abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210924875
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]
'onthoofde kinderen'

'hamas eigen mensen'

Wat een aannames en insinuaties weer. Alsof iedere Palestijn een Hamas lid is. Hans is echt over de houdbaarheidsdatum heen. Wat een kwast.
Wat is dat toch met users die totaal niet begrijpen wat ze horen en zien?
Taaltechnisch verwoord Hans het inderdaad fout, maar jij doet wel je best om zijn woorden ook vooral niet te interpreteren zoals ze overduidelijk bedoeld worden, met je "onthoofde kinderen." Het is overduidelijk dat Hans het in dat stuk tekst had over Israëliërs.

Wat gebruiken ze hun eigen mensen niet als levend schild dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210924876
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En dat doel kunnen ze nu versneld uit laten voeren doordat de geheime dienste dit hebben "gemist".

:{²
Nee, omdat Hamas een terreuraanslag heeft uitgevoerd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:19:23 #123
3542 Gia
User under construction
pi_210924877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Twee vragen:

1. Waarom voeren de Palestijnen geen strijd met Libanon, Syrië en Jordanië? Die bezetten immers ook gebieden van de regio Palestina.

2. Veroordeel je de aanvallen van Hamas, ja of nee?
1. Dat zijn mede moslims.
pi_210924880
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Waarom is 1 periode in de geschiedenis bepalend voor wie de oudste rechten heeft. Er woonden al mensen voor de Ottomanen er de scepter zwaaiden, en ook lang daarvoor. Laten we teruggaan naar de Soemeriers, of nog korter het Nieuw-babylonische rijk. Woonden er toen Palestijnen? Dacht het niet. Sowieso is het woord Palestijn verzonnen.
Of laten we teruggaan naar de tijd van Koning David en Salomo!

Moeten we een willekeurig tijdperk kiezen en dat als maatstaf nemen wie er mag wonen?

Of zullen we ons gaan houden aan de laatst vastgestelde internationale afspraken?
Ja zo zit het niet in elkaar Gia. Anders kunnen we ook terug naar de eerste mens Adam en Eva en zeggen dat wij bijvoorbeeld niet mogen trouwen.
pi_210924884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef Perrin het volgende:
Opmerkelijk:
[ twitter ]
wat is er opmerkelijk aan bommen op syrië?
pi_210924886
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja? Lekker bouncen door Stadspolders? :')

Nee, jij lijkt me een Sterrenburg type.

:{²
Ohhh wow. Ik woon in Brabant. Nooit in Dordt gewoond ook.
pi_210924888
Wat is bouncen nou weer?
pi_210924889
quote:
Wat een mongolen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210924890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Digi2 het volgende:

[..]
De VS is zelfvoorzienend van aardolie en heeft een flink overschot aan aardgas. De VS raak je er dus niet mee. De prijs van aardolie wordt in de VS intern, los van de wereldmarkt bij een export verbod.
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:20:37 #130
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210924892
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:18 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja die mis ik hier tussen al die extremistische reacties ook. Kon mezelf even niet terugvinden in de Nederlandse maatschappij.
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.
Zit je daar tussen? Dan kun je nergens je plekje vinden.

Beter kun je gewoon even naar buiten gaan en even van Internet weg.
pi_210924900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Om vooruit te komen moet je enkel nog kijken naar een oplossing op basis van wat internationaal wordt aangenomen als grens. Verder terug dan dat zoals 1947 is gewoon funest omdat niemand erin meegaat. Hoe eerder Hamas dat accepteert hoe beter voor de toekomst van Palestijnen.

Daarnaast is de enige serieuze stap naar vrede voor Israel eentje waarbij ze nederzettingenbeleid per direct bevriezen. Permanent. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren gezien de vele verkiezingen waarin alleen maar meer invloed van kolonistische gekkies en idealen naar het centrum van de Israelische politieke macht is gevloeid. En aangezien wij in het Westen en Amerika voorop geen consequenties aan het Israelische nederzettingenbeleid willen verbinden hebben zij in de praktijk een vrijbrief om met verdere kolonisatie weg te komen en tegelijkertijd hun uitmuntende banden met Westerse landen in stand te houden. Laat ook zien wat voor een fantasten Hamas overigens met hun gestoorde idealen die funest zijn voor het laatste beetje hoop op een Palestijnse staat die de Israelische regering sowieso graag hardnekkig de grond instampt; dat beetje hoop alleen al.
Ik zeg toch ook dat ik voorstander ben van wat al eerder bepaald is door de VN? Israël moet terug naar die kaart. Illegale bezetting moet stoppen.
pi_210924901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:04 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Er is een flinke campagne gaande op Twitter om alles wat met die babies te maken heeft te ontkennen terwijl officiele media het overal bevestigd.

Schijnbaar is prima te geloven dat men onschuldigen kinderen dood, vrouwen verkracht, maar babies onthoofden dat zouden ze nooit doen!!!
Hamas propaganda machine is flink bezig in ieder geval.
Ja wel vreemd ook om je daar op stuk te bijten, maakt Hamas echt opeens een leuke partij ofzo.
pi_210924904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef Perrin het volgende:
Opmerkelijk:
[ twitter ]
Gebeurt vaker daar. O.a. pleiten Rusland en Israël daarom ook voor behoud van goede band. Ze moet dat coördineren met elkaar. Dat gaat niet meer als je niet meer praat. En een Rus die een Israëlier uit deblucht schiet is niet bevorderlijk momenteel.
pi_210924910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.
Zit je daar tussen? Dan kun je nergens je plekje vinden.

Beter kun je gewoon even naar buiten gaan en even van Internet weg.
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:23:08 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210924916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gebeurt vaker daar. O.a. pleiten Rusland en Israël daarom ook voor behoud van goede band. Ze moet dat coördineren met elkaar. Dat gaat niet meer als je niet meer praat. En een Rus die een Israëlier uit deblucht schiet is niet bevorderlijk momenteel.
Syrische vliegvelden zijn toch geen gebruikelijke doelwitten voor de IDF? Idd wel spelen met vuur nu.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210924920
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.
Zelfverklaarde neutraal hooguit, want je hebt totaal geen zelfbeheersing.
pi_210924926
Wat zal er morgen gebeuren?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:24:11 #138
3542 Gia
User under construction
pi_210924930
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja zo zit het niet in elkaar Gia. Anders kunnen we ook terug naar de eerste mens Adam en Eva en zeggen dat wij bijvoorbeeld niet mogen trouwen.
Oh? Dus, de palestijnen kiezen een periode die voor hun het beste uitkomt en dat is dan de periode die bepaald wie er mag wonen? Dacht het niet. Zo werkt dat namelijk niet met internationale vredesafspraken.

Heel Europa is in verschillende handen geweest, Spanje, de Romeinen. Moeten die dan ook weer Nederland, Belgie enz... gaan claimen, want ooit was het van hun.

Het gebied wat vroeger Mesopotamie heette is door meerdere volkeren veroverd geweest. Meerdere koningen hebben er geregeerd en ook wetten opgesteld. Waarom hebben dan, volgens jou, de Ottomanen het eerste recht?
pi_210924931
quote:

[..]
Grap van de dag. Ik moet het je nageven, die was wel goed. _O-
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 13:24:22 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210924934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Taaltechnisch verwoord Hans het inderdaad fout
Goed om te lezen dat jou dit ook opvalt :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210924937
quote:

[..]
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.
pi_210924943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?
Nee de dollar wordt dan juist duurder omdat de VS zich beter kan isoleren tegen de gevolgen van inflatie door stijgende energieprijzen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 13:24:54 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210924945
quote:

[..]
@GGMM blijft ook neutraal in deze. Dat is denk ik het beste :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210924946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.
Sinds wanneer lig jij op de loer dan? Zie jouw reacties hier nu voor het eerst verschijnen.
pi_210924950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Syrische vliegvelden zijn toch geen gebruikelijke doelwitten voor de IDF? Idd wel spelen met vuur nu.

[ twitter ]
Waarom zou Israël dat doen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:25:41 #146
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210924951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Oh? Dus, de palestijnen kiezen een periode die voor hun het beste uitkomt en dat is dan de periode die bepaald wie er mag wonen? Dacht het niet. Zo werkt dat namelijk niet met internationale vredesafspraken.

Heel Europa is in verschillende handen geweest, Spanje, de Romeinen. Moeten die dan ook weer Nederland, Belgie enz... gaan claimen, want ooit was het van hun.

Het gebied wat vroeger Mesopotamie heette is door meerdere volkeren veroverd geweest. Meerdere koningen hebben er geregeerd en ook wetten opgesteld. Waarom hebben dan, volgens jou, de Ottomanen het eerste recht?
pi_210924956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Interessante vraag...

Als je dezelfde quantiteit olie moet kopen tegen hogere prijzen zul je meer dollars nodig hebben, maar dat blijft verder intern op de wereldmarkt.... Maar die neemt dus al jaren toe dus intern (van de wereldmarkt excl Amerika) neemt de vraag naar dollar toe.

Dat heeft een groot voordeel opgeleverd voor Amerika over de jaren hun munt kunnen ze letterlijk exporteren in ruil voor goederen.

Maar als dat principe verzadigd raakt of omdraait krijg je het tegenovergestelde effect, maar dan zal de VS inflatie gaan krijgen wat opzicht wel weer gunstig zou kunnen zijn m.b.t. reële waarde van de staatsschuld.

Ze gaan er niet failliet van in ieder geval ze kunnen hun eigen munt bijdrukken.

Mocht de dollar dominantie ophouden te bestaan zal de VS zijn schuld aan het buitenland rap afnemen, men vertrouwen verliezen in de dollar, Amerika minder kunnen importeren, allicht wat meer exporteren, maar dat zal wel de algehele binnenlandse welvaart raken daar, meer qua consumptie dan productie.
pi_210924958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:51 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
En dit jaren geleden bevestigen was hoe afgelopen denk je?
Had geen verschil gemaakt, onze beleidsbepalers zullen en moeten ze binnenhalen, nu nog steeds.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:26:05 #149
3542 Gia
User under construction
pi_210924961
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook dat ik voorstander ben van wat al eerder bepaald is door de VN? Israël moet terug naar die kaart. Illegale bezetting moet stoppen.
Verhuizen alle moslims dan ook uit Israel weg?
Waarom mogen er wel moslims wonen in Israel en geen Joden in Palestijns gebied?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 13:26:36 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210924965
quote:

[..]
Dat vind je zelf misschien. Op mij kom je over als iemand die voornamelijk Iraanse propaganda spamt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')