Welkom in de 20'squote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Toefjes het volgende:
Op de dam nu een pro-Israël demonstratie, op de Telegraaf kun je die live volgen.
Valt me mee dat dat nog op een veilige manier kan. Met de nadruk op nog.
Met alle jodenhaat overal wel verstandig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're easy to get, you are probably easy to forget.
Volgens mij al de tiende keer dat dit voorbij komt vandaagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]
Alternatieve bestemming voor EU hulpprojecten.
Zolang Werkperd niet geband wordt blijven mensen op die shit reageren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom nemen jullie de moeite nog.
Ja je moet het wel in de context zien van dat een overheid op een ander continent ook niet altijd lief is en ze toevallig ook joods zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Linkse wegkijkers zullen blijven wegkijken.
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Vallon het volgende:
Kweet niet hoe het met anderen is maar de beschrijving van vermoordde en verbrandde babies, is aangrijpend.
10 minuten geleden......
[..]
en nu live op CNN een beschrijving van vrijgegeven foto's....
En nee, ik hoef, en wil die beelden niet zien om het mij dat brute geweld voor te stellen.
Deep down inside hoop ik dat het gefingeerd is..... maar ik ga in deze fase langzaam beseffen dat het realiteit is.
Hopelijk blijft het rustigquote:
Moet bekennen dat ik te lui ben om 50 pagina's te lezen. Dan val je af en toe door de mand.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgens mij al de tiende keer dat dit voorbij komt vandaag
ja mensen als er iets in Israël gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.quote:Drie Amsterdamse Joodse scholen hebben na overleg besloten om vrijdag dicht te blijven. Dat bevestigt de school.
Rosj Pina, Maimonides en Cheider zeggen de beslissing genomen te hebben ‘met de veiligheid van de kinderen en het personeel als hoogste prioriteit, en met de intentie om geen enkel risico te nemen.’
Of het om een voorzorgsmaatregel gaat of dat er een concrete dreiging is, wil de school niet zeggen. Of de scholen volgende week weer opengaan, is niet duidelijk.
Dat dit soort mensen überhaupt een plek op deze wereld hebben is echt een bewijs van het volkomen ontbreken van welke god ook... het is diep en diep triest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Vallon het volgende:
Kweet niet hoe het met anderen is maar de beschrijving van vermoordde en verbrandde babies, is aangrijpend.
10 minuten geleden......
[..]
en nu live op CNN een beschrijving van vrijgegeven foto's....
En nee, ik hoef, en wil die beelden niet zien om het mij dat brute geweld voor te stellen.
Deep down inside hoop ik dat het gefingeerd is..... maar ik ga in deze fase langzaam beseffen dat het realiteit is.
Ik ben zo links als maar kan en ik vind dit absoluut niet kunnen. Hamas mag wat mij betreft gewoon compleet uitgeschakeld worden, stelletje laffe terroristenbende. Ben alleen bang voor wat ervoor in de plaats komt. Maar maak er geen links-rechts discussie van. Dat draagt niks bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Linkse wegkijkers zullen blijven wegkijken.
Hele kwalijke zaak! Maar laten we aub het gedrag van kinderen niet overschatten. Ze kunnen de consequenties van hun gedrag nog niet overzien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Israëlische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."
Hoeveel Islamitische kinderen durfden er niet naar school in NL na het hamas bloedbad? Hoeveel islamitische instellingen moesten er hier dicht?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:27 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lijven-vrijdag-dicht
[..]
ja mensen als er iets in Israël gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.
We capituleren gewoon voor Nederlanders met een volkomen misplaatst superioriteitsgevoel. Daar is geen rede mee te voeren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:27 schreef HSG het volgende:
[..]
ja mensen als er iets in Israël gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zal zelf geen desinformatie verspreiden. We maken er al meer dan 20 jaar samen een mooi forum van. Dat mag best gezegd zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zolang Werkperd niet geband wordt blijven mensen op die shit reageren.
Evenals op die act van Bansheeboy.
Pure forumvervuiling is het. Desinformatie, trollen en zuigen.
Sorry maar doe ik wel, ben dat wegkijken zoetsappige gezaper helemaal zat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zo links als maar kan en ik vind dit absoluut niet kunnen. Hamas mag wat mij betreft gewoon compleet uitgeschakeld worden, stelletje laffe terroristenbende. Ben alleen bang voor wat ervoor in de plaats komt. Maar maak er geen links-rechts discussie van. Dat draagt niks bij.
Altijd leuk om te lachen zo aan het einde van een werkdagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.²
Op GeenStijl hadden ze een ooggetuigen verslag van iemand die een door het hoofd geschoten zwangere vrouw was tegengekomen, waar ze de buik van open hebben gesneden om de baby te steken. Fog of war en iedereen kan wel wat roepen, maar alleen al het feit dat deze zieke gebeurtenis niet meer zou verbazen zegt genoeg.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.
Ik ben blij dat Israel bereid lijkt om de mensenrechten van Hamas te ontnemen. Die horen alleen te gelden voor volwaardige mensen.
Is ordinaire jodenhaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:27 schreef HSG het volgende:
[..]
1933 komt weer naar u toe .quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Van NOS liveblog
Drie Joodse scholen in Amsterdam blijven morgen dicht uit voorzorg
Drie Joodse scholen in Amsterdam hebben na overleg besloten morgen niet open te gaan. De scholen Rosj Pina, Maimonides en Cheider, zeggen in Het Parool de beslissing genomen te hebben "met de veiligheid van de kinderen en het personeel als hoogste prioriteit, en met de intentie om geen enkel risico te nemen".
De gemeente en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn extra alert sinds dit weekend. "Waar nodig nemen we extra maatregelen, zowel zichtbaar als onzichtbaar", zegt de woordvoerder van burgemeester Halsema. "We zijn alert, maar dat neemt niet alle gevoelens van onrust weg. Daarom sluiten de scholen morgen." Volgens de woordvoerder staat burgemeester Halsema in nauw contact met de NCTV en de Joodse gemeenschap.
Angst
Binnen de Nederlandse Joodse gemeenschap heerst "absoluut angst" voor incidenten na de oproep tot protest van de Palestijnse beweging Hamas, zegt het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI). Hamas, verantwoordelijk voor de aanslagen van dit weekend op Israël, wil dat moslims vrijdag protesteren als steunbetuiging aan de Palestijnen in de bezette gebieden en de Gazastrook.
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Israëlische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."
Hamas is wel klaar ja, dat weten ze zelf ook wel. Die zitten als ratten in de val. Ze kunnen zich straks nergens meer verschuilen in hun kapot gebombardeerde krottenwijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.
Ik ben blij dat Israel bereid lijkt om de mensenrechten van Hamas te ontnemen. Die horen alleen te gelden voor volwaardige mensen.
\Sowieso, de doctrine is gewoon al ziek, elke Jood moet dood... man man manquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef Cuendillar het volgende:
Dus, de onthoofde babies waren echt...
Ik ga het nog een keer zeggen: wie nu nog achter de Palestijnen staat, is gewoon niet goed bij z'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |