Niks mis meequote:
Ik wil Ara zeker wel spelen. Verder heb ik niet zoveel met RPG's en action games zoals Indiana Jones (of Uncharted)quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:44 schreef OMG het volgende:
Meh, misschien moeten ze die Developer Direct overdoen, maar dan met leuke games. Niks van wat ik heb gezien wil ik echt spelen.
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaalquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
Toen destijds Avowed en de nieuwe Fable aangekondigd werden voor de Xbox Series, was dat voor mij als PlayStation man dé reden om voor het eerst een Xbox aan te schaffen
Inmiddels alweer anderhalf geleden alvast een gekocht.
Er komen sowieso nog een paar mooie jaren aan, voor beide consoles, voor ieders smaak wat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaal
Wel grappig om te bedenken dat ze nog zoveel studios hebben die hun games nog niet hebben aangekondigd. Zoals The Coalition met Gears of War, of Playground Games met Forza Horizon. Of id Software met DOOM.
Ik hoop wel dat id nu DOOM even laat rusten en met een nieuwe Quake komt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaal
Wel grappig om te bedenken dat ze nog zoveel studios hebben die hun games nog niet hebben aangekondigd. Zoals The Coalition met Gears of War, of Playground Games met Forza Horizon. Of id Software met DOOM.
Ja dit. Allemaal day one op Gamepass ook volgens mij dus kom maar door!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Avowed, Senua en Indiana Jones... ik kijk er naar uit
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visions of Mana is ergens wel cute maar ik vind die vertraging als je vijanden raakt heel irritant. Zelda doet hetzelfde. Bah.
Avowed doet het wel subtieler, daar was het me nog niet opgevallen. Bij VoM lijkt het twee tellen te durenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.
(vanaf 1:40 in het korte fragment melee combat zie je het o.a.)
Het is bij de ene game storender dan de ander, in bijv. Lords of the Fallen kon ik het goed bolwerken.
Het was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.
(vanaf 1:40 in het korte fragment melee combat zie je het o.a.)
Het is bij de ene game storender dan de ander, in bijv. Lords of the Fallen kon ik het goed bolwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |