SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
5x 37 euro dus 185 euro voor 15 maanden er bij. Dus 12,33 per maand. Vind ik een acceptabel bedrag omdat ik best veel speel maar moet iedereen voor zich bepalen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dit je gekost als ik mag vragen? Werkt het nog met die conversie of is dat echt verleden tijd?
het management van xbox haat hun eigen gebruikersquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:14 schreef Friday12 het volgende:
Je zou denken met een nieuwe handheld voor de deur dat ze mensen gaan lokken ipv wegjagen
Weten ze zeker dat ze de juiste mensen hebben op de juiste plekken bij het management
God's wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:14 schreef Friday12 het volgende:
Je zou denken met een nieuwe handheld voor de deur dat ze mensen gaan lokken ipv wegjagen
Weten ze zeker dat ze de juiste mensen hebben op de juiste plekken bij het management
Alles is tegenwoordig immers een Xboxquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Slecht, de beste Xbox die je kan kopen is de PS5.
Bekijk deze YouTube-video
Vind dat nog duurquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lang op een goede sale gewacht en kon hem er niet meer voor laten liggen
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Voor een Basegame incl alle DLC?
Jawel maar meer in de vorm van een pc.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:28 schreef L3viathan het volgende:
Toch heb ik er nog niet echt vertrouwen in dat er nog een next gen xbox uit gaat komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |