Meer dat deze generatie een jaar of twee verloren heeft en ondanks de stap in rekenkracht net op de grens van nieuwe technieken op de markt kwam waar de hardware net te min voor is.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:47 schreef Jimbo het volgende:
Opzich prima toch, de sxs is dan alweer 6 jaar oud. Stel het wordt een jaartje later zit je op 7 jaar. Meeste generaties gaan toch 7/8 jaar mee, dus dit is een prima verklaarbare stap.
Erg vette game inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 22:39 schreef Jimbo het volgende:
Poh remnant 1 uitgespeeld met Baasje @:Dud0r
Snel an deel 2 beginnenEn dan iets uitgebreider spelen, wat een games zijn dit
Die wil ik ook nog!quote:Op woensdag 20 december 2023 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik speel nu Dredge. Blijft leuk
Nu korting, en de DLC is ook primaquote:
Hoeveel moet je daarvoor bestellen?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Xbox Series S te winnen in de McDonald's app
25 Big Macs in een uur 😱quote:Op donderdag 28 december 2023 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveel moet je daarvoor bestellen?
Alle FromSoft games platinum halen geen enkel probleem maar wel moeite hebben met wat rollende blokken.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
Gisteren met @:jimbo en @:drankster aan remnant 2 begonnen.
![]()
![]()
Daar hebben we inderdaad veel te lang over gedaanquote:Op donderdag 28 december 2023 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alle FromSoft games platinum halen geen enkel probleem maar wel moeite hebben met wat rollende blokken.
Daar ga ik niet eens aan beginnen denk ikquote:Op donderdag 28 december 2023 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alle FromSoft games platinum halen geen enkel probleem maar wel moeite hebben met wat rollende blokken.
Bloodborne was de eerste. Dark Souls, Demon’s Souls en Elden Ring daarna waren niet zo heel moeilijk. Sekiro heel moeilijk maar wel de leukste platinum om te halen.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens aan beginnen denk ik
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
App geinstalleerd maar actie is niet te vinden. Is die al voorbij?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie het idd niet meer staan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
App geinstalleerd maar actie is niet te vinden. Is die al voorbij?
Mensen een enge ziekte toewensen met die kutconsole wat alles tegenhoudtquote:Op donderdag 28 december 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |