SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Laat ik je even uit je droom helpen. Onder het Ottomaanse bewind dat meer dan 400 jaar in die regio duurde, leefde iedereen in vrijheid en was er geen sprake van elkaar uitroeien of wat dan ook. De meerderheid bestond uit Palestijnen. Joden leefden er ook (voornamelijk in Jeruzalem), maar dat aantal was gering. Na de val van Ottomaanse Rijk en met aanwezigheid van o zo beschaafde westen ( in dit geval Britse Rijk) begonnen de eerste conflicten te ontstaan. De Britten hebben de Palestijnen voor de gek gehouden en zijn begonnen aan verdrijven van dat volk om plaats te maken voor Joden. Dankzij de Britten kregen de zionisten voet aan grond in Palestina. De zionistische beweging werd groter en groter. Conflicten werden steeds groter totdat er in 1947 dus door de VN een twee staten plan het leven in is geroepen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
aan beide kanten gaat het al verder terug dan dat
wie er ooit begonnen is weet niemand ... het is net de Balkan alleen weten ze je daar exact te vertellen waar en wanneer de tegenstander is begonnen duizenden jaren geleden
En voor de duidelijk, met Joden wordt niet de kinderen van Isral bedoelt. De kinderen van Isral zijn de daadwerkelijke joden. Degene die bi elkaar geraapt zijn uit diverse landen zijn doorgaans ashkenazi en khazar joden. Oorspronkelijk hebben zij niets te maken met de heilige landen of kinderen van Isral. De meeste van deze zijn bekeerd tot Jodendom en hebben zich later ontwikkelt in zionistische ideologie. Vrijwel alle Isralische bestuurders, inclusief presidenten etc. zijn daarom ook zionisten.![]()
In zowel Duitsland als Frankrijk zijn er blijkbaar lui die joodse mensen extra gaan lastigvallen na de slachtpartij van Hamas.And what rough beast, its hour come round at last,
Eigen tijd he. Beter zit je in de tijd van de baas op FOK!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Het is zeker lunchtijd gezien de activiteit in dit topic![]()
Hebben we op Fok! toevallig nog users met familie daar?
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Hoe serieus nemen we eigenlijk de oproep van Hamas om van vrijdag een jihaddag te maken met oog op de massa's scanderende moslims in Europese hoofdsteden?quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Klinkt gek maar bijna elke oorlog begint met zingende soldaten die naar het front gaan. Tot dat de eerste sneuvelen dan wordt de nieuwe realiteit duidelijk. Het is meer moet er in houden, moraal hoog houden enzovoort.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja nee dat is ook geen optie. Ik zeg ook niet dat het raar is of niet verstandig. Het is alleen dat je weet dat een deel van deze jongens zingend en dansend hun dood tegemoet gaat waarschijnlijk en dat ik dat creepy vind.![]()
Waarom is iedereen zo gefixeerd op die baby's?quote:
Alsof lukraak neerschieten van onschuldigen op festivals, verkrachten en levend in brand steken, granaten in volle schuilkelders gooien, in slaap doodschieten, vastbinden en executeren van ongewapende mensen niet monsterlijk genoeg is.
Dude, ziek.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik zie dit gewoon als propaganda, net als er ook genoeg Israelische propaganda te vinden is van hoe sterk en geweldig haar leger is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Echt h, waarom zijn mensen zo enorm naef?
Het is maar door welke bril je alles bekijkt.![]()
Zal Qatar dat overleven?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Isral niet stopt met zijn bombardementen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Waarom zouden zij zichzelf financieel in de vingers snijden door heel de wereld te straffen voor iets dat Isral doet?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Isral niet stopt met zijn bombardementen.
Heb je een bron voor die claim?Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
bron?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Isral niet stopt met zijn bombardementen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat doen ze niet. Qatar wilt namelijk niet failliet gaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Isral niet stopt met zijn bombardementen.![]()
Bron?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Isral niet stopt met zijn bombardementen.![]()
Babies zelf zijn sws minder (zelf)bewust. Vooral voor de ouders een gruwel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo gefixeerd op die baby's?
Alsof lukraak neerschieten van onschuldigen op festivals, verkrachten en levend in brand steken, granaten in volle schuilkelders gooien, in slaap doodschieten, vastbinden en executeren van ongewapende mensen niet monsterlijk genoeg is.
Dude, ziek.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Serieus.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoe serieus nemen we eigenlijk de oproep van Hamas om van vrijdag een jihaddag te maken met oog op de massa's scanderende moslims in Europese hoofdsteden?
De oproep is immers gedaan en je hebt maar 1 warhoofd nodig.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
ja, maar de babys zijn niet onthoofd, waarschijnlijk, dus valt het allemaal reuze mee. Ofzo. Ik snap die redenatie ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Waar? Israel of Palestina?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben we op Fok! toevallig nog users met familie daar?![]()
Van wat je ziet op social media is het een punt geworden van of Israel liegt of niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Omdat het onderliggende probleem heel belangrijk is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Net nog naar een pak jodenkoeken gekeken in de appie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef superniger het volgende:
Gister heb ik voor het eerst thuisbezorgd gehaald bij een joods restaurant.
#solidariteitOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dat is wel kut, thuisbezorgd en dan nog moeten halen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef superniger het volgende:
#solidariteit![]()
Kijk! Hier ben ik dus gek op. Dit soort berichten geven me een fijn en teder gevoel om en nabij de borstkas. Dat er meer landen moge volgen!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Isral niet stopt met zijn bombardementen.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Maar je bent toch wel tegen halal slachten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef superniger het volgende:
#solidariteit![]()
Die oproep neem ik serieus, maar geen idee hoe/in hoeverre daar op gereageerd gaat worden en het is natuurlijk te hopen dat het meevalt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoe serieus nemen we eigenlijk de oproep van Hamas om van vrijdag een jihaddag te maken met oog op de massa's scanderende moslims in Europese hoofdsteden?Tails tell tales![]()
Ja, dat snap ik. Ik bedoel meer het gefixeerd zijn op het foto bewijs willen zien. Onder het mom van pics or it didnt happen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Babies zelf zijn sws minder (zelf)bewust. Vooral voor de ouders een gruwel natuurlijk.
Dat is echt ziek. Ga lekker naar rotten.com ofso.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zijn er al mensen gespot die denken dat alle beelden deepfakes zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Van wat je ziet op social media is het een punt geworden van of Israel liegt of niet.
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Denk dat ik het OV maar links laat liggen (zou langs Schiphol gaan). Zaterdag lijkt me ook een "prima" dag tho. Dient vrijdag een soort van ndagsding of meer een startdag te zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die oproep neem ik serieus, maar geen idee hoe/in hoeverre daar op gereageerd gaat worden en het is natuurlijk te hopen dat het meevalt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Isralische heldin (25) leidt gewapende groep burgers: redden kibboets van aanval Hamas
De naam Inbar Lieberman zal niet snel vergeten worden in Isral. De 25-jarige vrouw werd zaterdag een nationale held toen ze tijdens de aanval van Hamas de inwoners van een kibboets wist te redden door de terroristen aan te vallen. De gewapende groep waar ze de leiding over had, wist een groep Hamasleden ervan te weerhouden de kibboets binnen te vallen. Dat schrijft Walla News.
Lieberman maakt sinds december 2022 deel uit van een veiligheidseenheid in de regio. Toen ze zaterdag explosies hoorde, realiseerde ze zich dat ze werden aangevallen. Ze haastte zich naar de wapenkamer en deelde wapens uit aan haar beveiligingsteam.
De groep van 12 werd vervolgens verspreid in en rond kibboets Nir Am en op tactische plaatsen neergezet. Ook zetten ze vallen, waarna ze de binnenstormende terroristen onder vuur namen.
De vrouw en de rest van haar gewapende groep hielden in een vier uur durend gevecht de terroristen af tot het leger arriveerde.
’Een wonder’
Kibboets Nir Am is een van de weinige gemeenschappen waar gewapende verdedigers erin slaagden de aanvallers af te weren. In de mosjav (een variant op de kibboets, red.) Ein Habsor, in de buurt van de Gazastrook, hield een handvol lokale verdedigers ook een groep gewapende terroristen tegen. Dat vertelt Noam Gotliv, een inwoner van de mosjav, tegen Times of Israel. „Wat ons overkwam was deels alertheid, deels een wonder”, zei Gotliv over de gebeurtenissen in Ein Habsor.![]()
Nou, dan gaan wij toch gewoon niet meer op vakantie in dat land.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk! Hier ben ik dus gek op. Dit soort berichten geven me een fijn en teder gevoel om en nabij de borstkas. Dat er meer landen moge volgen!![]()
Ja, dit ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, maar de babys zijn niet onthoofd, waarschijnlijk, dus valt het allemaal reuze mee. Ofzo. Ik snap die redenatie ook niet
Of het zonder die onthoofde babys niet al ziek genoeg is.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Om duidelijk te maken dat de wereld niet achter macht maar rechtvaardigheid moet staan. Isral schendt alle regels van oorlogsrecht en blijft burgers waaronder vrouwen en kleine kinderen doden. Dus een duidelijke en sterke signaal naar iedereen toe lijkt mij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zouden zij zichzelf financieel in de vingers snijden door heel de wereld te straffen voor iets dat Isral doet?
Heb je een bron voor die claim?
https://iranpress.com/con(...)ombardment-continues![]()
Ik geloof dit hele verhaal voor geen meter. Maar het paradoxale is is dat ik het bewijs niet eens zou willen zien al was het er.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, maar de babys zijn niet onthoofd, waarschijnlijk, dus valt het allemaal reuze mee. Ofzo. Ik snap die redenatie ook niet
Qatar begint ‘m al te knijpen dat ze Hamas daar ook komen uitrokenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Isral niet stopt met zijn bombardementen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
O.a. omdat het kunnen bewijzen van (eventuele) leugens van de ene partij niet te onderschatten munitie is voor de andere partij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.Tails tell tales![]()
Die Duitse drones die uitgeleend worden, zijn dat Israelische drones die voor Duitsland bedoeld waren maar nu ze nog niet geleverd zijn nog even in Israel worden ingezet?
https://www.nu.nl/buitenl(...)lestijnse-zijde.html
Duitse leger leent drones aan Isral
Duitsland leent het Isralische leger twee militaire drones die al in Isral gestationeerd zijn. Dat zei de Duitse minister van Defensie Boris Pistorius vandaag in Brussel, waar hij een NAVO-conferentie bijwoont.![]()
Als het te pas en te onpas wordt gebruikt zullen ze het initile verhaal wel niet barbaars genoeg vinden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Red_85 het volgende:
Of het zonder die onthoofde babys niet al ziek genoeg is.
Ze zijn alleen maar op een manier omgebracht die doet lijken op de gruweldaden van ISIS, dus dan telt het niet. Ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, dit ja.
Of het zonder die onthoofde babys niet al ziek genoeg is.![]()
Dat niet maar heb wel al posts gezien met 'bewijs' (tussen haakjes dus) dat het festival op een legerbasis was.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zijn er al mensen gespot die denken dat alle beelden deepfakes zijn?
Kijk hier maar eens: https://www.reddit.com/r/lostgeneration/Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ah interessant vertel eens over de protocollen van sionquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nope
Niet bekend zijn met Joodse suprematie
[..]
Dus 1 joodse vingernagel= staat gelijk aan 1000 niet Joodse levens
1 Joodse leven= 10.000 niet joodse levens
Volgens de laatste berichten zijn er 1500 joden omgekomen
Wat uitkomt op 15.000.000 miljoen slachtoffers![]()
![]()
SA deed dit ook met olie een tijdje terug dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zouden zij zichzelf financieel in de vingers snijden door heel de wereld te straffen voor iets dat Isral doet?
Heb je een bron voor die claim?
Mocht dit waar zijn dan verdwijnt alle hulp aan israel als sneeuw voor de zon.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Eigenlijk hebben de Arabieren alles in handen. Ze kunnen met stoppen van leveren van olie en gas Amerika helemaal kapot maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk! Hier ben ik dus gek op. Dit soort berichten geven me een fijn en teder gevoel om en nabij de borstkas. Dat er meer landen moge volgen!![]()
Ja, als dit niet waar is, zijn alle dode Israeliers ook niet waar natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Van wat je ziet op social media is het een punt geworden van of Israel liegt of niet.
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.
Bizarre logica.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Iranpress.comquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat de wereld niet achter macht maar rechtvaardigheid moet staan. Isral schendt alle regels van oorlogsrecht en blijft burgers waaronder vrouwen en kleine kinderen doden. Dus een duidelijke en sterke signaal naar iedereen toe lijkt mij.
https://iranpress.com/con(...)ombardment-continues
Nu komt de aap uit de mouw![]()
![]()
Prima toch, des te eerder kennen we onze vijanden. We moeten gewoon niet meer zo naef zijn richting moslims.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Serieus.
De oproep is immers gedaan en je hebt maar 1 warhoofd nodig."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Dit dus. Mensen gebruiken het maximaal om de impact te downplayen zodat ze per definitie de reactie van Isral overdreven kunnen noemen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.![]()
Jij wil een onthoofd babytje zien?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Omdat het onderliggende probleem heel belangrijk is.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Jammer, want als er mensen zijn die denken dat alles deepfakes zijn wordt het pas interessant. Nabestaanden worden dan acteurs, etc.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat niet maar heb wel al posts gezien met 'bewijs' (tussen haakjes dus) dat het festival op een legerbasis was.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Want Amerika kan daar verder niks aan doen? SA's gehele (relevante) defensie bestaat uit Amerikaans spul en wordt ook door Amerikanen onderhouden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben de Arabieren alles in handen. Ze kunnen met stoppen van leveren van olie en gas Amerika helemaal kapot maken.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Wat wil je hiermee nu zeggen? Dat we slechts bronnen vanuit jouw hoek mogen plaatsen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iranpress.com
Nu komt de aap uit de mouw
Gedraag je even volwassen man.![]()
Opsluiten die gek
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Tja,en maar klagen....Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Zn dikke duim op basis van wensdenken.quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Gelukkig is video AI nog net niet goed genoeg op dit moment om echt realistische beelden neer te zetten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jammer, want als er mensen zijn die denken dat alles deepfakes zijn wordt het pas interessant. Nabestaanden worden dan acteurs, etc.
Over een jaar of 10 ofzo... oef. Dan kan het echt los gaan idd. Dan heb je gewoon levensechte beelden van groep A die groep B iets aan doet, en het is allemaal AI gegenereerd.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Jeej, more dead white men for Israel.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Amerika kan daar zeker niks aan doen. Nou met niks aan doen. Na zo'n actie zal het me zeker niks verbazen als er een nieuwe 9/11 komt waarmee Amerika weer de boel op zijn kop kan zetten daar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Want Amerika kan daar verder niks aan doen? SA's gehele (relevante) defensie bestaat uit Amerikaans spul en wordt ook door Amerikanen onderhouden.
Is natuurlijk allemaal een beetje te ver gezocht dit. Arabieren zullen nooit zoiets durven te doen.![]()
De hele vergelijking -onthoofde baby's is al genoeg zat om hamas naar Pluto en verder te blazen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.a. omdat het kunnen bewijzen van (eventuele) leugens van de ene partij niet te onderschatten munitie is voor de andere partij.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Gaat weer hard los in noord-Gaza met bommen.And what rough beast, its hour come round at last,
Het voordeel dan is dat je alles kan ontkennen als het je uitkomt, of het nou echt gebeurd is of niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gelukkig is video AI nog net niet goed genoeg op dit moment om echt realistische beelden neer te zetten.
Over een jaar of 10 ofzo... oef. Dan kan het echt los gaan idd. Dan heb je gewoon levensechte beelden van groep A die groep B iets aan doet, en het is allemaal AI gegenereerd.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Als je daarmee een joodse vingernagel kan reddenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jeej, more dead white men for Israel.
Lekker doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Uhu, dat koningshuis in SA is veel te decadent om voor wat luttelen Palestijnen hun welvaart te riskeren, laat staan hun levens.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Amerika kan daar zeker niks aan doen. Nou met niks aan doen. Na zo'n actie zal het me zeker niks verbazen als er een nieuwe 9/11 komt waarmee Amerika weer de boel op zijn kop kan zetten daar.
Is natuurlijk allemaal een beetje te ver gezocht dit. Arabieren zullen nooit zoiets durven te doen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
De gedachte dat het in het geval van dat festival om een "crossfire" zou gaan heeft op zich helemaal niets met 'deepfakes' te maken, maar gaat ook aardig die richting in wat mij betreft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat niet maar heb wel al posts gezien met 'bewijs' (tussen haakjes dus) dat het festival op een legerbasis was.
Kijk hier maar eens: https://www.reddit.com/r/lostgeneration/Tails tell tales![]()
In Rusland hebben ze ook zo’n gek die alles maar wil platbombarderenquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het fantastische onderwijs dat deze Palestijnse kinderen krijgen, had men in Duitsland tachtig jaar geleden een puntje aan kunnen zuigen. Hier heb je dus 10-jarigen die leren dat Joden 'slecht' zijn en zeggen 'klaar te zijn' om Joden neer te steken, met een auto over hen heen te rijden of te dienen als zelfmoordterrorist of Joden te vermoorden.
Maar maak je niet druk hoor, allemaal vredige mensen en gezinnen daar die slechts een tweestatenoplossing willen!
🤡🤡🤡'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dat wist iedereen natuurlijk al jaren, het nu pas bevestigen is wel een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Slecht artikel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat de wereld niet achter macht maar rechtvaardigheid moet staan. Isral schendt alle regels van oorlogsrecht en blijft burgers waaronder vrouwen en kleine kinderen doden. Dus een duidelijke en sterke signaal naar iedereen toe lijkt mij.
Qatar threatened....ja wie heeft er dan namens Quatar gethreathend? Welke regeringsfunctionaris was dat en waar heeft hij dat gezegd.
Ik geloof er ook niks van, loze dreigementen zijn we wel gewend vanuit het midden oosten.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Ik was een paar jaar geleden in Iran, er wonen geweldige mensen in keiharde onderdrukking.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Er is geen vrije pers daar, dus beroep je niet op bronnen uit Iran om rechtvaardigheid te claimen. Dat is hypocriet.![]()
De VS hebben zelf aardolie genoeg, ze zullen dan export verbieden waardoor de rest van de wereld er juist last van krijgt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben de Arabieren alles in handen. Ze kunnen met stoppen van leveren van olie en gas Amerika helemaal kapot maken.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
En dit jaren geleden bevestigen was hoe afgelopen denk je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat wist iedereen natuurlijk al jaren, het nu pas bevestigen is wel een beetje mosterd na de maaltijd.![]()
Dat je fatsoenlijke, betrouwbare bronnen moet gebruiken. En ook in het westen zijn baggerbronnen te vinden, net zoals datgene waar jij dus naar kijkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nu zeggen? Dat we slechts bronnen vanuit jouw hoek mogen plaatsen?
Gedraag je even volwassen man.
Artikel met kop als:
- Number of Palestinian martyrs in Zionists attacks reaches to 1200
Zo'n site kun je al niet serieus al neutrale bron aanhalen.
Er is geen persvrijheid in Iran he.![]()
Ja zulke verschimmelde verhalen kun je direct de prullenbak ingooien want zijn niet betrouwbaar, noch relevant.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden in Iran, er wonen geweldige mensen in keiharde onderdrukking.
Er is geen vrije pers daar, dus beroep je niet op bronnen uit Iran om rechtvaardigheid te claimen. Dat is hypocriet.![]()
Zet er dan ook even wat meer info bij wat het verhaal toch een ander beeld geeft als je het zeer selectieve weggelaten dik gedrukte leest, van CNN: (aanval gericht op die Twitteraar, niet jou Frutselquote:)
Oftewel, ze kunnen nog niks van niemand bevestigen, ook moeilijk als ze nog alles aan het uitkammen zijn en de lijken nu pas worden opgehaald. Maar de (veelal) islamitische wereld downplayed dat verhaal over die baby's meteen. Zal ik eens een tip geven, zodra iemand met een moslim achtergrond uit een moslim land iets post op Twitter of het internet gerelateerd aan deze ellende dan kun je er in 99,99% van de gevallen vanuit gaan dat het propaganda en leugens zijn, er zullen mensen getriggerd raken door deze opmerking maar het is gewoon zo. Je ziet ze overal nepnieuws verkondigen, slachtofferrol en het publiek bespelen, dat is wat ze doen, dat is wat ze al jaren doen in elk conflict na elke aanslag werkelijk altijd.quote:The Israeli government has not confirmed the specific claim that Hamas attackers cut off the heads of babies during their shock attack on Saturday, an Israeli official told CNN, contradicting a previous public statement by the Prime Minister's office.
"There have been cases of Hamas militants carrying out beheadings and other ISIS-style atrocities. However, we cannot confirm if the victims were men or women, soldiers or civilians, adults or children," the official said.
Ik heb interviews gezien van neutrale journalisten op locatie die de lichamen hebben aanschouwd of de beelden hebben gezien, die zijn voor mij heel wat geloofwaardiger dan Ragip uit Turkije wat een verhaal probeert te framen. Het zijn de alom bekende tactieken uit die cultuur, maar ondertussen moeten we wel alweer het zoveelste zelfde filmpje geloven van een vader met een dood kind op de arm wat alleen maar gebeurd kan zijn bij westerse aanvallen, want moslim kindjes komen niet om tijdens de veelvoud van islamitische aanslagen in die landen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Jodenhaat wordt er met de paplepel ingegotenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:49 schreef HowardRoark het volgende:
Het fantastische onderwijs dat deze Palestijnse kinderen krijgen, had men in Duitsland tachtig jaar geleden een puntje aan kunnen zuigen. Hier heb je dus 10-jarigen die leren dat Joden 'slecht' zijn en zeggen 'klaar te zijn' om Joden neer te steken, met een auto over hen heen te rijden of te dienen als zelfmoordterrorist of Joden te vermoorden.
Maar maak je niet druk hoor, allemaal vredige mensen en gezinnen daar die slechts een tweestatenoplossing willen!
🤡🤡🤡
[ twitter ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Maar iemand anders moet het vuile werk voor hun doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze ook zo’n gek die alles maar wil platbombarderen
Ze gaan natuurlijk zelf nooit naar het front
Heb ik een beetje gelijk?
Hmm dus de Arabische liga heeft Hamas al afgeschreven. 'Isral moet praten met de enige rechtmatige vertegenwoordigers' (PLO).![]()
Onmogelijk om henzelf daarvan te voorzien, laat staan de rest van de wereld. Veelte duur. Als aanbod vanuit alle Arabische landen stopt dan begrijp je ook wel dat er aan triljoenen dollars overschot zal zijn op de aarde. Amerika zal binnen een maand veranderen in een derde wereldland.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:51 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De VS hebben zelf aardolie genoeg, ze zullen dan export verbieden waardoor de rest van de wereld er juist last van krijgt.![]()
Prima, maar je hypocrisie blijft overeind.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja zulke verschimmelde verhalen kun je direct de prullenbak ingooien want zijn niet betrouwbaar, noch relevant.![]()
"We have to make war to prove we are stronger than the jews"quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:49 schreef HowardRoark het volgende:
🤡🤡🤡
[ twitter ]
Zou er nou niemand zich eens achter zijn oor krabben wanneer ze op de rokende puinhopen van gaza staan of ze nou echt sterker than the jews zijn en waarom ze dat zo graag willen bewijzen.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Alleen willen de Arabieren dat niet, dus nogmaals stop met je act.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Onmogelijk om henzelf daarvan te voorzien, laat staan de rest van de wereld. Veelte duur. Als aanbod vanuit alle Arabische landen stopt dan begrijp je ook wel dat er aan triljoenen dollars overschot zal zijn op de aarde. Amerika zal binnen een maand veranderen in een derde wereldland.![]()
Dat gaat op korte termijn ook de enige mogelijke oplossing geven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:52 schreef HiZ het volgende:
Hmm dus de Arabische liga heeft Hamas al afgeschreven. 'Isral moet praten met de enige rechtmatige vertegenwoordigers' (PLO).![]()
Ingegeven door acceptatie van het feit dat het oorspronkelijke plan bijzonder hard heeft gefaald. En als men alle vooroordelen en voorkeuren zou laten varen zou het volgende scenario het ideale scenario zijn:
Alle wereldleiders komen bijeen en declaren de situatie van voor 1948 (terug). Maar, en dit is het belangrijkste: America neemt ze op in hun Verenigde Staten en creert zo staat 53.
Ik ga wss door tot jij een keer kapt met zulke onzin spuien. Tot het einde der tijden dus vrees ik..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het was gewoon even een onderling off-topic gesprek. Zo te zien ben jij nog niet over je frustraties heen.
Elke keer zeg je tegen mij ach ga toch weg maar elke keer kom je weer terug.![]()
Dat is dus wat Erdogan roept. Terug naar VN plan. Isral stoppen met bezetten en opbokken uit gebieden waar die niet thuis hoort. Punt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ingegeven door acceptatie van het feit dat het oorspronkelijke plan bijzonder hard heeft gefaald. En als men alle vooroordelen en voorkeuren zou laten varen het volgende scenario het ideale scenario zijn:
Alle wereldleiders komen bijeen en declaren de situatie van voor 1948 (terug). Maar, en dit is het belangrijkste: America neemt ze op in hun Verenigde Staten en creert zo staat 53.![]()
Ik ben nog geen onaardige Iranier tegengekomen. Erg vriendelijke en warme mensen. Verdienen echt een beter regime.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden in Iran, er wonen geweldige mensen in keiharde onderdrukking.
Oh, dat wist ik niet eens. Maar het is pure logica, heeft deze keer niks te maken met klassiek geschoold zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is dus wat Erdogan roept. Terug naar VN plan. Isral stoppen met bezetten en opbokken uit gebieden waar die niet thuis hoort. Punt.
En in America kunnen ze cht in vrede leven en er is voldoende ruimte om ze op te nemen. Als je er neutraal tegenaan kijkt is dit verreweg het beste scenario.
Het bloedvergieten (en de spreekwoordelijke talkpoeder schaarste) moet NU stoppen!
***NIEUWSFLASH***: willen Israelische regering niet afgelopen 10/15 jaar. Dat is het hele punt nou. Puntje bij paaltje wil zowel Hamas als ook de Israelische regering geen vrede maar vooral 100% hun eigen wensen doordrukken. Nu heb je voor Hamas nog de PLO hoewel dat ook aan alle kanten piept en kraakt etc maar goed. Maar voor de Israelische regering heb niet een ander. Dus gaat dit nog decennialang dooretteren gewoon.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:00 schreef Werkperd het volgende:
Dat is dus wat Erdogan roept. Terug naar VN plan. Isral stoppen met bezetten en opbokken uit gebieden waar die niet thuis hoort. Punt.Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”![]()
Als je eventjes de zionistische ideologie bestudeerd dan begrijp je snel dat je klaar bent met die kleurrijke fantasien. Helaas zal Isral met Amerika achter zich nooit terugkeren naar de kaart van 1947. Een doel: Palestijnen compleet eruit. Een grote Israel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Maar het is pure logica, heeft deze keer niks te maken met klassiek geschoold zijn.
En in America kunnen ze cht in vrede leven en er is voldoende ruimte om ze op te nemen. Als je er neutraal tegenaan kijkt is dit verreweg het beste scenario.
Het bloedvergieten (en de spreekwoordelijke talkpoeder schaarste) moet NU stoppen!![]()
Welke gebieden zijn dat volgens jou?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is dus wat Erdogan roept. Terug naar VN plan. Isral stoppen met bezetten en opbokken uit gebieden waar die niet thuis hoort. Punt.
Want dat er na een oorlog een stuk land geannexeerd wordt door de winnende partij is niet ongebruikelijk en dat moet israel ook vooral blijven doen wanneer ze aangevallen worden.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Ken het alleen van biking borders, supervette Netflix fietsdocu. Twee Duitse fietsers komen daar ook alleen gastvrije mensen tegen. /offtopic, sorryquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog geen onaardige Iranier tegengekomen. Erg vriendelijke en warme mensen. Verdienen echt een beter regime.And what rough beast, its hour come round at last,
En dat doel kunnen ze nu versneld uit laten voeren doordat de geheime dienste dit hebben "gemist".quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:06 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als je eventjes de zionistische ideologie bestudeerd dan begrijp je snel dat je klaar bent met die kleurrijke fantasien. Helaas zal Isral met Amerika achter zich nooit terugkeren naar de kaart van 1947. Een doel: Palestijnen compleet eruit. Een grote Israel.
Voor de duidelijkheid WEER: Het zijn de Palestijnen die verdreven zijn uit hun landen door a Britten en b zionisten. Eerst dat eens fatsoenlijk erkennen. Dan kunnen we kijken naar hoe en wat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:03 schreef Aloulu het volgende:
[..]
***NIEUWSFLASH***: willen Israelische regering niet afgelopen 10/15 jaar. Dat is het hele punt nou. Puntje bij paaltje wil zowel Hamas als ook de Israelische regering geen vrede maar vooral 100% hun eigen wensen doordrukken. Nu heb je voor Hamas nog de PLO hoewel dat ook aan alle kanten piept en kraakt etc maar goed. Maar voor de Israelische regering heb niet een ander. Dus gaat dit nog decennialang dooretteren gewoon.![]()
Je bedoelt in Florida? je kan het ook omdraaien natuurlijk, genoeg ruimte in omringende landen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Maar het is pure logica, heeft deze keer niks te maken met klassiek geschoold zijn.
Het bloedvergieten (en de spreekwoordelijke talkpoeder schaarste) moet NU stoppen!![]()
1. Israel heeft niets officieel geannexeerd. En dat heeft vele complexe gevolgen waar Israel van weet dat het zeer schadelijk is voor o.a. hun band met de US. Alleen al wat je gaat doen met de Palestijnen in de Westbank want die gaan ze niet Israelier maken, maar je krijgt zelfs na een annexatie ze ook niet gedeporteerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Want dat er na een oorlog een stuk land geannexeerd wordt door de winnende partij is niet ongebruikelijk en dat moet israel ook vooral blijven doen wanneer ze aangevallen worden.
2. Internationaal recht waar Israel waarschijnlijk ook voor heeft getekend geeft aan dat bij een oorlog je niet - ook als je wint - vervolgens gebieden max annexeren.
Je mag best van mij voor verdere nederzettingen zijn in de Westbank ten faveure van joodse Israeliers om die erin te zetten maar met vrede heeft het niets te maken en daarmee houdt je het geweld in stand want het is begrijpelijke dat een lokale Palestijn wiens land hem in ontvreemd gaat sympathiseren met gewapend verzet. Dus die vicieuze cirkel wakker je alleen maar verder aan, en dat is wat je in de Westbank ook ziet bijv.Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”![]()
Twee vragen:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is een bezetter. Bezet gebieden van Palestijnen. Zelfs de VN geeft dit toe. De kaart spreekt voor zich.
1. Waarom voeren de Palestijnen geen strijd met Libanon, Syri en Jordani? Die bezetten immers ook gebieden van de regio Palestina.
2. Veroordeel je de aanvallen van Hamas, ja of nee?
[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 12-10-2023 13:18:03 ]![]()
Ja? Lekker bouncen door Stadspolders?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga weer terug naar mijn veilige bubble.
Nee, jij lijkt me een Sterrenburg type.
Als klassiek geschoolde lijkt mij dat de beste oplossing. De palestijnen er compleet uit, zodat ze een eigen terreurstaat kunnen vormen zonder direct aan de grens van Israel te zitten. De grond van gaza kan dan worden geschonken aan de slachtoffers van deze jarenlange terreur als genoegdoening.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:06 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als je eventjes de zionistische ideologie bestudeerd dan begrijp je snel dat je klaar bent met die kleurrijke fantasien. Helaas zal Isral met Amerika achter zich nooit terugkeren naar de kaart van 1947. Een doel: Palestijnen compleet eruit. Een grote Israel.![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga weer terug naar mijn veilige bubble.![]()
Opmerkelijk:And what rough beast, its hour come round at last,
1. Lariekoekquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Twee vragen:
1. Waarom voeren de Palestijnen geen strijd met Libanon, Syri en Jordani? Die bezetten immers ook gebieden van de regio Palestina.
2. Veroordeel je de aanvallen van Hamas, ja of nee?
2. Irrelevant![]()
Een beetje een zijsprong, maar even om aan te geven hoe oud en pervasief dit ook hier ooit was/ nog is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jodenhaat wordt er met de paplepel ingegoten
https://www.bol.com/nl/nl/f/met-de-paplepel/9300000109192247/quote:Joden zien er vreemd uit en ruiken vies. Ze maken veel kabaal, praten raar en kunnen vreselijk vloeken. Bij uitzondering zijn ze eerlijk en betrouwbaar, vaker zijn ze dieven en oplichters. Bovendien haten de meeste joden Jezus en ‘christenhonden’, zoals zij ze noemen.
Zie daar het beeld dat kinderen – vanaf de kleuterleeftijd – eeuwenlang met de paplepel ingegoten hebben gekregen. In dit rijk gellustreerde boek analyseert Ewoud Sanders ruim 350 jeugdverhalen met joodse personages uit de periode 1782 tot heden. Dit levert, in woord en beeld, een onthutsende inventarisatie op van schokkende stereotyperingen. Stereotyperingen die nog eens worden versterkt door woorden en uitdrukkingen waar joden in voorkomen: want ook onze taal wemelt van de antisemitische vooroordelen.![]()
oh nou dan moeten de burgers maar gauw de tunnels in gaan en wegwezenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:47 schreef Perrin het volgende:
Gaat weer hard los in noord-Gaza met bommen.
heb hier gelezen dat dat mogelijk is en als ze dat niet doen dan staan ze achter alle ellende![]()
![]()
Ik ben benieuwd of het kloptquote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik mis het "we" een beetje in de maatschappij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid WEER: Het zijn de Palestijnen die verdreven zijn uit hun landen door a Britten en b zionisten. Eerst dat eens fatsoenlijk erkennen. Dan kunnen we kijken naar hoe en wat.![]()
Waarom is 1 periode in de geschiedenis bepalend voor wie de oudste rechten heeft. Er woonden al mensen voor de Ottomanen er de scepter zwaaiden, en ook lang daarvoor. Laten we teruggaan naar de Soemeriers, of nog korter het Nieuw-babylonische rijk. Woonden er toen Palestijnen? Dacht het niet. Sowieso is het woord Palestijn verzonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Laat ik je even uit je droom helpen. Onder het Ottomaanse bewind dat meer dan 400 jaar in die regio duurde, leefde iedereen in vrijheid en was er geen sprake van elkaar uitroeien of wat dan ook. De meerderheid bestond uit Palestijnen. Joden leefden er ook (voornamelijk in Jeruzalem), maar dat aantal was gering. Na de val van Ottomaanse Rijk en met aanwezigheid van o zo beschaafde westen ( in dit geval Britse Rijk) begonnen de eerste conflicten te ontstaan. De Britten hebben de Palestijnen voor de gek gehouden en zijn begonnen aan verdrijven van dat volk om plaats te maken voor Joden. Dankzij de Britten kregen de zionisten voet aan grond in Palestina. De zionistische beweging werd groter en groter. Conflicten werden steeds groter totdat er in 1947 dus door de VN een twee staten plan het leven in is geroepen.
En voor de duidelijk, met Joden wordt niet de kinderen van Isral bedoelt. De kinderen van Isral zijn de daadwerkelijke joden. Degene die bi elkaar geraapt zijn uit diverse landen zijn doorgaans ashkenazi en khazar joden. Oorspronkelijk hebben zij niets te maken met de heilige landen of kinderen van Isral. De meeste van deze zijn bekeerd tot Jodendom en hebben zich later ontwikkelt in zionistische ideologie. Vrijwel alle Isralische bestuurders, inclusief presidenten etc. zijn daarom ook zionisten.
Of laten we teruggaan naar de tijd van Koning David en Salomo!
Moeten we een willekeurig tijdperk kiezen en dat als maatstaf nemen wie er mag wonen?
Of zullen we ons gaan houden aan de laatst vastgestelde internationale afspraken?![]()
Hier staat het ook. Meestal wel een goede bronquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het klopt
https://israelpalestine.l(...)s-in-aleppo-city-dueOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
De VS is zelfvoorzienend van aardolie en heeft een flink overschot aan aardgas. De VS raak je er dus niet mee. De prijs van aardolie wordt in de VS intern, los van de wereldmarkt bij een export verbod.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Onmogelijk om henzelf daarvan te voorzien, laat staan de rest van de wereld. Veelte duur. Als aanbod vanuit alle Arabische landen stopt dan begrijp je ook wel dat er aan triljoenen dollars overschot zal zijn op de aarde. Amerika zal binnen een maand veranderen in een derde wereldland.
https://www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=55299
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Om vooruit te komen moet je enkel nog kijken naar een oplossing op basis van wat internationaal wordt aangenomen als grens. Verder terug dan dat zoals 1947 is gewoon funest omdat niemand erin meegaat. Hoe eerder Hamas dat accepteert hoe beter voor de toekomst van Palestijnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:08 schreef Werkperd het volgende:
Voor de duidelijkheid WEER: Het zijn de Palestijnen die verdreven zijn uit hun landen door a Britten en b zionisten. Eerst dat eens fatsoenlijk erkennen. Dan kunnen we kijken naar hoe en wat.
Daarnaast is de enige serieuze stap naar vrede voor Israel eentje waarbij ze nederzettingenbeleid per direct bevriezen. Permanent. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren gezien de vele verkiezingen waarin alleen maar meer invloed van kolonistische gekkies en idealen naar het centrum van de Israelische politieke macht is gevloeid. En aangezien wij in het Westen en Amerika voorop geen consequenties aan het Israelische nederzettingenbeleid willen verbinden hebben zij in de praktijk een vrijbrief om met verdere kolonisatie weg te komen en tegelijkertijd hun uitmuntende banden met Westerse landen in stand te houden. Laat ook zien wat voor een fantasten Hamas overigens met hun gestoorde idealen die funest zijn voor het laatste beetje hoop op een Palestijnse staat die de Israelische regering sowieso graag hardnekkig de grond instampt; dat beetje hoop alleen al.Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
Ja die mis ik hier tussen al die extremistische reacties ook. Kon mezelf even niet terugvinden in de Nederlandse maatschappij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik mis het "we" een beetje in de maatschappij.![]()
1. Waarom is dat lariekoek, het gebied Palestina was groter dan Isral en huidige Palestina bijelkaar.quote:
2. Nee dus. Je staat achter de aanvallen van Hamas. Schrikbarend.![]()
Wat is dat toch met users die totaal niet begrijpen wat ze horen en zien?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'onthoofde kinderen'
'hamas eigen mensen'
Wat een aannames en insinuaties weer. Alsof iedere Palestijn een Hamas lid is. Hans is echt over de houdbaarheidsdatum heen. Wat een kwast.
Taaltechnisch verwoord Hans het inderdaad fout, maar jij doet wel je best om zijn woorden ook vooral niet te interpreteren zoals ze overduidelijk bedoeld worden, met je "onthoofde kinderen." Het is overduidelijk dat Hans het in dat stuk tekst had over Isralirs.
Wat gebruiken ze hun eigen mensen niet als levend schild dan?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nee, omdat Hamas een terreuraanslag heeft uitgevoerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat doel kunnen ze nu versneld uit laten voeren doordat de geheime dienste dit hebben "gemist".Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
1. Dat zijn mede moslims.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Twee vragen:
2. Veroordeel je de aanvallen van Hamas, ja of nee?![]()
Ja zo zit het niet in elkaar Gia. Anders kunnen we ook terug naar de eerste mens Adam en Eva en zeggen dat wij bijvoorbeeld niet mogen trouwen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom is 1 periode in de geschiedenis bepalend voor wie de oudste rechten heeft. Er woonden al mensen voor de Ottomanen er de scepter zwaaiden, en ook lang daarvoor. Laten we teruggaan naar de Soemeriers, of nog korter het Nieuw-babylonische rijk. Woonden er toen Palestijnen? Dacht het niet. Sowieso is het woord Palestijn verzonnen.
Of laten we teruggaan naar de tijd van Koning David en Salomo!
Moeten we een willekeurig tijdperk kiezen en dat als maatstaf nemen wie er mag wonen?
Of zullen we ons gaan houden aan de laatst vastgestelde internationale afspraken?![]()
Ohhh wow. Ik woon in Brabant. Nooit in Dordt gewoond ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Lekker bouncen door Stadspolders?
Nee, jij lijkt me een Sterrenburg type.![]()
Wat een mongolen.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De VS is zelfvoorzienend van aardolie en heeft een flink overschot aan aardgas. De VS raak je er dus niet mee. De prijs van aardolie wordt in de VS intern, los van de wereldmarkt bij een export verbod.![]()
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja die mis ik hier tussen al die extremistische reacties ook. Kon mezelf even niet terugvinden in de Nederlandse maatschappij.
Zit je daar tussen? Dan kun je nergens je plekje vinden.
Beter kun je gewoon even naar buiten gaan en even van Internet weg.![]()
Ik zeg toch ook dat ik voorstander ben van wat al eerder bepaald is door de VN? Isral moet terug naar die kaart. Illegale bezetting moet stoppen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:18 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Om vooruit te komen moet je enkel nog kijken naar een oplossing op basis van wat internationaal wordt aangenomen als grens. Verder terug dan dat zoals 1947 is gewoon funest omdat niemand erin meegaat. Hoe eerder Hamas dat accepteert hoe beter voor de toekomst van Palestijnen.
Daarnaast is de enige serieuze stap naar vrede voor Israel eentje waarbij ze nederzettingenbeleid per direct bevriezen. Permanent. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren gezien de vele verkiezingen waarin alleen maar meer invloed van kolonistische gekkies en idealen naar het centrum van de Israelische politieke macht is gevloeid. En aangezien wij in het Westen en Amerika voorop geen consequenties aan het Israelische nederzettingenbeleid willen verbinden hebben zij in de praktijk een vrijbrief om met verdere kolonisatie weg te komen en tegelijkertijd hun uitmuntende banden met Westerse landen in stand te houden. Laat ook zien wat voor een fantasten Hamas overigens met hun gestoorde idealen die funest zijn voor het laatste beetje hoop op een Palestijnse staat die de Israelische regering sowieso graag hardnekkig de grond instampt; dat beetje hoop alleen al.![]()
Ja wel vreemd ook om je daar op stuk te bijten, maakt Hamas echt opeens een leuke partij ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:04 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Er is een flinke campagne gaande op Twitter om alles wat met die babies te maken heeft te ontkennen terwijl officiele media het overal bevestigd.
Schijnbaar is prima te geloven dat men onschuldigen kinderen dood, vrouwen verkracht, maar babies onthoofden dat zouden ze nooit doen!!!
Hamas propaganda machine is flink bezig in ieder geval."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Gebeurt vaker daar. O.a. pleiten Rusland en Isral daarom ook voor behoud van goede band. Ze moet dat cordineren met elkaar. Dat gaat niet meer als je niet meer praat. En een Rus die een Isralier uit deblucht schiet is niet bevorderlijk momenteel.quote:![]()
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.
Beter kun je gewoon even naar buiten gaan en even van Internet weg.![]()
Syrische vliegvelden zijn toch geen gebruikelijke doelwitten voor de IDF? Idd wel spelen met vuur nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gebeurt vaker daar. O.a. pleiten Rusland en Isral daarom ook voor behoud van goede band. Ze moet dat cordineren met elkaar. Dat gaat niet meer als je niet meer praat. En een Rus die een Isralier uit deblucht schiet is niet bevorderlijk momenteel.And what rough beast, its hour come round at last,
Zelfverklaarde neutraal hooguit, want je hebt totaal geen zelfbeheersing.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.![]()
Wat zal er morgen gebeuren?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Oh? Dus, de palestijnen kiezen een periode die voor hun het beste uitkomt en dat is dan de periode die bepaald wie er mag wonen? Dacht het niet. Zo werkt dat namelijk niet met internationale vredesafspraken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja zo zit het niet in elkaar Gia. Anders kunnen we ook terug naar de eerste mens Adam en Eva en zeggen dat wij bijvoorbeeld niet mogen trouwen.
Heel Europa is in verschillende handen geweest, Spanje, de Romeinen. Moeten die dan ook weer Nederland, Belgie enz... gaan claimen, want ooit was het van hun.
Het gebied wat vroeger Mesopotamie heette is door meerdere volkeren veroverd geweest. Meerdere koningen hebben er geregeerd en ook wetten opgesteld. Waarom hebben dan, volgens jou, de Ottomanen het eerste recht?![]()
Grap van de dag. Ik moet het je nageven, die was wel goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.![]()
![]()
Goed om te lezen dat jou dit ook opvaltquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Taaltechnisch verwoord Hans het inderdaad fout![]()
![]()
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee de dollar wordt dan juist duurder omdat de VS zich beter kan isoleren tegen de gevolgen van inflatie door stijgende energieprijzen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?Geld maakt meer kapot dan je lief is.
@GGMM blijft ook neutraal in deze. Dat is denk ik het bestequote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer lig jij op de loer dan? Zie jouw reacties hier nu voor het eerst verschijnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.![]()
Waarom zou Isral dat doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Syrische vliegvelden zijn toch geen gebruikelijke doelwitten voor de IDF? Idd wel spelen met vuur nu.
[ twitter ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh? Dus, de palestijnen kiezen een periode die voor hun het beste uitkomt en dat is dan de periode die bepaald wie er mag wonen? Dacht het niet. Zo werkt dat namelijk niet met internationale vredesafspraken.
Heel Europa is in verschillende handen geweest, Spanje, de Romeinen. Moeten die dan ook weer Nederland, Belgie enz... gaan claimen, want ooit was het van hun.
Het gebied wat vroeger Mesopotamie heette is door meerdere volkeren veroverd geweest. Meerdere koningen hebben er geregeerd en ook wetten opgesteld. Waarom hebben dan, volgens jou, de Ottomanen het eerste recht?![]()
Interessante vraag...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?
Als je dezelfde quantiteit olie moet kopen tegen hogere prijzen zul je meer dollars nodig hebben, maar dat blijft verder intern op de wereldmarkt.... Maar die neemt dus al jaren toe dus intern (van de wereldmarkt excl Amerika) neemt de vraag naar dollar toe.
Dat heeft een groot voordeel opgeleverd voor Amerika over de jaren hun munt kunnen ze letterlijk exporteren in ruil voor goederen.
Maar als dat principe verzadigd raakt of omdraait krijg je het tegenovergestelde effect, maar dan zal de VS inflatie gaan krijgen wat opzicht wel weer gunstig zou kunnen zijn m.b.t. rele waarde van de staatsschuld.
Ze gaan er niet failliet van in ieder geval ze kunnen hun eigen munt bijdrukken.
Mocht de dollar dominantie ophouden te bestaan zal de VS zijn schuld aan het buitenland rap afnemen, men vertrouwen verliezen in de dollar, Amerika minder kunnen importeren, allicht wat meer exporteren, maar dat zal wel de algehele binnenlandse welvaart raken daar, meer qua consumptie dan productie."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Had geen verschil gemaakt, onze beleidsbepalers zullen en moeten ze binnenhalen, nu nog steeds.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:51 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
En dit jaren geleden bevestigen was hoe afgelopen denk je?Radical islam is the snake in the grass.
Verhuizen alle moslims dan ook uit Israel weg?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik voorstander ben van wat al eerder bepaald is door de VN? Isral moet terug naar die kaart. Illegale bezetting moet stoppen.
Waarom mogen er wel moslims wonen in Israel en geen Joden in Palestijns gebied?![]()
Dat vind je zelf misschien. Op mij kom je over als iemand die voornamelijk Iraanse propaganda spamt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.And what rough beast, its hour come round at last,
Nou, ik ben niet neutraal.
Zolang er Europeanen gegijzeld zitten in Gaza, ligt mijn sympathie daar.
De Palestijnen kunnen prima alle Europeanen en andere niet-Israeli vrij laten. Als ze enkel beef met Isral hebben."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Niet direct nee. Maar worden wel vaker doelwitten onder vuur genomen die - volgens Isral - bv door Iran gebruikt kunnen worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Syrische vliegvelden zijn toch geen gebruikelijke doelwitten voor de IDF? Idd wel spelen met vuur nu.
[ twitter ]
Geen idee wat hier nu speelt uiteraard. Kan vanalles zijn: provocatie vanuit Isral, militair transport vanuit Iran/Syri bedoeld voor Hezbollah.. of alles er tussenin.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zal er morgen gebeuren?
[ twitter ]![]()
![]()
Ja maar dat bepaalt het Westen toch ook niet? Die hebben met man en macht Palestijnen verdreven en daar Joden genstalleerd. Met welke recht dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh? Dus, de palestijnen kiezen een periode die voor hun het beste uitkomt en dat is dan de periode die bepaald wie er mag wonen? Dacht het niet. Zo werkt dat namelijk niet met internationale vredesafspraken.
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.Vanaf zondag post ik hier regelmatig mee.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Sinds wanneer lig jij op de loer dan? Zie jouw reacties hier nu voor het eerst verschijnen.![]()
Gaat Hamas het eigen volk uitmoorden en Israel dit in de schoenen schuiven? Ver gezocht, misschien, maar ik zie ze er voor aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]![]()
Om leveringen aan Hezbollah te bemoeilijken waarschijnlijk?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Niets.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Her en der wat brandjes, rellen, molenbeekse praktijken, verder niets.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]![]()
Printen van dollar is uit de hand gelopen. We gaan nog meemaken dat die ballon knapt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Interessante vraag...
Als je dezelfde quantiteit olie moet kopen tegen hogere prijzen zul je meer dollars nodig hebben, maar dat blijft verder intern op de wereldmarkt.... Maar die neemt dus al jaren toe dus intern (van de wereldmarkt excl Amerika) neemt de vraag naar dollar toe.
Dat heeft een groot voordeel opgeleverd voor Amerika over de jaren hun munt kunnen ze letterlijk exporteren in ruil voor goederen.
Maar als dat principe verzadigd raakt of omdraait krijg je het tegenovergestelde effect, maar dan zal de VS inflatie gaan krijgen wat opzicht wel weer gunstig zou kunnen zijn m.b.t. rele waarde van de staatsschuld.
Ze gaan er niet failliet van in ieder geval ze kunnen hun eigen munt bijdrukken.
Mocht de dollar dominantie ophouden te bestaan zal de VS zijn schuld aan het buitenland rap afnemen, men vertrouwen verliezen in de dollar, Amerika minder kunnen importeren, allicht wat meer exporteren, maar dat zal wel de algehele binnenlandse welvaart raken daar, meer qua consumptie dan productie.![]()
Maar dan gaan ze er vanuit / veroorzaken ze zelf dus een verbreding van het conflict richting Libanon?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om leveringen aan Hezbollah te bemoeilijken waarschijnlijk?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ziek idd die fixatie. Over de vele kinderen die alleen dit jaar al door het Isralische leger zijn gedood hoor je niemand.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.
Of de kinderen en volwassenen die het slachtoffer waren van Isralische bombardementen op Gaza
Of versperringen, invallen, vernielingen, willekeur, bureaucratische hindernissen en pesterijen. Het weigeren van eenvoudige vergunningen, gevangenneming, ook van minderjarigen, buitengerechtelijke executies, kapot maken van onderwijs en gezondheidszorg , en hoe Palestijnen in de bezette gebieden, dus ook Gaza , het gewone leven afgenomen wordt.
Wat Hamas heeft gedaan/doet is te ziek en gruwelijk voor woorden .
Niet goed te praten , net als de gruwelijke daden van Isral op de PalestijnenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In principe zou het wel kunnen, alleen al in de staat Texas zal een gebied ter grootte van het huidige Israel meerdere keren kunnen verdwijnen, alleen denk ik niet dat er ook maar een Amerikaan zit te wachten op zo'n situatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ingegeven door acceptatie van het feit dat het oorspronkelijke plan bijzonder hard heeft gefaald. En als men alle vooroordelen en voorkeuren zou laten varen zou het volgende scenario het ideale scenario zijn:
Alle wereldleiders komen bijeen en declaren de situatie van voor 1948 (terug). Maar, en dit is het belangrijkste: America neemt ze op in hun Verenigde Staten en creert zo staat 53.Radical islam is the snake in the grass.
Dit is gewoon weer dreigen met terreur.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Gaan we geen gehoor aan geven."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Denk meer preventief en om te waarschuwen dat wapens/raketten leveren aan Hezbollah hard aangepakt zal worden. Maar goed, ik speculeer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze er vanuit / veroorzaken ze zelf dus een verbreding van het conflict richting Libanon?And what rough beast, its hour come round at last,
Ik vind de dollar al 10 jaar overgewaardeerd, maar voor die tijd hield ik me er niet erg mee bezig dus allicht langer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Printen van dollar is uit de hand gelopen. We gaan nog meemaken dat die ballon knapt.
Pre 2008 stond de koers tov de Euro wel heel anders overigens.
Post-Covid is het verhaal qua overwaardering nog veel extremer geworden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Is het niet gewoon tijd voor nieuwe kruistochten zodat we het hele gebied Palestina weer onder christelijk gezag brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bevoorrading stoppen.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is het niet gewoon tijd voor nieuwe kruistochten zodat we het hele gebied Palestina weer onder christelijk gezag brengen?Je moet leren van de geschiedenis, niet keer op keer herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Hoop op vreedzame massa demonstratiesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat Hamas het eigen volk uitmoorden en Israel dit in de schoenen schuiven? Ver gezocht, misschien, maar ik zie ze er voor aan.
Zucht. Palestijnen leven toch ook in Isral? Waarom zouden dan Joden moeten verhuizen als Palestijnen daar weer de baas zijn? Ik zou me wel zorgen maken over eigendomsakte van grond of huis want de Joden daar zijn nu in principe op illegale wijze gevestigd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Verhuizen alle moslims dan ook uit Israel weg?
Waarom mogen er wel moslims wonen in Israel en geen Joden in Palestijns gebied?![]()
Is dat wel een goed idee? Er is al overvloed aan onzin hier.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.
[..]
Vanaf zondag post ik hier regelmatig mee.![]()
Dat lijkt me wel een escalatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Bevoorrading stoppen.
[ twitter ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
![]()
Dit begint echt op een parkeerplaats te lijken. Niet juichend bedoeld, voor de duidelijkheid.![]()
Geschiedenis is een vak voor saaie lullenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je moet leren van de geschiedenis, niet keer op keer herhalen.![]()
![]()
Er hebben altijd Joden gewoond. De Palestijnen accepteerden dat niet en wilden alle joden verdrijven. Daarom was het nodig het grondgebied op te splitsen. Maar ook daar gingen de Palestijnen niet mee akkoord. Ze zijn zich altijd blijven verzetten en willen het hele gebied. Waarom? Omdat ooit, lang geleden de Ottomanen dat hele gebied bezaten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:27 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja maar dat bepaalt het Westen toch ook niet? Die hebben met man en macht Palestijnen verdreven en daar Joden genstalleerd. Met welke recht dan?![]()
Kan best, maar dat wat je noemt, heeft werkelijk niets met Jihad te makenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Her en der wat brandjes, rellen, molenbeekse praktijken, verder niets.
Kijk, we zijn het voor het eerst eens volgens mij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:33 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Is dat wel een goed idee? Er is al overvloed aan onzin hier.![]()
![]()
Het Iraanse vliegtuig keer nu om, kennelijk.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik mag Iran niet. Neemt niet weg dat ik mezelf gewoon objectief opstelt en ook bronnen uit Iran plaats.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vind je zelf misschien. Op mij kom je over als iemand die voornamelijk Iraanse propaganda spamt.
Wanneer ga jij eens een keer uit dat eenrichtingsverkeer?![]()
Het zal ten gunste van Isral zijn als moslims hier ellende (of zelfs schermutselingen) veroorzaken, volgens de theorie dat Isral voorstander is geweest van de Arabische migratie richting Europa. Als ze hier losgaan, dan heeft Isral immers vrij spel om daar volledig los te gaan met onze zegen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer dreigen met terreur.
Gaan we geen gehoor aan geven.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Wanneer ga jij een een keer weg van het idiote gedoe van Hamas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik mag Iran niet. Neemt niet weg dat ik mezelf gewoon objectief opstelt en ook bronnen uit Iran plaats.
Wanneer ga jij eens een keer uit dat eenrichtingsverkeer?![]()
Is dat die wijk waar alle Hamas popo's hun optrekje hadden?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:33 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Dit begint echt op een parkeerplaats te lijken. Niet juichend bedoeld, voor de duidelijkheid.And what rough beast, its hour come round at last,
Het is natuurlijk gespannen in de regio. Maar Isral bombardeert vaker doelen in Syri.quote:
Is ook niet dat Syri zelf zoveel kan uitrichten. Rusland heeft wel wat anders aan z'n hoofd en Iran voert proxy-oorlogen. Blijft een zwakke Assad met Hezbollah over. Meh, die gaan voor zoiets niet los verwacht ik hoor.![]()
Als een kakkerlak geslachtsgemeenschap heeft zien ze dat op die systemen van ze. Maar de terreuraanslag van dergelijke omvang hebben ze zgn gemist. Ik heb Dalton onderwijs genoten, klassiek zogezegd, ik trap hier niet in!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, omdat Hamas een terreuraanslag heeft uitgevoerd.
Volgens wie? Groot deel is ook gewoon legaal gegaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zucht. Palestijnen leven toch ook in Isral? Waarom zouden dan Joden moeten verhuizen als Palestijnen daar weer de baas zijn? Ik zou me wel zorgen maken over eigendomsakte van grond of huis want de Joden daar zijn nu in principe op illegale wijze gevestigd.![]()
Hoe denken ze te weten dat dat vliegtuig wapens aan het smokkelen was?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Het Iraanse vliegtuig keer nu om, kennelijk.
[ twitter ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Wie ontkent dat? Niemand. Sterker nog, mijn eerste post legt exact uit welke de echte en welke de neppe Joden zijn. De Kinderen van Isral en Palestijnen zijn verwanten van elkaar. Dat zijn de oorspronkelijke bewoners van het Heilige Land. Het zijn de zionisten die met hun extreme ideologie beweren dat het Heilige Land slechts tot hen behoort en alle Palestijnen eruit moeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Er hebben altijd Joden gewoond. De Palestijnen accepteerden dat niet en wilden alle joden verdrijven. Daarom was het nodig het grondgebied op te splitsen. Maar ook daar gingen de Palestijnen niet mee akkoord. Ze zijn zich altijd blijven verzetten en willen het hele gebied. Waarom? Omdat ooit, lang geleden de Ottomanen dat hele gebied bezaten?![]()
Dat gaan ze ons niet vertellen hequote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe denken ze te weten dat dat vliegtuig wapens aan het smokkelen was?![]()
![]()
Ik heb veel verwijten gekregen, maar geen antwoord.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet gevlucht?
Dus nog maar een keer!Waarom zijn ze dan niet gevlucht?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat kunnen de Palestijnen hier aan doen? De meesten waren gewoon thuis met hun gezin.Intolerant voor intolerantie![]()
En dat is natuurlijk maar een hypothese. Er schijnt voor vandaag ook een bezoek van een Iranese minister gepland maar daar ga je geen twee vliegvelden voor beschadigen neem ik aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat gaan ze ons niet vertellen heAnd what rough beast, its hour come round at last,
Aha, we hebben hier te maken met een jodenbepaler.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wie ontkent dat? Niemand. Sterker nog, mijn eerste post legt exact uit welke de echte en welke de neppe Joden zijn. De Kinderen van Isral en Palestijnen zijn verwanten van elkaar. Dat zijn de oorspronkelijke bewoners van het Heilige Land. Het zijn de zionisten die met hun extreme ideologie beweren dat het Heilige Land slechts tot hen behoort en alle Palestijnen eruit moeten.
Wat heb je in gedachten voor de kwartjoden en halfjoden?![]()
Allemaal legitieme redenen om baby's te vermoorden, vrouwen te verkrachten en levend in de hens te steken en mensen bij een te drijven in schuilkelders om ze vervolgens vol te gooien met granaten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziek idd die fixatie. Over de vele kinderen die alleen dit jaar al door het Isralische leger zijn gedood hoor je niemand.
Of de kinderen en volwassenen die het slachtoffer waren van Isralische bombardementen op Gaza
Of versperringen, invallen, vernielingen, willekeur, bureaucratische hindernissen en pesterijen. Het weigeren van eenvoudige vergunningen, gevangenneming, ook van minderjarigen, buitengerechtelijke executies, kapot maken van onderwijs en gezondheidszorg , en hoe Palestijnen in de bezette gebieden, dus ook Gaza , het gewone leven afgenomen wordt.
Wat Hamas heeft gedaan/doet is te ziek en gruwelijk voor woorden .
Niet goed te praten , net als de gruwelijke daden van Isral op de Palestijnen
Is dat wat je zegt hier?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wie van hen kan een officieel akte tonen dat het landgoed van hen is? Vrijwel niemand. De meeste Palestijnen hebben hun aktes nog uit de Ottomaanse Tijd. Die zijn rechtsgeldig omdat recht nou eenmaal zo werkt. Op hun landen wonen nu Isralieten zonder papieren omdat de gronden daar niet officieel tot Isral behoren. Isral heeft immers het VN plan ondertekent dus akkoord gegaan met die officile grenzen. Alles wat daarbuiten valt is illegaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:37 schreef Alov het volgende:
[..]
Volgens wie? Groot deel is ook gewoon legaal gegaan.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is het niet gewoon tijd voor nieuwe kruistochten zodat we het hele gebied Palestina weer onder christelijk gezag brengen?Ik ben voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lezen is ook al niet jouw dingquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal legitieme redenen om baby's te vermoorden, vrouwen te verkrachten en levend in de hens te steken en mensen bij een te drijven in schuilkelders om ze vervolgens vol te gooien met granaten?
Is dat wat je zegt hier?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar genoeg over de palestijnen. Laten we het hebben over de echte slachtoffers, zij verdienen onze aandacht.![]()
Het is wel wat om een heel continent te vernietigen om los te kunnen gaan in je eigen minilandje...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zal ten gunste van Isral zijn als moslims hier ellende (of zelfs schermutselingen) veroorzaken, volgens de theorie dat Isral voorstander is geweest van de Arabische migratie richting Europa. Als ze hier losgaan, dan heeft Isral immers vrij spel om daar volledig los te gaan met onze zegen.The End Times are wild![]()
Oei dan moet ik maar meer gaan reagerenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf allergisch voor te assertieve vrouwen.![]()
Isral valt Syri al jaren aan...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf allergisch voor te assertieve vrouwen. Dat gezegd hebbende:
Als Isral nu zelfs Syri begint aan te vallen zou dit weleens de opmaat kunnen worden voor WW3. Ik wil niet legendarisch doen maar wanneer er direct bemoeienis komt van KSA en Iran dan is gedaan met de regio. WW3 is dan evident.
Narratief.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Er gaat gehoor aan gegeven worden. Door jihadisten, of kast jihadisten in het westen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer dreigen met terreur.
Gaan we geen gehoor aan geven.
En dan gaat zeker het westen gehoor geven aan deze gasten. en hun aanhang met familie's er bij.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Juist wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei dan moet ik maar meer gaan reageren![]()
Daar heeft het Isralische bestuur wel gelijk in toen ze zeiden: Hamas is ISIS en die hadden geen 70 jaar onderdrukking nodig om zulke gruweldaden te begaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal legitieme redenen om baby's te vermoorden, vrouwen te verkrachten en levend in de hens te steken en mensen bij een te drijven in schuilkelders om ze vervolgens vol te gooien met granaten?
Is dat wat je zegt hier?Intolerant voor intolerantie![]()
Egypte probeert nu nog de poorten gesloten te houden voor de Palestijnen.
Dit om veiligheidsredenen, maar de Verenigde Staten is continu bij Sisi aan het pushen, zodat Egypte de poorten opent voor Gazanen, met een grondoorlog moeten de vluchtelingen toch ergens heen, wil je niet gigantisch aantallen doden hebben..
Dat laat alweer zien dat de veiligheidssituatie van Egypte minder belangrijk is voor de US, Egypte leunt op toerisme, de Zuidelijke Sinai regio ( Sharm-el-Sheikh ) is enorm toeristisch, Egypte zal economisch ten onder gaan, mocht er een aanslag plaatsvinden door een of anderen hamas terrorist, mocht de Gazastrook leeglopen naar Egypte.
En via Egypte kunnen de miljoenen vluchtelingen ook Europa bereiken, denk aan de route Egypte - Libi - Itali.
Ik heb het idee dat de Verenigde Staten en Israel wat dat betreft helemaal niet denken aan de Europese veiligheid, en dat het aantal vluchtelingen naar de EU niet van belang is voor de VS en Israel..
En dat is altijd al geweest, Amerika begint een oorlog in Afghanistan of Irak, en wie vangt 90% van de vluchtelingen op? De EU....![]()
Ik lees een grote whataboutism in je post met een pietepeuterig klein zinnetje er in. Thats it.quote:
Maar leg uit dan wat je wil zeggen. Als je denkt slim te zijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
edit: stop eens met je act en ga normaal posten aub
[ Bericht 92% gewijzigd door Frutsel op 12-10-2023 14:03:59 ]Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Niet als je toch al een appeltje te schillen hebt met dat continent of op zijn minst apathisch bent tov haar lot. Over lot gesproken, is een dergelijk scenario ook niet op de Torah gebaseerd?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is wel wat om een heel continent te vernietigen om los te kunnen gaan in je eigen minilandje...“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Rare datingsite is dit gewordenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
de palestijnen zijn wel een beetje zo, nu helemaal. maar je moet er ook wel bij zeggen dat de massale immigratie van joden tijdens en na de 2de wereldoorlog een groot deel van de woede veroorzaakte. en dat de palestijnen niet serieus genomen werden in dit proces, hun bezwaren tegen verdeling werden gelijk betekenisloos toen israel zijn toegewezen gebied gewoon pakte en de britten daar niets tegen deden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Er hebben altijd Joden gewoond. De Palestijnen accepteerden dat niet en wilden alle joden verdrijven. Daarom was het nodig het grondgebied op te splitsen. Maar ook daar gingen de Palestijnen niet mee akkoord. Ze zijn zich altijd blijven verzetten en willen het hele gebied. Waarom? Omdat ooit, lang geleden de Ottomanen dat hele gebied bezaten?
het was het laatste koloniale besluit voor dit gebied. de mensen hadden geen rechten in dit proces.![]()
Zijn we er inmiddels al uit? Iedereen heeft elkaar overtuigd en hebben dezelfde mening?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
lol dit zegt idd veel, misschien wat meer bezighouden met de feitenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik lees een grote whataboutism in je post met een pietepeuterig klein zinnetje er in. Thats it.
Maar leg uit dan wat je wil zeggen. Als je denkt slim te zijn.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
praten helpt wel. uiteindelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:51 schreef Pedroso het volgende:
Zijn we er inmiddels al uit? Iedereen heeft elkaar overtuigd en hebben dezelfde mening?![]()
Ik denk dat het probleem net als bij 9/11 en een hoop andere kleinere aanslagen is geweest, dat er teveel informatie is geweest. Bij zo'n beetje elke aanslag bleek de dader al in beeld te zijn geweest, maar naast de dader waren er nog 250 vergelijkbare dossiers. Kies dan maar welk draadje je gaat volgen als inlichtingendienst.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een kakkerlak geslachtsgemeenschap heeft zien ze dat op die systemen van ze. Maar de terreuraanslag van dergelijke omvang hebben ze zgn gemist. Ik heb Dalton onderwijs genoten, klassiek zogezegd, ik trap hier niet in!
De Stasi had ook een kwart van de bevolking voor zich aan het werk. Het grootste deel van de informatie is nooit iets mee gedaan.
We weten alleen dat er door Egypte aan is gebracht dat er iets stond te gebeuren, maar we weten niet op welk niveau en wat de informatie precies is.![]()
Bijna, nog even de puntjes op de e zetten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:51 schreef Pedroso het volgende:
Zijn we er inmiddels al uit? Iedereen heeft elkaar overtuigd en hebben dezelfde mening?And what rough beast, its hour come round at last,
Beter dan elkaar de hersens inslaan wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
praten helpt wel. uiteindelijk.And what rough beast, its hour come round at last,
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
quote:
Vlaggen en boeken enzo verbranden, zo mokerstoer is dat he, boh
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Pittig issue heeft die inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Vrouwen horen helemaal niets te zijn, althans niet voor jou.
Echt misselijk word ik van zo'n opmerking.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
De enige conclusie moet de vraag zijn: wat is in ons belang, want beide groepen zijn kut en moeten ons evengoed niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijna, nog even de puntjes op de e zetten.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Hmm, net was dat zelfde vliegtuig nog wapens aan het smokkelen.quote:ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
En de ideologie van Hamas is niet extreem? Zijn dat dan ook neppe palestijnen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wie ontkent dat? Niemand. Sterker nog, mijn eerste post legt exact uit welke de echte en welke de neppe Joden zijn. De Kinderen van Isral en Palestijnen zijn verwanten van elkaar. Dat zijn de oorspronkelijke bewoners van het Heilige Land. Het zijn de zionisten die met hun extreme ideologie beweren dat het Heilige Land slechts tot hen behoort en alle Palestijnen eruit moeten.![]()
Ook een manier van de discussie voeren. Voor als je verbaal minder begaafd bent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vlaggen en boeken enzo verbranden, zo mokerstoer is dat he, bohAnd what rough beast, its hour come round at last,
Een beetje wereldvrede zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De enige conclusie moet de vraag zijn: wat is in ons belang, want beide groepen zijn kut en moeten ons evengoed niet.And what rough beast, its hour come round at last,
Je wijst in je post alleen maar naar daden die israel pleegt in jouw ogen. Hoe is dat geen whataboutism?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol dit zegt idd veel, misschien wat meer bezighouden met de feiten
Ga je nu laf duiken ofso?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dan ga je toch niet twee vliegvelden bombarderen?quote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Je staat niet op het podium bij de Miss World Verkiezingen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje wereldvrede zou wel mooi zijn.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Zijn er nog officiele bronnen van een aanval van Israel op Damascus?
Of alleen schreeuwende Twitter berichten van random users?![]()
Goede speechwriter heeft ie.And what rough beast, its hour come round at last,
Aangezien Egypte veilig is, moeten ze maar mooi daar blijven. Geen verblijfsstatus in Nederland voor dat volk. Laat anders die Egyptische grens maar dicht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:46 schreef BMW1993 het volgende:
Dit om veiligheidsredenen, maar de Verenigde Staten is continu bij Sisi aan het pushen, zodat Egypte de poorten opent voor Gazanen, met een grondoorlog moeten de vluchtelingen toch ergens heen, wil je niet gigantisch aantallen doden hebben..
Dat laat alweer zien dat de veiligheidssituatie van Egypte minder belangrijk is voor de US, Egypte leunt op toerisme, de Zuidelijke Sinai regio ( Sharm-el-Sheikh ) is enorm toeristisch, Egypte zal economisch ten onder gaan, mocht er een aanslag plaatsvinden door een of anderen hamas terrorist, mocht de Gazastrook leeglopen naar Egypte.
En via Egypte kunnen de miljoenen vluchtelingen ook Europa bereiken, denk aan de route Egypte - Libi - Itali.
Ik heb het idee dat de Verenigde Staten en Israel wat dat betreft helemaal niet denken aan de Europese veiligheid, en dat het aantal vluchtelingen naar de EU niet van belang is voor de VS en Israel..
En dat is altijd al geweest, Amerika begint een oorlog in Afghanistan of Irak, en wie vangt 90% van de vluchtelingen op? De EU....![]()
Times of Israel misschien?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:58 schreef Zoddie het volgende:
Zijn er nog officiele bronnen van een aanval van Israel op Damascus?
Of alleen schreeuwende Twitter berichten van random users?https://www.timesofisrael(...)o-damascus-airfield/quote:Syrian media says Israel hit Aleppo International Airport in addition to Damascus airfield
Misschien heeft iemand een Syrische bron?“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Iranpress.com is een hele betrouwbare heb ik vandaag vernomen. Ik zou vooral die site in de gaten houden vwb dit conflictquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Times of Israel misschien?
[..]
https://www.timesofisrael(...)o-damascus-airfield/
Misschien heeft iemand een Syrische bron?![]()
![]()
Syria’s state television said Israel launched attacks on the main airports in the capital Damascus and the northern city of Aleppo on Thursday.
Local media channel Sham FM said Syrian air defenses were launched in response to both attacks.
It said there had been damage but no casualties at the Aleppo airport, but did not give any information on the impact of the strike on Damascus Airport.
https://www.google.com/am(...)orts-Syrian-state-TV“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ja dat was wel koddigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iranpress.com is een hele betrouwbare heb ik vandaag vernomen. Ik zou vooral die site in de gaten houden vwb dit conflict
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
https://m.facebook.com/st(...)5265&mibextid=Nif5oz
Arnon Segal. Een relatief invloedrijke, rechtse journalist ziet graag dat Israel Gaza weer bezet, en er nederzettingen gaat bouwen.![]()
Egypte moet hun poot stijf houden, ze gaan nooit meer van die Palestijnen af komen. No way dat ze vrijwillig terug gaan en dan blijf je met ze opgescheept. En na Black September en de Libanon Civil War moet wel duidelijk zijn wat er gaat gebeuren als je ze toelaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:46 schreef BMW1993 het volgende:
Waarom vind je het zo ongeloofwaardig? Het is geen geheim dat Isral Syri al jarenlang bombardeert.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iranpress.com is een hele betrouwbare heb ik vandaag vernomen. Ik zou vooral die site in de gaten houden vwb dit conflict“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
't is ook geen geheim dat de partij die al dagen raketten het schieten is vanuit Libanon, werkt voor het land van die websitequote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo ongeloofwaardig? Het is geen geheim dat Isral Syri al jarenlang bombardeert.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Ik geef geen mening over de legitimiteit. Ben gewoon verbaasd dat iemand het zo onwaarschijnlijk kan achten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't is ook geen geheim dat de partij die al dagen raketten het schieten is vanuit Libanon, werkt voor Iran“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dat heb ik zelf al meerdere malen gezegd hier hoor dat Isral al tijden doelen in Syri onder vuur neemt?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo ongeloofwaardig? Het is geen geheim dat Isral Syri al jarenlang bombardeert.
Maar die site is iets van twee uur terug ofzo in dit topic. Was een verwijzing met knipoog.![]()
https://twitter.com/DanielSeidemann/status/1712161208978010369
Radicaal-rechtse Israeli's, met vaak een messiaanse achtergrond misbruiken de oorlog tegen de terreurorganisatie hamas, voor hun eigen agenda.![]()
Het gaat om de bron, kom op... je kan een bron uit een land dat wordt onderdrukt door een zeer gewelddadig regime en waar geen persvrijheid heerst niet met droge ogen een betrouwbare bron noemen. Kan je net zo goed de Ayatholla zelf meteen bellen en vragen wat hij denkt. Bijzonder koddig allemaalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
edit:
oh wacht, je had de aanloop gemist voor die opmerking, excuusgot me a movie, I want you to know
Doorwerken na een slechte nacht, doen wel meer mensen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:11 schreef Momo het volgende:
Steve streamt zelfs door nu hij een paar uur gaat slapen![]()
Welke ideologie? Hamas heeft geen ideologie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
En de ideologie van Hamas is niet extreem? Zijn dat dan ook neppe palestijnen?![]()
100% eens, de Amerikanen geven niets om Egypte, die komen enkel voor hun bondgenoot Isral op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Egypte moet hun poot stijf houden, ze gaan nooit meer van die Palestijnen af komen. No way dat ze vrijwillig terug gaan en dan blijf je met ze opgescheept. En na Black September en de Libanon Civil War moet wel duidelijk zijn wat er gaat gebeuren als je ze toelaat.
Alle verzoeken van de US negeren, en de grenzen dichthouden, enkel openen voor noodhulp, ambulances, voedsel etc.
Er zitten gewoon veel te veel mensen die volledig gehersenspoeld zijn in de Gazastrook, die horen jaren niets anders dan wat terreurorganisaties hen vertellen.. Het is potentieel gevaarlijk om deze mensen los te laten.![]()
Gasten op een vissersbootje in de haven, terwijl de bommen aan alle kanten op die haven vallen paar minuten eerder...![]()
https://www.cidi.nl/dossier/hamas-ideologie/quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke ideologie? Hamas heeft geen ideologie.quote:De ideologie van Hamas heeft haar wortels in het gedachtegoed van de Moslimbroederschap. Volgens de Moslimbroederschap moet de overheid ervoor zorgen dat de samenleving is ingericht volgens de regels van de islam. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen religie en politiek. Het motto van de Moslimbroederschap is: Islam is de oplossing. Hamas heeft vanuit deze visie een compromisloze opstelling ten aanzien van Israel: de Joodse staat moet verdwijnen, heel het gebied van de rivier Jordaan tot de Middellandse Zee moet worden ‘bevrijd’.![]()
Hamas Covenant 1988 - The Covenant of the Islamic Resistance Movementquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke ideologie? Hamas heeft geen ideologie.And what rough beast, its hour come round at last,
Er is maar een Steve, Steve de Gaza haanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:11 schreef Momo het volgende:
Steve streamt zelfs door nu hij een paar uur gaat slapen![]()
![]()
En dan wel de hele tijd klagen dat Palestijnen niet netjes behandeld worden.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Dat verandert toch echt niks aan het feit dat Hamas een aanslag pleegt en dat dat de aanleiding is van het opgelaaide geweld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een kakkerlak geslachtsgemeenschap heeft zien ze dat op die systemen van ze. Maar de terreuraanslag van dergelijke omvang hebben ze zgn gemist. Ik heb Dalton onderwijs genoten, klassiek zogezegd, ik trap hier niet in!
Dan kun je nu wel wijzen dat de Isralirs het aan hadden moeten zien komen, dan keer je oorzaak en gevolg om. Hamas moet geen terreur plegen.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Pardon?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke ideologie? Hamas heeft geen ideologie.got me a movie, I want you to know
CIDI?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.cidi.nl/dossier/hamas-ideologie/
[..]![]()
Zeker wel. Hamas is Moslimbroederschap en hun ideologie is dat Isral vernietigd moet worden .quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke ideologie? Hamas heeft geen ideologie.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Dit ontken ik ook niet. Al moeten we niet uitsluiten dat ze hun eigen mannetjes er bij hadden (infiltranten). Maar eerlijk, daar hebben we (nog) geen bewijs voor dus daarop doorgaan is zonde van de tijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dan kun je nu wel wijzen dat de Isralirs het aan hadden moeten zien komen, dan keer je oorzaak en gevolg om. Hamas moet geen terreur plegen.
Jij daarentegen moet niet ontkennen dat het hen wel erg goed uitkomt. Waar ze normaal 50 jaar voor nodig hadden rollen ze nu uit in een jaar.
De laatste jood van Afghanistan Zablon Simintov, is inderdaad vertrokken na de Taliban overnamen,quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal die ene in Aghanistan maar zijn. Al zal daar de teller inmiddels wel op 0 staan
![]()
Goed stuk, mogelijk al eens gepost, in dat geval excuses van mijn kant:
Israelis and Palestinians are facing their moment of greatest danger since 1948Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Ja maar dit is de Iraanse afdelingquote:got me a movie, I want you to know
Yale?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Perrin in NWS / Oorlog Isral - Palestina #65 Stilte voor de stormgot me a movie, I want you to know
Kwam 'm hier straks al eens tegen, maar dan nog, zullen er vast zijn die het gemist hebben. Wel de moeite waardquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Goed stuk, mogelijk al eens gepost, in dat geval excuses van mijn kant:
Israelis and Palestinians are facing their moment of greatest danger since 1948
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
In Duitsland begint het kwartje ook langzaam te vallen, onvermijdelijk dat hier in de toekomst zeer hard wordt ingegrepen. Je kan geen miljoenen potentile terroristen vrij laten lopen in Europa.Bronquote:Antropoloog Susanne Schrter (66, directeur van het Global Islam Research Center aan de Goethe Universiteit in Frankfurt) vertelde BILD: “We hebben een enorm probleem. We hebben honderdduizenden mensen met een antisemitisch wereldbeeld naar Duitsland toegelaten, die in hun land van herkomst met deze onmenselijke ideologie zijn opgegroeid. Deze hebben ze meegenomen toen ze ons land binnenkwamen. We zien tegenwoordig de gevolgen in onze straten.”
Een ander groot probleem dat Schrter ziet: “Gemporteerd antisemitisme is in Duitsland lange tijd gebagatelliseerd en gerelativeerd. Linkse kringen hebben dit gepromoot – tot in onze universiteiten – door hun afschildering van Isral als een zogenaamde ‘apartheidsstaat’ en hun praatjes over ‘kolonistenkolonialisme’. Deze sluiting van de gelederen herhaalt een rampzalig bondgenootschap tussen krachten in Duitsland en het Midden-Oosten. Tijdens het nazi-tijdperk collaboreerden Palestijnse islamisten met de nazi’s.”3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Soms heb ik het idee dat wij hier op Fok veel intelligenter zijn dan diegene die in het Europese Parlement zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
In Duitsland begint het kwartje ook langzaam te vallen, onvermijdelijk dat hier in de toekomst zeer hard wordt ingegrepen. Je kan geen miljoenen potentile terroristen vrij laten lopen in Europa.
[..]
Bron
Wij hadden dit al 10 jaar eerder aan landen als Zweden en Duitsland kunnen vertellen..![]()
Mens, hoe kom je erbij? Hamas heeft vanaf het begin een heel duidelijke en specifieke ideologie en daarnaast een uitgekiende strategie. Ze doen niets zomaar, overdenken elke uitkomst van elke uitkomst van elke uitkomst.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke ideologie? Hamas heeft geen ideologie.
Je zet ze nu neer als een zootje losgeslagen koekenbakkers die maar wat hebben gedaan.![]()
Integendeel. Duitsland is nu daar, waar wij waren met Pim Fortuyn (of eigenlijk janmaat). Duitsland gaat precies hetzelfde ontwikkelen. Rechtse politieke partijen worden populair , kunnen niet met elkaar opschieten, vallen uiteen, er komen geen goede alternatieve - Duitsland wordt weer links, of politiek-nietszeggend (zoals wij).quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
In Duitsland begint het kwartje ook langzaam te vallen, onvermijdelijk dat hier in de toekomst zeer hard wordt ingegrepen. Je kan geen miljoenen potentile terroristen vrij laten lopen in Europa.
[..]
Bron![]()
Dat is dan ook precies zijn intentie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mens, hoe kom je erbij? Hamas heeft vanaf het begin een heel duidelijke en specifieke ideologie en daarnaast een uitgekiende strategie. Ze doen niets zomaar, overdenken elke uitkomst van elke uitkomst van elke uitkomst.
Je zet ze nu neer als een zootje losgeslagen koekenbakkers die maar wat hebben gedaan.![]()
waren ze maar alleen antisemitisch... helaas zijn ze vooral anti-westers en anti-christen...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
BronPWBF![]()
Ja oke, even alle Joodse instituten enal opzij. Kom eens met serieuze bronnen waarin officieel de politieke agenda van Hamas staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Perrin in NWS / Oorlog Isral - Palestina #65 Stilte voor de storm![]()
1200 onschuldige burgers dood, goed uitkomen......quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit ontken ik ook niet. Al moeten we niet uitsluiten dat ze hun eigen mannetjes er bij hadden (infiltranten). Maar eerlijk, daar hebben we (nog) geen bewijs voor dus daarop doorgaan is zonde van de tijd.
Jij daarentegen moet niet ontkennen dat het hen wel erg goed uitkomt. Waar ze normaal 50 jaar voor nodig hadden rollen ze nu uit in een jaar.
Let wel, Isral heeft maar een paar uur nodig om heel Gaza plat te leggen dat er geen steen meer overeind staat. De afgelopen jaren hebben de Palestijnen zelfbestuur gekregen en zijn er steeds meer blokkades opgeheven.
Hoezo zou dit Isral goed uitkomen?
Hamas heeft de eigen glazen en die van de Palestijnen volledig ingegooid. Gaza is verleden tijd.
Isral slaat wel erg nietsontziend terug maar Isral weet dan ook dat ze van de rest van de wereld niks te verwachten hebben.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Napraten opzij, kom met duidelijke bronnen zodat wij hun ''ideologie'' kunnen bestuderen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mens, hoe kom je erbij? Hamas heeft vanaf het begin een heel duidelijke en specifieke ideologie en daarnaast een uitgekiende strategie. Ze doen niets zomaar, overdenken elke uitkomst van elke uitkomst van elke uitkomst.
Ik lees ook mee in deze reeks en like af en toe een reactie en reageer nauwelijks maar mijn algemene indruk van jou is dat jij allesbehalve neutraal bent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Sinds wanneer lig jij op de loer dan? Zie jouw reacties hier nu voor het eerst verschijnen.![]()
Jongen je komt zelf met www.Iran.com shizzle maar keurt Yale af?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja oke, even alle Joodse instituten enal opzij. Kom eens met serieuze bronnen waarin officieel de politieke agenda van Hamas staan.
Echt man.... laat je medicatie beter afstellen want het gaat zo niet hoor.got me a movie, I want you to know
Hamas is an acronym for Harakat al-Muqawamah al-Islamiyya, or Islamic Resistance Movement. The word Hamas means zeal.
The Hamas movement was founded in Gaza in 1987 by imam Sheikh Ahmed Yasin and aide Abdul Aziz al-Rantissi shortly after the start of the first Intifada, or Palestinian uprising against Israel’s occupation of the Palestinian territories.
The movement started as an offshoot of the Muslim Brotherhood in Egypt and created a military wing, the Izz al-Din al-Qassam Brigades, to pursue an armed struggle against Israel with the aim of liberating historic Palestine. It also provided social welfare programmes to Palestinian victims of the Israeli occupation.
Hamas defines itself as a “Palestinian Islamic national liberation and resistance movement”, using Islam as its frame of reference.
In 2017, Hamas issued a political document effectively claiming to break ties with the Muslim Brotherhood and said it would accept a Palestinian state on the 1967 borders with the return of Palestinian refugees.
Though the move stirred fears among its loyalists that it was giving up on the Palestinian cause, Hamas added the following clause:
“Hamas rejects any alternative to the full and complete liberation of Palestine, from the river to the sea” but considers the establishment of a sovereign Palestinian state on 1967 borders “to be a formula of national consensus”.
The movement believes that the “establishment of ‘Israel’ is entirely illegal”. This sets it apart from the PLO, of which it is not a member.
Hamas entered Palestinian politics as a political party in 2005 when it engaged in local elections, and won a landslide victory in parliamentary elections in 2006, beating Fatah.
Since 2007, Israel has launched three wars against Hamas and the Strip. After Hamas won elections in that year, Israel imposed an airtight blockade.
Civilians in Gaza have borne the brunt of the fighting. In the last Israeli assault on the Strip, more than 2,200 Palestinians were killed, including 500 children, over a span of 50 days.![]()
Je kan wel zeggen dat het uiteindelijk allemaal neerkomt op nihilisme.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zet ze nu neer als een zootje losgeslagen koekenbakkers die maar wat hebben gedaan.
Maar denk niet dat dat is wat hij bedoeld.![]()
Ik zie dit zelf helemaal niet als een kwestie van links of rechts, maar wanneer het om genuanceerd zijn gaat, dan zijn er genoeg mensen hier die dat (nog) zijn. Alleen, @Werkperd is daar juist absoluut niet ntje van van.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.
Beter kun je gewoon even naar buiten gaan en even van Internet weg.
Ik ben redelijk neutraal (want pro-Isralirs en pro-Palestijnen en anti-Hamas en anti-Isralische regering), maar als ik gedwngen zou worden om een keuze te maken tussen alleen Isral f de Palestijnen, doe mij dan toch maar die eerste...Tails tell tales![]()
Hamas heeft gewoon een website:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Napraten opzij, kom met duidelijke bronnen zodat wij hun ''ideologie'' kunnen bestuderen.
www.hamas.ps
Ga daar maar lezen.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:23 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat wij hier op Fok veel intelligenter zijn dan diegene die in het Europese Parlement zitten.
Wij hadden dit al 10 jaar eerder aan landen als Zweden en Duitsland kunnen vertellen..
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik dacht dat Hamas geen ideologie had en vervolgens post je hier de Hamas ideology......quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
Hamas is an acronym for Harakat al-Muqawamah al-Islamiyya, or Islamic Resistance Movement. The word Hamas means zeal.
The Hamas movement was founded in Gaza in 1987 by imam Sheikh Ahmed Yasin and aide Abdul Aziz al-Rantissi shortly after the start of the first Intifada, or Palestinian uprising against Israel’s occupation of the Palestinian territories.
The movement started as an offshoot of the Muslim Brotherhood in Egypt and created a military wing, the Izz al-Din al-Qassam Brigades, to pursue an armed struggle against Israel with the aim of liberating historic Palestine. It also provided social welfare programmes to Palestinian victims of the Israeli occupation.
Hamas defines itself as a “Palestinian Islamic national liberation and resistance movement”, using Islam as its frame of reference.
In 2017, Hamas issued a political document effectively claiming to break ties with the Muslim Brotherhood and said it would accept a Palestinian state on the 1967 borders with the return of Palestinian refugees.
Though the move stirred fears among its loyalists that it was giving up on the Palestinian cause, Hamas added the following clause:
“Hamas rejects any alternative to the full and complete liberation of Palestine, from the river to the sea” but considers the establishment of a sovereign Palestinian state on 1967 borders “to be a formula of national consensus”.
The movement believes that the “establishment of ‘Israel’ is entirely illegal”. This sets it apart from the PLO, of which it is not a member.
Hamas entered Palestinian politics as a political party in 2005 when it engaged in local elections, and won a landslide victory in parliamentary elections in 2006, beating Fatah.
Since 2007, Israel has launched three wars against Hamas and the Strip. After Hamas won elections in that year, Israel imposed an airtight blockade.
Civilians in Gaza have borne the brunt of the fighting. In the last Israeli assault on the Strip, more than 2,200 Palestinians were killed, including 500 children, over a span of 50 days.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Tijdje terug een sociaal wetenschapper, liberale mensen zijn veel positiever over niet westerse immigranten, conservatieve mensen zijn veel negatiever over niet westerse immigranten. Maar, liberale mensen kwamen nooit of te nimmer in aanraking met niet westerse immigranten en conservatieve mensen kwamen op dagelijks basis in aanraking met niet westerse immigranten. Dat is het grote probleem, intelligentie is een deel, maar dit is vooral op sociaal niveau en dat leer je niet op school, dus daar gaan die "ja maar hoog/laag opgeleid" opmerkingen. Het is vooral volk wat maar dom en blind de media blijft volgen en volledig en alleen in hun witte bubbel leeft waarbij ze continue gevoed krijgen dat het volk wat anti islam stemt dom, achterlijk, laagopgeleid, agressief, tegen homo's en vrouwen is, ze zijn gehersenspoeld. Ze zouden allemaal eens een jaar of 5 in een sociale huurwoning/buurt moeten gaan wonen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:23 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat wij hier op Fok veel intelligenter zijn dan diegene die in het Europese Parlement zitten.
Wij hadden dit al 10 jaar eerder aan landen als Zweden en Duitsland kunnen vertellen..
Het is voor mij 100% zeker dat dit tot een groot conflict gaat komen, zie het al jaren, jaren tussenin gewoond, dat volk is gewoon niet verenigbaar in zulke grote getalen in Europa, en ondertussen staan de grenzen wagenwijd open. Gelukkig is het zelfs in Amerika doorgedrongen waar democraten kritiek beginnen te uiten op het radicale linkse deel van de democraten die nu van antisemitisme beschuldigd worden, het is gewoon die woke kliek wat fout zit wat al duizenden keren is voorspelt.
Ik vraag mij eigenlijk af of er nu hier mensen zijn die toch anders tegen de invloed van de islam in de westerse samenleving zijn aan gaan kijken nadat ze al die beelden zagen van moslims die in Europa opriepen tot het doden van Joden.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
En dat is ook precies waarom tegengas nodig isquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies zijn intentie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: