abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:23:49 #276
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210925542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
In Duitsland begint het kwartje ook langzaam te vallen, onvermijdelijk dat hier in de toekomst zeer hard wordt ingegrepen. Je kan geen miljoenen potentiële terroristen vrij laten lopen in Europa.
[..]
Bron
Soms heb ik het idee dat wij hier op Fok veel intelligenter zijn dan diegene die in het Europese Parlement zitten.

Wij hadden dit al 10 jaar eerder aan landen als Zweden en Duitsland kunnen vertellen..
pi_210925545
quote:
wat wil je hier mee zeggen?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:24:01 #278
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210925547
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Welke ideologie? Hamas heeft geen ideologie.
Mens, hoe kom je erbij? Hamas heeft vanaf het begin een heel duidelijke en specifieke ideologie en daarnaast een uitgekiende strategie. Ze doen niets zomaar, overdenken elke uitkomst van elke uitkomst van elke uitkomst.

Je zet ze nu neer als een zootje losgeslagen koekenbakkers die maar wat hebben gedaan.
pi_210925556
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
In Duitsland begint het kwartje ook langzaam te vallen, onvermijdelijk dat hier in de toekomst zeer hard wordt ingegrepen. Je kan geen miljoenen potentiële terroristen vrij laten lopen in Europa.
[..]
Bron

Integendeel. Duitsland is nu daar, waar wij waren met Pim Fortuyn (of eigenlijk janmaat). Duitsland gaat precies hetzelfde ontwikkelen. Rechtse politieke partijen worden populair , kunnen niet met elkaar opschieten, vallen uiteen, er komen geen goede alternatieve - Duitsland wordt weer links, of politiek-nietszeggend (zoals wij).
pi_210925557
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mens, hoe kom je erbij? Hamas heeft vanaf het begin een heel duidelijke en specifieke ideologie en daarnaast een uitgekiende strategie. Ze doen niets zomaar, overdenken elke uitkomst van elke uitkomst van elke uitkomst.

Je zet ze nu neer als een zootje losgeslagen koekenbakkers die maar wat hebben gedaan.
Dat is dan ook precies zijn intentie.
pi_210925560
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Bron

waren ze maar alleen antisemitisch... helaas zijn ze vooral anti-westers en anti-christen...
pi_210925562
quote:
Ja oke, even alle Joodse instituten enal opzij. Kom eens met serieuze bronnen waarin officieel de politieke agenda van Hamas staan.
pi_210925563
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit ontken ik ook niet. Al moeten we niet uitsluiten dat ze hun eigen mannetjes er bij hadden (infiltranten). Maar eerlijk, daar hebben we (nog) geen bewijs voor dus daarop doorgaan is zonde van de tijd.

Jij daarentegen moet niet ontkennen dat het hen wel erg goed uitkomt. Waar ze normaal 50 jaar voor nodig hadden rollen ze nu uit in een jaar.

:{²
1200 onschuldige burgers dood, goed uitkomen......

Let wel, Israël heeft maar een paar uur nodig om heel Gaza plat te leggen dat er geen steen meer overeind staat. De afgelopen jaren hebben de Palestijnen zelfbestuur gekregen en zijn er steeds meer blokkades opgeheven.

Hoezo zou dit Israël goed uitkomen?

Hamas heeft de eigen glazen en die van de Palestijnen volledig ingegooid. Gaza is verleden tijd.

Israël slaat wel erg nietsontziend terug maar Israël weet dan ook dat ze van de rest van de wereld niks te verwachten hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210925569
quote:

[..]

Napraten opzij, kom met duidelijke bronnen zodat wij hun ''ideologie'' kunnen bestuderen.
pi_210925578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Sinds wanneer lig jij op de loer dan? Zie jouw reacties hier nu voor het eerst verschijnen.
Ik lees ook mee in deze reeks en like af en toe een reactie en reageer nauwelijks maar mijn algemene indruk van jou is dat jij allesbehalve neutraal bent.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:27:54 #286
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210925582
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:25 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja oke, even alle Joodse instituten enal opzij. Kom eens met serieuze bronnen waarin officieel de politieke agenda van Hamas staan.
Jongen je komt zelf met www.Iran.com shizzle maar keurt Yale af?

Echt man.... laat je medicatie beter afstellen want het gaat zo niet hoor.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210925589
Hamas is an acronym for Harakat al-Muqawamah al-Islamiyya, or Islamic Resistance Movement. The word Hamas means zeal.

The Hamas movement was founded in Gaza in 1987 by imam Sheikh Ahmed Yasin and aide Abdul Aziz al-Rantissi shortly after the start of the first Intifada, or Palestinian uprising against Israel’s occupation of the Palestinian territories.

The movement started as an offshoot of the Muslim Brotherhood in Egypt and created a military wing, the Izz al-Din al-Qassam Brigades, to pursue an armed struggle against Israel with the aim of liberating historic Palestine. It also provided social welfare programmes to Palestinian victims of the Israeli occupation.

Hamas defines itself as a “Palestinian Islamic national liberation and resistance movement”, using Islam as its frame of reference.

In 2017, Hamas issued a political document effectively claiming to break ties with the Muslim Brotherhood and said it would accept a Palestinian state on the 1967 borders with the return of Palestinian refugees.

Though the move stirred fears among its loyalists that it was giving up on the Palestinian cause, Hamas added the following clause:

“Hamas rejects any alternative to the full and complete liberation of Palestine, from the river to the sea” but considers the establishment of a sovereign Palestinian state on 1967 borders “to be a formula of national consensus”.

The movement believes that the “establishment of ‘Israel’ is entirely illegal”. This sets it apart from the PLO, of which it is not a member.

Hamas entered Palestinian politics as a political party in 2005 when it engaged in local elections, and won a landslide victory in parliamentary elections in 2006, beating Fatah.

Since 2007, Israel has launched three wars against Hamas and the Strip. After Hamas won elections in that year, Israel imposed an airtight blockade.

Civilians in Gaza have borne the brunt of the fighting. In the last Israeli assault on the Strip, more than 2,200 Palestinians were killed, including 500 children, over a span of 50 days.
pi_210925592
quote:

[..]

Je kan wel zeggen dat het uiteindelijk allemaal neerkomt op nihilisme.

Maar denk niet dat dat is wat hij bedoeld.
pi_210925593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:20 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Internet bestaat uit Extreem Links of Extreem Rechts.
Zit je daar tussen? Dan kun je nergens je plekje vinden.

Beter kun je gewoon even naar buiten gaan en even van Internet weg.
Ik zie dit zelf helemaal niet als een kwestie van links of rechts, maar wanneer het om genuanceerd zijn gaat, dan zijn er genoeg mensen hier die dat (nog) zijn. Alleen, @Werkperd is daar juist absoluut niet ééntje van van.

Ik ben redelijk neutraal (want pro-Israëliërs en pro-Palestijnen en anti-Hamas en anti-Israëlische regering), maar als ik gedwóngen zou worden om een keuze te maken tussen alleen Israël óf de Palestijnen, doe mij dan toch maar die eerste...
Tails tell tales
pi_210925600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Napraten opzij, kom met duidelijke bronnen zodat wij hun ''ideologie'' kunnen bestuderen.
Hamas heeft gewoon een website:

www.hamas.ps

Ga daar maar lezen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:29:58 #291
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210925607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:23 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Soms heb ik het idee dat wij hier op Fok veel intelligenter zijn dan diegene die in het Europese Parlement zitten.

Wij hadden dit al 10 jaar eerder aan landen als Zweden en Duitsland kunnen vertellen..
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210925611
Zij respecteren zelfs 1967 formule maar mensen hier beweren dat zij Israël willen vernietigen.
pi_210925620
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
Hamas is an acronym for Harakat al-Muqawamah al-Islamiyya, or Islamic Resistance Movement. The word Hamas means zeal.

The Hamas movement was founded in Gaza in 1987 by imam Sheikh Ahmed Yasin and aide Abdul Aziz al-Rantissi shortly after the start of the first Intifada, or Palestinian uprising against Israel’s occupation of the Palestinian territories.

The movement started as an offshoot of the Muslim Brotherhood in Egypt and created a military wing, the Izz al-Din al-Qassam Brigades, to pursue an armed struggle against Israel with the aim of liberating historic Palestine. It also provided social welfare programmes to Palestinian victims of the Israeli occupation.

Hamas defines itself as a “Palestinian Islamic national liberation and resistance movement”, using Islam as its frame of reference.

In 2017, Hamas issued a political document effectively claiming to break ties with the Muslim Brotherhood and said it would accept a Palestinian state on the 1967 borders with the return of Palestinian refugees.

Though the move stirred fears among its loyalists that it was giving up on the Palestinian cause, Hamas added the following clause:

“Hamas rejects any alternative to the full and complete liberation of Palestine, from the river to the sea” but considers the establishment of a sovereign Palestinian state on 1967 borders “to be a formula of national consensus”.

The movement believes that the “establishment of ‘Israel’ is entirely illegal”. This sets it apart from the PLO, of which it is not a member.

Hamas entered Palestinian politics as a political party in 2005 when it engaged in local elections, and won a landslide victory in parliamentary elections in 2006, beating Fatah.

Since 2007, Israel has launched three wars against Hamas and the Strip. After Hamas won elections in that year, Israel imposed an airtight blockade.

Civilians in Gaza have borne the brunt of the fighting. In the last Israeli assault on the Strip, more than 2,200 Palestinians were killed, including 500 children, over a span of 50 days.
Ik dacht dat Hamas geen ideologie had en vervolgens post je hier de Hamas ideology......
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:31:01 #294
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210925625
en anders wiki?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Handvest_van_Hamas

of is dat ook joods?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210925626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:23 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Tijdje terug een sociaal wetenschapper, liberale mensen zijn veel positiever over niet westerse immigranten, conservatieve mensen zijn veel negatiever over niet westerse immigranten. Maar, liberale mensen kwamen nooit of te nimmer in aanraking met niet westerse immigranten en conservatieve mensen kwamen op dagelijks basis in aanraking met niet westerse immigranten. Dat is het grote probleem, intelligentie is een deel, maar dit is vooral op sociaal niveau en dat leer je niet op school, dus daar gaan die "ja maar hoog/laag opgeleid" opmerkingen. Het is vooral volk wat maar dom en blind de media blijft volgen en volledig en alleen in hun witte bubbel leeft waarbij ze continue gevoed krijgen dat het volk wat anti islam stemt dom, achterlijk, laagopgeleid, agressief, tegen homo's en vrouwen is, ze zijn gehersenspoeld. Ze zouden allemaal eens een jaar of 5 in een sociale huurwoning/buurt moeten gaan wonen.

Het is voor mij 100% zeker dat dit tot een groot conflict gaat komen, zie het al jaren, jaren tussenin gewoond, dat volk is gewoon niet verenigbaar in zulke grote getalen in Europa, en ondertussen staan de grenzen wagenwijd open. Gelukkig is het zelfs in Amerika doorgedrongen waar democraten kritiek beginnen te uiten op het radicale linkse deel van de democraten die nu van antisemitisme beschuldigd worden, het is gewoon die woke kliek wat fout zit wat al duizenden keren is voorspelt.

Ik vraag mij eigenlijk af of er nu hier mensen zijn die toch anders tegen de invloed van de islam in de westerse samenleving zijn aan gaan kijken nadat ze al die beelden zagen van moslims die in Europa opriepen tot het doden van Joden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 14:32:07 #296
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210925638
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat is dan ook precies zijn intentie.
En dat is ook precies waarom tegengas nodig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: