SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Laat ik je even uit je droom helpen. Onder het Ottomaanse bewind dat meer dan 400 jaar in die regio duurde, leefde iedereen in vrijheid en was er geen sprake van elkaar uitroeien of wat dan ook. De meerderheid bestond uit Palestijnen. Joden leefden er ook (voornamelijk in Jeruzalem), maar dat aantal was gering. Na de val van Ottomaanse Rijk en met aanwezigheid van o zo beschaafde westen ( in dit geval Britse Rijk) begonnen de eerste conflicten te ontstaan. De Britten hebben de Palestijnen voor de gek gehouden en zijn begonnen aan verdrijven van dat volk om plaats te maken voor Joden. Dankzij de Britten kregen de zionisten voet aan grond in Palestina. De zionistische beweging werd groter en groter. Conflicten werden steeds groter totdat er in 1947 dus door de VN een twee staten plan het leven in is geroepen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
aan beide kanten gaat het al verder terug dan dat
wie er ooit begonnen is weet niemand ... het is net de Balkan alleen weten ze je daar exact te vertellen waar en wanneer de tegenstander is begonnen duizenden jaren geleden
En voor de duidelijk, met Joden wordt niet de kinderen van Israël bedoelt. De kinderen van Israël zijn de daadwerkelijke joden. Degene die bi elkaar geraapt zijn uit diverse landen zijn doorgaans ashkenazi en khazar joden. Oorspronkelijk hebben zij niets te maken met de heilige landen of kinderen van Israël. De meeste van deze zijn bekeerd tot Jodendom en hebben zich later ontwikkelt in zionistische ideologie. Vrijwel alle Israëlische bestuurders, inclusief presidenten etc. zijn daarom ook zionisten.![]()
In zowel Duitsland als Frankrijk zijn er blijkbaar lui die joodse mensen extra gaan lastigvallen na de slachtpartij van Hamas.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Eigen tijd he. Beter zit je in de tijd van de baas op FOK!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Het is zeker lunchtijd gezien de activiteit in dit topic![]()
Hebben we op Fok! toevallig nog users met familie daar?²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Hoe serieus nemen we eigenlijk de oproep van Hamas om van vrijdag een jihaddag te maken met oog op de massa's scanderende moslims in Europese hoofdsteden?quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Klinkt gek maar bijna elke oorlog begint met zingende soldaten die naar het front gaan. Tot dat de eerste sneuvelen dan wordt de nieuwe realiteit duidelijk. Het is meer moet er in houden, moraal hoog houden enzovoort.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja nee dat is ook geen optie. Ik zeg ook niet dat het raar is of niet verstandig. Het is alleen dat je weet dat een deel van deze jongens zingend en dansend hun dood tegemoet gaat waarschijnlijk en dat ik dat creepy vind.![]()
Waarom is iedereen zo gefixeerd op die baby's?quote:
Alsof lukraak neerschieten van onschuldigen op festivals, verkrachten en levend in brand steken, granaten in volle schuilkelders gooien, in slaap doodschieten, vastbinden en executeren van ongewapende mensen niet monsterlijk genoeg is.
Dude, ziek.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik zie dit gewoon als propaganda, net als er ook genoeg Israelische propaganda te vinden is van hoe sterk en geweldig haar leger is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Echt hè, waarom zijn mensen zo enorm naïef?
Het is maar door welke bril je alles bekijkt.![]()
Zal Qatar dat overleven?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Israël niet stopt met zijn bombardementen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Waarom zouden zij zichzelf financieel in de vingers snijden door heel de wereld te straffen voor iets dat Israël doet?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Israël niet stopt met zijn bombardementen.
Heb je een bron voor die claim?Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
bron?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Israël niet stopt met zijn bombardementen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat doen ze niet. Qatar wilt namelijk niet failliet gaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Israël niet stopt met zijn bombardementen.![]()
Bron?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Israël niet stopt met zijn bombardementen.![]()
Babies zelf zijn sws minder (zelf)bewust. Vooral voor de ouders een gruwel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo gefixeerd op die baby's?
Alsof lukraak neerschieten van onschuldigen op festivals, verkrachten en levend in brand steken, granaten in volle schuilkelders gooien, in slaap doodschieten, vastbinden en executeren van ongewapende mensen niet monsterlijk genoeg is.
Dude, ziek.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Serieus.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoe serieus nemen we eigenlijk de oproep van Hamas om van vrijdag een jihaddag te maken met oog op de massa's scanderende moslims in Europese hoofdsteden?
De oproep is immers gedaan en je hebt maar 1 warhoofd nodig.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
ja, maar de babys zijn niet onthoofd, waarschijnlijk, dus valt het allemaal reuze mee. Ofzo. Ik snap die redenatie ook nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Waar? Israel of Palestina?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben we op Fok! toevallig nog users met familie daar?²
![]()
Van wat je ziet op social media is het een punt geworden van of Israel liegt of niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Omdat het onderliggende probleem heel belangrijk is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Net nog naar een pak jodenkoeken gekeken in de appie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef superniger het volgende:
Gister heb ik voor het eerst thuisbezorgd gehaald bij een joods restaurant.
#solidariteitOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dat is wel kut, thuisbezorgd en dan nog moeten halen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef superniger het volgende:
#solidariteit![]()
Kijk! Hier ben ik dus gek op. Dit soort berichten geven me een fijn en teder gevoel om en nabij de borstkas. Dat er meer landen moge volgen!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Israël niet stopt met zijn bombardementen.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Maar je bent toch wel tegen halal slachten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef superniger het volgende:
#solidariteit![]()
Die oproep neem ik serieus, maar geen idee hoe/in hoeverre daar op gereageerd gaat worden en het is natuurlijk te hopen dat het meevalt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoe serieus nemen we eigenlijk de oproep van Hamas om van vrijdag een jihaddag te maken met oog op de massa's scanderende moslims in Europese hoofdsteden?Tails tell tales![]()
Ja, dat snap ik. Ik bedoel meer het gefixeerd zijn op het foto bewijs willen zien. Onder het mom van pics or it didnt happen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Babies zelf zijn sws minder (zelf)bewust. Vooral voor de ouders een gruwel natuurlijk.
Dat is echt ziek. Ga lekker naar rotten.com ofso.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zijn er al mensen gespot die denken dat alle beelden deepfakes zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Van wat je ziet op social media is het een punt geworden van of Israel liegt of niet.
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Denk dat ik het OV maar links laat liggen (zou langs Schiphol gaan). Zaterdag lijkt me ook een "prima" dag tho. Dient vrijdag een soort van ééndagsding of meer een startdag te zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die oproep neem ik serieus, maar geen idee hoe/in hoeverre daar op gereageerd gaat worden en het is natuurlijk te hopen dat het meevalt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Israëlische heldin (25) leidt gewapende groep burgers: redden kibboets van aanval Hamas
De naam Inbar Lieberman zal niet snel vergeten worden in Israël. De 25-jarige vrouw werd zaterdag een nationale held toen ze tijdens de aanval van Hamas de inwoners van een kibboets wist te redden door de terroristen aan te vallen. De gewapende groep waar ze de leiding over had, wist een groep Hamasleden ervan te weerhouden de kibboets binnen te vallen. Dat schrijft Walla News.
Lieberman maakt sinds december 2022 deel uit van een veiligheidseenheid in de regio. Toen ze zaterdag explosies hoorde, realiseerde ze zich dat ze werden aangevallen. Ze haastte zich naar de wapenkamer en deelde wapens uit aan haar beveiligingsteam.
De groep van 12 werd vervolgens verspreid in en rond kibboets Nir Am en op tactische plaatsen neergezet. Ook zetten ze vallen, waarna ze de binnenstormende terroristen onder vuur namen.
De vrouw en de rest van haar gewapende groep hielden in een vier uur durend gevecht de terroristen af tot het leger arriveerde.
’Een wonder’
Kibboets Nir Am is een van de weinige gemeenschappen waar gewapende verdedigers erin slaagden de aanvallers af te weren. In de mosjav (een variant op de kibboets, red.) Ein Habsor, in de buurt van de Gazastrook, hield een handvol lokale verdedigers ook een groep gewapende terroristen tegen. Dat vertelt Noam Gotliv, een inwoner van de mosjav, tegen Times of Israel. „Wat ons overkwam was deels alertheid, deels een wonder”, zei Gotliv over de gebeurtenissen in Ein Habsor.![]()
Nou, dan gaan wij toch gewoon niet meer op vakantie in dat land.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk! Hier ben ik dus gek op. Dit soort berichten geven me een fijn en teder gevoel om en nabij de borstkas. Dat er meer landen moge volgen!²
![]()
Ja, dit ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, maar de babys zijn niet onthoofd, waarschijnlijk, dus valt het allemaal reuze mee. Ofzo. Ik snap die redenatie ook niet
Of het zonder die onthoofde babys niet al ziek genoeg is.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Om duidelijk te maken dat de wereld niet achter macht maar rechtvaardigheid moet staan. Israël schendt alle regels van oorlogsrecht en blijft burgers waaronder vrouwen en kleine kinderen doden. Dus een duidelijke en sterke signaal naar iedereen toe lijkt mij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zouden zij zichzelf financieel in de vingers snijden door heel de wereld te straffen voor iets dat Israël doet?
Heb je een bron voor die claim?
https://iranpress.com/con(...)ombardment-continues![]()
Ik geloof dit hele verhaal voor geen meter. Maar het paradoxale is is dat ik het bewijs niet eens zou willen zien al was het er.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, maar de babys zijn niet onthoofd, waarschijnlijk, dus valt het allemaal reuze mee. Ofzo. Ik snap die redenatie ook niet²
Qatar begint ‘m al te knijpen dat ze Hamas daar ook komen uitrokenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
Qatar zal stoppen met leveren van gas aan de wereld als Israël niet stopt met zijn bombardementen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
O.a. omdat het kunnen bewijzen van (eventuele) leugens van de ene partij niet te onderschatten munitie is voor de andere partij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, ziek.Tails tell tales![]()
Die Duitse drones die uitgeleend worden, zijn dat Israelische drones die voor Duitsland bedoeld waren maar nu ze nog niet geleverd zijn nog even in Israel worden ingezet?
https://www.nu.nl/buitenl(...)lestijnse-zijde.html
Duitse leger leent drones aan Israël
Duitsland leent het Israëlische leger twee militaire drones die al in Israël gestationeerd zijn. Dat zei de Duitse minister van Defensie Boris Pistorius vandaag in Brussel, waar hij een NAVO-conferentie bijwoont.![]()
Als het te pas en te onpas wordt gebruikt zullen ze het initiële verhaal wel niet barbaars genoeg vinden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Red_85 het volgende:
Of het zonder die onthoofde babys niet al ziek genoeg is.²
Ze zijn alleen maar op een manier omgebracht die doet lijken op de gruweldaden van ISIS, dus dan telt het niet. Ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, dit ja.
Of het zonder die onthoofde babys niet al ziek genoeg is.![]()
Dat niet maar heb wel al posts gezien met 'bewijs' (tussen haakjes dus) dat het festival op een legerbasis was.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zijn er al mensen gespot die denken dat alle beelden deepfakes zijn?
Kijk hier maar eens: https://www.reddit.com/r/lostgeneration/Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ah interessant vertel eens over de protocollen van sionquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nope
Niet bekend zijn met Joodse suprematie
[..]
Dus 1 joodse vingernagel= staat gelijk aan 1000 niet Joodse levens
1 Joodse leven= 10.000 niet joodse levens
Volgens de laatste berichten zijn er 1500 joden omgekomen
Wat uitkomt op 15.000.000 miljoen slachtoffers![]()
![]()
SA deed dit ook met olie een tijdje terug dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zouden zij zichzelf financieel in de vingers snijden door heel de wereld te straffen voor iets dat Israël doet?
Heb je een bron voor die claim?
Mocht dit waar zijn dan verdwijnt alle hulp aan israel als sneeuw voor de zon.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Eigenlijk hebben de Arabieren alles in handen. Ze kunnen met stoppen van leveren van olie en gas Amerika helemaal kapot maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk! Hier ben ik dus gek op. Dit soort berichten geven me een fijn en teder gevoel om en nabij de borstkas. Dat er meer landen moge volgen!²
![]()
Ja, als dit niet waar is, zijn alle dode Israeliers ook niet waar natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Van wat je ziet op social media is het een punt geworden van of Israel liegt of niet.
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.
Bizarre logica.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Iranpress.comquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat de wereld niet achter macht maar rechtvaardigheid moet staan. Israël schendt alle regels van oorlogsrecht en blijft burgers waaronder vrouwen en kleine kinderen doden. Dus een duidelijke en sterke signaal naar iedereen toe lijkt mij.
https://iranpress.com/con(...)ombardment-continues
Nu komt de aap uit de mouw![]()
![]()
Prima toch, des te eerder kennen we onze vijanden. We moeten gewoon niet meer zo naïef zijn richting moslims.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Serieus.
De oproep is immers gedaan en je hebt maar 1 warhoofd nodig."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Dit dus. Mensen gebruiken het maximaal om de impact te downplayen zodat ze per definitie de reactie van Israël overdreven kunnen noemen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De gedachte is dat als het baby verhaal niet waar is, het festival misschien ook niet waar is, etc. Daarom hoor je Hamas ook roepen dat ze geen burgers hebben gedood. Die hebben afgekeken van Rusland hoe je dit soort dingen doet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: