quote:
thnxquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Game verwijderen en opnieuw installeren zou je kunnen proberen.
Hier staan ook nog wat tips:
https://www.asurion.com/c(...)reezing-or-crashing/
Vreemd, zie wel wat overhittings problemen met Ark op de One consoles maar niet de Series lijn.quote:
Yes. Ik heb hem zelfs verplaatst van in een kast naar naast de kast. (in die kast heb ik de afgelopen 23 maanden zonder problemen alles gespeeld tot deze release)quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vreemd, zie wel wat overhittings problemen met Ark op de One consoles maar niet de Series lijn.
Heeft je Xbox wel genoeg lucht in- en uitvoer?
waar nou weer voor?quote:
21:00quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat NL tijd begint die shizzle?
En hoe lang duurt het?
Had al wel voorbij zien komen dat Hellblade 2 iets van 21 mei komt en Stalker 2 5 september.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
21:00
En vijf uur als je daarna nog alle influencers en hun caps lock titels wil aanhoren
Is er een aankondiging stream?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat NL tijd begint die shizzle?
En hoe lang duurt het?
Had al wel voorbij zien komen dat Hellblade 2 iets van 21 mei komt en Stalker 2 5 september.
Ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:07 schreef PjotterFRL het volgende:
Begint over 50 minuten.
De show bevat sowieso:
• Indiana Jones (van de makers van Wolfenstein)
• Avowed (van de makers van Fallout New Vegas en The Outer Worlds)
• Ara: History Untold (soort Civilization)
• Hellblade 2
Gebruik daar absoluut een koptelefoon bijquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:21 schreef Friday12 het volgende:
Net even de eerste Hellblade gekocht. Totaal vergeten dat die game bestond en was maar 3 euro op steam.
game altijd met koptelefoonquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebruik daar absoluut een koptelefoon bij
Dit. Gare puzzels en mij wat teveel een trage third person game. Daar word ik heel ongeduldig van.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:22 schreef OMG het volgende:
Vond geen hol aan die eerste Hellblade dus die 2e sla ik over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |