Zo is het.quote:
Wat klopt er niet en heb je daar dan bewijs voor?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'onthoofde kinderen'
'hamas eigen mensen'
Wat een aannames en insinuaties weer. Alsof iedere Palestijn een Hamas lid is. Hans is echt over de houdbaarheidsdatum heen. Wat een kwast.
Ja, maar het ''minuscuul'' verschil is wel dat dit vanaf 1947 systematisch gebeurd aan kant van Palestijnen. Het zijn er zoveel dat ik de tel onderhand kwijt geraakt ben. Maar dat maakt in jouw ogen natuurlijk geen flikker uit he geschiedkundige.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En omgekeerd kun je gruwelijke beelden aan Israëlische zijde laten zien. En de trieste cirkel is weer rond.
Enig feit is dat Hamas deze humanitaire ramp (mede) op z'n geweten mag hebben. Zonder de aanvallen van Hamas vielen er nu geen bommen op Gaza.
Daarmee praat ik niet het politieke of militaire beleid van Israël goed.
Maar ook dit zal wel weer aan dovemansoren gericht zijn.
is adrenaline, niks mis meequote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Al die zingende en dansende soldaten, creepy. Jochies voor het grootste deel die geen idee hebben waar ze in zeilen.
Wat ik schrijf. Lees de post nog een keer zou ik zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat klopt er niet en heb je daar dan bewijs voor?
Dat laatste wordt vaker geopperd, dat conservatieven het wel prettig vinden dat zo'n Hamas bestaat. Gisteren een Volkskrant journalist en vorige week (voor deze aanslag) een opiniestuk in de Haaretzquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is dat niemand water bij de wijn wil doen. Geen druppel. Ik zou bijvoorbeeld zeggen, verplaats Gaza zodat het tegen de westbank aanligt, en laat Israel dan in Gaza wonen. Een exacte ruil wat betreft vierkante meters.
Maarja dat kost inderdaad vele miljarden. En hoewel dat geld er is, wil niemand het hieraan uitgeven natuurlijk.
Ik heb soms ook het idee dat Hamas en Netanyahu eigenlijk beide uberhaupt geen vrede willen. Zo'n aardsvijand is namelijk super handig in veel gevallen.
aan beide kanten gaat het al verder terug dan datquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, maar het ''minuscuul'' verschil is wel dat dit vanaf 1947 systematisch gebeurd aan kant van Palestijnen. Het zijn er zoveel dat ik de tel onderhand kwijt geraakt ben. Maar dat maakt in jouw ogen natuurlijk geen flikker uit he geschiedkundige.
Dat denk ik ook maargoed. Want als je water en eten te kort hebt, wie trekt dan als eerste aan het langste eind? Juist, de gijzelaars.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef Breekfast het volgende:
Voedsel en water onthouden als drukmiddel om de Israëlische gijzelaars vrij te krijgen is zowel inhumaan als ineffectief.
Dat laatste weet je nog niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef Breekfast het volgende:
Voedsel en water onthouden als drukmiddel om de Israëlische gijzelaars vrij te krijgen is zowel inhumaan als ineffectief.
De brandstof van Hamas haar raketten bestaat uit suiker en (alcohol)water.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef Breekfast het volgende:
En daarna de burgers. Denk maar niet dat Hamas één slok water tekort komt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maargoed. Want als je water en eten te kort hebt, wie trekt dan als eerste aan het langste eind? Juist, de gijzelaars.
Dat is een aanname. Kan je nu nog niet zo stellig zeggen. Wellicht dat Hamas leden uiteindelijk toch wat joden laten gaan in ruil voor wat water. Na een tijdje is alles op en kunnen ze zelfs de eigen bevolking tegen zich krijgen. Ook hun loyaliteit stopt als hun eigen leven op het spel staat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef Breekfast het volgende:
Er is een flinke campagne gaande op Twitter om alles wat met die babies te maken heeft te ontkennen terwijl officiele media het overal bevestigd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat klopt er niet en heb je daar dan bewijs voor?
De mensen van Stalingrad leefden gewoon hun leven toen ze "unprovoked" werden belegerd door de nazi's.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is hier toch ook zo, in ieder geval vanuit de Palestijnen gezien?
ja eensquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is hartstikke menselijk lijkt me. Daar is niks mis mee, de omstandigheden zijn dat wel.
Daar ontlenen daar ze hun macht en rijkdom aan, dus zeer grote kans van niet idd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb soms ook het idee dat Hamas en Netanyahu eigenlijk beide uberhaupt geen vrede willen. Zo'n aardsvijand is namelijk super handig in veel gevallen.
[...]
Gijzelaars houden, ze verkrachten en ze dreigen te executeren als de bombardementen niet stoppen is dat ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef Breekfast het volgende:
Osrael is de enige partij die meerdere keren water bij de wijn heeft gedaan. Maar als men die blijft vergiftigen van de andere kant, dan houd dat ook een keer opquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is dat niemand water bij de wijn wil doen. Geen druppel. Ik zou bijvoorbeeld zeggen, verplaats Gaza zodat het tegen de westbank aanligt, en laat Israel dan in Gaza wonen. Een exacte ruil wat betreft vierkante meters.
Maarja dat kost inderdaad vele miljarden. En hoewel dat geld er is, wil niemand het hieraan uitgeven natuurlijk.
Tja, misschien moeten ze dan eens nadenken wat voor reactie je kan verwachten als je regering een terreuraanslag op je buurland pleegt en zich vervolgens verschuilt tussen de eigen bevolking.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja? Dat zullen ze niet anders zien in Gaza hoor. Ik denk niet dat er enige nuance te vinden is over Israel.
Waarschijnlijk geloofd men daar zelfs dat als je je overgeeft Israel je alsnog komt vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |