In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk opzicht? Performance, glitches, bugs...?
Welke Xbox heb je?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Freezes. Dan ben ik meteen weer terug op homescreen van de xbox.
Meldingen over hitte. Meldingen over koelingsproblemen. Meldingen over ventilatie.
Ik speel daarnaast COD, Forza, RDR2, ARK ASE (vorige versie) en GTA. Zonder enige problemen.
De xbox is schoon van binnen. Geen stoflagen.
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.quote:
Ja mij ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me meer een probleem met de game dan, denk ik.
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Maar vrienden spelen zonder problemen.
Dus misschien vraagt dat spel erg veel van de xbox en is de mijne niet meer 100% en kan ie niet leveren oid.
Was benieuwd of er hier meer dezelfde ervaring hadden....
25 maanden oud natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als andere games het wel goed doen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hoe oud is je Series X?
Nee geen problemen mee hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:59 schreef rival het volgende:
Zijn er Xbox mensen die ARK ASA spelen?
Zo ja, heeft jouw xbox daar ook zo'n problemen mee?
quote:
thnxquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Game verwijderen en opnieuw installeren zou je kunnen proberen.
Hier staan ook nog wat tips:
https://www.asurion.com/c(...)reezing-or-crashing/
Vreemd, zie wel wat overhittings problemen met Ark op de One consoles maar niet de Series lijn.quote:
Yes. Ik heb hem zelfs verplaatst van in een kast naar naast de kast. (in die kast heb ik de afgelopen 23 maanden zonder problemen alles gespeeld tot deze release)quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vreemd, zie wel wat overhittings problemen met Ark op de One consoles maar niet de Series lijn.
Heeft je Xbox wel genoeg lucht in- en uitvoer?
waar nou weer voor?quote:
21:00quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat NL tijd begint die shizzle?
En hoe lang duurt het?
Had al wel voorbij zien komen dat Hellblade 2 iets van 21 mei komt en Stalker 2 5 september.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
21:00
En vijf uur als je daarna nog alle influencers en hun caps lock titels wil aanhoren
Is er een aankondiging stream?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat NL tijd begint die shizzle?
En hoe lang duurt het?
Had al wel voorbij zien komen dat Hellblade 2 iets van 21 mei komt en Stalker 2 5 september.
Ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:07 schreef PjotterFRL het volgende:
Begint over 50 minuten.
De show bevat sowieso:
• Indiana Jones (van de makers van Wolfenstein)
• Avowed (van de makers van Fallout New Vegas en The Outer Worlds)
• Ara: History Untold (soort Civilization)
• Hellblade 2
Gebruik daar absoluut een koptelefoon bijquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:21 schreef Friday12 het volgende:
Net even de eerste Hellblade gekocht. Totaal vergeten dat die game bestond en was maar 3 euro op steam.
game altijd met koptelefoonquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebruik daar absoluut een koptelefoon bij
Dit. Gare puzzels en mij wat teveel een trage third person game. Daar word ik heel ongeduldig van.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:22 schreef OMG het volgende:
Vond geen hol aan die eerste Hellblade dus die 2e sla ik over.
Niks mis meequote:
Ik wil Ara zeker wel spelen. Verder heb ik niet zoveel met RPG's en action games zoals Indiana Jones (of Uncharted)quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:44 schreef OMG het volgende:
Meh, misschien moeten ze die Developer Direct overdoen, maar dan met leuke games. Niks van wat ik heb gezien wil ik echt spelen.
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaalquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
Toen destijds Avowed en de nieuwe Fable aangekondigd werden voor de Xbox Series, was dat voor mij als PlayStation man dé reden om voor het eerst een Xbox aan te schaffen
Inmiddels alweer anderhalf geleden alvast een gekocht.
Er komen sowieso nog een paar mooie jaren aan, voor beide consoles, voor ieders smaak wat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaal
Wel grappig om te bedenken dat ze nog zoveel studios hebben die hun games nog niet hebben aangekondigd. Zoals The Coalition met Gears of War, of Playground Games met Forza Horizon. Of id Software met DOOM.
Ik hoop wel dat id nu DOOM even laat rusten en met een nieuwe Quake komt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vrij vroeg aangekondigd toen allemaal
Wel grappig om te bedenken dat ze nog zoveel studios hebben die hun games nog niet hebben aangekondigd. Zoals The Coalition met Gears of War, of Playground Games met Forza Horizon. Of id Software met DOOM.
Ja dit. Allemaal day one op Gamepass ook volgens mij dus kom maar door!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Avowed, Senua en Indiana Jones... ik kijk er naar uit
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visions of Mana is ergens wel cute maar ik vind die vertraging als je vijanden raakt heel irritant. Zelda doet hetzelfde. Bah.
Avowed doet het wel subtieler, daar was het me nog niet opgevallen. Bij VoM lijkt het twee tellen te durenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.
(vanaf 1:40 in het korte fragment melee combat zie je het o.a.)
Het is bij de ene game storender dan de ander, in bijv. Lords of the Fallen kon ik het goed bolwerken.
Het was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag het bij Avowed ook al.
(vanaf 1:40 in het korte fragment melee combat zie je het o.a.)
Het is bij de ene game storender dan de ander, in bijv. Lords of the Fallen kon ik het goed bolwerken.
Komt die sowieso dag 1 op Gamepass?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef Drankster het volgende:
Indy zag er awesome uit, voor mij de beste game van de show.
De beelden ademde de sfeer van de films.
Het is een game van een Bethesda studio, dus ik verwacht van welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Komt die sowieso dag 1 op Gamepass?
Op Wolfenstein Youngblood na hebben die een goed trackrecord met toffe gamesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk dat Microsoft met MachineGames wel een goede studio heeft. Hopelijk zit er ook replay value in straks
Eens. En dan kunnen ze na Indy beginnen aan Wolf 3quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op Wolfenstein Youngblood na hebben die een goed trackrecord met toffe games
Ik was in eerste instantie verbaasd dat het (grotendeels) first person bleek te zijn, maar achteraf ook wel logisch gezien hun games
Ow beter, ik had geluk dat ik er nog op tijd bij was vorig jaar April om 3 jaar Gamepass te nemen doordat de conversie van Gold nog 1 op 1 was, 3 jaar Gold = 3 jaar Gamepassquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is een game van een Bethesda studio, dus ik verwacht van wel
Al is dat nog niet officieel bevestigd, itt Hellblade 2 en Avowed.
Stalker 2 komt waarschijnlijk 5 september las ik laatst.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ow beter, ik had geluk dat ik er nog op tijd bij was vorig jaar April om 3 jaar Gamepass te nemen doordat de conversie van Gold nog 1 op 1 was, 3 jaar Gold = 3 jaar Gamepass
Ow nice!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stalker 2 komt waarschijnlijk 5 september las ik laatst.
Ook direct naar Game Pass
Stalker, Hellblade, Avowed en Indy in een jaar. Dit gaat een van de beste Xbox jaren worden. Ook alle 4 games die helemaal in mijn straatje liggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stalker 2 komt waarschijnlijk 5 september las ik laatst.
Ook direct naar Game Pass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |