Ik gebruik de Series X vooral voor de backwards compatible games en games die ik daar al digitaal gekocht had en net zo goed draaien op Series X als PS5 pro. Er zijn trouwens ook best veel oudere games die op Xbox een 60fps update of een 4k HDR update hebben gehad en op PS5 niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Hier is de Series X ook al maanden niet meer gebruikt.
Paar jaar terug aangeschaft, als mijn eerste Xbox ooit, speciaal voor games als Avowed (die er in de trailers toen nog uitzag als een duistere game) en Fable.
Maar nu tegenwoordig Xbox games ook naar PlayStation komen is er geen enkele reden meer voor mij om straks er nieuwe te kopen.
16-17 was wel echt de max prijsquote:Op vrijdag 24 april 2026 17:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nog steeds veel te duur.
Ubisoft Classics en Fortnite eruit en weer terug naar 15 EUR graag
Dinsdag 0:00 uur.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:08 schreef vosss het volgende:
Owja, die was ik vergeten. Wanneer komt ie normaal uit, maandag?
Geeft dat later nog problemen, met saves bv, als ik hem weer terugzey op nl?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Of maandag 12:00-13:00 als je je xbox regio en tijd op Nieuw Zeeland instelt
@:vosss
Zou niet uit moeten maken. Ik zet hem vanmiddag weer op NL tijd en verwacht geen problemen eigenlijk. Kan nog wel even laten weten straks.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Geeft dat later nog problemen, met saves bv, als ik hem weer terugzey op nl?
Doe maar als je wilt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zou niet uit moeten maken. Ik zet hem vanmiddag weer op NL tijd en verwacht geen problemen eigenlijk. Kan nog wel even laten weten straks.
Ben weer terug uit NZquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |