Doe het ook niet voor niets in een spoiler hè. Dus je hoeft het ook niet te zien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand had dit al gepost. En ik hoef dat niet te zien.
Moeten we nu ook foto’s van slachtoffers van bombardementen gaan posten?
Dit is 1000000% waar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef theunderdog het volgende:
Het is overduidelijk dat de haat van Israëli's jegens Palestijnen even groot is als andersom. Alleen weten Israëli's dit op meer sociaal-geaccepteerde manier te brengen. Israëli's begrijpen optics.
Dat is bullshit en je weet het. Een correcte vergelijking is die van de sterkste jongen in de klas die verder helemaal geen zin heeft om naar je om te kijken (of je in elkaar te slaan) maar dat toch moet doen omdat hij telkens op zijn hakken gelopen wordt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je dat ook niet doen als hij elke dag je broodtrommel met ambachtelijke pistoletjes en gerookte zalm (van die wilde uit Alaska) van je zou stelen? Als hij je elke dag zou ontdoen van je kleding en je vriendinnetje zou verkrachten? Dat is niet je positie kennen maar laf zijn.
Agree to disagree.²
Ik vind dat juist wel belangrijk. Wellicht onder de 16 niet doen denk ik. Moet wel relevant en voor toegevoegde waarde zijn voor nieuws e.d.. Puur voor sensatie e.d. hoeft iet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg goede zaak dat Big Tech bij hun kragen gevat worden. Geen grote fan van de DSA, maar wel in dit geval.
Het kan echt niet zo zijn dat je feed op Instagram, TikTok of Twitter nu opeens verandert in een soort LiveLeak 2.0 vol met gore.
Heb jij al die artikelen doorgenomen? Eerlijk...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Blindelings kopiëren? Je hebt niet eens gelezen wat er staat in die bronnen. Hoe kun je dat dan zeggen? Hoe denk jij dat wetenschappelijke literatuur werkt? Ze quoten juist regelmatig juist Palestijnse en Hamas bronnen. Als je zelf te trots bent om werk van westerse wetenschappers te lezen kun je door scrollen naar de notes en references waar moslim bronnen gequote worden.. En 1 van die vier onderzoeken is juist uitgevoerd door een universiteit in een moslimland. Dus niet alles is geschreven door kwaadaardige westerse onderzoekers. Maar goed ik verwacht niet dat je echt ernaar gaat kijken, dat blijkt uit het elk antwoord van je. Je wil het niet weten.
Volgens mij ging het om of de baby’s onthoofd waren of niet. En net of het een erger is dan het ander.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het werd als leugen weg gezet en dus nu gaan ze toch bewijs leveren.
Dat er slachtoffers vallen door de bombardementen is geen verassing, mensen zijn echter wel vooraf gewaarschuwd om die plaats/wijk te verlaten.
Dat maakt die "stoere" jongen iedereen wijs omdat hij schrijft voor de schoolkrant en het beheer heeft over de nieuwsbulletin schermen. Daarnaast brengt ie de mentor een keer per week een visschotel en gaat eens per maand eten met schooldirecteur.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is bullshit en je weet het. Een correcte vergelijking is die van de sterkste jongen in de klas die verder helemaal geen zin heeft om naar je om te kijken (of je in elkaar te slaan) maar dat toch moet doen omdat hij telkens op zijn hakken gelopen wordt.
Ja same, mijn feed was ook een soort LiveLeak geworden, heb Twitter de afgelopen dagen bewust overgeslagen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was dus wel het geval op Twitter. Helaas.
Netanyahu heeft de foto's ook nog getweet. (niet gezien zelf maar iedereen praat erover blijkbaar)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://m.jpost.com/israe(...)/live-updates-767856
Verdomme zeg wat een barbaren.
Zo, dat is aardig wat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:39 schreef Perrin het volgende:
Ze hebben er nog een berg.
[ twitter ]
De abstract wel voordat ik poste. En het zijn sowieso enkel peer reviewde stukken waar ik naar gezocht had ik eerste instantie, geen flutwerk van semi wetenschappers.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Heb jij al die artikelen doorgenomen? Eerlijk...
Dan is het toch opmerkelijk dat de Palestijnen nog steeds bestaan, want met de vuurkracht die Israël bezit is het echt geen enkele moeite om alle Palestijnen uit te roeien.quote:
Tja ''sociaal-geaccepteerde'' manier want het is heel menselijk om plaagfilmpjes te plaatsen terwijl er aan de andere kant kinderen doodgaan omdat Israël watertoevoer en medicijnen blokkeert:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:38 schreef theunderdog het volgende:
Het is overduidelijk dat de haat van Israëli's jegens Palestijnen even groot is als andersom. Alleen weten Israëli's dit op meer sociaal-geaccepteerde manier te brengen. Israëli's begrijpen optics.
Ze hebben een veel beter militaire-structuur, inlichtingdiensten, betere internationale-contacten. Veeeeel beter lobbywerk. En waar komt dit door?
IQ
Het schijnt dat hij na dit filmpje palestijnse meisjes heeft verkracht en daarna in de fik heeft gezet, de eikelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Tja ''sociaal-geaccepteerde'' manier want het is heel menselijk om plaagfilmpjes te plaatsen terwijl er aan de andere kant kinderen doodgaan omdat Israël watertoevoer en medicijnen blokkeert:
[ twitter ]
Na zondag toen ik veel gereageerd had op het voetballen werd het gelukkig wat minder op twitter.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja same, mijn feed was ook een soort LiveLeak geworden, heb Twitter de afgelopen dagen bewust overgeslagen.
Gelukkig heeft Brussel Elon Musk al op zijn flikker gegeven.
Nou, als Fok! het gaat toestaan dat deze foto's hier komen te staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Netanyahu heeft de foto's ook nog getweet. (niet gezien zelf maar iedereen praat erover blijkbaar)
Nu vraag ik me af hoe moderatie hiermee omgaat
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd.
Ik vind dit soort zaken ook wel een beetje respectloos naar de nabestaanden van die baby's. In de oorlog in Oekraine had je ook filmpjes van Russische soldaten die verschrikkelijk dingen doen met kinderen en vrouwen in Oekraine, stom dat het soort hype filmpje wordt waar mensen dan weer lollige comments gaan achterlaten. Zal maar je kind/vrouw etc. zijn. Krijg je ook nooit meer van internet af.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Netanyahu heeft de foto's ook nog getweet. (niet gezien zelf maar iedereen praat erover blijkbaar)
Nu vraag ik me af hoe moderatie hiermee omgaat
Weet niet wat er ik ervan moet vinden eerlijk gezegd.
Ja, omdat ze dus snappen dat dat sociaal niet geaccepteerd is. Nu hebben ze een forse stok om mee te slaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dan is het toch opmerkelijk dat de Palestijnen nog steeds bestaan, want met de vuurkracht die Israël bezit is het echt geen enkele moeite om alle Palestijnen uit te roeien.
itt Hamasquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, omdat ze dus snappen dat dat sociaal niet geaccepteerd is. Nu hebben ze een forse stok om mee te slaan.²
Is hier niet iets over in de regels opgenomen? (ja, ik ben te lui om zelf te checkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, als Fok! het gaat toestaan dat deze foto's hier komen te staan.
Dan haak ik even een maandje af..
T gaat toch over die babies.?
Oke, je hebt het dus kennelijk goed doorgenomen. Dan zou het ook geen probleem moeten zijn om een stuk te plaatsen waaruit zou moeten blijken dat Hamas een artikel heeft waarin staat dat Israël weggevaagd zou moeten worden. Dat stuk moet wederom bevestigd worden door een bron en die bron moet dus afkomstig zijn van degene die het artikel het leven in heeft geroepen. Begrijp je? Zo werkt het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
De abstract wel voordat ik poste. En het zijn sowieso enkel peer reviewde stukken waar ik naar gezocht had ik eerste instantie, geen flutwerk van semi wetenschappers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |