nja... ik heb geliked... maar wees nou heel eerlijk, de hele wereld is gewoon wel echt certificeerbaar gek, allemaal, stuk voor stuk... maar goed, daar behoor ik zelf ook zeker toe, knetterquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:49 schreef senesta het volgende:
[..]
De hele wereld is gek behalve ik?
Dat is wat Hamas je wil doen geloven. Zij zijn reeds al verslagen, maar weten dit alleen nog niet. Isis dacht ook ongrijpbaar te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opnieuw: Hamas komt niks tekort. Die hebben dit twee jaar zitten plannen. Het enige wat we gaan zien, is verzwakte burgers.
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?quote:
Het is blijkbaar allemaal begonnen in Medina rond het jaar 600, dus ik denk dat we het eindspel in deze eeuw ook niet mee zullen maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, ik ben eruit. Hamas wil alle joden en alle kafirs dood hebben. Israel wil ook helemaal geen vrede en heeft daartoe Hamas gecreeerd en groot gemaakt om zo weer een vijand te hebben met wie niet over vrede te praten valt. Dus vrede is van beide kanten geen optie.
Dan kom ik uit op veel plezier allebei en dat de beste maar mag winnen.
Tsja als je nooit wat onderneemt veranderd er ook niksquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Sinds 2008 hebben ze daar alle oppositie hardhandig de kop ingedrukt. Zou jij op een jeep met van die AK-47-mannetjes afstappen?
Ze willen een open ruimte creëeren voor de grondtroepen. Anders krijg je een stadsoorlog met uit elke hoek een vijand. Door veel plat te gooien kun je makkelijker straks de troepen naar binnen sturen en de resterende vijanden uitschakelen. Ik vind het wel slim.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
²
De kans dat haat en bloeddorst plaatsmaken voor liefde en broederschap deze eeuw is nihil.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is blijkbaar allemaal begonnen in Medina rond het jaar 600, dus ik denk dat we het eindspel in deze eeuw ook niet mee zullen maken.
Het verbaast me de laatste paar jaar in Oekraïne ook telkens hoe lang men kan standhouden in de kleinste gehuchtjes. Overal ingegraven troepen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Ze willen een open ruimte creëeren voor de grondtroepen. Anders krijg je een stadsoorlog met uit elke hoek een vijand. Door veel plat te gooien kun je makkelijker straks de troepen naar binnen sturen en de resterende vijanden uitschakelen. Ik vind het wel slim.
En Hamas vindt dat wel prima, zo'n infiltrant? Beetje ongeloofwaardig verhaal dit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-vader-te-verslaan
Zoon van Hamasoprichter heeft tips om de terreurorganisatie van zijn vader te verslaan
Mosab Hassan Yousef liep van Hamas over naar Israëlische zijde en werkt tien jaar als infiltrant voor veiligheidsdienst Sin Beth. Nu Israël op het punt staat een grondoorlog te ontketenen tegen de terreurgroep doen ze er wellicht goed aan nog eens naar de tips van Yousef te luisteren.
Vanaf 1997 werkt Mosab zo’n 10 jaar lang als infiltrant voor de Israëli’s. Volgens het Israëlische dagblad Haaretz helpt zijn informatie tientallen zelfmoordaanslagen op Israëlische doelen te voorkomen. Overigens blijft Mosab ondanks zijn verraad wél voor zijn familie ’zorgen’.
Een van zijn voorwaardes is dat zijn vader gespaard blijft. Tijdens een inval van het Israëlische leger in Palestijns gebied, geeft Mosab door in welk gebouw zijn vader verstopt zit, waarop de Shin Bet het leger opdracht geeft dat specifieke huis over te slaan.
Als Mosab later naar zijn vader belt, krijgt hij een lyrische Yousef senior aan de lijn: „Je zult het niet geloven! Het leger doorzocht elk huis in de straat, behalve dit. Onze gebeden werden verhoord, moge Allah ons beschermen.”
Wat waarschijnlijk ook wel het uiteindelijke doel is, heel Gaza moet plat, onbewoonbaar zodat de Palestijnen moeten uitwijken naar Sinai of zo, zodat ze het probleem van de Egyptenaren worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
²
Wenen is ook al hopeloos verloren..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Laffe mensen die politie daar in Wenen
[ twitter ]
Ja, want doen ze dat niet, dan laten ze hun burgers in de steek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Voor de gewone burgers biedt dit wel een uitkomst. Zij zullen bevrijdt raken van een leven onder het juk van Hamas. Een beetje zoals de bombardementen op nazi-Duitsland wat ook vele burgers het leven heeft gekost, maar wel noodzakelijk was. De aanhangers van Hamas zullen vanzelf de wapens oppakken en zodoende uit de weg worden geruimd tijdens de grondinvasie. Er moet nu doorgepakt worden.
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:08 schreef Alloch87 het volgende:
Pfoe, noord-Gaza is de afgelopen uren tot een parkeerplaats omgetoverd. Wat een inslagen zeg.
Dit denk ik dus ook. Daarom ben ik er van overtuigd dat ze het hebben laten gebeuren of zelfs een handje hebben geholpen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk ook wel het uiteindelijke doel is, heel Gaza moet plat, onbewoonbaar zodat de Palestijnen moeten uitwijken naar Sinai of zo, zodat ze het probleem van de Egyptenaren worden.
Volgens mij zitten de kopstukken geen van allen Gaza, maar ergens in Qatar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?
Daar zat idd ook die hamburgertent enzo. En die penthouses.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is toch het Beverly Hills van dat gebied waar alle Hamas leiders zitten?
Hou eens op met om je heen te schoppen en te slaan johquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:38 schreef Werkperd het volgende:
Google helden. Ze tikken erop los hoor.
Tijd voor een bakkie koffie weer.
ik denk dat het over een andere steve gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niks met die vent hé.
Ik heb het over de haanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niks met die vent hé.
Ik ben niet gek. De hele wereld is gek. Dat idee?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.²
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet? En zonder infrastructuur doe je niet veel, helaas zowel als maatschappij als terreurorganisatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
²
Tsja, het is geen 1683 meerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wenen is ook al hopeloos verloren..
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik denk dat het over een andere steve gaat
Ohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
Ja ik zag hem wel in andere topics, dat Steve weer online gaat, gewoon een gekke amateurtje, die denkt dat hij een top verslaggever is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doen
nee, steve the roosterquote:
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
-Ontzettend langdradig verhaal-
Reageer inhoudelijk of nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.²
En de tunnels en een opslag her en der. Die gebouwen zijn niet zomaar gebouwen, maar deel van hun infrastructuur.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
²
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Laffe mensen die politie daar in Wenen
[ twitter ]
Dit moet gewoon onder geweldverheerlijking/ oproep tot geweld vallen en allemaal met een hele dikke boete naar huis sturenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
Wat vond je zelf van dit whataboutisme?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet?
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking. En dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Je hoort daar genoeg over.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En niemand die je daar over hoort.
Tsja, je wilt Wilders toch niet in de kaart spelen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.
En niemand die je daar over hoort.
Morgen is de internationale dag van Jihadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan zet je een TR.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking.
Hoe sta je hierin?
Ik hoor het graag van je.²
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.quote:
Okay. Succes ermee!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.²
Nee beetje voor de buhne klagen met zweet tussen de billetjes en een tekort aan talkpoeder is idd the way to go.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |