abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210924312
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De genade zit hem in het verkleinen van onschuldige burgerslachtoffers. Want met de huidige aanpak heb je die het meeste.

:{²
Je bedoelt de aanpak van het maken van zoveel mogelijk burgerslachtoffers die Hamas hanteerde waardoor Israël nu gaat binnenvallen?
pi_210924313
Gezien we er al hoeveel deeltjes ? niet uitkomen wie lief en wie slecht is; kunnen we niet beter proberen te bepalen wat voor "ons" (Europeanen) het meest wenselijk is?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:22:57 #278
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210924318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:21 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Denk dat ze dat prima weten, hun volk is al sinds 1920 aan het vechten tegen de moslims en de ervaringen geven ze door van grootouders naar ouders naar de kinderen. Ze zingen en dansen om de moed erin te houden. Lijkt me beter dan depressief zitten te wachten tot het vechten start.
Ja nee dat is ook geen optie. Ik zeg ook niet dat het raar is of niet verstandig. Het is alleen dat je weet dat een deel van deze jongens zingend en dansend hun dood tegemoet gaat waarschijnlijk en dat ik dat creepy vind.
pi_210924320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Heftig dat familie van je mee gaat vechten
Ja, voor z'n ouders nog pittiger. Maar die gasten gaan liever die kant op dan dat ze machteloos toekijken. Hopen op het beste maar.
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 12:23:22 #280
8781 crew  Frutsel
pi_210924321
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Hoorde gisteren op CNN dat er een hele zooi reservisten naar het noorden gaan, voor het geval Hezbollah iets gaat ondernemen.

Denk dat daar wel een schifting gemaakt gaat worden. Mijn neefje is afgelopen nacht daar aangekomen, en wordt naar het zuiden gestuurd, dus die zal wel de strijd aan moeten gaan.
Meende dat ze ook naar de Golan hoogte gingen uit voorzorg?
pi_210924325
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De genade zit hem in het verkleinen van onschuldige burgerslachtoffers. Want met de huidige aanpak heb je die het meeste.

Maar is Hamas aanpakken onderhand niet ook de mede-veranwoordelijkheid van deze burgers zelf? Ze lieten het jarenlang toe.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:24:37 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210924327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je bedoelt de aanpak van het maken van zoveel mogelijk burgerslachtoffers die Hamas hanteerde waardoor Israël nu gaat binnenvallen?
Nee, want dan had ik dat wel gezegd.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210924331
HEefT dIE oP fesjbOEk gEZIEn

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210924336
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is natuurlijk een drama voor normale gazanen die het gedachtegoed van hamas niet onderschrijven maar het zijn natuurlijk diezelfde gazanen die Hamas er niet uit flikkeren.

Dat is natuurlijk makkelijker gezegd vanuit mijn veilige kantoor in Nederland dan daadwerkelijk gedaan maar dit is echt iets wat de Palestijnen zelf moeten doen.

Dit is een breder probleem binnen islamitische culturen. Het totale gebrek aan reinigend vermogen om rotte appels aan te pakken of uit te sluiten. Als je rotte appels niet verwijderd uit de schaal gaat alles rotten, en daar plukken de gazanen nu de rotte vruchten van.
Helemaal eens, al vind ik dat tegelijkertijd héél makkelijk gezegd.

Het is gewoon onwijs lastig en complex allemaal.
Tails tell tales
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:25:43 #285
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210924338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:49 schreef Moederenkind het volgende:
Ik wou geld doneren om water en voedsel bij de Palestijnen te krijgen en heb navraag gedaan bij een organisatie, maar die zeggen niet zoveel te kunnen doen omdat je het risico loop op een terrorisme lijst gegooid te worden en daarnaast komt er gewoon niets aan in Palestina omdat ze volledig zijn afgezonderd. Besef, er wonen onwijs veel kinderen daar !!!! Israël krijgt veel hulp en dat is terecht, maar wie helpt de Palestijnse slachtoffers??? Dit is onacceptabel hoor !!!
twitter
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:25:56 #286
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210924341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
de Mossad moet weer eens wat van die leiders in het buitenland omleggen, dan is het snel druk aan de onderhandelingstafel gok ik
Zal vast wel gebeuren in de toekomst maar nu lijkt me niet de juiste tijd ervoor. Die leiders zijn nu ondergedoken en zwaarbeveiligd. Over een paar maanden/jaren laten ze hun dekking wel weer vallen
pi_210924348
Laatste berichten over hezbollah?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210924350
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
dan ben je wel echt stekeblind zeg
Was ik cynisch, zou ik zeggen dat het opzet was. Om de bomdardementen op Gaza toch wat beter te kunnen verkopen.
pi_210924367
Het is zeker lunchtijd gezien de activiteit in dit topic :P
pi_210924377
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ja, voor z'n ouders nog pittiger. Maar die gasten gaan liever die kant op dan dat ze machteloos toekijken. Hopen op het beste maar.
Wat @Momo al schreef: Heftig! Sterkte voor jullie allemaal en vooral voor je neefje en zijn ouders! :*
Tails tell tales
pi_210924378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ twitter ]
Echt hè, waarom zijn mensen zo enorm naïef?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:30:15 #292
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210924379
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:28 schreef Bensel het volgende:

[..]
omdat hij palestijnen als ubermensch ziet boven de israelische untermensch
Oh oke gelukkig.

Ik dacht dat ie misschien een beroerte had.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')