.com/(...)ac-age-remaster-xiii
Mwah, ik heb liever wat nieuwe games op GPU. Heb 8 en 10 nog wel gespeeld de vorige keer en daarmee vond ik het wel weer mooi geweest. Ze kosten bovendien slechts enkele euro om te kopen. Als je ze echt wil spelen is er geen enkele drempel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze halen wel vaker games terug naar Game Pass. Het fantastisch zijn als die titels weer terug komen. En dan met cloud service.
Helemaal niet aan gedacht. Ik kom net terug uit Argentinië.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik heb liever wat nieuwe games op GPU. Heb 8 en 10 nog wel gespeeld de vorige keer en daarmee vond ik het wel weer mooi geweest. Ze kosten bovendien slechts enkele euro om te kopen. Als je ze echt wil spelen is er geen enkele drempel.
Eig een beetje hoe mensen pokemon willen spelen als ik zo ff snel kijkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu palworld voor de pc aan het installeren. Straks maar ook voor de xbox
Alleen jammer dat ik nooit Redcat met geweer heb gespeeldquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eig een beetje hoe mensen pokemon willen spelen als ik zo ff snel kijk
Pokémon voor volwassenenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eig een beetje hoe mensen pokemon willen spelen als ik zo ff snel kijk
Pokeman?quote:
En Pokevrouw.quote:
Let's not go therequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En Pokevrouw.
En Pokenonbinair
Wel populair. 4 miljoen spelers in een weekendquote:Op zondag 21 januari 2024 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft niet veel met pokemon te maken ia gewoon weer een nieuwe survival crap game
Kijken hoelang dat zo blijftquote:Op zondag 21 januari 2024 18:03 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wel populair. 4 miljoen spelers in een weekend
Ik heb het probleem opgelost.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?
Dan was het toch je consolequote:Op maandag 22 januari 2024 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het probleem opgelost.
Heb van het weekend een nieuwe xbox gekocht. De game is geen enkele keer meer vastgelopen.
25 maanden. Werkt perfect op 1 game na.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan was het toch je console
Zo lang had je de eerste toch niet?
En dat kan je nu doenquote:Op maandag 22 januari 2024 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
25 maanden. Werkt perfect op 1 game na.
Maja, net de game die ik spelen wil.
Oude heeft deze maand trouwens nog garantie kom ik net achter. Dus die stuur ik op. Misschien heb ik straks 2 goedequote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Oude heeft deze maand trouwens nog garantie kom ik net achter. Dus die stuur ik op. Misschien heb ik straks 2 goede
Dat soort games komen doorgaans inderdaad vaker in compilaties/collections. Je hebt qua Capcom de Arcade Stadium Collection, kost wel 40 eppies maar dan heb je een shitload aan retro Capcom shizzle (meerdere delen). Je kunt die games ook allemaal los kopen zie ik nu, voor 0,99 euro bijv.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:46 schreef Elan het volgende:
Zoek een beetje welke retrogames (Capcom/Atari/Namco etc) en/of compilaties er zoal beschikbaar zijn voor de X/S maar dat is nog verdomde lastig. Het is geen rubriek in de store en veel oudere games zijn niet compatibel.
Iemand enig idee of iets van een overzichtje wat er te krijgen is?
Dit was toch een soort top-down Contra/Probotector?quote:Op maandag 22 januari 2024 14:23 schreef 2dope het volgende:
Ik zie nu toevallig dat Commando ook los te krijgen is in die arcade stadium collectie. Nostalgie
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 22 januari 2024 14:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat soort games komen doorgaans inderdaad vaker in compilaties/collections. Je hebt qua Capcom de Arcade Stadium Collection, kost wel 40 eppies maar dan heb je een shitload aan retro Capcom shizzle (meerdere delen). Je kunt die games ook allemaal los kopen zie ik nu, voor 0,99 euro bijv.
https://www.xbox.com/en-U(...)-bundle/9NB2KCX4G29S
Wellicht ook interessant is Antstream Arcade, met een slordige 1300 retro games waaronder veel van Bandai Namco:
https://www.xbox.com/nl-N(...)-arcade/9n0bxmrl9x66
Welke games zijn niet compatible? Want het meeste zou dat wel moeten zijn. Zelf heb ik Rare Replay (ook een bundel) ooit voor de Xbox One gekocht, pakweg 8 jaar geleden, die doet het nog prima op de Series X
Ik heb me er mee vermaakt, maar meer ook niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:59 schreef Marsenal het volgende:
Starfield heeft een update gehad, een flinke. Ik dacht, ik kijk wel even op Fok wat die update inhoudt en besluit dan of het genoeg is om hem op korte termijn weer aan te slingeren.
Is het topic gewoon dusdanig afgezakt dat hij niet eens meer zichtbaar is![]()
Teken aan de wand, nog even bij Baldurs gate houden dus.
klinkt gayquote:Op maandag 22 januari 2024 23:16 schreef Jimbo het volgende:
Poh weekje hoor
Palworld is echt heel chill spelen
Turnip boy is ook te chill
en dan ook nog PoPpers wat gewoon een dikke prima metriodvania is
Als je pas écht ietss gay's wilt zien, moet je de volgende keer als je een foto maakt de selfiecam eens aanzetten.quote:
insert grapjen over een vrouwelijk iemand die achterom keek en toch wat minder gays zagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je pas écht ietss gay's wilt zien, moet je de volgende keer als je een foto maakt de selfiecam eens aanzetten.
ik kreeg bij Starfield het idee dat ik een (uitgebreide) mod van Skyrim/Fallout aan het spelen wasquote:Op maandag 22 januari 2024 18:59 schreef Marsenal het volgende:
Starfield heeft een update gehad, een flinke. Ik dacht, ik kijk wel even op Fok wat die update inhoudt en besluit dan of het genoeg is om hem op korte termijn weer aan te slingeren.
Is het topic gewoon dusdanig afgezakt dat hij niet eens meer zichtbaar is![]()
Teken aan de wand, nog even bij Baldurs gate houden dus.
Een "Ark Pokemon" in de graphics stijl van Fortnite wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
dat palworld is eigenlijk gewoon ark, of mis ik iets?
Correct, een (zoveelste) survival base build game maar dan nu met soort van Pokémon achtige beestjes die je aan het werk kan zetten om je basis operationeel te houden en die je wapens kan geven (blijkbaar is dat een hele goede selling point want mensen schieten graag).quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
Baldur's Gate 3 momenteel, heb nu al 164 uur in m'n eerste playtrough.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
wat zijn jullie nu aan het spelen of wat was je favoriete game vorig jaar?
Maakt eigenlijk niet eens veel uit. Er is nu goed te zien dat mensen meer Pokémon willen op een goede manier. Er is een smet op de naam gekomen. Betere performance, graphics etc. Pokémon SV ziet eruit als een PS2-game.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe lang Palworld populair blijft.
Als ze met zo een pokemon komen dan verkoopt het veel switches.. Maar die hele toko is gewoon lui en de koe aan het melkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet eens veel uit. Er is nu goed te zien dat mensen meer Pokémon willen op een goede manier. Er is een smet op de naam gekomen. Betere performance, graphics etc. Pokémon SV ziet eruit als een PS2-game.
Het verkoopt nu al tering veel Switches.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze met zo een pokemon komen dan verkoopt het veel switches.. Maar die hele toko is gewoon lui en de koe aan het melken
Gen 1/2/3 sprites hadden meer persoonlijkheid dan die T-pose motherfuckers van nuquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet eens veel uit. Er is nu goed te zien dat mensen meer Pokémon willen op een goede manier. Er is een smet op de naam gekomen. Betere performance, graphics etc. Pokémon SV ziet eruit als een PS2-game.
Bedenk je hoeveel ze verkopen als ze echt een goede pokemon makenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verkoopt nu al tering veel Switches.
Dan Switcht iedereenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bedenk je hoeveel ze verkopen als ze echt een goede pokemon maken
Ik zou het overwegen als ze echt een goede pokemon makenquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan Switcht iedereen
A-entitlementquote:
je kan ook teveel zeiken op alles hequote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
A-entitlement
B-na enkele premature releases zouden we beter moeten weten
C-er is gelukkig niks aan de hand aan die kant van de wereld
Take your pick
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan ook teveel zeiken op alles he
Moet je niet ergens jezelf op de snelweg gaan vastplakken ofzo voor een beter milleu?
Oh ironiequote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan ook teveel zeiken op alles he
Inhoudelijk sterk ook wel.quote:Moet je niet ergens jezelf op de snelweg gaan vastplakken ofzo voor een beter milleu?
Volgens mij is het een stuk meer polished dan Ark en Rust en al die games.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
ik ben momenteel in het zuidelijk halfrond en kan voor de avonduurtjes wel een game gebruiken (via gamepass of kopen op den xbox)
wat zijn jullie nu aan het spelen of wat was je favoriete game vorig jaar?
Je hebt gewoon gelijk, laat die game uitkomen wanneer het klaar is, en wees blij dat het uberhaupt uitkomt met iniedergeval al 1 overleden developer van hun studio die door de oorlog is omgekomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oh ironie
[..]
Inhoudelijk sterk ook wel.
Dat betwijfel ik, lijkt wel een vrij lineaire game. Misschien wat puzzels zoeken die je vergeten bent ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk dat Microsoft met MachineGames wel een goede studio heeft. Hopelijk zit er ook replay value in straks
Of ze gaan van die bonusmodes erin doen zoals in New Orderquote:Op zondag 28 januari 2024 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, lijkt wel een vrij lineaire game. Misschien wat puzzels zoeken die je vergeten bent ofzo
Eens.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, laat die game uitkomen wanneer het klaar is, en wees blij dat het uberhaupt uitkomt met iniedergeval al 1 overleden developer van hun studio die door de oorlog is omgekomen.
Kut russen
Naja, daarna is het weer enorm rustig als je dat lijk onderzoekt. Kan me niet herinneren dat het eerste deel ook zo'n detective was...quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:32 schreef OMG het volgende:
Daarom kan ik die game ook maar 5 minuten per keer spelen, jump scares the game dit.
Ik las al Halo en alle Bethesda games in de toekomst. En volgens mij doom nog wat.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:08 schreef PjotterFRL het volgende:
De 'Xbox community' staat redelijk in de fik vanwege geruchten dat alle Xbox exclusive titels naar PlayStation en Switch (2) zouden komen.
Er is al aardig wat rook, maar tot nu toe beperken de geruchten zich nog tot Hi-Fi Rush en Sea of Thieves.
Microsoft is een onnavolgbaar bedrijf. Ze verdienen er miljarden mee.. dus er zal vast iets kloppenquote:Op zondag 4 februari 2024 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las al Halo en alle Bethesda games in de toekomst. En volgens mij doom nog wat.
Inventory en fast travel simulator.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
Starfield heeft niks gedaan voor Xbox sales dus dan maar zo. Allemaal Todd zijn schuld.
De verwachting is dat het in de toekomst na een paar updates en mod-ondersteuning nog best een leuke game kan worden hoorquote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
Starfield heeft niks gedaan voor Xbox sales dus dan maar zo. Allemaal Todd zijn schuld.
Sommige games of alle games gaan multiplatform. De bronnen binnen Microsoft weten het ook niet meer.quote:@JezCorden
·
Volgen
Who knows. Heard both "some games" and "all games" from different sources.
8:59 p.m. · 4 feb. 2024
Geen idee wat dit gaat betekenen uiteindelijk maar ik ben wel blij als het komt doordat Microsoft het onbeperkt geld strooien zat is en nu zo snel mogelijk resultaten wil zien. Want veel van daddy's geld uitgeven kan iedereen wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 07:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sommige games of alle games gaan multiplatform. De bronnen binnen Microsoft weten het ook niet meer.
Starfield en Indiana Jones verkopen op de PS5 gewoon voor de volle prijs en op de Xbox nauwelijks of niet door Game Pass.
Qua inkomsten gaan ze er flink op vooruit
Precies dit ja en al deze berichten helpen niet mee. Het merk Xbox ligt nu te grabbel.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:50 schreef PjotterFRL het volgende:
Klinkt een beetje alsof de discussie binnen Microsoft zelf nog geeneens is afgerond.
Op een gegeven moment is het wel klaar met overnamesquote:Op maandag 5 februari 2024 15:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geen idee wat dit gaat betekenen uiteindelijk maar ik ben wel blij als het komt doordat Microsoft het onbeperkt geld strooien zat is en nu zo snel mogelijk resultaten wil zien. Want veel van daddy's geld uitgeven kan iedereen wel.
Maar misschien is het 4D-chess.
Volledig third party gaan en services aanbieden zal eigenlijk een prima scenario zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
Microsoft is 3 biljoen (!!!) dollar waard, dus die kunnen wat lijden
quote:Microsoft is reportedly considering bringing Gears of War to PlayStation
IN ADDITION TO STARFIELD, INDIANA JONES, HI-FI RUSH AND SEA OF THIEVES
https://www.videogameschr(...)-war-to-playstation/
Iets waard zijn en hebben is niet hetzelfde.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
Microsoft is 3 biljoen (!!!) dollar waard, dus die kunnen wat lijden
Iets waar Microsoft altijd goed in is geweest: software bedrijven opkopen. Buiten Microsoft 365 en het Azure platform zijn er weinig producten die ze zelf gemaakt hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volledig third party gaan en services aanbieden zal eigenlijk een prima scenario zijn.
Hebben ook iets van 100 miljard op de bank, dus ik heb geen medelijdenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Iets waard zijn en hebben is niet hetzelfde.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |