SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo absurd die updates.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Maand of twee geen CoD gedaan maar leek me wel weer leuk even een potje te knallen, of ik even een update wil doen van 120GB... Laat maar zitten..
Ja ik had een weekje na de open beta best zin in MW2 en toen een 38GB update.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Maand of twee geen CoD gedaan maar leek me wel weer leuk even een potje te knallen, of ik even een update wil doen van 120GB... Laat maar zitten..
Is het wat? En hoe is het met de moeilijkheidsgraad?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, 2e Lies of P playthrough zit erop
Nog 1 achievement te gaan
Ik vond het best te doen. Er zijn wel difficulty spikes hier en daar, maar je kan er best doorheen komen. Weet dat throwables echt wel OP zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Is het wat? En hoe is het met de moeilijkheidsgraad?
Cool, dan kan ik de PS5 versie ook nog platten.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lies of P update:
- DLC komt eraan
- Patch in november die het een en ander aanpast (plus Rising Dodge als default skill)
- OST release in de toekomst
Kan niet wachten
Ik moet nog 1 achievementquote:Op woensdag 1 november 2023 07:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cool, dan kan ik de PS5 versie ook nog platten.
Hmm vond het helemaal niet jankyquote:Op zaterdag 4 november 2023 06:46 schreef OMG het volgende:
Erg tof? Nee. Een leuk tussendoortje met janky controls waar geregeld achter niks op een vlakke vloer stil komt te staan. Die wind level was eerder vervelend dan een puzzel.
Kabel geen optie?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn serie S pakt al een lange tijd de wifi netwerk niet. Ik ga eens proberen om het opnieuw in te stellen.
Dan moet ik steeds de kabel van tv in en eruit doenquote:
Heb je niet meer kabels?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds de kabel van tv in en eruit doen
Ik heb wel meer kabels, maar die zou ik dan door de muur moeten trekken, dat gaat me niet lukkenquote:Op woensdag 22 november 2023 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je niet meer kabels?
Xbox staat vrij. Alleen wel internetradio, switch staat in de buurt, maar dan zouden die ook niet werken. Het lijkt er gewoon op dat ie helemaal geen SSID kan vinden.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft je tv geen wifi? Dan zou ik de kabel in de console stoppen, een TV staat meestal vrijer en heeft daardoor beter wifi-bereik.
Staat de Series S vrij, of verstopt in een kastje?
Je zou ook nog een netwerkswitch kunnen proberen. Die heb ik ook hangen in het tv meubel voor PS5, XSX, Shield, en tv ontvanger.
Je kunt ook een splitter gebruiken in nood. Waarom pakt hij geen WiFi?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel meer kabels, maar die zou ik dan door de muur moeten trekken, dat gaat me niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |