SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat staat ook letterlijk in de tekst die je zelf quote einstein.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:30 schreef Werkperd het volgende: Zij respecteren zelfs 1967 formule maar mensen hier beweren dat zij Isral willen vernietigen.
En ze respecteren helemaal niet de grenzen van 1967, staat ook letterlijk in de tekst die je hier zelf post:quote:“Hamas rejects any alternative to the full and complete liberation of Palestine, from the river to the sea”Dus ze willen Isral compleet van de kaart from the river to the sea. En ze respecteren de grenzen van 1967 helemaal niet.quote:but considers the establishment of a sovereign Palestinian state on 1967 bordersDon't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
U vraagt, wetenschappelijke literatuur levert.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Napraten opzij, kom met duidelijke bronnen zodat wij hun ''ideologie'' kunnen bestuderen.
Islam and resistance: Hamas, ideology and Islamic values in Palestine
“Martyrdom is Life”: Jihad and Martyrdom in the Ideology of Hamas
The Dilemma Between Religious Doctrine and Political Pragmatism: Study of Hamas in Palestine
Hamas and Ideology: Sheikh Yūsuf al-Qaraḍāwī on the Jews, Zionism and Israel![]()
Hier, omdat je kennelijk niet op de hoogte bent van de site "wikipedia" (wat overigens een hele hoop verklaard betreffende jouw pohi.)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Meneer heeft een website doornomen die niet eens online is? Knap hoor.. heel knapJe kan ook op Wiki zelf kijken, best leuk, heel veel informatie, en je kan zo hopla doorkilkken. Daar ben je echt wel eventjes zoet mee.quote:Handvest van Hamas
Artikel
Overleg
Lezen
Bewerken
Brontekst bewerken
Geschiedenis weergeven
Hulpmiddelen
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Het Handvest van Hamas is de vroegere formele politieke verklaring van de Palestijnse verzetsbeweging Hamas. In mei 2017 heeft Hamas het vervangen door een nieuwe Beginselverklaring. Tot die tijd gold het handvest als een ideologisch en politiek manifest waarin Hamas zijn identiteit beschreef als een islamistische partij die gewapende strijd voert tegen Isral.[1] Het document werd in januari 1988 geschreven[2] en op 18 augustus 1988 uitgebracht. Het handvest was opgedeeld in zesendertig artikelen en vijf hoofdstukken, exclusief de introductie en de epiloog. De epiloog ving aan met de soera Het Geslacht van Imraan 109-111 uit de Koran.
Nieuwe Beginselverklaring van 2017
Op 1 mei 2017 publiceerde Hamas 'A Document of General Principles & Politics'. In deze Beginselverklaring stond onder meer dat Hamas akkoord gaat met een onafhankelijke Palestijnse staat langs de grenzen van vr 1967, hetgeen echter niet betekende dat afstand gedaan werd van de aanspraken op heel Palestina. Het conflict met Isral wordt niet als religieus conflict beschreven: er is geen probleem met Joden, maar met "het zionistische project". "De zionisten die Palestina bezetten" werden gezien als de tegenstanders jegens wie gewapend verzet geoorloofd blijft. Ten slotte werd de beweging niet meer beschreven als vleugel van de Palestijnse Moslimbroederschap.[3]
Inhoud van Handvest 1988
Het document kende een groot aantal verwijzingen naar aya's[4] (verzen uit de Koran), die in de islam beschouwd worden als het zuiver overgeleverde woord van God.
Naast religieuze beschouwingen gaf het handvest ook een overzicht van het door Hamas veronderstelde Joodse streven naar de wereldheerschappij. Artikel 22 van het handvest was genspireerd op de Protocollen van de wijzen van Sion, die al meer dan een eeuw als een antisemitische vervalsing bekend zijn. In artikel 22 werd gemeld dat de Joden zitten achter de Franse Revolutie, het communisme en het uitbreken van de Eerste Wereldoorlog, waarbij het islamitische kalifaat werd vernietigd. Het handvest bevatte echter ook een uitspraak voor handhaving van mensenrechten en voor verdraagzaamheid tegenover andere godsdiensten (artikel 31).
Een aantal belangrijke punten uit het handvest waren:
Uit het voorwoord: Isral zal opkomen en zal overeind blijven tot de islam het elimineert, net zoals die de voorgangers ervan heeft gelimineerd.
Artikel 1: De Islamitische Verzetsbeweging baseert haar richtlijnen op de islam; ontleent daaraan haar denken, interpretaties en denkbeelden over het bestaan, het leven en menselijkheid; verwijst ernaar voor wat betreft haar handelen; en is erdoor genspireerd bij iedere stap die wordt gezet.
Uit artikel 2: De Islamitische verzetsbeweging is n der vleugels van de Moslim Broeders in Palestina. De Moslimbroederschap is een wereldorganisatie, de grootste islamitische beweging in het moderne tijdperk.
Uit artikel 6: De Islamitische Verzetsbeweging is een specifiek Palestijnse beweging die haar trouw aan Allah verschuldigd is, haar levenswijze aan de islam ontleent en ernaar streeft het vaandel van Allah over iedere centimeter van Palestina te doen wapperen.
Uit artikel 7: Hamas heeft ernaar verlangd Allah's belofte ten uitvoer te leggen, hoeveel tijd dat ook kost. Mohammed ... zei: "De dag des oordeels zal niet komen, totdat de joden zich achter rotsen en bomen verstoppen, die zullen zeggen: 'O moslims, o Abdullah, achter mij zit een jood, kom hier en dood hem'."
Uit artikel 10: De islamitische verzetsbeweging zal de onderdrukten ondersteunen, zal rechtvaardigheid brengen en de onrechtvaardigheid verslaan, in woord en daad en met al zijn macht en overal waar het kan.
Uit artikel 11: De islamitische verzetsbeweging gaat ervan uit dat Palestina een islamitische waqf is voor de toekomstige moslimgeneraties tot de Dag des oordeels.
Uit artikel 13: Er is geen oplossing voor het Palestijnse probleem dan de jihad.
Uit artikel 28: Nooit mag vergeten worden dat na de verovering van de Heilige Stad door de Joden in 1967 zij bij de Al-Aqsamoskee hebben verkondigd: Mohammed is dood en zijn afstammelingen zijn alle vrouwen. Isral, jodendom en Joden hebben de islam en alle moslims uitgedaagd. Moge de lafaards nooit slapen.
Uit artikel 31: De islamitische verzetsbeweging is een humane beweging. De beweging neemt de mensenrechten in acht en wordt geleid door de islamische verdraagzaamheid waar het om de houding tegenover andere godsdiensten gaat. (...) Onder de schaduw van de islam kunnen leden van de drie godsdiensten islam, christendom en jodendom in vrede en harmonie samenleven. Deze vrede en harmonie is alleen mogelijk onder de schaduw van de islam.
Uit artikel 32: Het verlaten van de conflictcirkel met Isral is hoogverraad; vervloekt zij degene die dat doet.
Uit artikel 35: De islamitische verzetsbeweging neemt een voorbeeld aan o.a. Saladin en hoe hij Palestina van de Kruisvaarders bevrijdde.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Handvest_van_Hamas
Nou sterkte he
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Die daling is natuurlijk grotendeels het gevolg van het feit dat joden sinds 1948 beschikken over een eigen thuisland, waar zij zich dus konden vestigen. Daarnaast zal het te maken hebben met de vijandigheid die zij ervaren in die landen, en die gevoelens zijn, ironisch genoeg, aangewakkerd door het feit dat de joden een eigen land hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Hamas ideologie bestaat niet. Zij hebben geen zelfbedachte ideologie. Hamas is een politieke partij waarvan hun standpunten zijn ontstaan uit verschillende politieke ideen. Dat is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hamas geen ideologie had en vervolgens post je hier de Hamas ideology......
Daarnaast wil ik van jullie zien waar in hun partijprogramma staat dat zij Isral van kaart willen vegen.![]()
Artikel 32: Het verlaten van de conflictcirkel met Isral is hoogverraad; vervloekt zij degene die dat doet.
Nou, een oplossing gaat er dus nooit komen. Dat is zelfs een 'regel'.
Tails tell tales![]()
Ja, vraag ik mij ook af het is niet dat hij serieus al tenminste de abstract gaat lezen van de wetenschappelijke stukken die ik had gedeeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom nemen jullie de moeite nog.![]()
Wat heeft die minaret jou misdaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Gia het volgende:
Zit steeds maar tegen die minaret aan te kijken. Wanneer valt ie eens om?![]()
Helaas wordt in bepaalde kringen aan de linkerzijde van het politieke spectrum heel wat terroristisch geweld toegejuicht of vergoeilijkt.And what rough beast, its hour come round at last,
En wanneer zinkt die boot nou eens een keer?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Gia het volgende:
Zit steeds maar tegen die minaret aan te kijken. Wanneer valt ie eens om?![]()
Verre van alles gelezen, maar ik zie zo al staan:"Isral zal opkomen en zal overeind blijven tot de islam het elimineert, net zoals die de voorgangers ervan heeft gelimineerd."quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hamas ideologie bestaat niet. Zij hebben geen zelfbedachte ideologie. Hamas is een politieke partij waarvan hun standpunten zijn ontstaan uit verschillende politieke ideen. Dat is een wereld van verschil.
Daarnaast wil ik van jullie zien waar in hun partijprogramma staat dat zij Isral van kaart willen vegen.
Eliminatie van Isral dus.Tails tell tales![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
U vraagt, wetenschappelijke literatuur levert.
Islam and resistance: Hamas, ideology and Islamic values in Palestine
“Martyrdom is Life”: Jihad and Martyrdom in the Ideology of Hamas
The Dilemma Between Religious Doctrine and Political Pragmatism: Study of Hamas in Palestine
Hamas and Ideology: Sheikh Yūsuf al-Qaraḍāwī on the Jews, Zionism and IsraelWetenschappelijke literatuur is niets?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Werkperd het volgende:
Het is alweer overduidelijk dat jullie niets in handen hebben.![]()
Waarom zou dat moeten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Gia het volgende:
Zit steeds maar tegen die minaret aan te kijken. Wanneer valt ie eens om?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Een boot op de stream? Of bedoel je de Gerald Ford? Dat zouden ze eens moeten proberenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wanneer zinkt die boot nou eens een keer?![]()
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat hebben die festivalgangers misdaan?
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Dat deed die ene minaret daar?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat hebben die festivalgangers misdaan?![]()
Wel apart dat dit dan niet geldt voor alle landen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die daling is natuurlijk grotendeels het gevolg van het feit dat joden sinds 1948 beschikken over een eigen thuisland, waar zij zich dus konden vestigen. Daarnaast zal het te maken hebben met de vijandigheid die zij ervaren in die landen, en die gevoelens zijn, ironisch genoeg, aangewakkerd door het feit dat de joden een eigen land hebben.
And what rough beast, its hour come round at last,
Het is verstandig dat Isral eerst de boel platgooit en de tegenstander verzwakt door voedsel en water tegen te houden. Over enige tijd kunnen ze dan rustig de grondtroepen de wijken insturen om de terroristen te elimineren. Rustig de hamasratten uitroken.![]()
Een verkwikkend bad van onvervalst diepe krankzin na een harde dag werk, heerlijk!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom nemen jullie de moeite nog.got me a movie, I want you to know
elk geloof is achterlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Is symbool van dat achterlijke geloof.got me a movie, I want you to know
Het is gewoon een teken van diep narcisme als je denkt dat je een groter mirakel bent dan een slijmzam of een luipaard of een paardenbloem.
Er is geen speciale regeling voor je, echt niet
edit:
Overigens zeg ik niet dat je een kleiner mirakel bent.got me a movie, I want you to know
De tactiek is te begrijpen maar gaat in tegen het oorlogsrecht en extreem buitenproportioneel. Je amputeert je akoestisch verfijnde billetjes toch ook niet bij wat aambeien?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:45 schreef damsco het volgende:
Het is verstandig dat Isral eerst de boel platgooit en de tegenstander verzwakt door voedsel en water tegen te houden. Over enige tijd kunnen ze dan rustig de grondtroepen de wijken insturen om de terroristen te elimineren. Rustig de hamasratten uitroken.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Dan hebben we de poppen aan het dansen als Hamas die boot tot zinken brengt................quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een boot op de stream? Of bedoel je de Gerald Ford? Dat zouden ze eens moeten proberen![]()
![]()
'Egypte zegt dat Isral Gaza wil leeghalen en corridors voor burgers afwijst '
Egypte heeft plannen besproken met de Verenigde Staten en anderen om humanitaire hulp te bieden via zijn grens met de Gazastrook, maar verwerpt elke stap om veilige corridors op te zetten voor vluchtelingen die de enclave ontvluchten, aldus Egyptische veiligheidsbronnen.
Meer info:
https://www.aljazeera.com(...)ridors-for-civilians
Zou dit dus het plan zijn van Isral ? De Gazastrook binnenvallen, leegruimen, en alle vluchtelingen naar Egypte schuiven?![]()
De hele wereld is gek behalve ik?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Gezien de enorme puinhoop die mensen van zowel hun eigen samenleving als de planeet maken, zou ik onszelf toch een stukje lager inschatten dan de meeste andere levensvormen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het is gewoon een teken van diep narcisme als je denkt dat je een groter mirakel bent dan een slijmzam of een luipaard of een paardenbloem.
Er is geen speciale regeling voor je, echt niet
edit:
Overigens zeg ik niet dat je een kleiner mirakel bent.And what rough beast, its hour come round at last,
Tuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Werkperd het volgende:
Het is alweer overduidelijk dat jullie niets in handen hebben.
I'll take a little break.
Tails tell tales![]()
Zouden mensen begrijpen dat de Palestijnen sinds 1947 bozig zijn, als er een groep Joodse mensen opeens vanuit de internationale gemeenschap een stuk land toegewezen krijgt waar ze altijd een (kleine) minderheid vormden?
Overview of Palestine's demographics from the 1st century to the Mandate Era. Figures in thousands.
Jews ChristiansMuslims Total
1914 94 70 525 689
1922 84 71 589 752
1931 175 89 760 1,033
1947 630 143 1,181 1,970
Aangezien onze zionistische vrienden het doorgaans over "recht op bescherming" hebben.![]()
Dat denk ik niet. Ze willen dat de gijzelaars vrijkomen, dat vooral.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:48 schreef BMW1993 het volgende:
Egypte heeft plannen besproken met de Verenigde Staten en anderen om humanitaire hulp te bieden via zijn grens met de Gazastrook, maar verwerpt elke stap om veilige corridors op te zetten voor vluchtelingen die de enclave ontvluchten, aldus Egyptische veiligheidsbronnen.
Meer info:
Zou dit dus het plan zijn van Isral ? De Gazastrook binnenvallen, leegruimen, en alle vluchtelingen naar Egypte schuiven?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Laffe mensen die politie daar in WenenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:45 schreef damsco het volgende:
Het is verstandig dat Isral eerst de boel platgooit en de tegenstander verzwakt door voedsel en water tegen te houden. Over enige tijd kunnen ze dan rustig de grondtroepen de wijken insturen om de terroristen te elimineren. Rustig de hamasratten uitroken.![]()
de vele links die gegeven zijn heb je nog niet eens kunnen scannen, laat staan doorlezen en al helemaal niet begrepen hebben in de tijd voor deze postquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef Werkperd het volgende:
Het is alweer overduidelijk dat jullie niets in handen hebben.
I'll take a little break.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Dan moeten die burgers maar gaan bitchen tegen hamasquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Egypte wil ze niet, dus dat is een doodlopend pad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:48 schreef BMW1993 het volgende:
Meer info:
Zou dit dus het plan zijn van Isral ? De Gazastrook binnenvallen, leegruimen, en alle vluchtelingen naar Egypte schuiven?Hell To The Liars![]()
En wat denk je dat verzwakte burgers gaan doen als ze zien dat de hoge heren wel te drinken hebben? Hoe lang denk je dat het voetvolk voor ze gaat strijden voor ze zichzelf tegen hen keren?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Voor de gewone burgers biedt dit wel een uitkomst. Zij zullen bevrijdt raken van een leven onder het juk van Hamas. Een beetje zoals de bombardementen op nazi-Duitsland wat ook vele burgers het leven heeft gekost, maar wel noodzakelijk was. De aanhangers van Hamas zullen vanzelf de wapens oppakken en zodoende uit de weg worden geruimd tijdens de grondinvasie. Er moet nu doorgepakt worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De tactiek is te begrijpen maar gaat in tegen het oorlogsrecht en extreem buitenproprtioneel. Je amputeert je akoestische billen toch ook niet bij wat aambeien?![]()
Hoe zie je dat voor je? Sinds 2008 hebben ze daar alle oppositie hardhandig de kop ingedrukt. Zou jij op een jeep met van die AK-47-mannetjes afstappen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan moeten die burgers maar gaan bitchen tegen hamas![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ja dat begrijpen we. En dat is ouderwets koloniaal denken maar we waren er allemaal niet bij en het is nu eenmaal zo gelopen. Nu is Isral er en heb je er mee te dealen, de volgende keer zouden we het misschien anders doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Zouden mensen begrijpen dat de Palestijnen sinds 1947 bozig zijn, als er een groep Joodse mensen opeens vanuit de internationale gemeenschap een stuk land toegewezen krijgt waar ze altijd een (kleine) minderheid vormden?
Overview of Palestine's demographics from the 1st century to the Mandate Era. Figures in thousands.
1914 94 70 525 689
1922 84 71 589 752
1931 175 89 760 1,033
1947 630 143 1,181 1,970
Aangezien onze zionistische vrienden het doorgaans over "recht op bescherming" hebben.
Maar zoals gezegd, nu wonen daar een paar miljoen mensen en daar zul je mee moeten dealen. Stug vasthouden aan het gedwongen verhuizen van miljoenen Joden is geen realistische oplossing.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Zo simpel is het niet maar dat is vast al 100x uitgelegd in dit topic.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
1914 94 70 525 689
1922 84 71 589 752
1931 175 89 760 1,033
1947 630 143 1,181 1,970
Aangezien onze zionistische vrienden het doorgaans over "recht op bescherming" hebben.![]()
In Oekrane zie je dat Ruzzische soldaten al bijna 2 jaar aan het vechten zijn voor de exorbitante welvaart van Poetin&Co. Dus zoiets kan wel even duren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
En wat denk je dat verzwakte burgers gaan doen als ze zien dat de hoge heren wel te drinken hebben? Hoe lang denk je dat het voetvolk voor ze gaat strijden voor ze zichzelf tegen hen keren?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Of een kleine inslag op een groot wapendepot?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:55 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Hele grote inslag in Deir Al-Balahik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
nja... ik heb geliked... maar wees nou heel eerlijk, de hele wereld is gewoon wel echt certificeerbaar gek, allemaal, stuk voor stuk... maar goed, daar behoor ik zelf ook zeker toe, knetterquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:49 schreef senesta het volgende:
[..]
De hele wereld is gek behalve ik?got me a movie, I want you to know
Dat is wat Hamas je wil doen geloven. Zij zijn reeds al verslagen, maar weten dit alleen nog niet. Isis dacht ook ongrijpbaar te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers.![]()
Nou, ik ben eruit. Hamas wil alle joden en alle kafirs dood hebben. Israel wil ook helemaal geen vrede en heeft daartoe Hamas gecreeerd en groot gemaakt om zo weer een vijand te hebben met wie niet over vrede te praten valt. Dus vrede is van beide kanten geen optie.
Dan kom ik uit op veel plezier allebei en dat de beste maar mag winnen.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?quote:Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
Het is blijkbaar allemaal begonnen in Medina rond het jaar 600, dus ik denk dat we het eindspel in deze eeuw ook niet mee zullen maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, ik ben eruit. Hamas wil alle joden en alle kafirs dood hebben. Israel wil ook helemaal geen vrede en heeft daartoe Hamas gecreeerd en groot gemaakt om zo weer een vijand te hebben met wie niet over vrede te praten valt. Dus vrede is van beide kanten geen optie.
Dan kom ik uit op veel plezier allebei en dat de beste maar mag winnen.Hell To The Liars![]()
Tsja als je nooit wat onderneemt veranderd er ook niksquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Sinds 2008 hebben ze daar alle oppositie hardhandig de kop ingedrukt. Zou jij op een jeep met van die AK-47-mannetjes afstappen?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ze willen een open ruimte creeren voor de grondtroepen. Anders krijg je een stadsoorlog met uit elke hoek een vijand. Door veel plat te gooien kun je makkelijker straks de troepen naar binnen sturen en de resterende vijanden uitschakelen. Ik vind het wel slim.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
![]()
De kans dat haat en bloeddorst plaatsmaken voor liefde en broederschap deze eeuw is nihil.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is blijkbaar allemaal begonnen in Medina rond het jaar 600, dus ik denk dat we het eindspel in deze eeuw ook niet mee zullen maken.And what rough beast, its hour come round at last,
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-vader-te-verslaan
Zoon van Hamasoprichter heeft tips om de terreurorganisatie van zijn vader te verslaan
Mosab Hassan Yousef liep van Hamas over naar Isralische zijde en werkt tien jaar als infiltrant voor veiligheidsdienst Sin Beth. Nu Isral op het punt staat een grondoorlog te ontketenen tegen de terreurgroep doen ze er wellicht goed aan nog eens naar de tips van Yousef te luisteren.
Vanaf 1997 werkt Mosab zo’n 10 jaar lang als infiltrant voor de Israli’s. Volgens het Isralische dagblad Haaretz helpt zijn informatie tientallen zelfmoordaanslagen op Isralische doelen te voorkomen. Overigens blijft Mosab ondanks zijn verraad wl voor zijn familie ’zorgen’.
Een van zijn voorwaardes is dat zijn vader gespaard blijft. Tijdens een inval van het Isralische leger in Palestijns gebied, geeft Mosab door in welk gebouw zijn vader verstopt zit, waarop de Shin Bet het leger opdracht geeft dat specifieke huis over te slaan.
Als Mosab later naar zijn vader belt, krijgt hij een lyrische Yousef senior aan de lijn: „Je zult het niet geloven! Het leger doorzocht elk huis in de straat, behalve dit. Onze gebeden werden verhoord, moge Allah ons beschermen.”![]()
Het verbaast me de laatste paar jaar in Oekrane ook telkens hoe lang men kan standhouden in de kleinste gehuchtjes. Overal ingegraven troepen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Ze willen een open ruimte creeren voor de grondtroepen. Anders krijg je een stadsoorlog met uit elke hoek een vijand. Door veel plat te gooien kun je makkelijker straks de troepen naar binnen sturen en de resterende vijanden uitschakelen. Ik vind het wel slim.
In een gebied als Gaza kun je jaren doorvechten.And what rough beast, its hour come round at last,
En Hamas vindt dat wel prima, zo'n infiltrant? Beetje ongeloofwaardig verhaal dit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-vader-te-verslaan
Zoon van Hamasoprichter heeft tips om de terreurorganisatie van zijn vader te verslaan
Mosab Hassan Yousef liep van Hamas over naar Isralische zijde en werkt tien jaar als infiltrant voor veiligheidsdienst Sin Beth. Nu Isral op het punt staat een grondoorlog te ontketenen tegen de terreurgroep doen ze er wellicht goed aan nog eens naar de tips van Yousef te luisteren.
Vanaf 1997 werkt Mosab zo’n 10 jaar lang als infiltrant voor de Israli’s. Volgens het Isralische dagblad Haaretz helpt zijn informatie tientallen zelfmoordaanslagen op Isralische doelen te voorkomen. Overigens blijft Mosab ondanks zijn verraad wl voor zijn familie ’zorgen’.
Een van zijn voorwaardes is dat zijn vader gespaard blijft. Tijdens een inval van het Isralische leger in Palestijns gebied, geeft Mosab door in welk gebouw zijn vader verstopt zit, waarop de Shin Bet het leger opdracht geeft dat specifieke huis over te slaan.
Als Mosab later naar zijn vader belt, krijgt hij een lyrische Yousef senior aan de lijn: „Je zult het niet geloven! Het leger doorzocht elk huis in de straat, behalve dit. Onze gebeden werden verhoord, moge Allah ons beschermen.”![]()
Wat waarschijnlijk ook wel het uiteindelijke doel is, heel Gaza moet plat, onbewoonbaar zodat de Palestijnen moeten uitwijken naar Sinai of zo, zodat ze het probleem van de Egyptenaren worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Wenen is ook al hopeloos verloren..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Laffe mensen die politie daar in Wenen
[ twitter ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ja, want doen ze dat niet, dan laten ze hun burgers in de steek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Voor de gewone burgers biedt dit wel een uitkomst. Zij zullen bevrijdt raken van een leven onder het juk van Hamas. Een beetje zoals de bombardementen op nazi-Duitsland wat ook vele burgers het leven heeft gekost, maar wel noodzakelijk was. De aanhangers van Hamas zullen vanzelf de wapens oppakken en zodoende uit de weg worden geruimd tijdens de grondinvasie. Er moet nu doorgepakt worden.![]()
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:08 schreef Alloch87 het volgende:
Pfoe, noord-Gaza is de afgelopen uren tot een parkeerplaats omgetoverd. Wat een inslagen zeg.![]()
Dit denk ik dus ook. Daarom ben ik er van overtuigd dat ze het hebben laten gebeuren of zelfs een handje hebben geholpen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk ook wel het uiteindelijke doel is, heel Gaza moet plat, onbewoonbaar zodat de Palestijnen moeten uitwijken naar Sinai of zo, zodat ze het probleem van de Egyptenaren worden.
Volgens mij zitten de kopstukken geen van allen Gaza, maar ergens in Qatar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Daar zat idd ook die hamburgertent enzo. En die penthouses.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hou eens op met om je heen te schoppen en te slaan johquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:38 schreef Werkperd het volgende:
Google helden. Ze tikken erop los hoor.
Tijd voor een bakkie koffie weer.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
ik denk dat het over een andere steve gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niks met die vent h.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ik heb het over de haanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niks met die vent h., wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
![]()
Ik ben niet gek. De hele wereld is gek. Dat idee?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet? En zonder infrastructuur doe je niet veel, helaas zowel als maatschappij als terreurorganisatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een 1 op 1 gevecht in een stad is gewoon een kansloze operatie met ongelofelijk veel risico voor jouw manschappen, waarom zou je dat opteren als het ook zo kan?
Kijk die hele Hamas is alsof jij een buurman hebt die hoe dan ook wil dat je dood gaat, of weg. Je hebt van alles geprobeerd, eerst samen op het pleintje. Maar goed, de hele jaren 80 en 90 blaast die buurman je kinderen op vanwege een ideologie dat je gewoon dood moet. Dus je bouwt maar een schutting. Die buurman blijft maar bezig, nu steeds een handgranaat op je kat, echt kut
Dus ok het is of jij of hij, want kennelijk wil hij echt niet dat je daar woont.
Als Isral de Palestijnen allemaal dood had willen hebben, zo hartstochtelijk als de hamas wil dat de joden sterven was er al reed decennia sprake van "De Palestijnen WAS een volk " op wiki, maar dat is niet het geval.
Als Hamas de middelen had die Isral heeft was Isral al lang vernietigd.
Hamas moet gewoon, net als welke andere terrur organisatie, verdwijnen, want wees eerlijk, niet alleen Israel onderdrukt de Palestijnen, de Hamas doet dit net zo goed, sinds 2006 voeren zij het bewind.
Hamas moet gewoon helemaal kapot gemaakt worden, en dat Israel dit nastreeft met zo min mogelijk doden aan hun kant kun je ze niet kwalijk nemen.
Dat ze kloppen voor ze die gebouwen omhalen is een teken van enig moraal.
Iets dat volkomen mist bij Hamasgot me a movie, I want you to know
Tsja, het is geen 1683 meerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wenen is ook al hopeloos verloren..ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik denk dat het over een andere steve gaatOhquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
Ja, druktemaker vind ik dat maar.![]()
Ja ik zag hem wel in andere topics, dat Steve weer online gaat, gewoon een gekke amateurtje, die denkt dat hij een top verslaggever is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doen![]()
![]()
nee, steve the roosterquote:For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
-Ontzettend langdradig verhaal-
Reageer inhoudelijk of nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.got me a movie, I want you to know
En de tunnels en een opslag her en der. Die gebouwen zijn niet zomaar gebouwen, maar deel van hun infrastructuur.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Laffe mensen die politie daar in Wenen
[ twitter ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dit moet gewoon onder geweldverheerlijking/ oproep tot geweld vallen en allemaal met een hele dikke boete naar huis sturenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.got me a movie, I want you to know
Wat vond je zelf van dit whataboutisme?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet?
Je kunt prima de daden van Israel n Hamas afkeuren.
Nergens wordt beweert dat een terreuraanval van Hamas beter is dan een bombardement, gek."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
En niemand die je daar over hoort."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking. En dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
Hoe sta je hierin?
Ik hoor het graag van je.
Je hoort daar genoeg over.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En niemand die je daar over hoort.
Hoe kom jij het anders te weten lol"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Tsja, je wilt Wilders toch niet in de kaart spelen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.
En niemand die je daar over hoort.
Ik walg van dat wegkijk gedrag van de media en “opiniemakers”ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Morgen is de internationale dag van Jihadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dan zet je een TR.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking.
Hoe sta je hierin?
Ik hoor het graag van je."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.quote:
Okay. Succes ermee!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee beetje voor de buhne klagen met zweet tussen de billetjes en een tekort aan talkpoeder is idd the way to go.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: