Ja idd, het gaat niet de goede kant op.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:04 schreef L3viathan het volgende:
Ook die Initiative studio, zou zogenaamd AAAA games gaan maken
Hoe meer A's hoe beter
Tig jaar later: shutdown immediate en alleen 2 trailers opgeleverd
Wat een enorme onkunde en wanbeleid zeg
Maar het is niks nieuws. Ga een jaar of 10 terug en je vindt een E3 waar een boel games werden aangekondigd waarvan zo'n beetje alles behalve Crackdown is gecanceled.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:06 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja idd, het gaat niet de goede kant op.
Wel een grote game.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:04 schreef Drankster het volgende:
Helldivers 2 is Coming to Xbox on August 26: Pre-Order Today
Dit is to h wel ziek hoorquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:04 schreef Drankster het volgende:
Helldivers 2 is Coming to Xbox on August 26: Pre-Order Today
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Forza motorsport team dicht
https://www.neogaf.com/th(...)rza-horizon.1686020/
zou me niks verbazen als er nog wat van die kleinere studios dichtgaan .. misschien niet in deze ontslagronde, maar wellicht de volgendequote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Friday12 het volgende:
Gaat xbox alles sluiten en cancellen of wat
Interessant zeker maar idd niet 60¤ interessantquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:33 schreef StateOfMind het volgende:
Moest de game even checken want dat zei me niks, die vuurtoren.
Maar zag er toch interessant uit moet ik zeggen.
Maar het komt naar Game Pass en dus ga ik er derhalve niks extra's voor betalen.
En ligt daar misschien (een deel van) het probleem?
En al helemaal niet in een tijd bom- en bomvol games.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Interessant zeker maar idd niet 60¤ interessant
Entreekaarten bij mij te koopquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom:
GAM / [PlayStation #166] Parry-sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |