SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat staat ook letterlijk in de tekst die je zelf quote einstein.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:30 schreef Werkperd het volgende: Zij respecteren zelfs 1967 formule maar mensen hier beweren dat zij Isral willen vernietigen.
En ze respecteren helemaal niet de grenzen van 1967, staat ook letterlijk in de tekst die je hier zelf post:quote:“Hamas rejects any alternative to the full and complete liberation of Palestine, from the river to the sea”Dus ze willen Isral compleet van de kaart from the river to the sea. En ze respecteren de grenzen van 1967 helemaal niet.quote:but considers the establishment of a sovereign Palestinian state on 1967 bordersDon't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
U vraagt, wetenschappelijke literatuur levert.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Napraten opzij, kom met duidelijke bronnen zodat wij hun ''ideologie'' kunnen bestuderen.
Islam and resistance: Hamas, ideology and Islamic values in Palestine
“Martyrdom is Life”: Jihad and Martyrdom in the Ideology of Hamas
The Dilemma Between Religious Doctrine and Political Pragmatism: Study of Hamas in Palestine
Hamas and Ideology: Sheikh Yūsuf al-Qaraḍāwī on the Jews, Zionism and Israel![]()
Hier, omdat je kennelijk niet op de hoogte bent van de site "wikipedia" (wat overigens een hele hoop verklaard betreffende jouw pohi.)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Meneer heeft een website doornomen die niet eens online is? Knap hoor.. heel knapJe kan ook op Wiki zelf kijken, best leuk, heel veel informatie, en je kan zo hopla doorkilkken. Daar ben je echt wel eventjes zoet mee.quote:Handvest van Hamas
Artikel
Overleg
Lezen
Bewerken
Brontekst bewerken
Geschiedenis weergeven
Hulpmiddelen
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Het Handvest van Hamas is de vroegere formele politieke verklaring van de Palestijnse verzetsbeweging Hamas. In mei 2017 heeft Hamas het vervangen door een nieuwe Beginselverklaring. Tot die tijd gold het handvest als een ideologisch en politiek manifest waarin Hamas zijn identiteit beschreef als een islamistische partij die gewapende strijd voert tegen Isral.[1] Het document werd in januari 1988 geschreven[2] en op 18 augustus 1988 uitgebracht. Het handvest was opgedeeld in zesendertig artikelen en vijf hoofdstukken, exclusief de introductie en de epiloog. De epiloog ving aan met de soera Het Geslacht van Imraan 109-111 uit de Koran.
Nieuwe Beginselverklaring van 2017
Op 1 mei 2017 publiceerde Hamas 'A Document of General Principles & Politics'. In deze Beginselverklaring stond onder meer dat Hamas akkoord gaat met een onafhankelijke Palestijnse staat langs de grenzen van vr 1967, hetgeen echter niet betekende dat afstand gedaan werd van de aanspraken op heel Palestina. Het conflict met Isral wordt niet als religieus conflict beschreven: er is geen probleem met Joden, maar met "het zionistische project". "De zionisten die Palestina bezetten" werden gezien als de tegenstanders jegens wie gewapend verzet geoorloofd blijft. Ten slotte werd de beweging niet meer beschreven als vleugel van de Palestijnse Moslimbroederschap.[3]
Inhoud van Handvest 1988
Het document kende een groot aantal verwijzingen naar aya's[4] (verzen uit de Koran), die in de islam beschouwd worden als het zuiver overgeleverde woord van God.
Naast religieuze beschouwingen gaf het handvest ook een overzicht van het door Hamas veronderstelde Joodse streven naar de wereldheerschappij. Artikel 22 van het handvest was genspireerd op de Protocollen van de wijzen van Sion, die al meer dan een eeuw als een antisemitische vervalsing bekend zijn. In artikel 22 werd gemeld dat de Joden zitten achter de Franse Revolutie, het communisme en het uitbreken van de Eerste Wereldoorlog, waarbij het islamitische kalifaat werd vernietigd. Het handvest bevatte echter ook een uitspraak voor handhaving van mensenrechten en voor verdraagzaamheid tegenover andere godsdiensten (artikel 31).
Een aantal belangrijke punten uit het handvest waren:
Uit het voorwoord: Isral zal opkomen en zal overeind blijven tot de islam het elimineert, net zoals die de voorgangers ervan heeft gelimineerd.
Artikel 1: De Islamitische Verzetsbeweging baseert haar richtlijnen op de islam; ontleent daaraan haar denken, interpretaties en denkbeelden over het bestaan, het leven en menselijkheid; verwijst ernaar voor wat betreft haar handelen; en is erdoor genspireerd bij iedere stap die wordt gezet.
Uit artikel 2: De Islamitische verzetsbeweging is n der vleugels van de Moslim Broeders in Palestina. De Moslimbroederschap is een wereldorganisatie, de grootste islamitische beweging in het moderne tijdperk.
Uit artikel 6: De Islamitische Verzetsbeweging is een specifiek Palestijnse beweging die haar trouw aan Allah verschuldigd is, haar levenswijze aan de islam ontleent en ernaar streeft het vaandel van Allah over iedere centimeter van Palestina te doen wapperen.
Uit artikel 7: Hamas heeft ernaar verlangd Allah's belofte ten uitvoer te leggen, hoeveel tijd dat ook kost. Mohammed ... zei: "De dag des oordeels zal niet komen, totdat de joden zich achter rotsen en bomen verstoppen, die zullen zeggen: 'O moslims, o Abdullah, achter mij zit een jood, kom hier en dood hem'."
Uit artikel 10: De islamitische verzetsbeweging zal de onderdrukten ondersteunen, zal rechtvaardigheid brengen en de onrechtvaardigheid verslaan, in woord en daad en met al zijn macht en overal waar het kan.
Uit artikel 11: De islamitische verzetsbeweging gaat ervan uit dat Palestina een islamitische waqf is voor de toekomstige moslimgeneraties tot de Dag des oordeels.
Uit artikel 13: Er is geen oplossing voor het Palestijnse probleem dan de jihad.
Uit artikel 28: Nooit mag vergeten worden dat na de verovering van de Heilige Stad door de Joden in 1967 zij bij de Al-Aqsamoskee hebben verkondigd: Mohammed is dood en zijn afstammelingen zijn alle vrouwen. Isral, jodendom en Joden hebben de islam en alle moslims uitgedaagd. Moge de lafaards nooit slapen.
Uit artikel 31: De islamitische verzetsbeweging is een humane beweging. De beweging neemt de mensenrechten in acht en wordt geleid door de islamische verdraagzaamheid waar het om de houding tegenover andere godsdiensten gaat. (...) Onder de schaduw van de islam kunnen leden van de drie godsdiensten islam, christendom en jodendom in vrede en harmonie samenleven. Deze vrede en harmonie is alleen mogelijk onder de schaduw van de islam.
Uit artikel 32: Het verlaten van de conflictcirkel met Isral is hoogverraad; vervloekt zij degene die dat doet.
Uit artikel 35: De islamitische verzetsbeweging neemt een voorbeeld aan o.a. Saladin en hoe hij Palestina van de Kruisvaarders bevrijdde.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Handvest_van_Hamas
Nou sterkte he
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Die daling is natuurlijk grotendeels het gevolg van het feit dat joden sinds 1948 beschikken over een eigen thuisland, waar zij zich dus konden vestigen. Daarnaast zal het te maken hebben met de vijandigheid die zij ervaren in die landen, en die gevoelens zijn, ironisch genoeg, aangewakkerd door het feit dat de joden een eigen land hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Hamas ideologie bestaat niet. Zij hebben geen zelfbedachte ideologie. Hamas is een politieke partij waarvan hun standpunten zijn ontstaan uit verschillende politieke ideen. Dat is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hamas geen ideologie had en vervolgens post je hier de Hamas ideology......
Daarnaast wil ik van jullie zien waar in hun partijprogramma staat dat zij Isral van kaart willen vegen.![]()
Artikel 32: Het verlaten van de conflictcirkel met Isral is hoogverraad; vervloekt zij degene die dat doet.
Nou, een oplossing gaat er dus nooit komen. Dat is zelfs een 'regel'.
Tails tell tales![]()
Ja, vraag ik mij ook af het is niet dat hij serieus al tenminste de abstract gaat lezen van de wetenschappelijke stukken die ik had gedeeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom nemen jullie de moeite nog.![]()
Wat heeft die minaret jou misdaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Gia het volgende:
Zit steeds maar tegen die minaret aan te kijken. Wanneer valt ie eens om?![]()
Helaas wordt in bepaalde kringen aan de linkerzijde van het politieke spectrum heel wat terroristisch geweld toegejuicht of vergoeilijkt.And what rough beast, its hour come round at last,
En wanneer zinkt die boot nou eens een keer?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Gia het volgende:
Zit steeds maar tegen die minaret aan te kijken. Wanneer valt ie eens om?![]()
Verre van alles gelezen, maar ik zie zo al staan:"Isral zal opkomen en zal overeind blijven tot de islam het elimineert, net zoals die de voorgangers ervan heeft gelimineerd."quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas ideologie bestaat niet. Zij hebben geen zelfbedachte ideologie. Hamas is een politieke partij waarvan hun standpunten zijn ontstaan uit verschillende politieke ideen. Dat is een wereld van verschil.
Daarnaast wil ik van jullie zien waar in hun partijprogramma staat dat zij Isral van kaart willen vegen.
Eliminatie van Isral dus.Tails tell tales![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
U vraagt, wetenschappelijke literatuur levert.
Islam and resistance: Hamas, ideology and Islamic values in Palestine
“Martyrdom is Life”: Jihad and Martyrdom in the Ideology of Hamas
The Dilemma Between Religious Doctrine and Political Pragmatism: Study of Hamas in Palestine
Hamas and Ideology: Sheikh Yūsuf al-Qaraḍāwī on the Jews, Zionism and IsraelWetenschappelijke literatuur is niets?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Werkperd het volgende:
Het is alweer overduidelijk dat jullie niets in handen hebben.![]()
Waarom zou dat moeten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Gia het volgende:
Zit steeds maar tegen die minaret aan te kijken. Wanneer valt ie eens om?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Een boot op de stream? Of bedoel je de Gerald Ford? Dat zouden ze eens moeten proberenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wanneer zinkt die boot nou eens een keer?![]()
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat hebben die festivalgangers misdaan?
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Dat deed die ene minaret daar?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat hebben die festivalgangers misdaan?![]()
Wel apart dat dit dan niet geldt voor alle landen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die daling is natuurlijk grotendeels het gevolg van het feit dat joden sinds 1948 beschikken over een eigen thuisland, waar zij zich dus konden vestigen. Daarnaast zal het te maken hebben met de vijandigheid die zij ervaren in die landen, en die gevoelens zijn, ironisch genoeg, aangewakkerd door het feit dat de joden een eigen land hebben.
And what rough beast, its hour come round at last,
Het is verstandig dat Isral eerst de boel platgooit en de tegenstander verzwakt door voedsel en water tegen te houden. Over enige tijd kunnen ze dan rustig de grondtroepen de wijken insturen om de terroristen te elimineren. Rustig de hamasratten uitroken.![]()
Een verkwikkend bad van onvervalst diepe krankzin na een harde dag werk, heerlijk!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom nemen jullie de moeite nog.got me a movie, I want you to know
elk geloof is achterlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Is symbool van dat achterlijke geloof.got me a movie, I want you to know
Het is gewoon een teken van diep narcisme als je denkt dat je een groter mirakel bent dan een slijmzam of een luipaard of een paardenbloem.
Er is geen speciale regeling voor je, echt niet
edit:
Overigens zeg ik niet dat je een kleiner mirakel bent.got me a movie, I want you to know
De tactiek is te begrijpen maar gaat in tegen het oorlogsrecht en extreem buitenproportioneel. Je amputeert je akoestisch verfijnde billetjes toch ook niet bij wat aambeien?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:45 schreef damsco het volgende:
Het is verstandig dat Isral eerst de boel platgooit en de tegenstander verzwakt door voedsel en water tegen te houden. Over enige tijd kunnen ze dan rustig de grondtroepen de wijken insturen om de terroristen te elimineren. Rustig de hamasratten uitroken.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Dan hebben we de poppen aan het dansen als Hamas die boot tot zinken brengt................quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een boot op de stream? Of bedoel je de Gerald Ford? Dat zouden ze eens moeten proberen![]()
![]()
'Egypte zegt dat Isral Gaza wil leeghalen en corridors voor burgers afwijst '
Egypte heeft plannen besproken met de Verenigde Staten en anderen om humanitaire hulp te bieden via zijn grens met de Gazastrook, maar verwerpt elke stap om veilige corridors op te zetten voor vluchtelingen die de enclave ontvluchten, aldus Egyptische veiligheidsbronnen.
Meer info:
https://www.aljazeera.com(...)ridors-for-civilians
Zou dit dus het plan zijn van Isral ? De Gazastrook binnenvallen, leegruimen, en alle vluchtelingen naar Egypte schuiven?![]()
De hele wereld is gek behalve ik?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Gezien de enorme puinhoop die mensen van zowel hun eigen samenleving als de planeet maken, zou ik onszelf toch een stukje lager inschatten dan de meeste andere levensvormen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het is gewoon een teken van diep narcisme als je denkt dat je een groter mirakel bent dan een slijmzam of een luipaard of een paardenbloem.
Er is geen speciale regeling voor je, echt niet
edit:
Overigens zeg ik niet dat je een kleiner mirakel bent.And what rough beast, its hour come round at last,
Tuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Werkperd het volgende:
Het is alweer overduidelijk dat jullie niets in handen hebben.
I'll take a little break.
Tails tell tales![]()
Zouden mensen begrijpen dat de Palestijnen sinds 1947 bozig zijn, als er een groep Joodse mensen opeens vanuit de internationale gemeenschap een stuk land toegewezen krijgt waar ze altijd een (kleine) minderheid vormden?
Overview of Palestine's demographics from the 1st century to the Mandate Era. Figures in thousands.
Jews ChristiansMuslims Total
1914 94 70 525 689
1922 84 71 589 752
1931 175 89 760 1,033
1947 630 143 1,181 1,970
Aangezien onze zionistische vrienden het doorgaans over "recht op bescherming" hebben.![]()
Dat denk ik niet. Ze willen dat de gijzelaars vrijkomen, dat vooral.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:48 schreef BMW1993 het volgende:
Egypte heeft plannen besproken met de Verenigde Staten en anderen om humanitaire hulp te bieden via zijn grens met de Gazastrook, maar verwerpt elke stap om veilige corridors op te zetten voor vluchtelingen die de enclave ontvluchten, aldus Egyptische veiligheidsbronnen.
Meer info:
Zou dit dus het plan zijn van Isral ? De Gazastrook binnenvallen, leegruimen, en alle vluchtelingen naar Egypte schuiven?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Laffe mensen die politie daar in WenenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:45 schreef damsco het volgende:
Het is verstandig dat Isral eerst de boel platgooit en de tegenstander verzwakt door voedsel en water tegen te houden. Over enige tijd kunnen ze dan rustig de grondtroepen de wijken insturen om de terroristen te elimineren. Rustig de hamasratten uitroken.![]()
de vele links die gegeven zijn heb je nog niet eens kunnen scannen, laat staan doorlezen en al helemaal niet begrepen hebben in de tijd voor deze postquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Werkperd het volgende:
Het is alweer overduidelijk dat jullie niets in handen hebben.
I'll take a little break.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Dan moeten die burgers maar gaan bitchen tegen hamasquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Egypte wil ze niet, dus dat is een doodlopend pad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:48 schreef BMW1993 het volgende:
Meer info:
Zou dit dus het plan zijn van Isral ? De Gazastrook binnenvallen, leegruimen, en alle vluchtelingen naar Egypte schuiven?Hell To The Liars![]()
En wat denk je dat verzwakte burgers gaan doen als ze zien dat de hoge heren wel te drinken hebben? Hoe lang denk je dat het voetvolk voor ze gaat strijden voor ze zichzelf tegen hen keren?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Voor de gewone burgers biedt dit wel een uitkomst. Zij zullen bevrijdt raken van een leven onder het juk van Hamas. Een beetje zoals de bombardementen op nazi-Duitsland wat ook vele burgers het leven heeft gekost, maar wel noodzakelijk was. De aanhangers van Hamas zullen vanzelf de wapens oppakken en zodoende uit de weg worden geruimd tijdens de grondinvasie. Er moet nu doorgepakt worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De tactiek is te begrijpen maar gaat in tegen het oorlogsrecht en extreem buitenproprtioneel. Je amputeert je akoestische billen toch ook niet bij wat aambeien?![]()
Hoe zie je dat voor je? Sinds 2008 hebben ze daar alle oppositie hardhandig de kop ingedrukt. Zou jij op een jeep met van die AK-47-mannetjes afstappen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan moeten die burgers maar gaan bitchen tegen hamas![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ja dat begrijpen we. En dat is ouderwets koloniaal denken maar we waren er allemaal niet bij en het is nu eenmaal zo gelopen. Nu is Isral er en heb je er mee te dealen, de volgende keer zouden we het misschien anders doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Zouden mensen begrijpen dat de Palestijnen sinds 1947 bozig zijn, als er een groep Joodse mensen opeens vanuit de internationale gemeenschap een stuk land toegewezen krijgt waar ze altijd een (kleine) minderheid vormden?
Overview of Palestine's demographics from the 1st century to the Mandate Era. Figures in thousands.
1914 94 70 525 689
1922 84 71 589 752
1931 175 89 760 1,033
1947 630 143 1,181 1,970
Aangezien onze zionistische vrienden het doorgaans over "recht op bescherming" hebben.
Maar zoals gezegd, nu wonen daar een paar miljoen mensen en daar zul je mee moeten dealen. Stug vasthouden aan het gedwongen verhuizen van miljoenen Joden is geen realistische oplossing.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Zo simpel is het niet maar dat is vast al 100x uitgelegd in dit topic.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
1914 94 70 525 689
1922 84 71 589 752
1931 175 89 760 1,033
1947 630 143 1,181 1,970
Aangezien onze zionistische vrienden het doorgaans over "recht op bescherming" hebben.![]()
In Oekrane zie je dat Ruzzische soldaten al bijna 2 jaar aan het vechten zijn voor de exorbitante welvaart van Poetin&Co. Dus zoiets kan wel even duren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
En wat denk je dat verzwakte burgers gaan doen als ze zien dat de hoge heren wel te drinken hebben? Hoe lang denk je dat het voetvolk voor ze gaat strijden voor ze zichzelf tegen hen keren?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Of een kleine inslag op een groot wapendepot?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:55 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Hele grote inslag in Deir Al-Balahik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
nja... ik heb geliked... maar wees nou heel eerlijk, de hele wereld is gewoon wel echt certificeerbaar gek, allemaal, stuk voor stuk... maar goed, daar behoor ik zelf ook zeker toe, knetterquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:49 schreef senesta het volgende:
[..]
De hele wereld is gek behalve ik?got me a movie, I want you to know
Dat is wat Hamas je wil doen geloven. Zij zijn reeds al verslagen, maar weten dit alleen nog niet. Isis dacht ook ongrijpbaar te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers.![]()
Nou, ik ben eruit. Hamas wil alle joden en alle kafirs dood hebben. Israel wil ook helemaal geen vrede en heeft daartoe Hamas gecreeerd en groot gemaakt om zo weer een vijand te hebben met wie niet over vrede te praten valt. Dus vrede is van beide kanten geen optie.
Dan kom ik uit op veel plezier allebei en dat de beste maar mag winnen.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?quote:Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
Het is blijkbaar allemaal begonnen in Medina rond het jaar 600, dus ik denk dat we het eindspel in deze eeuw ook niet mee zullen maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, ik ben eruit. Hamas wil alle joden en alle kafirs dood hebben. Israel wil ook helemaal geen vrede en heeft daartoe Hamas gecreeerd en groot gemaakt om zo weer een vijand te hebben met wie niet over vrede te praten valt. Dus vrede is van beide kanten geen optie.
Dan kom ik uit op veel plezier allebei en dat de beste maar mag winnen.Hell To The Liars![]()
Tsja als je nooit wat onderneemt veranderd er ook niksquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Sinds 2008 hebben ze daar alle oppositie hardhandig de kop ingedrukt. Zou jij op een jeep met van die AK-47-mannetjes afstappen?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ze willen een open ruimte creeren voor de grondtroepen. Anders krijg je een stadsoorlog met uit elke hoek een vijand. Door veel plat te gooien kun je makkelijker straks de troepen naar binnen sturen en de resterende vijanden uitschakelen. Ik vind het wel slim.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
![]()
De kans dat haat en bloeddorst plaatsmaken voor liefde en broederschap deze eeuw is nihil.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is blijkbaar allemaal begonnen in Medina rond het jaar 600, dus ik denk dat we het eindspel in deze eeuw ook niet mee zullen maken.And what rough beast, its hour come round at last,
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-vader-te-verslaan
Zoon van Hamasoprichter heeft tips om de terreurorganisatie van zijn vader te verslaan
Mosab Hassan Yousef liep van Hamas over naar Isralische zijde en werkt tien jaar als infiltrant voor veiligheidsdienst Sin Beth. Nu Isral op het punt staat een grondoorlog te ontketenen tegen de terreurgroep doen ze er wellicht goed aan nog eens naar de tips van Yousef te luisteren.
Vanaf 1997 werkt Mosab zo’n 10 jaar lang als infiltrant voor de Israli’s. Volgens het Isralische dagblad Haaretz helpt zijn informatie tientallen zelfmoordaanslagen op Isralische doelen te voorkomen. Overigens blijft Mosab ondanks zijn verraad wl voor zijn familie ’zorgen’.
Een van zijn voorwaardes is dat zijn vader gespaard blijft. Tijdens een inval van het Isralische leger in Palestijns gebied, geeft Mosab door in welk gebouw zijn vader verstopt zit, waarop de Shin Bet het leger opdracht geeft dat specifieke huis over te slaan.
Als Mosab later naar zijn vader belt, krijgt hij een lyrische Yousef senior aan de lijn: „Je zult het niet geloven! Het leger doorzocht elk huis in de straat, behalve dit. Onze gebeden werden verhoord, moge Allah ons beschermen.”![]()
Het verbaast me de laatste paar jaar in Oekrane ook telkens hoe lang men kan standhouden in de kleinste gehuchtjes. Overal ingegraven troepen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Ze willen een open ruimte creeren voor de grondtroepen. Anders krijg je een stadsoorlog met uit elke hoek een vijand. Door veel plat te gooien kun je makkelijker straks de troepen naar binnen sturen en de resterende vijanden uitschakelen. Ik vind het wel slim.
In een gebied als Gaza kun je jaren doorvechten.And what rough beast, its hour come round at last,
En Hamas vindt dat wel prima, zo'n infiltrant? Beetje ongeloofwaardig verhaal dit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-vader-te-verslaan
Zoon van Hamasoprichter heeft tips om de terreurorganisatie van zijn vader te verslaan
Mosab Hassan Yousef liep van Hamas over naar Isralische zijde en werkt tien jaar als infiltrant voor veiligheidsdienst Sin Beth. Nu Isral op het punt staat een grondoorlog te ontketenen tegen de terreurgroep doen ze er wellicht goed aan nog eens naar de tips van Yousef te luisteren.
Vanaf 1997 werkt Mosab zo’n 10 jaar lang als infiltrant voor de Israli’s. Volgens het Isralische dagblad Haaretz helpt zijn informatie tientallen zelfmoordaanslagen op Isralische doelen te voorkomen. Overigens blijft Mosab ondanks zijn verraad wl voor zijn familie ’zorgen’.
Een van zijn voorwaardes is dat zijn vader gespaard blijft. Tijdens een inval van het Isralische leger in Palestijns gebied, geeft Mosab door in welk gebouw zijn vader verstopt zit, waarop de Shin Bet het leger opdracht geeft dat specifieke huis over te slaan.
Als Mosab later naar zijn vader belt, krijgt hij een lyrische Yousef senior aan de lijn: „Je zult het niet geloven! Het leger doorzocht elk huis in de straat, behalve dit. Onze gebeden werden verhoord, moge Allah ons beschermen.”![]()
Wat waarschijnlijk ook wel het uiteindelijke doel is, heel Gaza moet plat, onbewoonbaar zodat de Palestijnen moeten uitwijken naar Sinai of zo, zodat ze het probleem van de Egyptenaren worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Wenen is ook al hopeloos verloren..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Laffe mensen die politie daar in Wenen
[ twitter ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ja, want doen ze dat niet, dan laten ze hun burgers in de steek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Voor de gewone burgers biedt dit wel een uitkomst. Zij zullen bevrijdt raken van een leven onder het juk van Hamas. Een beetje zoals de bombardementen op nazi-Duitsland wat ook vele burgers het leven heeft gekost, maar wel noodzakelijk was. De aanhangers van Hamas zullen vanzelf de wapens oppakken en zodoende uit de weg worden geruimd tijdens de grondinvasie. Er moet nu doorgepakt worden.![]()
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:08 schreef Alloch87 het volgende:
Pfoe, noord-Gaza is de afgelopen uren tot een parkeerplaats omgetoverd. Wat een inslagen zeg.![]()
Dit denk ik dus ook. Daarom ben ik er van overtuigd dat ze het hebben laten gebeuren of zelfs een handje hebben geholpen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk ook wel het uiteindelijke doel is, heel Gaza moet plat, onbewoonbaar zodat de Palestijnen moeten uitwijken naar Sinai of zo, zodat ze het probleem van de Egyptenaren worden.
Volgens mij zitten de kopstukken geen van allen Gaza, maar ergens in Qatar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Daar zat idd ook die hamburgertent enzo. En die penthouses.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hou eens op met om je heen te schoppen en te slaan johquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:38 schreef Werkperd het volgende:
Google helden. Ze tikken erop los hoor.
Tijd voor een bakkie koffie weer.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
ik denk dat het over een andere steve gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niks met die vent h.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ik heb het over de haanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niks met die vent h., wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
![]()
Ik ben niet gek. De hele wereld is gek. Dat idee?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet? En zonder infrastructuur doe je niet veel, helaas zowel als maatschappij als terreurorganisatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een 1 op 1 gevecht in een stad is gewoon een kansloze operatie met ongelofelijk veel risico voor jouw manschappen, waarom zou je dat opteren als het ook zo kan?
Kijk die hele Hamas is alsof jij een buurman hebt die hoe dan ook wil dat je dood gaat, of weg. Je hebt van alles geprobeerd, eerst samen op het pleintje. Maar goed, de hele jaren 80 en 90 blaast die buurman je kinderen op vanwege een ideologie dat je gewoon dood moet. Dus je bouwt maar een schutting. Die buurman blijft maar bezig, nu steeds een handgranaat op je kat, echt kut
Dus ok het is of jij of hij, want kennelijk wil hij echt niet dat je daar woont.
Als Isral de Palestijnen allemaal dood had willen hebben, zo hartstochtelijk als de hamas wil dat de joden sterven was er al reed decennia sprake van "De Palestijnen WAS een volk " op wiki, maar dat is niet het geval.
Als Hamas de middelen had die Isral heeft was Isral al lang vernietigd.
Hamas moet gewoon, net als welke andere terrur organisatie, verdwijnen, want wees eerlijk, niet alleen Israel onderdrukt de Palestijnen, de Hamas doet dit net zo goed, sinds 2006 voeren zij het bewind.
Hamas moet gewoon helemaal kapot gemaakt worden, en dat Israel dit nastreeft met zo min mogelijk doden aan hun kant kun je ze niet kwalijk nemen.
Dat ze kloppen voor ze die gebouwen omhalen is een teken van enig moraal.
Iets dat volkomen mist bij Hamasgot me a movie, I want you to know
Tsja, het is geen 1683 meerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wenen is ook al hopeloos verloren..ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik denk dat het over een andere steve gaatOhquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
Ja, druktemaker vind ik dat maar.![]()
Ja ik zag hem wel in andere topics, dat Steve weer online gaat, gewoon een gekke amateurtje, die denkt dat hij een top verslaggever is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doen![]()
![]()
nee, steve the roosterquote:For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
-Ontzettend langdradig verhaal-
Reageer inhoudelijk of nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.got me a movie, I want you to know
En de tunnels en een opslag her en der. Die gebouwen zijn niet zomaar gebouwen, maar deel van hun infrastructuur.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Laffe mensen die politie daar in Wenen
[ twitter ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dit moet gewoon onder geweldverheerlijking/ oproep tot geweld vallen en allemaal met een hele dikke boete naar huis sturenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.got me a movie, I want you to know
Wat vond je zelf van dit whataboutisme?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet?
Je kunt prima de daden van Israel n Hamas afkeuren.
Nergens wordt beweert dat een terreuraanval van Hamas beter is dan een bombardement, gek."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
En niemand die je daar over hoort."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking. En dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
Hoe sta je hierin?
Ik hoor het graag van je.
Je hoort daar genoeg over.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En niemand die je daar over hoort.
Hoe kom jij het anders te weten lol"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Tsja, je wilt Wilders toch niet in de kaart spelen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.
En niemand die je daar over hoort.
Ik walg van dat wegkijk gedrag van de media en “opiniemakers”ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Morgen is de internationale dag van Jihadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dan zet je een TR.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking.
Hoe sta je hierin?
Ik hoor het graag van je."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.quote:
Okay. Succes ermee!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee beetje voor de buhne klagen met zweet tussen de billetjes en een tekort aan talkpoeder is idd the way to go.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Maar wat schiet je daarmee op? Niks. Hamas blijft dan gewoon bestaan. Het is in die zin een pro-Hamas frame.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat vond je zelf van dit whataboutisme?
Je kunt prima de daden van Israel n Hamas afkeuren.
Nergens wordt beweert dat een terreuraanval van Hamas beter is dan een bombardement, gek.
Ergo, laat Isral maar full force erin gaan en Hamas wegvagen.
Dat werkte in 1945 ook met de nazi's. Onderhandelen werkt niet meer, het spel is op de wagen. Hard tegen hard.![]()
Moge duidelijk zijn dat Isral dat als persoonlijk doel heeft gesteld om Gaza dus volledig in / over te nemen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Vraag me af waar dat grondoffensief nog voor nodig is als je dit ziet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
https://m.jpost.com/israe(...)/live-updates-767856quote:Photos of babies being burnt, decapitated confirmed
By JERUSALEM POST STAFF
The Jerusalem Post can now confirm based on verified photos of the bodies that the reports of babies being burnt and decapitated in Hamas's assault on Kfar Aza are correct.
May their memory be a blessing.
Verdomme zeg wat een barbaren.
![]()
Ook al internationale bevestiging?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://m.jpost.com/israe(...)/live-updates-767856
![]()
https://twitter.com/EretzIsrael/
🚨 An Israeli Airstrike has reportedly Struck the 3rd Floor of an Apartment Building in Gaza where the Family Home of Chairman of the Hamas Political Bureau and Senior Politcial Leader, Ismail Haniyeh is Located.
🚨 Abd al-Rahman Shahab, who served as the leader of the Islamic Jihad on the issue of prisoners in Israel, was killed in an attack on his home in Gaza.
🚨 The Gazan journalist who broadcasts on the Palestinian "Voice of the Prisoners" radio station in Gaza was killed in an attack on his home in the north of the Gaza Strip.![]()
Je kunt Hamas niet wegvagen. Hamas is meer dan een terreurorganisatie, het is een anti Israel gedachtegoed.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:51 schreef Homey het volgende:
[..]
Maar wat schiet je daarmee op? Niks. Hamas blijft dan gewoon bestaan. Het is in die zin een pro-Hamas frame.
Ergo, laat Isral maar full force erin gaan en Hamas wegvagen.
Dat werkte in 1945 ook met de nazi's. Onderhandelen werkt niet meer, het spel is op de wagen. Hard tegen hard.
Als jij alle terroristen en zn moeder kapot bombardeert, zal er nog altijd een groep zijn die anti Israel is en daar geweld bereid is voor te gebruiken. Dan heb je gewoon weer een Hamas, wellicht onder een andere naam.
Geweld gaat dit niet oplossen."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Sorry, ik kan en zal het nooit voor 100% waarheid kunnen aannemen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Teveel gerommeld met de info, Biden etc etc.
Maakt ook niet uit, tis de afgelopen decenia al barbaars genoeg geweest voor en vanuit beide kampen.Hell To The Liars![]()
https://twitter.com/visegrad24/status/1712434916313461018
Dus omdat soennitisch, terroristisch tuig uit Gaza Isral onveilig maken, heeft Isral besloten een seculier land honderden kilometers verder weg te bombarderen?
Ja, Syrie staat niet op goede voet met Israel. Maar dit komt nogal paranode over allemaal.![]()
Mee eens, maar diplomatie gaat het denk ik ook niet oplossen om eerlijk te zijn. Deze haat jegens elkaar zit simpelweg te diep.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ze zullen wel hun redenen hebben. Het zal niet zomaar zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef theunderdog het volgende:
Dus omdat soennitisch, terroristisch tuig uit Gaza Isral onveilig maken, heeft Isral besloten een seculier land honderden kilometers verder weg te bombarderen?
Ja, Syrie staat niet op goede voet met Israel. Maar dit komt nogal paranode over allemaal.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
https://www.jpost.com/breaking-news/article-767951
Photos of babies being burnt, decapitated confirmed
The Jerusalem Post can now confirm based on verified photos of the bodies that the reports of babies being burnt and decapitated in Hamas's assault on Kfar Aza are correct.
The photos were shown to US Secretary of State Antony Blinken during his visit to Israel by the Public Diplomacy Directorate in the Prime Minister's Office.![]()
Precies. Net als je IS niet weg kan vagen. Je kan het kalifaat ontmantelen maar als het gedachtegoed nog draagvlak heeft is het dweilen met de kraan open. Jij en ik kunnen morgen ook iets doen in naam van Hamas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt Hamas niet wegvagen. Hamas is meer dan een terreurorganisatie, het is een anti Israel gedachtegoed.
Als jij alle terroristen en zn moeder kapot bombardeert, zal er nog altijd een groep zijn die anti Israel is en daar geweld bereid is voor te gebruiken. Dan heb je gewoon weer een Hamas, wellicht onder een andere naam.
Geweld gaat dit niet oplossen.
Daarom heb ik ook weinig vertrouwen in het succes van deze operatie.![]()
Syrie is toch een moslimlandquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef theunderdog het volgende:
Ja, Syrie staat niet op goede voet met Israel. Maar dit komt nogal paranode over allemaal.
En ze zijn officieel nog steeds in oorlog met Israel, maar alleen militair te zwak om de confrontatie met ze aan te gaan.![]()
Als er continu voedsel, water, brandstof en munitie aangevoerd wordt wel en het gebied zodanig groot is dat je met drones niet in staat bent het gehele front goed te kunnen observeren. Van dit alles is in Gaza geen sprake.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het verbaast me de laatste paar jaar in Oekrane ook telkens hoe lang men kan standhouden in de kleinste gehuchtjes. Overal ingegraven troepen.
In een gebied als Gaza kun je jaren doorvechten.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Het begint wat kolderiek te worden of het nu wel / niet waar is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, ik kan en zal het nooit voor 100% waarheid kunnen aannemen.
Teveel gerommeld met de info, Biden etc etc.
Maakt ook niet uit, tis de afgelopen decenia al barbaars genoeg geweest voor en vanuit beide kampen.
JPost is hopelijk niet zo seniel als ome Joe, anders hoeven we die ook niet meer serieus te nemen.![]()
Als jij denkt dat Isralisch beleid rationeel is, dan kan dat enkel komen door een totaal gebrek aan kennis van het land. En vooral de historie ervan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zullen wel hun redenen hebben. Het zal niet zomaar zijn.![]()
Isral bombadeert regelmatig doelen in Syri. Was vandaag bv een Iraans minister met vliegtuig onderweg. Geen idee of dat ermee te maken had,maar wellicht dat bronnen in Isral bv wisten dat er meer in dat vliegtuig aanwezig was (wapens Hezbollah).quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef theunderdog het volgende:
Ja, Syrie staat niet op goede voet met Israel. Maar dit komt nogal paranode over allemaal.![]()
Website werkt nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:00 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/breaking-news/article-767951
Photos of babies being burnt, decapitated confirmed
The photos were shown to US Secretary of State Antony Blinken during his visit to Israel by the Public Diplomacy Directorate in the Prime Minister's Office.![]()
Doden die onschuldige palestijnen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Sinds 2008 hebben ze daar alle oppositie hardhandig de kop ingedrukt. Zou jij op een jeep met van die AK-47-mannetjes afstappen?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Geweld lost dit niet op idd. Moet hamas zich ook realiseren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt Hamas niet wegvagen. Hamas is meer dan een terreurorganisatie, het is een anti Israel gedachtegoed.
Geweld gaat dit niet oplossen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik zeg niet dat ze rationeel zijn, ik vind dat ze veel te snel en met vooral gevoelens van wraak reageren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Isralisch beleid rationeel is, dan kan dat enkel komen door een totaal gebrek aan kennis van het land. En vooral de historie ervan.
Maar denk ook dat er redenen zijn waarom ze daar bombarderen. Er zal wel een link zijn met Hamas.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Eerder met Hezbollah. Maar dat is precies het punt. Er zijn verbanden. Overal !quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze rationeel zijn, ik vind dat ze veel te snel en met vooral gevoelens van wraak reageren.
Maar denk ook dat er redenen zijn waarom ze daar bombarderen. Er zal wel een link zijn met Hamas.
En als je denkt dat er verbanden zijn, moet je bombarderen ! . Veiligheid voor je eigen burgers is uitermate belangrijk. En Israel is daadwerkelijk omringt door potentiele vijanden. Maar, deze kennis kan ook tot paranoia lijden.![]()
Toen ik die beelden zag in het begin was ik ook al flink pissig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze rationeel zijn, ik vind dat ze veel te snel en met vooral gevoelens van wraak reageren.
Maar denk ook dat er redenen zijn waarom ze daar bombarderen. Er zal wel een link zijn met Hamas.
Laat staan als je in Israel woont.
Dit is gewoon hun 11 september, en net als toen is de wereld geschokt en wilt men wraak, wat logisch is.
Als ze dat niet zouden doen dan loopt Hamas en dan ook hezbollah over Israel heen. Ze zijn omringd door vijanden en moeten wel van zich af bijten.![]()
Dan is t dus een goede zaak voor de palestijnen dat hamas een kopje kleiner wordt gemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze doden iedereen die tegen Hamas is. Just like your average dictatorship."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Een dunne lijn ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eerder met Hezbollah. Maar dat is precies het punt. Er zijn verbanden. Overal !
En als je denkt dat er verbanden zijn, moet je bombarderen ! . Veiligheid voor je eigen burgers is uitermate belangrijk. En Israel is daadwerkelijk omringt door potentiele vijanden. Maar, deze kennis kan ook tot paranoia lijden.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ook meer dat er wordt geroepen dat ze maar in opstand moeten komen, dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Dan is t dus een goede zaak voor de palestijnen dat hamas een kopje kleiner wordt gemaakt.
Ik zie hier niemand op een Jeep of pick-up vol met gestoorde haatbaarden en AK-47's afstappen om te zeggen dat ze moeten stoppen. Om dat vervolgens met een kogel door je kop te bekopen, want "hoogverraad".
Of het een goede zaak is voor de overlevenden moeten we nog maar eens zien, not sure about that. Zoals eerder geopperd heb ik ook het idee dat er gewoon een nieuwe generatie Hamas op zal staan. We zullen het zien.![]()
Hoe is de verhouding tussen HezboLLah, Fatah, PLO en Hamas?
Dit moet gewoon op de nos komen en herhaald tot in de treure net zoals al die andere filmpjes van radical islamitisch tuig die hier oproept tot genocide, aanslagen en verkrachtingen. Stel je eens voor dit waren allemaal blanke Europeanen die opriepen tot exact hetzelfde, we zouden niks anders horen. De media informeert de bevolking niet, ze liegen en verbergen dit soort ellende, Europa kan nooit normaal stemmen als ze niet genformeerd worden want dit zijn zeer belangrijke argumenten om toch eens vraagtekens te zetten bij die massale import van moslims in Europa.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dit moet gewoon onder geweldverheerlijking/ oproep tot geweld vallen en allemaal met een hele dikke boete naar huis sturen3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Wat gebeurt er eigenlijk met die brokstukken. Ik kan me voorstellen dat die ook schade aanrichten?quote:
Je zit er zelf op te geilen dat hier ook onrust uitbreekt, vindt je stiekem leuk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit moet gewoon op de nos komen en herhaald tot in de treure net zoals al die andere filmpjes van radical islamitisch tuig die hier oproept tot genocide, aanslagen en verkrachtingen. Stel je eens voor dit waren allemaal blanke Europeanen die opriepen tot exact hetzelfde, we zouden niks anders horen. De media informeert de bevolking niet, ze liegen en verbergen dit soort ellende, Europa kan nooit normaal stemmen als ze niet genformeerd worden want dit zijn zeer belangrijke argumenten om toch eens vraagtekens te zetten bij die massale import van moslims in Europa.
Je bent een van de users die er maar over door blijft gaan.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik denk ook dat er een nieuwe generatie hamas op zal staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook meer dat er wordt geroepen dat ze maar in opstand moeten komen, dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik zie hier niemand op een Jeep of pick-up vol met gestoorde haatbaarden en AK-47's afstappen om te zeggen dat ze moeten stoppen. Om dat vervolgens met een kogel door je kop te bekopen, want "hoogverraad".
Of het een goede zaak is voor de overlevenden moeten we nog maar eens zien, not sure about that. Zoals eerder geopperd heb ik ook het idee dat er gewoon een nieuwe generatie Hamas op zal staan. We zullen het zien.
Gaat al te lang op deze manier.
Maar niets doen werkt ook niet."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Fout. Het is geen anti-Isral gedachtegoed maar een zuiver radicaal-islamitische beweging met als primaire doel (zeggen ze zelf letterlijk) het verwijderen van alle joden uit de wereld. Daarna zijn christenen en athesten aan de beurt. Vrede zal er pas zijn als iedereen op aarde moslim is. Het is synoniem voor IS.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Geweld gaat dit niet oplossen.
En hard erin gaan tegen de nazi's heeft prima gewerkt in de jaren '40. Het nazisme is vrijwel volledig weggevaagd en bepaald nergens het beleid meer.![]()
Ze haten elkaar. Hezbollah en hamas iets minder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is de verhouding tussen HezboLLah, Fatah, PLO en Hamas?
Maar israel haten ze meer."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
WikiDit kan toch niet man.quote:Iron Dome (Hebrew: כִּפַּת בַּרְזֶל, romanized: Kippat Barzel) is an Israeli mobile all-weather air defense system[8] developed by Rafael Advanced Defense Systems and Israel Aerospace Industries.[7] The system is designed to intercept and destroy short-range rockets and artillery shells fired from distances of 4 kilometres (2.5 mi) to 70 kilometres (43 mi) away and whose trajectory would take them to an Israeli populated area.[9][10] From 2011 to 2021, the United States contributed a total of US$1.6 billion to the Iron Dome defense system,[11] *with another US$1 billion approved by the US Congress in 2022.*
Minder schade dan een raket met lading.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk met die brokstukken. Ik kan me voorstellen dat die ook schade aanrichten?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Wat precies niet?quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik denk dat de meesten daar bewust van zijn en daarom ook 's avonds thuis blijven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk met die brokstukken. Ik kan me voorstellen dat die ook schade aanrichten?
Buiten de materile schade (denk aan brokstuk die op een autoruit valt) zal het dan meevallen.![]()
Wat gebeurt er mee? Kan me voorstellen dat die ook schade aanrichten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Minder schade dan een raket met lading.
Kleine brokstukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er mee? Kan me voorstellen dat die ook schade aanrichten."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Werkt Irondome niet goed in Israelquote:
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Vandaag de aflevering tags voor dummiesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat kan niet? Werkt meer dan prima toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is slecht blindelings kopiren en plakken. Nogmaals, er wordt geprobeerd een punt te maken wat geen punt is namelijk dat er geen Hamas ideologie bestaat. Hamas heeft geen zelfbedachte ideologie. Hoe zou die ideologie moeten heten anders? Hamasisme of wat? Daarnaast heb ik al duidelijk aangegeven dat Hamas een politieke partij is waarvan haar standpunten ontstaan uit verschillende politieke ideologien. Daarnaast vroeg ik waar in het partij programma van Hamas staat dat Isral weggevaagd zou moeten worden. Ook daar kreeg ik geen heldere antwoord op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
de vele links die gegeven zijn heb je nog niet eens kunnen scannen, laat staan doorlezen en al helemaal niet begrepen hebben in de tijd voor deze post
Een rijtje van allerlei links plakken dia vlug via google opgezocht zijn kan iedereen. Als er dingen beweert worden over Hamas, dan zou die beweringen onderbouwd moeten worden met bewijzen die afkomstig zijn van de bron, dus Hamas zelf. Waar zijn die? Komen ze aan met hun subjectieve werken uit het westen. Gesproken over vooringenomenheid.![]()
Dat het grotendeels is betaald door de VS. Onversneden belangenverstrengeling.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:21 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Werkt Irondome niet goed in Israel
Dan zullen ze wel blij zijn dat Israel Hamas gaat uitroeien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze doden iedereen die tegen Hamas is. Just like your average dictatorship.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik snap ook niet wat de issue is. Dat ze een Iron Dome hebben is hartstikke logisch.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat kan niet? Werkt meer dan prima toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-10-2023 16:28:11 ]![]()
Dat is nieuw voor je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat het grotendeels is betaald door de VS. Onversneden belangenverstrengeling.![]()
Nee, ik kom niet vanonder een gepocheerd eitje (wel lekker trouwens, pistoletje er bij, pepertje hmmm) vandaan. Maar in deze mate had ik nou ook weer niet verwacht.quote:
Echt belachelijk dat men zich wil beschermen tegen inkomende rakettenquote:
Walgelijk volk die Joden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2023 16:30:38 ]![]()
Een ideologie hebben is niet hetzelfde als een zelfbedachte ideologie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is slecht blindelings kopiren en plakken. Nogmaals, er wordt geprobeerd een punt te maken wat geen punt is namelijk dat er geen Hamas ideologie bestaat. Hamas heeft geen zelfbedachte ideologie. Hoe zou die ideologie moeten heten anders? Hamasisme of wat? Daarnaast heb ik al duidelijk aangegeven dat Hamas een politieke partij is waarvan haar standpunten ontstaan uit verschillende politieke ideologien. Daarnaast vroeg ik waar in het partij programma van Hamas staat dat Isral weggevaagd zou moeten worden. Ook daar kreeg ik geen heldere antwoord op.
Een rijtje van allerlei links plakken dia vlug via google opgezocht zijn kan iedereen. Als er dingen beweert worden over Hamas, dan zou die beweringen onderbouwd moeten worden met bewijzen die afkomstig zijn van de bron, dus Hamas zelf. Waar zijn die? Komen ze aan met hun subjectieve werken uit het westen. Gesproken over vooringenomenheid."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Knip.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:04 schreef Alloch87 het volgende:
Jerusalem Post... klinkt objectief.
[ Bericht 12% gewijzigd door Regilio_ op 12-10-2023 16:54:11 ]![]()
Ja en?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat het grotendeels is betaald door de VS. Onversneden belangenverstrengeling."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Even eerlijk zijn nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, ik kan en zal wil het nooit voor 100% waarheid kunnen aannemen.Intolerant voor intolerantie![]()
Tiktok heeft ook een brief gekregen. Geen gore voor minderjarigen. Zeker met het oog op wat Hamas over gegijzelden wil laten zien.
En geen illegale content."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jij bent bekend met de Mossad?quote:
Ooit wel eens documentaires gezien?
Je hoeft mij niet te corrigeren, dank.Hell To The Liars![]()
David vs Goliath met als resultaat een volk wat bijna 100 jaar wordt onderdrukt. Prima als je wat anders ziet, maar het zijn wel de feiten.quote:
Stel ik zit op de middelbare school en heb ruzie met een leeftijdsgenoot. Hij zegt "kom vechten na schooltijd." Na schooltijd staat hij pront en fier met zijn achterwerk te bouncen wachtend op een gelijk 1 tegen 1 gevecht. Kom ik aan met het leger van Belgi en de landmacht van Duitsland.
Dat beweren zij, niet ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:29 schreef marsan het volgende:
[..]
Een ideologie hebben is niet hetzelfde als een zelfbedachte ideologie.![]()
Skinheads die "Kill the Jews, rape their daughters" scanderen, met dat soort nazituig wil je eigenlijk toch ook niet samenleven lijkt me, maar goed... het zal welquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit moet gewoon op de nos komen en herhaald tot in de treure net zoals al die andere filmpjes van radical islamitisch tuig die hier oproept tot genocide, aanslagen en verkrachtingen. Stel je eens voor dit waren allemaal blanke Europeanen die opriepen tot exact hetzelfde, we zouden niks anders horen. De media informeert de bevolking niet, ze liegen en verbergen dit soort ellende, Europa kan nooit normaal stemmen als ze niet genformeerd worden want dit zijn zeer belangrijke argumenten om toch eens vraagtekens te zetten bij die massale import van moslims in Europa.got me a movie, I want you to know
Erg goede zaak dat Big Tech bij hun kragen gevat worden. Geen grote fan van de DSA, maar wel in dit geval.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:32 schreef capricia het volgende:
Tiktok heeft ook een brief gekregen. Geen gore voor minderjarigen. Zeker met het oog op wat Hamas over gegijzelden wil laten zien.
En geen illegale content.
[ twitter ]
Het kan echt niet zo zijn dat je feed op Instagram, TikTok of Twitter nu opeens verandert in een soort LiveLeak 2.0 vol met gore.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-10-2023 16:35:19 ]![]()
Je moet soms je positie accepteren Banshee. Ik haalde het vroeger ook niet in mijn hoofd de sterkste jongen van de klas op zijn bek te slaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
David vs Goliath met als resultaat een volk wat bijna 100 jaar wordt onderdrukt. Prima als je wat anders ziet, maar het zijn wel de feiten.
Stel ik zit op de middelbare school en heb ruzie met een leeftijdsgenoot. Hij zegt "kom vechten na schooltijd." Na schooltijd staat hij pront en fier met zijn achterwerk te bouncen wachtend op een gelijk 1 tegen 1 gevecht. Kom ik aan met het leger van Belgi en de landmacht van Duitsland.![]()
Blindelings kopiren? Je hebt niet eens gelezen wat er staat in die bronnen. Hoe kun je dat dan zeggen? Hoe denk jij dat wetenschappelijke literatuur werkt? Ze quoten juist regelmatig juist Palestijnse en Hamas bronnen. Als je zelf te trots bent om werk van westerse wetenschappers te lezen kun je door scrollen naar de notes en references waar moslim bronnen gequote worden.. En 1 van die vier onderzoeken is juist uitgevoerd door een universiteit in een moslimland. Dus niet alles is geschreven door kwaadaardige westerse onderzoekers. Maar goed ik verwacht niet dat je echt ernaar gaat kijken, dat blijkt uit het elk antwoord van je. Je wil het niet weten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is slecht blindelings kopiren en plakken. Nogmaals, er wordt geprobeerd een punt te maken wat geen punt is namelijk dat er geen Hamas ideologie bestaat. Hamas heeft geen zelfbedachte ideologie. Hoe zou die ideologie moeten heten anders? Hamasisme of wat? Daarnaast heb ik al duidelijk aangegeven dat Hamas een politieke partij is waarvan haar standpunten ontstaan uit verschillende politieke ideologien. Daarnaast vroeg ik waar in het partij programma van Hamas staat dat Isral weggevaagd zou moeten worden. Ook daar kreeg ik geen heldere antwoord op.
Een rijtje van allerlei links plakken dia vlug via google opgezocht zijn kan iedereen. Als er dingen beweert worden over Hamas, dan zou die beweringen onderbouwd moeten worden met bewijzen die afkomstig zijn van de bron, dus Hamas zelf. Waar zijn die? Komen ze aan met hun subjectieve werken uit het westen. Gesproken over vooringenomenheid.![]()
Misschien geen slecht idee die klassieke school van je nog eens over te doen. Wat een logica en wartaal bij elkaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
David vs Goliath met als resultaat een volk wat bijna 100 jaar wordt onderdrukt. Prima als je wat anders ziet, maar het zijn wel de feiten.
Stel ik zit op de middelbare school en heb ruzie met een leeftijdsgenoot. Hij zegt "kom vechten na schooltijd." Na schooltijd staat hij pront en fier met zijn achterwerk te bouncen wachtend op een gelijk 1 tegen 1 gevecht. Kom ik aan met het leger van Belgi en de landmacht van Duitsland.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hier een paar foto's van verbrande baby's die aan Blinken zijn getoond. Zullen er nog wel meer volgen helaas.Iemand had dit al gepost. En ik hoef dat niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we nu ook foto’s van slachtoffers van bombardementen gaan posten?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ja. En eem week ervoor heb je zn zus aangevallen en is t vreemd dat ze denken..hmm die knakker krijgt zn verdiende loon.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel ik zit op de middelbare school en heb ruzie met een leeftijdsgenoot. Hij zegt "kom vechten na schooltijd." Na schooltijd staat hij pront en fier met zijn achterwerk te bouncen wachtend op een gelijk 1 tegen 1 gevecht. Kom ik aan met het leger van Belgi en de landmacht van Duitsland.
Maar die knakker gaat vervolgens schuilen bij zn bejaarde tante om daarna te klagen dat er eieren op dr ramen regenen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dat was dus wel het geval op Twitter. Helaas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg goede zaak dat Big Tech bij hun kragen gevat worden. Geen grote fan van de DSA, maar wel in dit geval.
Het kan echt niet zo zijn dat je feed op Instagram, TikTok of Twitter nu opeens verandert in een soort LiveLeak 2.0 vol met gore."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zou je dat ook niet doen als hij elke dag je broodtrommel met ambachtelijke pistoletjes en gerookte zalm (van die wilde uit Alaska) van je zou stelen? Als hij je elke dag zou ontdoen van je kleding en je vriendinnetje zou verkrachten? Dat is niet je positie kennen maar laf zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet soms je positie accepteren Banshee. Ik haalde het vroeger ook niet in mijn hoofd de sterkste jongen van de klas op zijn bek te slaan.
Agree to disagree.
Het is overduidelijk dat de haat van Israli's jegens Palestijnen even groot is als andersom. Alleen weten Israli's dit op meer sociaal-geaccepteerde manier te brengen. Israli's begrijpen optics.
Ze hebben een veel beter militaire-structuur, inlichtingdiensten, betere internationale-contacten. Veeeeel beter lobbywerk. En waar komt dit door?
IQ![]()
Nee jij hebt t over een zelfbedachte ideologie. Niet zij.quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Het werd als leugen weg gezet en dus nu gaan ze toch bewijs leveren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand had dit al gepost. En ik hoef dat niet te zien.
Moeten we nu ook foto’s van slachtoffers van bombardementen gaan posten?
Dat er slachtoffers vallen door de bombardementen is geen verassing, mensen zijn echter wel vooraf gewaarschuwd om die plaats/wijk te verlaten.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Doe het ook niet voor niets in een spoiler h. Dus je hoeft het ook niet te zien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand had dit al gepost. En ik hoef dat niet te zien.
Moeten we nu ook foto’s van slachtoffers van bombardementen gaan posten?![]()
Dit is 1000000% waar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef theunderdog het volgende:
Het is overduidelijk dat de haat van Israli's jegens Palestijnen even groot is als andersom. Alleen weten Israli's dit op meer sociaal-geaccepteerde manier te brengen. Israli's begrijpen optics.
Ze hebben er nog een berg.And what rough beast, its hour come round at last,
Dat is bullshit en je weet het. Een correcte vergelijking is die van de sterkste jongen in de klas die verder helemaal geen zin heeft om naar je om te kijken (of je in elkaar te slaan) maar dat toch moet doen omdat hij telkens op zijn hakken gelopen wordt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je dat ook niet doen als hij elke dag je broodtrommel met ambachtelijke pistoletjes en gerookte zalm (van die wilde uit Alaska) van je zou stelen? Als hij je elke dag zou ontdoen van je kleding en je vriendinnetje zou verkrachten? Dat is niet je positie kennen maar laf zijn.
Agree to disagree.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2023 16:40:06 ]![]()
Ik vind dat juist wel belangrijk. Wellicht onder de 16 niet doen denk ik. Moet wel relevant en voor toegevoegde waarde zijn voor nieuws e.d.. Puur voor sensatie e.d. hoeft iet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg goede zaak dat Big Tech bij hun kragen gevat worden. Geen grote fan van de DSA, maar wel in dit geval.
Het kan echt niet zo zijn dat je feed op Instagram, TikTok of Twitter nu opeens verandert in een soort LiveLeak 2.0 vol met gore.![]()
Heb jij al die artikelen doorgenomen? Eerlijk...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Blindelings kopiren? Je hebt niet eens gelezen wat er staat in die bronnen. Hoe kun je dat dan zeggen? Hoe denk jij dat wetenschappelijke literatuur werkt? Ze quoten juist regelmatig juist Palestijnse en Hamas bronnen. Als je zelf te trots bent om werk van westerse wetenschappers te lezen kun je door scrollen naar de notes en references waar moslim bronnen gequote worden.. En 1 van die vier onderzoeken is juist uitgevoerd door een universiteit in een moslimland. Dus niet alles is geschreven door kwaadaardige westerse onderzoekers. Maar goed ik verwacht niet dat je echt ernaar gaat kijken, dat blijkt uit het elk antwoord van je. Je wil het niet weten.![]()
Volgens mij ging het om of de baby’s onthoofd waren of niet. En net of het een erger is dan het ander.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het werd als leugen weg gezet en dus nu gaan ze toch bewijs leveren.
Dat er slachtoffers vallen door de bombardementen is geen verassing, mensen zijn echter wel vooraf gewaarschuwd om die plaats/wijk te verlaten.
Ze zijn gruwelijk vermoord en als bewijs hoeven er geen foto’s in dit topic rondgestrooid te worden onder een spoiler.
Verder spel je ‘verrassing’ en ga ik op die zin niet eens meer in, dat is ook al zo vaak besproken.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat maakt die "stoere" jongen iedereen wijs omdat hij schrijft voor de schoolkrant en het beheer heeft over de nieuwsbulletin schermen. Daarnaast brengt ie de mentor een keer per week een visschotel en gaat eens per maand eten met schooldirecteur.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is bullshit en je weet het. Een correcte vergelijking is die van de sterkste jongen in de klas die verder helemaal geen zin heeft om naar je om te kijken (of je in elkaar te slaan) maar dat toch moet doen omdat hij telkens op zijn hakken gelopen wordt.
Ja same, mijn feed was ook een soort LiveLeak geworden, heb Twitter de afgelopen dagen bewust overgeslagen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was dus wel het geval op Twitter. Helaas.
Gelukkig heeft Brussel Elon Musk al op zijn flikker gegeven.![]()
Netanyahu heeft de foto's ook nog getweet. (niet gezien zelf maar iedereen praat erover blijkbaar)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe moderatie hiermee omgaat
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Zo, dat is aardig wat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:39 schreef Perrin het volgende:
Ze hebben er nog een berg.
[ twitter ]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De abstract wel voordat ik poste. En het zijn sowieso enkel peer reviewde stukken waar ik naar gezocht had ik eerste instantie, geen flutwerk van semi wetenschappers.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Heb jij al die artikelen doorgenomen? Eerlijk...![]()
Kom op nou, alleen de nerds zaten bij de schoolkrantWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dan is het toch opmerkelijk dat de Palestijnen nog steeds bestaan, want met de vuurkracht die Isral bezit is het echt geen enkele moeite om alle Palestijnen uit te roeien.quote:got me a movie, I want you to know
Tja ''sociaal-geaccepteerde'' manier want het is heel menselijk om plaagfilmpjes te plaatsen terwijl er aan de andere kant kinderen doodgaan omdat Isral watertoevoer en medicijnen blokkeert:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef theunderdog het volgende:
Ze hebben een veel beter militaire-structuur, inlichtingdiensten, betere internationale-contacten. Veeeeel beter lobbywerk. En waar komt dit door?
IQ![]()
Het schijnt dat hij na dit filmpje palestijnse meisjes heeft verkracht en daarna in de fik heeft gezet, de eikelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Tja ''sociaal-geaccepteerde'' manier want het is heel menselijk om plaagfilmpjes te plaatsen terwijl er aan de andere kant kinderen doodgaan omdat Isral watertoevoer en medicijnen blokkeert:
[ twitter ]got me a movie, I want you to know
Na zondag toen ik veel gereageerd had op het voetballen werd het gelukkig wat minder op twitter.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja same, mijn feed was ook een soort LiveLeak geworden, heb Twitter de afgelopen dagen bewust overgeslagen.
Gelukkig heeft Brussel Elon Musk al op zijn flikker gegeven.
Dus 10 schattige kitten filmpjes kijken en dan ben je er vanaf denk ik![]()
Nou, als Fok! het gaat toestaan dat deze foto's hier komen te staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Netanyahu heeft de foto's ook nog getweet. (niet gezien zelf maar iedereen praat erover blijkbaar)
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd.
Dan haak ik even een maandje af..
T gaat toch over die babies.?Hell To The Liars![]()
Ik vind dit soort zaken ook wel een beetje respectloos naar de nabestaanden van die baby's. In de oorlog in Oekraine had je ook filmpjes van Russische soldaten die verschrikkelijk dingen doen met kinderen en vrouwen in Oekraine, stom dat het soort hype filmpje wordt waar mensen dan weer lollige comments gaan achterlaten. Zal maar je kind/vrouw etc. zijn. Krijg je ook nooit meer van internet af.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Netanyahu heeft de foto's ook nog getweet. (niet gezien zelf maar iedereen praat erover blijkbaar)
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd.![]()
Ja, omdat ze dus snappen dat dat sociaal niet geaccepteerd is. Nu hebben ze een forse stok om mee te slaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dan is het toch opmerkelijk dat de Palestijnen nog steeds bestaan, want met de vuurkracht die Isral bezit is het echt geen enkele moeite om alle Palestijnen uit te roeien.
itt Hamasquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, omdat ze dus snappen dat dat sociaal niet geaccepteerd is. Nu hebben ze een forse stok om mee te slaan.
ja dank je voor de bevestiging, je kan gaan knul, met je kut essaysgot me a movie, I want you to know
Is hier niet iets over in de regels opgenomen? (ja, ik ben te lui om zelf te checkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, als Fok! het gaat toestaan dat deze foto's hier komen te staan.
T gaat toch over die babies.?)
![]()
Oke, je hebt het dus kennelijk goed doorgenomen. Dan zou het ook geen probleem moeten zijn om een stuk te plaatsen waaruit zou moeten blijken dat Hamas een artikel heeft waarin staat dat Isral weggevaagd zou moeten worden. Dat stuk moet wederom bevestigd worden door een bron en die bron moet dus afkomstig zijn van degene die het artikel het leven in heeft geroepen. Begrijp je? Zo werkt het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
De abstract wel voordat ik poste. En het zijn sowieso enkel peer reviewde stukken waar ik naar gezocht had ik eerste instantie, geen flutwerk van semi wetenschappers.![]()
Dat klopt ja, gesneden en verband blijkbaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, als Fok! het gaat toestaan dat deze foto's hier komen te staan.
T gaat toch over die babies.?
Ik vind het nogal smakeloos dat ermee geparadeerd wordt om eerlijk te zijn.
Het is dan zogenaamd om mensen over te halen dat het echt is (neem ik aan) maar zo werkt het niet. Andere partij zal gewoon claimen dat het nep is, in scene gezet, AI, whatever.
Whats next dan vraag ik me af. De verkrachtigen maar gewoon op twitter zetten?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik ben geen NWS mod, maar sowieso als je lijken/gore/verkrachting post doe het achter een spoiler tag, nog los van of sommige zaken te ver gaan berhaupt. En beelden van seksuele handelingen met of naakte minderjarigen posten is helemaal verboden en daar staat een behoorlijke ban op (is gewoon kinderporno).![]()
Denk niet dat er ooit over nagedacht is dat iemand dode babies gaat plaatsen op een forumquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is hier niet iets over in de regels opgenomen? (ja, ik ben te lui om zelf te checken)
Hell To The Liars![]()
Yep, dat is het verschil. Ze doen het ogenschijnlijk wat meer geciviliseerd. Maar dat heeft ook te maken met de middelen die ze hebben. Ik zal geen feiten ontkennen, ik heb een Dalton studie genoten. Maar ik verwacht dat ook van jou.quote:
Die (so called) geciviliseerde aanpak heeft onderaan de streep meer slachtoffers.
Als Fok!, nevermind.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat klopt ja, gesneden en verband blijkbaar.
Ik vind het nogal smakeloos dat ermee geparadeerd wordt om eerlijk te zijn.
Het is dan zogenaamd om mensen over te halen dat het echt is (neem ik aan) maar zo werkt het niet. Andere partij zal gewoon claimen dat het nep is, in scene gezet, AI, whatever.
Whats next dan vraag ik me af. De verkrachtigen maar gewoon op twitter zetten?
Denk dat ik X., en het internet komende uren maar even laat voor wat het is als dit balletje is gaan rollen.Hell To The Liars![]()
De club van Musk is nu heel hard aan het werk om die troep weg te krijg, schrijven ze.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja same, mijn feed was ook een soort LiveLeak geworden, heb Twitter de afgelopen dagen bewust overgeslagen.
Gelukkig heeft Brussel Elon Musk al op zijn flikker gegeven.
https://twitter.com/nexta(...)BPuyVRetH_aWQug&s=19"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nou dat hoeft idd sowieso niet. En niemand zit op dode babies te wachten lijkt me.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:49 schreef Momo het volgende:
Ik ben geen NWS mod, maar sowieso als je lijken/gore/verkrachting post doe het achter een spoiler tag, nog los van of sommige zaken te ver gaan berhaupt. En beelden van seksuele handelingen met of naakte minderjarigen posten is helemaal verboden en daar staat een behoorlijke ban op (is gewoon kinderporno).![]()
Nouja prima toch? Accepteren zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maakt die "stoere" jongen iedereen wijs omdat hij schrijft voor de schoolkrant en het beheer heeft over de nieuwsbulletin schermen. Daarnaast brengt ie de mentor een keer per week een visschotel en gaat eens per maand eten met schooldirecteur.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2023 16:53:22 ]![]()
maarja ze gaan dus ook dan de tweet van Netanyahu verwijderen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:51 schreef capricia het volgende:
[..]
De club van Musk is nu heel hard aan het werk om die troep weg te krijg, schrijven ze.
https://twitter.com/nexta(...)BPuyVRetH_aWQug&s=19
Hoe dan ook Musk komt erachter dat wat moderatie toch wel handig is.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nou nee, die underdog boy heeft eergevoel. Hij kan niet met zichzelf leven als hij onrecht accepteert. Want dat is het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja prima toch? Accepteren zou ik zeggen.
Ik heb ook problemen met dat soort filmpjes/foto's, maar dat is voornamelijk omdat ik het niet geschikt voor kinderen vind en misschien nog wel meer omdat ik het ongelooflijk respectloos t.o.v. slachtoffers en hun nabestaanden vind.Tails tell tales![]()
Dat mag jij toch wel gewoon verwijderen mag ik hopen? Ook al ben je geen NWS mod.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:49 schreef Momo het volgende:
Ik geloof best dat er verschrikkelijke dingen hebben plaatsgevonden in die kibbutz. Of er nu brand gesticht is, geschoten is of een bom gegooid is en dat er dan hele gezinnen zijn uitgemoord, ongetwijfeld. En ja, dan zullen dat geen fijne beelden zijn en zullen getuigen dat ook zo verklaren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd.
Of het er nu n, vijf of twintig zijn, of het nu Israeliers of Palestijnse kinderen zijn, het blijft verschrikkelijk en intens triest.![]()
Sorry, ik ga je het gewoon even vragen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
maarja ze gaan dus ook dan de tweet van Netanyahu verwijderen?
Heeft de premier van Israel op zijn twitter account echt een foto geplaatst van een of meerdere dode babies?
Waar is de scheidslijn dan tussen psychologische terreur naar gewone mensen in de wereld dan?Hell To The Liars![]()
Ik vraag me werkelijk af of Musk wat gaat doen zolang overheden niet dreigen met iets, maar goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
maarja ze gaan dus ook dan de tweet van Netanyahu verwijderen?
Hoe dan ook Musk komt erachter dat wat moderatie toch wel handig is.
Heb mijn post met links naar de foto's weggehaald in ieder geval.![]()
Ik snap niet dat iemand het berhaupt in zijn hoofd haalt om dit te posten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat mag jij toch wel gewoon verwijderen mag ik hopen? Ook al ben je geen NWS mod.
Ok even wat quotes pakken dan als je zelf niet wil gaan lezen. Dit is het tweede artikel dat ik pak.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oke, je hebt het dus kennelijk goed doorgenomen. Dan zou het ook geen probleem moeten zijn om een stuk te plaatsen waaruit zou moeten blijken dat Hamas een artikel heeft waarin staat dat Isral weggevaagd zou moeten worden. Dat stuk moet wederom bevestigd worden door een bron en die bron moet dus afkomstig zijn van degene die het artikel het leven in heeft geroepen. Begrijp je? Zo werkt het.quote:Hamas Principles
The principles of the Hamas are stated in their Covenant or Charter, given in full below. Following are highlights.
"Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it." (The Martyr, Imam Hassan al-Banna, of blessed memory).
"The Islamic Resistance Movement believes that the land of Palestine is an Islamic Waqf consecrated for future Muslim generations until Judgement Day. It, or any part of it, should not be squandered: it, or any part of it, should not be given up. "
"There is no solution for the Palestinian question except through Jihad. Initiatives, proposals and international conferences are all a waste of time and vain endeavors."
"After Palestine, the Zionists aspire to expand from the Nile to the Euphrates. When they will have digested the region they overtook, they will aspire to further expansion, and so on. Their plan is embodied in the "Protocols of the Elders of Zion", and their present conduct is the best proof of what we are saying."![]()
Er zijn ook volwassen mensen die dit ook een leven lang meedragen en dit slecht kunnen verdragen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:54 schreef Forbry het volgende:
Ik heb ook problemen met dat soort filmpjes/foto's, maar dat is voornamelijk omdat ik het niet geschikt voor kinderen vind en misschien nog wel meer omdat ik het ongelooflijk respectloos t.o.v. slachtoffers en hun nabestaanden vind.Hell To The Liars![]()
"The only thing that makes life unfair is the delusion that it should be fair."quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou nee, die underdog boy heeft eergevoel. Hij kan niet met zichzelf leven als hij onrecht accepteert. Want dat is het.![]()
Doe jij niet zo bijdehand, jij post gister zelf nog een filmpje van een dode Palestijnse baby.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand het berhaupt in zijn hoofd haalt om dit te posten.
En mocht ik dat mis hebben, dan ging je er in elk geval heel lang over door.![]()
Ja als mensen echt gore posten zonder spoiler of porno ga ik gewoon verwijderen. In principe ga ik niet over of een post hier te ver gaat of niet. In extreme gevallen mag je wel in een ander forum modden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat mag jij toch wel gewoon verwijderen mag ik hopen? Ook al ben je geen NWS mod.![]()
Wat we hier ook zien is een klassiek voorbeeld van de denkwijze van de gemiddelde Moslim. De haat richting de Joden is dermate sterk ingebakken dat een logische reflex is dat de Jood het zelf wel zal hebben georkestreerd. Het zijn immers beesten en barberen. Anderzijds toont het ook aan waarom er geen compassie richting de slachtoffers getoond wordt; dit zijn immers dezelfde beesten. Gelukkig voor de Joden is Israel in staat zichzelf kranig te verweren. Die wind zaait, zal storm oogsten.![]()
Pardon?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Doe jij niet zo bijdehand, jij post gister zelf nog een filmpje van een dode Palestijnse baby.Je bent in de war met iemand anders. Ik kijk die dingen niet en zal ze zeker niet sturen. Heel principieel. Ze komen louter per ongeluk tot me. Mocht ik deze toch gestuurd hebben zal ik zelf excuses maken. Maar ben me er niet bewust van. Mijn ego is aimabel joh
Ik overweeg je komende excuses te accepteren.
[ Bericht 5% gewijzigd door BansheeBoy op 12-10-2023 17:10:09 ]Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Ik kan niet bevestigen dat Netanyahu deze fotos getweet heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je kan mijn rug op, je hebt nog heel veel te beantwoorden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon?Je bent in de war met iemand anders. Ik kijk die dingen niet en zal ze zeker niet sturen. Heel principieel. Ze komen louter per ongeluk tot me.
Ik overweeg je komende excuses te accepteren.![]()
Nou dat lees ik dus overal, maar ja je weet niet wat waar is he.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je het gewoon even vragen.
Heeft de premier van Israel op zijn twitter account echt een foto geplaatst van een of meerdere dode babies?
Waar is de scheidslijn dan tussen psychologische terreur naar gewone mensen in de wereld dan?
Ik heb alleen geen zin om het zelf te checken.
Ik lees bijvoorbeeld dit:
PM Netanyahu (@IsraeliPM) posted pics of dead babies. Some of the pics show babies that were burned by Hamas.
I'm only going to share the text from the tweet:
Here are some of the photos Prime Minister Benjamin Netanyahu showed to US Secretary of State Antony Blinken.
Warning: These are horrifying photos of babies murdered and burned by the Hamas monsters.
Hamas is inhuman. Hamas is ISIS.
The tweet contains extremely graphic content and is NSFL.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ok, ik accepteer je excuses. Volgende keer wel eerst nadenken voor je een dergelijk grove beschuldiging maakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan mijn rug op, je hebt nog heel veel te beantwoorden.
En het siert je niet dat je nu aan het zoeken bent. Een gigantisch ego gaat je alleen maar in de weg zitten joh
[ Bericht 8% gewijzigd door BansheeBoy op 12-10-2023 17:11:59 ]Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Geloof het wel. Een foto onder een spoiler, met de tekst dat Hamas worser than isis’ is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan niet bevestigen dat Netanyahu deze fotos getweet heeft.
Staat nu nog op z’n XWie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik ben zo trots op mijn kindquote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Jeps, prinses Alexia is verliefd. Maar vast niet wat jij wilde horen.quote:
Het is oa elkaar bombarderen en uitmoorden en gaat niks nieuws komen de komende tijd.![]()
Hetzelfde hierquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou dat lees ik dus overal, maar ja je weet niet wat waar is he.
Ik heb alleen geen zin om het zelf te checken.
Ik lees bijvoorbeeld dit:
PM Netanyahu (@:IsraeliPM) posted pics of dead babies. Some of the pics show babies that were burned by Hamas.
I'm only going to share the text from the tweet:
Here are some of the photos Prime Minister Benjamin Netanyahu showed to US Secretary of State Antony Blinken.
Warning: These are horrifying photos of babies murdered and burned by the Hamas monsters.
Hamas is inhuman. Hamas is ISIS.
The tweet contains extremely graphic content and is NSFL.
Heb echt geen zin om per ongeluk een trauma op te lopen.Hell To The Liars![]()
Dat is een foto met een leeg kinderbedje/kinderkamer, bebloed. Daar staat geen dood of onthoofd kind op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geloof het wel. Een foto onder een spoiler, met de tekst dat Hamas worser than isis’ is.
Staat nu nog op z’n X
https://twitter.com/netan(...)9HDl7PsVK30xIxQ&s=19"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zit er wel klaar voor eigenlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
Zag deze stream voorbij komen op twitter, iemand heeft er een spannend muziek onder gezet![]()
En realiseer je dan even dat Askhelon en dergelijke steden eruit zouden zien als Gaza momenteel als dat systeem er niet tussen zat.quote:![]()
Ging over dit account met deze tweet https://twitter.com/IsraeliPM/status/1712471782303867144quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een foto met een leeg kinderbedje/kinderkamer, bebloed. Daar staat geen dood of onthoofd kind op.
https://twitter.com/netan(...)9HDl7PsVK30xIxQ&s=19![]()
En het volk steunt ze.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik weet van het begin van de oorlog in Ukraine dat veel livestreams ook niet altijd is wat het lijkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
Zag deze stream voorbij komen op twitter, iemand heeft er een spannend muziek onder gezet
Dit is dus ook zo'n ''livestream'' Waar je elk half uur dezelfde beelden ziet, die ook gewoon 4 jaar geleden kunnen zijn opgenomen.![]()
Helaas kwam ik net langs zo een foto van een dode baby die niet gecensureerd was. Vreselijk om dit ongevraagd te zien.If you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Thanks. Ik keek naar die met de tekst "Hamas worser than isis".quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ging over dit account met deze tweet https://twitter.com/IsraeliPM/status/1712471782303867144
Maar dit lijkt me ook niets voor je timeline op X. (Ook al zijn er geen onthoofde baby's te zien.)"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ben verrast dat dit 'mag' of zal die stream zo opeens verdwijnen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
Zag deze stream voorbij komen op twitter, iemand heeft er een spannend muziek onder gezet
Tsja aan de andere kant lijkt dit een of andere mini outpost te zijn maar toch
edit: wat iemand al zegt even afwachten of het idd echt live is.
edit: loop dus hahaOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik weet van het begin van de oorlog in Ukraine dat veel livestreams ook niet altijd is wat het lijkt.
Dit is dus ook zo'n ''livestream'' Waar je elk half uur dezelfde beelden ziet, die ook gewoon 4 jaar geleden kunnen zijn opgenomen.Zijn ook veel streams. Wel bizar eigenlijk tegenwoordig. Stel dat je tijdens WO2 bombardement van Rotterdam live op een stream had kunnen zien.
![]()
Prima, maar dan nu niet klagen dat je geen water hebt.quote:Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoorZijn ook veel streams. Wel bizar eigenlijk tegenwoordig. Stel dat je tijdens WO2 bombardement van Rotterdam live op een stream had kunnen zien.
Zoek zelf maar een stukje rond, is gewoon dikke fake.![]()
Zij kunnen dit ook hebben:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Tja ''sociaal-geaccepteerde'' manier want het is heel menselijk om plaagfilmpjes te plaatsen terwijl er aan de andere kant kinderen doodgaan omdat Isral watertoevoer en medicijnen blokkeert:
[ twitter ]
Gijzelaars vrijlaten
Hamasleden uitleveren
Tot die tijd is regen hun beste vriend... ow ze leven in een woestijn?Hier heb je je watersupply....quote:
Dus werkperd, mondje en mand.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Je krijgt spontaan zin om met een Palestijnse vlag te gaan zwaaien in de binnenstad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks. Ik keek naar die met de tekst "Hamas worser than isis".
Maar dit lijkt me ook niets voor je timeline op X.
En als de burgemeester een Israelische vlag zou ophangen dan is dat een geschikt moment om keihard te rellen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:
Hele verfijnde educatie daar. En de helft van de inwoners van de Gazastrook is dus 14 jaar of jonger aldus Radi Suudi gisteravond bij Op1, dus dat belooft wat.
![]()
3,5 miljoen subs ook, allemaal bots waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
Deze beelden herhalen zich overigens zelfs om de 5 minuten, hoe kan zo'n kanaal verified worden.![]()
Ohhhh ok. Vond het al vreemd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een foto met een leeg kinderbedje/kinderkamer, bebloed. Daar staat geen dood of onthoofd kind op.
https://twitter.com/netan(...)9HDl7PsVK30xIxQ&s=19Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Sterker nog, filmpje is al 2+ jaar oud.quote:
En de EU maar vrolijk doorgaan met het overmaken van geld voor pijpleiding projecten.![]()
![]()
Bellingcat?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
Deze beelden herhalen zich overigens zelfs om de 5 minuten, hoe kan zo'n kanaal verified worden.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt hoor. Ook hier zag ik bij een reuters stream (die beelden die ook gebruikt worden door de multistreams, en dus wel echt zijn) mensen zeggen dat dat fake was, omdat er op een andere livestream bommen vielen, en daar niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoorZijn ook veel streams. Wel bizar eigenlijk tegenwoordig. Stel dat je tijdens WO2 bombardement van Rotterdam live op een stream had kunnen zien.
Nu was het daar lokaal 2 uur in de nacht, en op die stream die diegene aanhaalde was het daglicht![]()
![]()
Dit. 150 of zo gijzelaars hebben ze meegenomen naar Gaza. Je gaat mij niet vertellen dat niemand in Gaza weet waar die zitten. Breng ze gewoon terug, of geef de info door waardoor ze gered kunnen worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zij kunnen dit ook hebben:
Gijzelaars vrijlaten
Hamasleden uitleveren
Tot die tijd is regen hun beste vriend... ow ze leven in een woestijn?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit is de klassieke scholing waar een bepaalde user het steeds over heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hele verfijnde educatie daar. En de helft van de inwoners van de Gazastrook is dus 14 jaar of jonger aldus Radi Suudi gisteravond bij Op1, dus dat belooft wat.
![]()
Van NOS liveblogquote:
Drie Joodse scholen in Amsterdam blijven morgen dicht uit voorzorg
Drie Joodse scholen in Amsterdam hebben na overleg besloten morgen niet open te gaan. De scholen Rosj Pina, Maimonides en Cheider, zeggen in Het Parool de beslissing genomen te hebben "met de veiligheid van de kinderen en het personeel als hoogste prioriteit, en met de intentie om geen enkel risico te nemen".
De gemeente en de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn extra alert sinds dit weekend. "Waar nodig nemen we extra maatregelen, zowel zichtbaar als onzichtbaar", zegt de woordvoerder van burgemeester Halsema. "We zijn alert, maar dat neemt niet alle gevoelens van onrust weg. Daarom sluiten de scholen morgen." Volgens de woordvoerder staat burgemeester Halsema in nauw contact met de NCTV en de Joodse gemeenschap.
Angst
Binnen de Nederlandse Joodse gemeenschap heerst "absoluut angst" voor incidenten na de oproep tot protest van de Palestijnse beweging Hamas, zegt het Centrum Informatie en Documentatie Isral (CIDI). Hamas, verantwoordelijk voor de aanslagen van dit weekend op Isral, wil dat moslims vrijdag protesteren als steunbetuiging aan de Palestijnen in de bezette gebieden en de Gazastrook.
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Isralische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."![]()
Linkse wegkijkers zullen blijven wegkijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Van NOS liveblog
Drie Joodse scholen in Amsterdam hebben na overleg besloten morgen niet open te gaan. De scholen Rosj Pina, Maimonides en Cheider, zeggen in Het Parool de beslissing genomen te hebben "met de veiligheid van de kinderen en het personeel als hoogste prioriteit, en met de intentie om geen enkel risico te nemen".
De gemeente en de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn extra alert sinds dit weekend. "Waar nodig nemen we extra maatregelen, zowel zichtbaar als onzichtbaar", zegt de woordvoerder van burgemeester Halsema. "We zijn alert, maar dat neemt niet alle gevoelens van onrust weg. Daarom sluiten de scholen morgen." Volgens de woordvoerder staat burgemeester Halsema in nauw contact met de NCTV en de Joodse gemeenschap.
Angst
Binnen de Nederlandse Joodse gemeenschap heerst "absoluut angst" voor incidenten na de oproep tot protest van de Palestijnse beweging Hamas, zegt het Centrum Informatie en Documentatie Isral (CIDI). Hamas, verantwoordelijk voor de aanslagen van dit weekend op Isral, wil dat moslims vrijdag protesteren als steunbetuiging aan de Palestijnen in de bezette gebieden en de Gazastrook.
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Isralische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte.""Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Isralische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:19 schreef Momo het volgende:
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Isralische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon capitulatie dat we buigen voor dit soort intimidatie. Willen we dit echt? Willen we samenleven met mensen die de acties van Hamas viert? Mijn godquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Van NOS liveblog
Angst
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Isralische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."got me a movie, I want you to know
Medeplichtig, dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:17 schreef Kuragari het volgende:
[..]
Sterker nog, filmpje is al 2+ jaar oud.
En de EU maar vrolijk doorgaan met het overmaken van geld voor pijpleiding projecten.And what rough beast, its hour come round at last,
Op de dam nu een pro-Isral demonstratie, op de Telegraaf kun je die live volgen.
Valt me mee dat dat nog op een veilige manier kan. Met de nadruk op nog.![]()
Kweet niet hoe het met anderen is maar de beschrijving van vermoordde en verbrandde babies, is aangrijpend.
10 minuten geleden......en nu live op CNN een beschrijving van vrijgegeven foto's....quote:bron: cnn
The Israeli government has not confirmed the specific claim that Hamas attackers cut off the heads of babies during their shock attack on Saturday, an Israeli official told CNN, contradicting a previous public statement by the Prime Minister’s office.
En nee, ik hoef, en wil die beelden niet zien om het mij dat brute geweld voor te stellen.
Deep down inside hoop ik dat het gefingeerd is..... maar ik ga in deze fase langzaam beseffen dat het realiteit is."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Welkom in de 20'squote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Toefjes het volgende:
Op de dam nu een pro-Isral demonstratie, op de Telegraaf kun je die live volgen.
Valt me mee dat dat nog op een veilige manier kan. Met de nadruk op nog.got me a movie, I want you to know
Met alle jodenhaat overal wel verstandig.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Account van de persoon die claimt bewijs te hebben van de baby’s. Foto heb ik doorgekrast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Volgens mij al de tiende keer dat dit voorbij komt vandaagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]
Alternatieve bestemming voor EU hulpprojecten.![]()
![]()
Zolang Werkperd niet geband wordt blijven mensen op die shit reageren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom nemen jullie de moeite nog.
Evenals op die act van Bansheeboy.
Pure forumvervuiling is het. Desinformatie, trollen en zuigen.And it's only the giving
That makes you
What you are![]()
Ja je moet het wel in de context zien van dat een overheid op een ander continent ook niet altijd lief is en ze toevallig ook joods zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Linkse wegkijkers zullen blijven wegkijken.![]()
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Vallon het volgende:
Kweet niet hoe het met anderen is maar de beschrijving van vermoordde en verbrandde babies, is aangrijpend.
10 minuten geleden......
[..]
en nu live op CNN een beschrijving van vrijgegeven foto's....
En nee, ik hoef, en wil die beelden niet zien om het mij dat brute geweld voor te stellen.
Deep down inside hoop ik dat het gefingeerd is..... maar ik ga in deze fase langzaam beseffen dat het realiteit is.
Ik ben blij dat Israel bereid lijkt om de mensenrechten van Hamas te ontnemen. Die horen alleen te gelden voor volwaardige mensen.![]()
Hopelijk blijft het rustigquote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Moet bekennen dat ik te lui ben om 50 pagina's te lezen. Dan val je af en toe door de mand.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgens mij al de tiende keer dat dit voorbij komt vandaag![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)lijven-vrijdag-dichtja mensen als er iets in Isral gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.quote:Drie Amsterdamse Joodse scholen hebben na overleg besloten om vrijdag dicht te blijven. Dat bevestigt de school.
Rosj Pina, Maimonides en Cheider zeggen de beslissing genomen te hebben ‘met de veiligheid van de kinderen en het personeel als hoogste prioriteit, en met de intentie om geen enkel risico te nemen.’
Of het om een voorzorgsmaatregel gaat of dat er een concrete dreiging is, wil de school niet zeggen. Of de scholen volgende week weer opengaan, is niet duidelijk.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene![]()
Dat dit soort mensen berhaupt een plek op deze wereld hebben is echt een bewijs van het volkomen ontbreken van welke god ook... het is diep en diep triest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Vallon het volgende:
10 minuten geleden......
[..]
en nu live op CNN een beschrijving van vrijgegeven foto's....
Deep down inside hoop ik dat het gefingeerd is..... maar ik ga in deze fase langzaam beseffen dat het realiteit is.got me a movie, I want you to know
Ik ben zo links als maar kan en ik vind dit absoluut niet kunnen. Hamas mag wat mij betreft gewoon compleet uitgeschakeld worden, stelletje laffe terroristenbende. Ben alleen bang voor wat ervoor in de plaats komt. Maar maak er geen links-rechts discussie van. Dat draagt niks bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Linkse wegkijkers zullen blijven wegkijken.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Hele kwalijke zaak! Maar laten we aub het gedrag van kinderen niet overschatten. Ze kunnen de consequenties van hun gedrag nog niet overzien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Isralische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."
Ik ben er trouwens wel voor om deze kinderen duidelijk te straffen of zelfs te schorsen. Als voorbeeld.
Hoeveel Islamitische kinderen durfden er niet naar school in NL na het hamas bloedbad? Hoeveel islamitische instellingen moesten er hier dicht?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:27 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lijven-vrijdag-dicht
[..]
ja mensen als er iets in Isral gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.
Ik hoop echt Nul."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
We capituleren gewoon voor Nederlanders met een volkomen misplaatst superioriteitsgevoel. Daar is geen rede mee te voeren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:27 schreef HSG het volgende:
[..]
ja mensen als er iets in Isral gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.got me a movie, I want you to know
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zal zelf geen desinformatie verspreiden. We maken er al meer dan 20 jaar samen een mooi forum van. Dat mag best gezegd zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zolang Werkperd niet geband wordt blijven mensen op die shit reageren.
Evenals op die act van Bansheeboy.
Pure forumvervuiling is het. Desinformatie, trollen en zuigen.
Werkperd daarentegen ken ik nog niet. Ik zal er eens op letten. Dank voor je berichtje.
o
[ Bericht 99% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 12-10-2023 17:30:51 ]got me a movie, I want you to know
Sorry maar doe ik wel, ben dat wegkijken zoetsappige gezaper helemaal zat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zo links als maar kan en ik vind dit absoluut niet kunnen. Hamas mag wat mij betreft gewoon compleet uitgeschakeld worden, stelletje laffe terroristenbende. Ben alleen bang voor wat ervoor in de plaats komt. Maar maak er geen links-rechts discussie van. Dat draagt niks bij.
Kun je nog wel veilig Jood zijn in Rotterdam? Nee dat gaat al een hele tijd niet meer, maar er is niks aan de hand hoor in dit land, meer immigratie is altijd goed. Oh ze zijn zo zielig."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Altijd leuk om te lachen zo aan het einde van een werkdagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Op GeenStijl hadden ze een ooggetuigen verslag van iemand die een door het hoofd geschoten zwangere vrouw was tegengekomen, waar ze de buik van open hebben gesneden om de baby te steken. Fog of war en iedereen kan wel wat roepen, maar alleen al het feit dat deze zieke gebeurtenis niet meer zou verbazen zegt genoeg.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.
Ik ben blij dat Israel bereid lijkt om de mensenrechten van Hamas te ontnemen. Die horen alleen te gelden voor volwaardige mensen.![]()
Is ordinaire jodenhaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:27 schreef HSG het volgende:
[..]
ja mensen als er iets in Isral gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.And what rough beast, its hour come round at last,
Dus, de onthoofde babies waren echt...
Ik ga het nog een keer zeggen: wie nu nog achter de Palestijnen staat, is gewoon niet goed bij z'n hoofd.Intolerant voor intolerantie![]()
1933 komt weer naar u toe .quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Van NOS liveblog
Angst
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Isralische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."RED ONS HENNIEGOD![]()
Hamas is wel klaar ja, dat weten ze zelf ook wel. Die zitten als ratten in de val. Ze kunnen zich straks nergens meer verschuilen in hun kapot gebombardeerde krottenwijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.
Dat doen die gasten met hun lobby slim. Ze bakenen heel erg af wat je kunt zeggen. Kritiek is al gauw antisemitisme. Slim, want dan kun je nooit de volledige kracht van het (gesproken) woord gebruiken. Alsof je over een mijnenveld loopt.
Sluw is eigenlijk een beter woord.
\Sowieso, de doctrine is gewoon al ziek, elke Jood moet dood... man man manquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef Cuendillar het volgende:
Ik ga het nog een keer zeggen: wie nu nog achter de Palestijnen staat, is gewoon niet goed bij z'n hoofd.
Als je dat steunt ben je echt heel erg ver van het padje, ik vrees zelfs dat je het hele pad nooit hebt opgemerkt. De treurnis dat we moeten samenleven met dat soort mensen kan je vieren als vrijheid.... maar goed ik ben eenvoudig, en ik verwonder me derhalvegot me a movie, I want you to know
Hamas is wat anders dan een palestijn, maar het gedachtegoed bij het "normale volk" hoeven we ook niet te onderschatten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef Cuendillar het volgende:
Ik ga het nog een keer zeggen: wie nu nog achter de Palestijnen staat, is gewoon niet goed bij z'n hoofd."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: