Ik snap ook niet wat de issue is. Dat ze een Iron Dome hebben is hartstikke logisch.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat kan niet? Werkt meer dan prima toch?
Dat is nieuw voor je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat het grotendeels is betaald door de VS. Onversneden belangenverstrengeling.
Nee, ik kom niet vanonder een gepocheerd eitje (wel lekker trouwens, pistoletje er bij, pepertje hmmm) vandaan. Maar in deze mate had ik nou ook weer niet verwacht.quote:
Echt belachelijk dat men zich wil beschermen tegen inkomende rakettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2023 16:30:38 ]
Een ideologie hebben is niet hetzelfde als een zelfbedachte ideologie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is slecht blindelings kopiren en plakken. Nogmaals, er wordt geprobeerd een punt te maken wat geen punt is namelijk dat er geen Hamas ideologie bestaat. Hamas heeft geen zelfbedachte ideologie. Hoe zou die ideologie moeten heten anders? Hamasisme of wat? Daarnaast heb ik al duidelijk aangegeven dat Hamas een politieke partij is waarvan haar standpunten ontstaan uit verschillende politieke ideologien. Daarnaast vroeg ik waar in het partij programma van Hamas staat dat Isral weggevaagd zou moeten worden. Ook daar kreeg ik geen heldere antwoord op.
Een rijtje van allerlei links plakken dia vlug via google opgezocht zijn kan iedereen. Als er dingen beweert worden over Hamas, dan zou die beweringen onderbouwd moeten worden met bewijzen die afkomstig zijn van de bron, dus Hamas zelf. Waar zijn die? Komen ze aan met hun subjectieve werken uit het westen. Gesproken over vooringenomenheid.
Knip.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:04 schreef Alloch87 het volgende:
Jerusalem Post... klinkt objectief.
Ja en?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat het grotendeels is betaald door de VS. Onversneden belangenverstrengeling.
Even eerlijk zijn nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, ik kan en zal wil het nooit voor 100% waarheid kunnen aannemen.
Jij bent bekend met de Mossad?quote:
David vs Goliath met als resultaat een volk wat bijna 100 jaar wordt onderdrukt. Prima als je wat anders ziet, maar het zijn wel de feiten.quote:
Dat beweren zij, niet ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:29 schreef marsan het volgende:
[..]
Een ideologie hebben is niet hetzelfde als een zelfbedachte ideologie.
Skinheads die "Kill the Jews, rape their daughters" scanderen, met dat soort nazituig wil je eigenlijk toch ook niet samenleven lijkt me, maar goed... het zal welquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit moet gewoon op de nos komen en herhaald tot in de treure net zoals al die andere filmpjes van radical islamitisch tuig die hier oproept tot genocide, aanslagen en verkrachtingen. Stel je eens voor dit waren allemaal blanke Europeanen die opriepen tot exact hetzelfde, we zouden niks anders horen. De media informeert de bevolking niet, ze liegen en verbergen dit soort ellende, Europa kan nooit normaal stemmen als ze niet genformeerd worden want dit zijn zeer belangrijke argumenten om toch eens vraagtekens te zetten bij die massale import van moslims in Europa.
Erg goede zaak dat Big Tech bij hun kragen gevat worden. Geen grote fan van de DSA, maar wel in dit geval.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:32 schreef capricia het volgende:
Tiktok heeft ook een brief gekregen. Geen gore voor minderjarigen. Zeker met het oog op wat Hamas over gegijzelden wil laten zien.
En geen illegale content.
[ twitter ]
Je moet soms je positie accepteren Banshee. Ik haalde het vroeger ook niet in mijn hoofd de sterkste jongen van de klas op zijn bek te slaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
David vs Goliath met als resultaat een volk wat bijna 100 jaar wordt onderdrukt. Prima als je wat anders ziet, maar het zijn wel de feiten.
Stel ik zit op de middelbare school en heb ruzie met een leeftijdsgenoot. Hij zegt "kom vechten na schooltijd." Na schooltijd staat hij pront en fier met zijn achterwerk te bouncen wachtend op een gelijk 1 tegen 1 gevecht. Kom ik aan met het leger van Belgi en de landmacht van Duitsland.
Blindelings kopiren? Je hebt niet eens gelezen wat er staat in die bronnen. Hoe kun je dat dan zeggen? Hoe denk jij dat wetenschappelijke literatuur werkt? Ze quoten juist regelmatig juist Palestijnse en Hamas bronnen. Als je zelf te trots bent om werk van westerse wetenschappers te lezen kun je door scrollen naar de notes en references waar moslim bronnen gequote worden.. En 1 van die vier onderzoeken is juist uitgevoerd door een universiteit in een moslimland. Dus niet alles is geschreven door kwaadaardige westerse onderzoekers. Maar goed ik verwacht niet dat je echt ernaar gaat kijken, dat blijkt uit het elk antwoord van je. Je wil het niet weten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is slecht blindelings kopiren en plakken. Nogmaals, er wordt geprobeerd een punt te maken wat geen punt is namelijk dat er geen Hamas ideologie bestaat. Hamas heeft geen zelfbedachte ideologie. Hoe zou die ideologie moeten heten anders? Hamasisme of wat? Daarnaast heb ik al duidelijk aangegeven dat Hamas een politieke partij is waarvan haar standpunten ontstaan uit verschillende politieke ideologien. Daarnaast vroeg ik waar in het partij programma van Hamas staat dat Isral weggevaagd zou moeten worden. Ook daar kreeg ik geen heldere antwoord op.
Een rijtje van allerlei links plakken dia vlug via google opgezocht zijn kan iedereen. Als er dingen beweert worden over Hamas, dan zou die beweringen onderbouwd moeten worden met bewijzen die afkomstig zijn van de bron, dus Hamas zelf. Waar zijn die? Komen ze aan met hun subjectieve werken uit het westen. Gesproken over vooringenomenheid.
Misschien geen slecht idee die klassieke school van je nog eens over te doen. Wat een logica en wartaal bij elkaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
David vs Goliath met als resultaat een volk wat bijna 100 jaar wordt onderdrukt. Prima als je wat anders ziet, maar het zijn wel de feiten.
Stel ik zit op de middelbare school en heb ruzie met een leeftijdsgenoot. Hij zegt "kom vechten na schooltijd." Na schooltijd staat hij pront en fier met zijn achterwerk te bouncen wachtend op een gelijk 1 tegen 1 gevecht. Kom ik aan met het leger van Belgi en de landmacht van Duitsland.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hier een paar foto's van verbrande baby's die aan Blinken zijn getoond. Zullen er nog wel meer volgen helaas.Iemand had dit al gepost. En ik hoef dat niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we nu ook foto’s van slachtoffers van bombardementen gaan posten?Wie dit leest is een lezer van dit
Ja. En eem week ervoor heb je zn zus aangevallen en is t vreemd dat ze denken..hmm die knakker krijgt zn verdiende loon.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was dus wel het geval op Twitter. Helaas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg goede zaak dat Big Tech bij hun kragen gevat worden. Geen grote fan van de DSA, maar wel in dit geval.
Het kan echt niet zo zijn dat je feed op Instagram, TikTok of Twitter nu opeens verandert in een soort LiveLeak 2.0 vol met gore.
Zou je dat ook niet doen als hij elke dag je broodtrommel met ambachtelijke pistoletjes en gerookte zalm (van die wilde uit Alaska) van je zou stelen? Als hij je elke dag zou ontdoen van je kleding en je vriendinnetje zou verkrachten? Dat is niet je positie kennen maar laf zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet soms je positie accepteren Banshee. Ik haalde het vroeger ook niet in mijn hoofd de sterkste jongen van de klas op zijn bek te slaan.
Nee jij hebt t over een zelfbedachte ideologie. Niet zij.quote:
Het werd als leugen weg gezet en dus nu gaan ze toch bewijs leveren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand had dit al gepost. En ik hoef dat niet te zien.
Moeten we nu ook foto’s van slachtoffers van bombardementen gaan posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |