Zijn die games ook leuk solo?quote:Op maandag 8 januari 2024 16:31 schreef Jimbo het volgende:
ik weet niet of ik het al vermeld had, maar godverdomme wat is remnant 2 geil
A helemaal het oud londensche stuk
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn die games ook leuk solo?
Ik vind het er heel aantrekkelijk uitzien maar tegen de tijd dat ik Baldurs Gate 3 uit heb is de Elden Ring DLC er en zo kom ik er nooit aan toequote:Op maandag 8 januari 2024 16:31 schreef Jimbo het volgende:
ik weet niet of ik het al vermeld had, maar godverdomme wat is remnant 2 geil
A helemaal het oud londensche stuk
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yes, maar zit ook hele actieve en makkelijke matchmaking in. Je zal vaak zien dat iemand je game joined en jij kan andere joinen als je dat wil.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:You're about to get an exciting look at some of the incredible games ahead with Xbox, as we present a new edition of Developer_Direct. On Thursday, January 18 at 12pm PT / 3pm ET / 8pm UK, fans will get an inside look at a selection of highly anticipated games coming to Xbox Series X|S, PC, and Game Pass. Shortly after, ZeniMax Online Studios will host The Elder Scrolls Online 2024 Global Reveal at 1pm PT / 4pm ET / 9pm UK to preview 2024's biggest update.
Presented by the game creators themselves, Developer_Direct offers an in-depth look at upcoming titles, how they're being created, and who's creating them. We'll visit MachineGames in Sweden to check in on their Indiana Jones game, swing by Obsidian's Irvine offices to see more from Avowed, head to Oxide Games' Maryland home to learn about Ara: History Untold, and take a trip to Cambridge, England to see Senua's Saga: Hellblade II from Ninja Theory. Please note that while this show won't have updates on games from Activision Blizzard, you can look forward to news from those teams later this year.
The show will be a celebration of just a selection of our slate of upcoming games from Xbox. It's also another part of our commitment to consistently bringing Xbox players can't-miss experiences. 2024 kicked off with a bang for Game Pass members, and you can expect that line-up to include more incredible games from Xbox and our partners as the year goes on.
Fans should tune in on Xbox channels at 12pm PT / 3pm ET / 8pm UK, January 18 to see all the latest on:
Indiana Jones game: MachineGames, the award-winning studio behind the recent Wolfenstein series, will reveal their upcoming Indiana Jones game, an action-adventure that puts players in the leather jacket of the legendary archaeologist. Developer_Direct will showcase more than 10 minutes of game and developer insights, including details about the game's setting and story, how fans will actually play as Indy, additional details from his next globe-trotting adventure, and the premiere of the first gameplay trailer.
Avowed: The team at Obsidian will share the first deep dive into the gameplay experience fans can expect in Avowed, their upcoming fantasy action RPG, set in the fantastical, vibrant Living Lands. Learn more about how Obsidian's expertise in building worlds with deep themes, dynamic gameplay, and thoughtful reactivity come to life in Avowed where players will have agency to make choices to shape every step of their adventure.
Ara: History Untold: Hear from the leads at Oxide Games - a studio founded by veterans of the strategy genre and the creators behind classic strategy titles including Civilization V - as they unveil exclusive new gameplay and share more details about the inspiration, key features, and road ahead for their upcoming historical grand strategy game.
Senua's Saga: Hellblade II: Ninja Theory take us behind the scenes at their studio in Cambridge to give us some insight on how they are crafting Senua's Saga: Hellblade II. The team will speak to the ambition and meticulous care involved in creating Senua's journey of survival.
Shortly after Developer_Direct has concluded, ZeniMax Online Studios will host The Elder Scrolls Online 2024 Global Reveal at 1pm PT / 4pm ET / 9pm UK, a standalone presentation where the development team will unveil the game's next major Chapter, including the new zone, storyline, and other major features coming in the game's biggest update this year.
Stay tuned to Xbox and Bethesda's official social channels for more on Developer_Direct, coming on Thursday, January 18 at 12pm PT / 3pm ET / 8pm UK.
Ik ook, ben heel benieuwd naar die game. MachineGames kan het wel, nu hopen dat ze het ook doen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:35 schreef PjotterFRL het volgende:
Ben vooral benieuwd of Indiana Jones op Uncharted gaat lijken.
Ik heb laatst We Happy Few uitgespeeld maar vond hem maar mwah.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Straks de X maar weer eens aanslingeren, een aantal recent aan Game Pass toegevoegde games lijken mij wel tof.
Close to the Sun en We Happy Few.
Van wat ik van die laatste gezien heb kreeg ik wel wat Bioshock vibes
Bioshock 4 hoor je overigens helemaal niks meer van
BioShock 4... ik heb niet de hoogste verwachtingen. De eerste 3 games waren echt heel goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Straks de X maar weer eens aanslingeren, een aantal recent aan Game Pass toegevoegde games lijken mij wel tof.
Close to the Sun en We Happy Few.
Van wat ik van die laatste gezien heb kreeg ik wel wat Bioshock vibes
Bioshock 4 hoor je overigens helemaal niks meer van
STALKER 2... ik hoop echt dat die tof isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk krijgen we de 18e te horen wanneer Hellblade 2 en Stalker uitkomen.
Die 2 zouden sowieso in 2024 uitkomen.
Better bequote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STALKER 2... ik hoop echt dat die tof is
Eensquote:
Unavowedquote:
Kan uiteraard zijn dat jij hem wel te gek vindquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
*streept van lijst
Ga sowieso wel Close to the sun proberen.
Korte game.
*streept streep weer doorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan uiteraard zijn dat jij hem wel te gek vind
Ja precies, en dat je niet oneindig kan sprinten in die open wereld maakt het heel irritant, want je moet best wel wat meters afleggen om ergens te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:53 schreef 2dope het volgende:
We Happy Few heeft een leipe premisse maar de gameplay is echt heul matig, net als de "open wereld". Ik schreef bijna 8 jaar geleden deze preview. Dat was wel gebaseerd op de early access, er is sindsdien wel heel veel aan gesleuteld geloof ik
Dat vind ik ook matig in Dragon's Dogma Dark Arisen waar ik nu weer mee bezig ben.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja precies, en dat je niet oneindig kan sprinten in die open wereld maakt het heel irritant, want je moet best wel wat meters afleggen om ergens te komen.
Je kan onbeperkt fast travelen in DD broquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vind ik ook matig in Dragon's Dogma Dark Arisen waar ik nu weer mee bezig ben.
Enorm wel loopwerk, zeer beperkte fast travel en geen mounts.
Waardoor je continue aan het rennen bent, en dan weer moet wachten tot je stamina balk weer vol is.
Hopelijk is dat in deel 2 anders.
HYPE!quote:
quote:RUMOUR: 'Senua's Saga: Hellblade 2' Expected to Launch May 21
In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?
Welke Xbox heb je?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.
Meldingen over hitte. Meldingen over koelingsproblemen. Meldingen over ventilatie.
Ik speel daarnaast COD, Forza, RDR2, ARK ASE (vorige versie) en GTA. Zonder enige problemen.
De xbox is schoon van binnen. Geen stoflagen.
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.quote:
Ja mij ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Maar vrienden spelen zonder problemen.
Dus misschien vraagt dat spel erg veel van de xbox en is de mijne niet meer 100% en kan ie niet leveren oid.
Was benieuwd of er hier meer dezelfde ervaring hadden....
25 maanden oud natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?
Nee geen problemen mee hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |