Ik ben niet gek. De hele wereld is gek. Dat idee?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.²
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet? En zonder infrastructuur doe je niet veel, helaas zowel als maatschappij als terreurorganisatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
²
Tsja, het is geen 1683 meerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:10 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wenen is ook al hopeloos verloren..
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik denk dat het over een andere steve gaat
Ohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb het over de haan, wie is de andere Steve eigenlijk, een soort hobby verslaggever?
Ja ik zag hem wel in andere topics, dat Steve weer online gaat, gewoon een gekke amateurtje, die denkt dat hij een top verslaggever is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
gast die over allerlei wereld nieuws streamed, en bekend staat om zijn lange stints en weinig slaap, en soms er daardoor uitziet als een halve lijk. Gast zelf is een beetje over enthousiast voor mijn doen
nee, steve the roosterquote:
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
-Ontzettend langdradig verhaal-
Reageer inhoudelijk of nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom je steeds dit vergelijk moet maken is me een raadsel. Wat mij betreft zitten ze allebei fout. Ik heb het over het Palestijnse volk en jij zit steeds vochtig te raaskallen over Hamas. Kom op, je kan beter dan dat.²
En de tunnels en een opslag her en der. Die gebouwen zijn niet zomaar gebouwen, maar deel van hun infrastructuur.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer je er over nadenkt hoe belachelijker en onzinniger het is. Ze sturen vooraf een waarschuwing en lichten de bewoners in. Dan weten de so called Hamas strijders die er zouden zitten dit toch ook?Gaan ze ook weg. Netto resultaat alleen schade aan gebouwen.
²
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Laffe mensen die politie daar in Wenen
[ twitter ]
Dit moet gewoon onder geweldverheerlijking/ oproep tot geweld vallen en allemaal met een hele dikke boete naar huis sturenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
Wat vond je zelf van dit whataboutisme?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Iets beter dan een festival binnenvallen en iedereen doodverkrachten wel, vind je niet?
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is nu overal wel in europa aan de hand, verwacht komende dagen wel weer meer rellen door de nieuwe bruinhemden.
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking. En dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Je hoort daar genoeg over.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En niemand die je daar over hoort.
Tsja, je wilt Wilders toch niet in de kaart spelen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Hun vrienden houden onze mede-Europeanen gegijzeld.
En niemand die je daar over hoort.
Morgen is de internationale dag van Jihadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan zet je een TR.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik neem behoorlijk aanstoot tegen de vlag in je avatar. Ik vraag je vriendelijk doch dringend om deze te neutraliseren. Ik associeer die vlag met bloedvergieten en onderdrukking.
Hoe sta je hierin?
Ik hoor het graag van je.²
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.quote:
Okay. Succes ermee!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.²
Nee beetje voor de buhne klagen met zweet tussen de billetjes en een tekort aan talkpoeder is idd the way to go.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik vind dat (heel toepasselijk) NSB gedrag.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |