Hier voor slechts ¤ 16,96quote:Op vrijdag 8 december 2023 05:14 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws voor jullie jongens, Baldur's Gate 3 nu beschikbaar op Xbox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:19 schreef OMG het volgende:
Ah, Xbox heeft een Year in Review (http://www.xbox.com/YearinReview).
Mijn statistiekjes voor 2023;NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:19 schreef OMG het volgende:
Ah, Xbox heeft een Year in Review (http://www.xbox.com/YearinReview).
Mijn statistiekjes voor 2023;Pfff, daar zit ik echt niet eens in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Deel het danquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, daar zit ik echt niet eens in de buurt
Morgenquote:
Ik heb dat golfspelletje ook gedaan en vond het wel ontspannenquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:49 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
En ik heb 'm sinds eind november
Lies of Pquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:49 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
En ik heb 'm sinds eind november
Ik heb net maar eens de Batman Arkham Collection gekocht voor 8.99. Goeie deal denk ik..quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, DREDGE is in de aanbieding
Ik had alle Arkham games al (minus Origins), maar dat is idd een goeie deal, vooral met alle DLC die er bij Knight inzit.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:56 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik heb net maar eens de Batman Arkham Collection gekocht voor 8.99. Goeie deal denk ik..
Ja doen, is heel nice!quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, DREDGE is in de aanbieding
Ja, gespeeld op Steam. Heel erg van onder de indruk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |