klinkt gayquote:Op maandag 22 januari 2024 23:16 schreef Jimbo het volgende:
Poh weekje hoor
Palworld is echt heel chill spelen
Turnip boy is ook te chill
en dan ook nog PoPpers wat gewoon een dikke prima metriodvania is
Als je pas écht ietss gay's wilt zien, moet je de volgende keer als je een foto maakt de selfiecam eens aanzetten.quote:
insert grapjen over een vrouwelijk iemand die achterom keek en toch wat minder gays zagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je pas écht ietss gay's wilt zien, moet je de volgende keer als je een foto maakt de selfiecam eens aanzetten.
ik kreeg bij Starfield het idee dat ik een (uitgebreide) mod van Skyrim/Fallout aan het spelen wasquote:Op maandag 22 januari 2024 18:59 schreef Marsenal het volgende:
Starfield heeft een update gehad, een flinke. Ik dacht, ik kijk wel even op Fok wat die update inhoudt en besluit dan of het genoeg is om hem op korte termijn weer aan te slingeren.
Is het topic gewoon dusdanig afgezakt dat hij niet eens meer zichtbaar is![]()
Teken aan de wand, nog even bij Baldurs gate houden dus.
Een "Ark Pokemon" in de graphics stijl van Fortnite wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
dat palworld is eigenlijk gewoon ark, of mis ik iets?
Correct, een (zoveelste) survival base build game maar dan nu met soort van Pokémon achtige beestjes die je aan het werk kan zetten om je basis operationeel te houden en die je wapens kan geven (blijkbaar is dat een hele goede selling point want mensen schieten graag).quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
Baldur's Gate 3 momenteel, heb nu al 164 uur in m'n eerste playtrough.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
wat zijn jullie nu aan het spelen of wat was je favoriete game vorig jaar?
Maakt eigenlijk niet eens veel uit. Er is nu goed te zien dat mensen meer Pokémon willen op een goede manier. Er is een smet op de naam gekomen. Betere performance, graphics etc. Pokémon SV ziet eruit als een PS2-game.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe lang Palworld populair blijft.
Als ze met zo een pokemon komen dan verkoopt het veel switches.. Maar die hele toko is gewoon lui en de koe aan het melkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet eens veel uit. Er is nu goed te zien dat mensen meer Pokémon willen op een goede manier. Er is een smet op de naam gekomen. Betere performance, graphics etc. Pokémon SV ziet eruit als een PS2-game.
Het verkoopt nu al tering veel Switches.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze met zo een pokemon komen dan verkoopt het veel switches.. Maar die hele toko is gewoon lui en de koe aan het melken
Gen 1/2/3 sprites hadden meer persoonlijkheid dan die T-pose motherfuckers van nuquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet eens veel uit. Er is nu goed te zien dat mensen meer Pokémon willen op een goede manier. Er is een smet op de naam gekomen. Betere performance, graphics etc. Pokémon SV ziet eruit als een PS2-game.
Bedenk je hoeveel ze verkopen als ze echt een goede pokemon makenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verkoopt nu al tering veel Switches.
Dan Switcht iedereenquote:Op donderdag 25 januari 2024 00:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bedenk je hoeveel ze verkopen als ze echt een goede pokemon maken
Ik zou het overwegen als ze echt een goede pokemon makenquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan Switcht iedereen
A-entitlementquote:
je kan ook teveel zeiken op alles hequote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
A-entitlement
B-na enkele premature releases zouden we beter moeten weten
C-er is gelukkig niks aan de hand aan die kant van de wereld
Take your pick
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan ook teveel zeiken op alles he
Moet je niet ergens jezelf op de snelweg gaan vastplakken ofzo voor een beter milleu?
Oh ironiequote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan ook teveel zeiken op alles he
Inhoudelijk sterk ook wel.quote:Moet je niet ergens jezelf op de snelweg gaan vastplakken ofzo voor een beter milleu?
Volgens mij is het een stuk meer polished dan Ark en Rust en al die games.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:04 schreef aTypisch het volgende:
ik ben momenteel in het zuidelijk halfrond en kan voor de avonduurtjes wel een game gebruiken (via gamepass of kopen op den xbox)
wat zijn jullie nu aan het spelen of wat was je favoriete game vorig jaar?
Je hebt gewoon gelijk, laat die game uitkomen wanneer het klaar is, en wees blij dat het uberhaupt uitkomt met iniedergeval al 1 overleden developer van hun studio die door de oorlog is omgekomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oh ironie
[..]
Inhoudelijk sterk ook wel.
Dat betwijfel ik, lijkt wel een vrij lineaire game. Misschien wat puzzels zoeken die je vergeten bent ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk dat Microsoft met MachineGames wel een goede studio heeft. Hopelijk zit er ook replay value in straks
Of ze gaan van die bonusmodes erin doen zoals in New Orderquote:Op zondag 28 januari 2024 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, lijkt wel een vrij lineaire game. Misschien wat puzzels zoeken die je vergeten bent ofzo
Eens.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, laat die game uitkomen wanneer het klaar is, en wees blij dat het uberhaupt uitkomt met iniedergeval al 1 overleden developer van hun studio die door de oorlog is omgekomen.
Kut russen
Naja, daarna is het weer enorm rustig als je dat lijk onderzoekt. Kan me niet herinneren dat het eerste deel ook zo'n detective was...quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:32 schreef OMG het volgende:
Daarom kan ik die game ook maar 5 minuten per keer spelen, jump scares the game dit.
Ik las al Halo en alle Bethesda games in de toekomst. En volgens mij doom nog wat.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:08 schreef PjotterFRL het volgende:
De 'Xbox community' staat redelijk in de fik vanwege geruchten dat alle Xbox exclusive titels naar PlayStation en Switch (2) zouden komen.
Er is al aardig wat rook, maar tot nu toe beperken de geruchten zich nog tot Hi-Fi Rush en Sea of Thieves.
Microsoft is een onnavolgbaar bedrijf. Ze verdienen er miljarden mee.. dus er zal vast iets kloppenquote:Op zondag 4 februari 2024 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las al Halo en alle Bethesda games in de toekomst. En volgens mij doom nog wat.
Inventory en fast travel simulator.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
Starfield heeft niks gedaan voor Xbox sales dus dan maar zo. Allemaal Todd zijn schuld.
De verwachting is dat het in de toekomst na een paar updates en mod-ondersteuning nog best een leuke game kan worden hoorquote:Op zondag 4 februari 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
Starfield heeft niks gedaan voor Xbox sales dus dan maar zo. Allemaal Todd zijn schuld.
Sommige games of alle games gaan multiplatform. De bronnen binnen Microsoft weten het ook niet meer.quote:@JezCorden
·
Volgen
Who knows. Heard both "some games" and "all games" from different sources.
8:59 p.m. · 4 feb. 2024
Geen idee wat dit gaat betekenen uiteindelijk maar ik ben wel blij als het komt doordat Microsoft het onbeperkt geld strooien zat is en nu zo snel mogelijk resultaten wil zien. Want veel van daddy's geld uitgeven kan iedereen wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 07:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sommige games of alle games gaan multiplatform. De bronnen binnen Microsoft weten het ook niet meer.
Starfield en Indiana Jones verkopen op de PS5 gewoon voor de volle prijs en op de Xbox nauwelijks of niet door Game Pass.
Qua inkomsten gaan ze er flink op vooruit
Precies dit ja en al deze berichten helpen niet mee. Het merk Xbox ligt nu te grabbel.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:50 schreef PjotterFRL het volgende:
Klinkt een beetje alsof de discussie binnen Microsoft zelf nog geeneens is afgerond.
Op een gegeven moment is het wel klaar met overnamesquote:Op maandag 5 februari 2024 15:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geen idee wat dit gaat betekenen uiteindelijk maar ik ben wel blij als het komt doordat Microsoft het onbeperkt geld strooien zat is en nu zo snel mogelijk resultaten wil zien. Want veel van daddy's geld uitgeven kan iedereen wel.
Maar misschien is het 4D-chess.
Volledig third party gaan en services aanbieden zal eigenlijk een prima scenario zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
Microsoft is 3 biljoen (!!!) dollar waard, dus die kunnen wat lijden
quote:Microsoft is reportedly considering bringing Gears of War to PlayStation
IN ADDITION TO STARFIELD, INDIANA JONES, HI-FI RUSH AND SEA OF THIEVES
https://www.videogameschr(...)-war-to-playstation/
Iets waard zijn en hebben is niet hetzelfde.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
Microsoft is 3 biljoen (!!!) dollar waard, dus die kunnen wat lijden
Iets waar Microsoft altijd goed in is geweest: software bedrijven opkopen. Buiten Microsoft 365 en het Azure platform zijn er weinig producten die ze zelf gemaakt hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volledig third party gaan en services aanbieden zal eigenlijk een prima scenario zijn.
Hebben ook iets van 100 miljard op de bank, dus ik heb geen medelijdenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Iets waard zijn en hebben is niet hetzelfde.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |