Denk het ook, wat een trage zooi.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Fable is gewoon iets wat gecancelled gaat worden in de toekomst.
Denk het niet. Daar is de game al te lang voor in ontwikkeling. Denk gewoon net als Outer Worlds 2 heel stilletjes voorbij. Misschien nog een klein succesje op de PS5 bij gebrek aan betere titels daar. Maar winst maken op Fable gaat lastig worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:14 schreef benhorse het volgende:
[..]
Denk het ook, wat een trage zooi.
2025?quote:
GoW: Reloaded kwam idd in 2025 uit maar AI snapt werkwoordvormen niet helemaal. Werd overigens extreem slecht ontvangen omdat het gewoon weer een extra melkpoging was om te verdienen aan een oude titel met minimale inspanning/verbetering, naar verluidtquote:
Zijn beste leuke games. De eerste drie iig.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Gears is toch ook allang afgedaan?
Who cares om die rommel
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
GoW: Reloaded kwam idd in 2025 uit maar AI snapt werkwoordvormen niet helemaal. Werd overigens extreem slecht ontvangen omdat het gewoon weer een extra melkpoging was om te verdienen aan een oude titel met minimale inspanning/verbetering, naar verluidt
Yep, zijn topgames. Ook Gears 4 vond ik nog tof, deel 5 was wel wat meh. Maar als ze met E-Day weer een beetje de oude stijl herpakken ben ik tevreden. Overigens hoop ik vooral op de terugkeer van Horde Mode/Beast Mode in multiplayer. Spelen als Locust was vet en de base-building/base defense in Horde mode werkte ook heerlijk in co-op.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn beste leuke games. De eerste drie iig.
Ja, dat vond ik erg tof aan deel 3.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep, zijn topgames. Ook Gears 4 vond ik nog tof, deel 5 was wel wat meh. Maar als ze met E-Day weer een beetje de oude stijl herpakken ben ik tevreden. Overigens hoop ik vooral op de terugkeer van Horde Mode/Beast Mode in multiplayer. Spelen als Locust was vet en de base-building/base defense in Horde mode werkte ook heerlijk in co-op.
Komt vast in de sale een paar maanden later. Sowieso vind ik het jammer dat ze steeds meer inzetten op DLC. Zelfs met de basisgame heb je nog steeds het gevoel dat je de helft mist door nieuwe evenementen en de vele pop ups in het spel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:13 schreef benhorse het volgende:
Ik kocht normaal altijd de premium edition van Forza Horizon, maar vind die 120 euro wel aan de hoge kant deze keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |