abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:23:47 #271
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210927055
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Toefjes het volgende:
Op de dam nu een pro-Israël demonstratie, op de Telegraaf kun je die live volgen.

Valt me mee dat dat nog op een veilige manier kan. Met de nadruk op nog.
Welkom in de 20's
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:23:57 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210927057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Vast al besproken..
Met alle jodenhaat overal wel verstandig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:24:41 #273
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:24:44 #274
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_210927065
Account van de persoon die claimt bewijs te hebben van de baby’s. Foto heb ik doorgekrast.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_210927069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]
Alternatieve bestemming voor EU hulpprojecten.
Volgens mij al de tiende keer dat dit voorbij komt vandaag :P
pi_210927076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom nemen jullie de moeite nog.
Zolang Werkperd niet geband wordt blijven mensen op die shit reageren.
Evenals op die act van Bansheeboy.

Pure forumvervuiling is het. Desinformatie, trollen en zuigen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_210927079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Linkse wegkijkers zullen blijven wegkijken.
Ja je moet het wel in de context zien van dat een overheid op een ander continent ook niet altijd lief is en ze toevallig ook joods zijn.
pi_210927080
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Vallon het volgende:
Kweet niet hoe het met anderen is maar de beschrijving van vermoordde en verbrandde babies, is aangrijpend.

10 minuten geleden......
[..]
en nu live op CNN een beschrijving van vrijgegeven foto's....

En nee, ik hoef, en wil die beelden niet zien om het mij dat brute geweld voor te stellen.
Deep down inside hoop ik dat het gefingeerd is..... maar ik ga in deze fase langzaam beseffen dat het realiteit is.
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.

Ik ben blij dat Israel bereid lijkt om de mensenrechten van Hamas te ontnemen. Die horen alleen te gelden voor volwaardige mensen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:26:11 #279
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210927085
quote:
Hopelijk blijft het rustig
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210927089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Volgens mij al de tiende keer dat dit voorbij komt vandaag :P
Moet bekennen dat ik te lui ben om 50 pagina's te lezen. Dan val je af en toe door de mand.
pi_210927095
https://www.telegraaf.nl/(...)lijven-vrijdag-dicht

quote:
Drie Amsterdamse Joodse scholen hebben na overleg besloten om vrijdag dicht te blijven. Dat bevestigt de school.

Rosj Pina, Maimonides en Cheider zeggen de beslissing genomen te hebben ‘met de veiligheid van de kinderen en het personeel als hoogste prioriteit, en met de intentie om geen enkel risico te nemen.’

Of het om een voorzorgsmaatregel gaat of dat er een concrete dreiging is, wil de school niet zeggen. Of de scholen volgende week weer opengaan, is niet duidelijk.
ja mensen als er iets in Israël gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.

:N
Corporate translator
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:27:55 #282
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210927097
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:23 schreef Vallon het volgende:
Kweet niet hoe het met anderen is maar de beschrijving van vermoordde en verbrandde babies, is aangrijpend.

10 minuten geleden......
[..]
en nu live op CNN een beschrijving van vrijgegeven foto's....

En nee, ik hoef, en wil die beelden niet zien om het mij dat brute geweld voor te stellen.
Deep down inside hoop ik dat het gefingeerd is..... maar ik ga in deze fase langzaam beseffen dat het realiteit is.
Dat dit soort mensen überhaupt een plek op deze wereld hebben is echt een bewijs van het volkomen ontbreken van welke god ook... het is diep en diep triest.
pi_210927101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Linkse wegkijkers zullen blijven wegkijken.
Ik ben zo links als maar kan en ik vind dit absoluut niet kunnen. Hamas mag wat mij betreft gewoon compleet uitgeschakeld worden, stelletje laffe terroristenbende. Ben alleen bang voor wat ervoor in de plaats komt. Maar maak er geen links-rechts discussie van. Dat draagt niks bij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:28:59 #284
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210927102
quote:
4s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef aloa het volgende:

[..]
Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Israëlische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."
Hele kwalijke zaak! Maar laten we aub het gedrag van kinderen niet overschatten. Ze kunnen de consequenties van hun gedrag nog niet overzien.

Ik ben er trouwens wel voor om deze kinderen duidelijk te straffen of zelfs te schorsen. Als voorbeeld.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210927104
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:27 schreef HSG het volgende:
[..]
ja mensen als er iets in Israël gebeurd dan geef je toch gewoon alle Joden in Nederland de schuld.

Hoeveel Islamitische kinderen durfden er niet naar school in NL na het hamas bloedbad? Hoeveel islamitische instellingen moesten er hier dicht?

Ik hoop echt Nul.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:29:47 #286
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210927109
quote:
[..]

We capituleren gewoon voor Nederlanders met een volkomen misplaatst superioriteitsgevoel. Daar is geen rede mee te voeren.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:30:39 #287
13462 BansheeBoy
pi_210927116
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef OllieA het volgende:

[..]
Zolang Werkperd niet geband wordt blijven mensen op die shit reageren.
Evenals op die act van Bansheeboy.

Pure forumvervuiling is het. Desinformatie, trollen en zuigen.
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zal zelf geen desinformatie verspreiden. We maken er al meer dan 20 jaar samen een mooi forum van. Dat mag best gezegd zijn.

Werkperd daarentegen ken ik nog niet. Ik zal er eens op letten. Dank voor je berichtje.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:30:43 #288
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210927118
o

[ Bericht 99% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 12-10-2023 17:30:51 ]
pi_210927120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ben zo links als maar kan en ik vind dit absoluut niet kunnen. Hamas mag wat mij betreft gewoon compleet uitgeschakeld worden, stelletje laffe terroristenbende. Ben alleen bang voor wat ervoor in de plaats komt. Maar maak er geen links-rechts discussie van. Dat draagt niks bij.
Sorry maar doe ik wel, ben dat wegkijken zoetsappige gezaper helemaal zat.

Kun je nog wel veilig Jood zijn in Rotterdam? Nee dat gaat al een hele tijd niet meer, maar er is niks aan de hand hoor in dit land, meer immigratie is altijd goed. Oh ze zijn zo zielig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210927122
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
2 wrongs doesn't make a right. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die helder van geest is.

Altijd leuk om te lachen zo aan het einde van een werkdag :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_210927126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Confetti het volgende:

[..]
Als ze in staat zijn om een baby door het hoofd te schieten is verbranden en onthoofden niet zo heel ver weg meer.

Ik ben blij dat Israel bereid lijkt om de mensenrechten van Hamas te ontnemen. Die horen alleen te gelden voor volwaardige mensen.
Op GeenStijl hadden ze een ooggetuigen verslag van iemand die een door het hoofd geschoten zwangere vrouw was tegengekomen, waar ze de buik van open hebben gesneden om de baby te steken. Fog of war en iedereen kan wel wat roepen, maar alleen al het feit dat deze zieke gebeurtenis niet meer zou verbazen zegt genoeg.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:31:33 #292
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210927127
quote:
[..]

Is ordinaire jodenhaat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:31:55 #293
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210927130
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Is ordinaire jodenhaat.
En we doen niets
pi_210927132
Dus, de onthoofde babies waren echt...

Ik ga het nog een keer zeggen: wie nu nog achter de Palestijnen staat, is gewoon niet goed bij z'n hoofd.
Intolerant voor intolerantie
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:32:05 #295
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210927133
quote:
85s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Van NOS liveblog

Drie Joodse scholen in Amsterdam blijven morgen dicht uit voorzorg

Drie Joodse scholen in Amsterdam hebben na overleg besloten morgen niet open te gaan. De scholen Rosj Pina, Maimonides en Cheider, zeggen in Het Parool de beslissing genomen te hebben "met de veiligheid van de kinderen en het personeel als hoogste prioriteit, en met de intentie om geen enkel risico te nemen".

De gemeente en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn extra alert sinds dit weekend. "Waar nodig nemen we extra maatregelen, zowel zichtbaar als onzichtbaar", zegt de woordvoerder van burgemeester Halsema. "We zijn alert, maar dat neemt niet alle gevoelens van onrust weg. Daarom sluiten de scholen morgen." Volgens de woordvoerder staat burgemeester Halsema in nauw contact met de NCTV en de Joodse gemeenschap.
Angst

Binnen de Nederlandse Joodse gemeenschap heerst "absoluut angst" voor incidenten na de oproep tot protest van de Palestijnse beweging Hamas, zegt het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI). Hamas, verantwoordelijk voor de aanslagen van dit weekend op Israël, wil dat moslims vrijdag protesteren als steunbetuiging aan de Palestijnen in de bezette gebieden en de Gazastrook.

Volgens directeur Naomi Mestrum heeft het CIDI zegt al "best heel veel" incidenten doorgestuurd gekregen de afgelopen dagen. "Dan gaat het vooral om kinderen die bang zijn", zegt ze tegen persbureau ANP. "We hebben telefoontjes gehad van ouders wiens Israëlische of Joodse kinderen niet meer naar school durven. Zo kreeg een meisje in de klas al te horen dat het goed was dat Hamas het werk van Hitler afmaakte."
1933 komt weer naar u toe .
RED ONS HENNIEGOD
pi_210927140
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
En we doen niets
Ooit gaat het in Europa (ook) gigantisch uit de klauwen lopen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:33:16 #297
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210927142
best veel mensen op de dam
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:33:19 #298
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210927143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Confetti het volgende:

[..]

Hamas is wel klaar ja, dat weten ze zelf ook wel. Die zitten als ratten in de val. Ze kunnen zich straks nergens meer verschuilen in hun kapot gebombardeerde krottenwijk.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:33:20 #299
13462 BansheeBoy
pi_210927144
Dat doen die gasten met hun lobby slim. Ze bakenen heel erg af wat je kunt zeggen. Kritiek is al gauw antisemitisme. Slim, want dan kun je nooit de volledige kracht van het (gesproken) woord gebruiken. Alsof je over een mijnenveld loopt.

Sluw is eigenlijk een beter woord.

donderdag 12 oktober 2023 @ 17:33:21 #300
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210927145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef Cuendillar het volgende:
Dus, de onthoofde babies waren echt...

Ik ga het nog een keer zeggen: wie nu nog achter de Palestijnen staat, is gewoon niet goed bij z'n hoofd.
\Sowieso, de doctrine is gewoon al ziek, elke Jood moet dood... man man man

Als je dat steunt ben je echt heel erg ver van het padje, ik vrees zelfs dat je het hele pad nooit hebt opgemerkt. De treurnis dat we moeten samenleven met dat soort mensen kan je vieren als vrijheid.... maar goed ik ben eenvoudig, en ik verwonder me derhalve
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')