Zo had ik gekut tussen mijn oled tv, 2.1b kabel, Windows, videokaartdrivers èn nieuwe videokaart. Om de haverklap zwart scherm; handshakeproblemen. Niemand snapte meer dat ik gewoon 4k@120hz wilde en dat alles dat gewoon kon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:44 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Het gekke is dat bij de instellingen alle vinkjes gechecked waren alles was ondersteund 4k UHD 120hz, HDR10, Dolby Vision etc. Game optimizer stond ook aan op mijn TV.
Ik kijk vooral uit naar Clockwork Revolution.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:26 schreef 100Spokes het volgende:
Crazy Taxi World Tour was stiekem mijn favoriete aankondiging van alles![]()
Bekijk deze YouTube-video
Pc voor mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar Clockwork Revolution.
En dat is een ssd?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:41 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een aardige deal zo, met nog een tientje extra korting van Amazon.
quote:
Goede deal zo te zien. Ik heb de 1TB Seagate gekocht toen ik de Series X kocht gelukkig toen nog voor een normale prijs. Wat zijn precies de verschillen qua read/write speed?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:41 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een aardige deal zo, met nog een tientje extra korting van Amazon.
Series X straks even duur als de PS5 Pro 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:28 schreef Elan het volgende:
https://www.purexbox.com/(...)r-series-xs-consoles
100-150 dollar er bij op, gewoon omdat ze zo goed verkopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |