Ohhh wow. Ik woon in Brabant. Nooit in Dordt gewoond ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Lekker bouncen door Stadspolders?
Nee, jij lijkt me een Sterrenburg type.²
Wat een mongolen.quote:
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De VS is zelfvoorzienend van aardolie en heeft een flink overschot aan aardgas. De VS raak je er dus niet mee. De prijs van aardolie wordt in de VS intern, los van de wereldmarkt bij een export verbod.
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja die mis ik hier tussen al die extremistische reacties ook. Kon mezelf even niet terugvinden in de Nederlandse maatschappij.
Ik zeg toch ook dat ik voorstander ben van wat al eerder bepaald is door de VN? Israël moet terug naar die kaart. Illegale bezetting moet stoppen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:18 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Om vooruit te komen moet je enkel nog kijken naar een oplossing op basis van wat internationaal wordt aangenomen als grens. Verder terug dan dat zoals 1947 is gewoon funest omdat niemand erin meegaat. Hoe eerder Hamas dat accepteert hoe beter voor de toekomst van Palestijnen.
Daarnaast is de enige serieuze stap naar vrede voor Israel eentje waarbij ze nederzettingenbeleid per direct bevriezen. Permanent. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren gezien de vele verkiezingen waarin alleen maar meer invloed van kolonistische gekkies en idealen naar het centrum van de Israelische politieke macht is gevloeid. En aangezien wij in het Westen en Amerika voorop geen consequenties aan het Israelische nederzettingenbeleid willen verbinden hebben zij in de praktijk een vrijbrief om met verdere kolonisatie weg te komen en tegelijkertijd hun uitmuntende banden met Westerse landen in stand te houden. Laat ook zien wat voor een fantasten Hamas overigens met hun gestoorde idealen die funest zijn voor het laatste beetje hoop op een Palestijnse staat die de Israelische regering sowieso graag hardnekkig de grond instampt; dat beetje hoop alleen al.
Ja wel vreemd ook om je daar op stuk te bijten, maakt Hamas echt opeens een leuke partij ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:04 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Er is een flinke campagne gaande op Twitter om alles wat met die babies te maken heeft te ontkennen terwijl officiele media het overal bevestigd.
Schijnbaar is prima te geloven dat men onschuldigen kinderen dood, vrouwen verkracht, maar babies onthoofden dat zouden ze nooit doen!!!
Hamas propaganda machine is flink bezig in ieder geval.
Gebeurt vaker daar. O.a. pleiten Rusland en Israël daarom ook voor behoud van goede band. Ze moet dat coördineren met elkaar. Dat gaat niet meer als je niet meer praat. En een Rus die een Israëlier uit deblucht schiet is niet bevorderlijk momenteel.quote:
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.
Zit je daar tussen? Dan kun je nergens je plekje vinden.
Beter kun je gewoon even naar buiten gaan en even van Internet weg.
Syrische vliegvelden zijn toch geen gebruikelijke doelwitten voor de IDF? Idd wel spelen met vuur nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gebeurt vaker daar. O.a. pleiten Rusland en Israël daarom ook voor behoud van goede band. Ze moet dat coördineren met elkaar. Dat gaat niet meer als je niet meer praat. En een Rus die een Israëlier uit deblucht schiet is niet bevorderlijk momenteel.
Zelfverklaarde neutraal hooguit, want je hebt totaal geen zelfbeheersing.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.
Oh? Dus, de palestijnen kiezen een periode die voor hun het beste uitkomt en dat is dan de periode die bepaald wie er mag wonen? Dacht het niet. Zo werkt dat namelijk niet met internationale vredesafspraken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja zo zit het niet in elkaar Gia. Anders kunnen we ook terug naar de eerste mens Adam en Eva en zeggen dat wij bijvoorbeeld niet mogen trouwen.
Grap van de dag. Ik moet het je nageven, die was wel goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben neutraal. Daarom wordt ik ook van alle kanten aangevallen maar ik kan het wel aan.
Goed om te lezen dat jou dit ook opvaltquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Taaltechnisch verwoord Hans het inderdaad fout
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee de dollar wordt dan juist duurder omdat de VS zich beter kan isoleren tegen de gevolgen van inflatie door stijgende energieprijzen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?
@GGMM blijft ook neutraal in deze. Dat is denk ik het bestequote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Sinds wanneer lig jij op de loer dan? Zie jouw reacties hier nu voor het eerst verschijnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt je weinig neutraal getoond sinds zaterdag.
Waarom zou Israël dat doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Syrische vliegvelden zijn toch geen gebruikelijke doelwitten voor de IDF? Idd wel spelen met vuur nu.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh? Dus, de palestijnen kiezen een periode die voor hun het beste uitkomt en dat is dan de periode die bepaald wie er mag wonen? Dacht het niet. Zo werkt dat namelijk niet met internationale vredesafspraken.
Heel Europa is in verschillende handen geweest, Spanje, de Romeinen. Moeten die dan ook weer Nederland, Belgie enz... gaan claimen, want ooit was het van hun.
Het gebied wat vroeger Mesopotamie heette is door meerdere volkeren veroverd geweest. Meerdere koningen hebben er geregeerd en ook wetten opgesteld. Waarom hebben dan, volgens jou, de Ottomanen het eerste recht?
Interessante vraag...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja dan neem de vraag naar dollar toch ook juist af omdat mensen die niet nodig hebben om te kopen?
Had geen verschil gemaakt, onze beleidsbepalers zullen en moeten ze binnenhalen, nu nog steeds.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:51 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
En dit jaren geleden bevestigen was hoe afgelopen denk je?
Verhuizen alle moslims dan ook uit Israel weg?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik voorstander ben van wat al eerder bepaald is door de VN? Israël moet terug naar die kaart. Illegale bezetting moet stoppen.
Dat vind je zelf misschien. Op mij kom je over als iemand die voornamelijk Iraanse propaganda spamt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |