*streept streep weer doorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan uiteraard zijn dat jij hem wel te gek vind
Ja precies, en dat je niet oneindig kan sprinten in die open wereld maakt het heel irritant, want je moet best wel wat meters afleggen om ergens te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:53 schreef 2dope het volgende:
We Happy Few heeft een leipe premisse maar de gameplay is echt heul matig, net als de "open wereld". Ik schreef bijna 8 jaar geleden deze preview. Dat was wel gebaseerd op de early access, er is sindsdien wel heel veel aan gesleuteld geloof ik
Dat vind ik ook matig in Dragon's Dogma Dark Arisen waar ik nu weer mee bezig ben.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja precies, en dat je niet oneindig kan sprinten in die open wereld maakt het heel irritant, want je moet best wel wat meters afleggen om ergens te komen.
Je kan onbeperkt fast travelen in DD broquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vind ik ook matig in Dragon's Dogma Dark Arisen waar ik nu weer mee bezig ben.
Enorm wel loopwerk, zeer beperkte fast travel en geen mounts.
Waardoor je continue aan het rennen bent, en dan weer moet wachten tot je stamina balk weer vol is.
Hopelijk is dat in deel 2 anders.
HYPE!quote:
quote:RUMOUR: 'Senua's Saga: Hellblade 2' Expected to Launch May 21
In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?
Welke Xbox heb je?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.
Meldingen over hitte. Meldingen over koelingsproblemen. Meldingen over ventilatie.
Ik speel daarnaast COD, Forza, RDR2, ARK ASE (vorige versie) en GTA. Zonder enige problemen.
De xbox is schoon van binnen. Geen stoflagen.
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.quote:
Ja mij ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Maar vrienden spelen zonder problemen.
Dus misschien vraagt dat spel erg veel van de xbox en is de mijne niet meer 100% en kan ie niet leveren oid.
Was benieuwd of er hier meer dezelfde ervaring hadden....
25 maanden oud natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?
Nee geen problemen mee hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |