Ik kan niet bevestigen dat Netanyahu deze fotos getweet heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Netanyahu heeft de foto's ook nog getweet. (niet gezien zelf maar iedereen praat erover blijkbaar)
Nu vraag ik me af hoe moderatie hiermee omgaat
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd.
Je kan mijn rug op, je hebt nog heel veel te beantwoorden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon?Je bent in de war met iemand anders. Ik kijk die dingen niet en zal ze zeker niet sturen. Heel principieel. Ze komen louter per ongeluk tot me.
Ik overweeg je komende excuses te accepteren.²
Nou dat lees ik dus overal, maar ja je weet niet wat waar is he.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je het gewoon even vragen.
Heeft de premier van Israel op zijn twitter account echt een foto geplaatst van een of meerdere dode babies?
Waar is de scheidslijn dan tussen psychologische terreur naar gewone mensen in de wereld dan?
Ok, ik accepteer je excuses. Volgende keer wel eerst nadenken voor je een dergelijk grove beschuldiging maakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan mijn rug op, je hebt nog heel veel te beantwoorden.
Geloof het wel. Een foto onder een spoiler, met de tekst dat Hamas worser than isis’ is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan niet bevestigen dat Netanyahu deze fotos getweet heeft.
Ik ben zo trots op mijn kindquote:
Jeps, prinses Alexia is verliefd. Maar vast niet wat jij wilde horen.quote:
Hetzelfde hierquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou dat lees ik dus overal, maar ja je weet niet wat waar is he.
Ik heb alleen geen zin om het zelf te checken.
Ik lees bijvoorbeeld dit:
PM Netanyahu (@:IsraeliPM) posted pics of dead babies. Some of the pics show babies that were burned by Hamas.
I'm only going to share the text from the tweet:
Here are some of the photos Prime Minister Benjamin Netanyahu showed to US Secretary of State Antony Blinken.
Warning: These are horrifying photos of babies murdered and burned by the Hamas monsters.
Hamas is inhuman. Hamas is ISIS.
The tweet contains extremely graphic content and is NSFL.
Dat is een foto met een leeg kinderbedje/kinderkamer, bebloed. Daar staat geen dood of onthoofd kind op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geloof het wel. Een foto onder een spoiler, met de tekst dat Hamas worser than isis’ is.
Staat nu nog op z’n X
Ik zit er wel klaar voor eigenlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
Zag deze stream voorbij komen op twitter, iemand heeft er een spannend muziek onder gezet
En realiseer je dan even dat Askhelon en dergelijke steden eruit zouden zien als Gaza momenteel als dat systeem er niet tussen zat.quote:
Ging over dit account met deze tweet https://twitter.com/IsraeliPM/status/1712471782303867144quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een foto met een leeg kinderbedje/kinderkamer, bebloed. Daar staat geen dood of onthoofd kind op.
https://twitter.com/netan(...)9HDl7PsVK30xIxQ&s=19
En het volk steunt ze.quote:
Ik weet van het begin van de oorlog in Ukraine dat veel livestreams ook niet altijd is wat het lijkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
Zag deze stream voorbij komen op twitter, iemand heeft er een spannend muziek onder gezet
Thanks. Ik keek naar die met de tekst "Hamas worser than isis".quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ging over dit account met deze tweet https://twitter.com/IsraeliPM/status/1712471782303867144
Ben verrast dat dit 'mag' of zal die stream zo opeens verdwijnen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
Zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik weet van het begin van de oorlog in Ukraine dat veel livestreams ook niet altijd is wat het lijkt.
Dit is dus ook zo'n ''livestream'' Waar je elk half uur dezelfde beelden ziet, die ook gewoon 4 jaar geleden kunnen zijn opgenomen.
Prima, maar dan nu niet klagen dat je geen water hebt.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoorZijn ook veel streams. Wel bizar eigenlijk tegenwoordig. Stel dat je tijdens WO2 bombardement van Rotterdam live op een stream had kunnen zien.
Zij kunnen dit ook hebben:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Tja ''sociaal-geaccepteerde'' manier want het is heel menselijk om plaagfilmpjes te plaatsen terwijl er aan de andere kant kinderen doodgaan omdat Israël watertoevoer en medicijnen blokkeert:
[ twitter ]
Hier heb je je watersupply....quote:
Je krijgt spontaan zin om met een Palestijnse vlag te gaan zwaaien in de binnenstad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks. Ik keek naar die met de tekst "Hamas worser than isis".
Maar dit lijkt me ook niets voor je timeline op X.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |