SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gisteren die zielige linkse Johan Derksen nog gehoord?
Deze misre heeft geen ruk met links of rechts te maken.
Ik ben links en ik sta vierkant achter Isral.![]()
![]()
Ik weet niet in hoeverre het luchtruim van Israel op dit moment gesloten is of in hoeverre luchtvaartmaatschappijen zich hierover wagen, maar het ziet er naar uit dat voor de meeste luchtvaartmaatschappijen Turkije het enige veilige land is van west naar oost tussen KSA en de noordpool![]()
Meeste vluchten richting Azi vanuit Europa gaan over Jordani.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:22 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet in hoeverre het luchtruim van Israel op dit moment gesloten is of in hoeverre luchtvaartmaatschappijen zich hierover wagen, maar het ziet er naar uit dat voor de meeste luchtvaartmaatschappijen Turkije het enige veilige land is van west naar oost tussen KSA en de noordpoolblablablabla![]()
Om over Jordanie te gaan moet je wel door Israelquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste vluchten richting Azi vanuit Europa gaan over Jordani.![]()
Ga binnenkort naar Zuid-Oost Azie, volgens mij ging dat doorgaans al via Turkije, Turkmenistan, Azerbeidjan en dat soort landen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:22 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet in hoeverre het luchtruim van Israel op dit moment gesloten is of in hoeverre luchtvaartmaatschappijen zich hierover wagen, maar het ziet er naar uit dat voor de meeste luchtvaartmaatschappijen Turkije het enige veilige land is van west naar oost tussen KSA en de noordpool
Maar de doorgang wordt steeds krapper inderdaad.![]()
Hamas steekt ook kinderen in de fik. Zieke walgelijke figuren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga binnenkort weer naar Azie, zal eens kijken of er wat veranderd is maar denk het niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:22 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet in hoeverre het luchtruim van Israel op dit moment gesloten is of in hoeverre luchtvaartmaatschappijen zich hierover wagen, maar het ziet er naar uit dat voor de meeste luchtvaartmaatschappijen Turkije het enige veilige land is van west naar oost tussen KSA en de noordpool
Alternatief wat KLM even deed na de inval van Rusland was via Alaska. Gelukkig had ik dat niet meer toen ik ging/Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:28 schreef Regilio_ het volgende:
![]()
En waar heb je gecheckt dat dit klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noordpool? Ten noorden van Oekrane vliegt iedereen gewoon?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:22 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet in hoeverre het luchtruim van Israel op dit moment gesloten is of in hoeverre luchtvaartmaatschappijen zich hierover wagen, maar het ziet er naar uit dat voor de meeste luchtvaartmaatschappijen Turkije het enige veilige land is van west naar oost tussen KSA en de noordpoolNieuw is niet altijd beter.![]()
Idd. En met 'progressieve/linkse/whatever' lui die denken dat achter terroristen die met zijn 1500en op kinderen en jongeren gaan jagen staan erbij hoort, wil ik he-le-maal niks te maken hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat.
Ik ben links en ik sta vierkant achter Isral.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:28 schreef Regilio_ het volgende:
![]()
Isral War Room klinkt wel als een hele objectieve bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla![]()
Maar hoe kom je in Jordaniquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste vluchten richting Azi vanuit Europa gaan over Jordani.![]()
![]()
Lekker Palestijnen onderdrukken en totaal niet kijken naar een 2-statenoplossing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat.
Ik ben links en ik sta vierkant achter Isral.blablablabla![]()
Dit ja. Paar verbrande lichamen bij elkaar gooien en sensa titel erboven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Isral War Room klinkt wel als een hele objectieve bron.![]()
Ja goeiequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar hoe kom je in Jordani
Zo te zien vliegen ze nu over Egypte het merendeel.
Maar of dat nou zo veilig is
blablablabla![]()
Dit is niet waar. Enige wat daar vliegt zijn wat russen en andere landen met dictatoriale regimes. Over Wit-Rusland bijvoorbeeld vliegt niemand omdat ze daar vliegtuigen kapen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Noordpool? Ten noorden van Oekrane vliegt iedereen gewoon?![]()
![]()
Het zou schelen als users even goed kijken of de bron valide is voor ze iets van twitter hier neerdonderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Isral War Room klinkt wel als een hele objectieve bron.![]()
Bulgarije - Turkije - Iran - Afghanistan - Pakistan - India is de route naar Zuidoost Azi.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga binnenkort naar Zuid-Oost Azie, volgens mij ging dat doorgaans al via Turkije, Turkmenistan, Azerbeidjan en dat soort landen.
Maar de doorgang wordt steeds krapper inderdaad.![]()
Europese maatschappijen mogen idd niet eens over rusland vliegen. Niet dat je dta nu sowieso wil, maar het kan momenteel niet eens. Met wat kleine uitzonderingen na.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:34 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Enige wat daar vliegt zijn wat russen en andere landen met dictatoriale regimes. Over Wit-Rusland bijvoorbeeld vliegt niemand omdat ze daar vliegtuigen kapen.
[ afbeelding ]Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
euh. het waren de palestijnen die dit steeds afwezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker Palestijnen onderdrukken en totaal niet kijken naar een 2-statenoplossing.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Jupquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou schelen als users even goed kijken of de bron valide is voor ze iets van twitter hier neerdonderen
Ten tijde van Covid was dat op FOK! zelfs verboden op een gegeven moment.
Omdat er allerlei "wetenschappelijke" bronnen van alles claimden wat de plank volledig missloeg.
Zo'n verbod zou in NWS ook op zijn plek zijn. Het oogt allemaal heel officieel zo'n Tweet maar is vaak misleidende bagger of niet te verifiren op waarheid.blablablabla![]()
Mja.. in het verleden hadden de Palestijnen meer grond dan Isral kunnen krijgen dit hebben ze toen geweigerd. Het is niet dat de schuld zozeer alleen bij Isral ligt. Daar is dit alles veel te complex voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker Palestijnen onderdrukken en totaal niet kijken naar een 2-statenoplossing.![]()
Twitter zit er vol mee idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup
Ten tijde van Covid was dat op FOK! zelfs verboden op een gegeven moment.
Omdat er allerlei "wetenschappelijke" bronnen van alles claimden wat de plank volledig missloeg.
Zo'n verbod zou in NWS ook op zijn plek zijn. Het oogt allemaal heel officieel zo'n Tweet maar is vaak misleidende bagger of niet te verifiren op waarheid.
Of oude berichten plaatsen, alsof het nieuw is...en ook niet altijd even goed te checken ook.![]()
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Isral vanzelfsprekend.. Maar Isral heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja.. in het verleden hadden de Palestijnen meer grond dan Isral kunnen krijgen dit hebben ze toen geweigerd. Het is niet dat de schuld zozeer alleen bij Isral ligt. Daar is dit alles veel te complex voor.blablablabla![]()
Precies, maar op de een of andere manier hebben mensen massaal besloten dit soort dingen te negeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Isral vanzelfsprekend.. Maar Isral heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
haha, israel heeft meer toegegeven aan palestijnen dan dat de palestijnen in eerste instantie uberhaupt gevraagd hebben. Israel is degene die steeds concessies heeft gedaan, op alles. De palestijnen hebben keer op keer de 2 statenoplossing verworpen, keer op keer besprekingen verlaten, ondanks toezeggingen en concessies van israel. En nu gaan janken dat er ook joden in hun gebied gaan wonen, the horror, het moet wel etnisch zuiver blijven daar natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Isral vanzelfsprekend.. Maar Isral heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ziek iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, maar op de een of andere manier hebben mensen massaal besloten dit soort dingen te negeren.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Help me eens wat die deal exact behelsde, want ik ken eigenlijk alleen die tweestatendeal waarbij de VN betrokken was. Waarbij Isral de boel dusdanig saboteerde dat er zelfs sprake was van sancties tegen Isral. Een linkje met wat informatie of zo volstaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
haha, israel heeft meer toegegeven aan palestijnen dan dat de palestijnen in eerste instantie uberhaupt gevraagd hebben. Israel is degene die steeds concessies heeft gedaan, op alles. De palestijnen hebben keer op keer de 2 statenoplossing verworpen, keer op keer besprekingen verlaten, ondanks toezeggingen en concessies van israel. En nu gaan janken dat er ook joden in hun gebied gaan wonen, the horror, het moet wel etnisch zuiver blijven daar natuurlijkblablablabla![]()
joh, de VN geeft al sancties als een orthodoxe jood een scheet laat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Help me eens wat die deal exact behelsde, want ik ken eigenlijk alleen die tweestatendeal waarbij de VN betrokken was. Waarbij Isral de boel dusdanig saboteerde dat er zelfs sprake was van sancties tegen Isral. Een linkje met wat informatie of zo volstaat.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Volgens mij heeft Isral zijn gebied steeds verder uitgebreid zonder dat daar een afspraak voor was. Nogmaals, het is verder prima mogelijk om tegen de daden van Hamas te zijn n wat eerlijker te zijn over de geschiedenis. Dat hoeft elkaar echt niet te bijten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
haha, israel heeft meer toegegeven aan palestijnen dan dat de palestijnen in eerste instantie uberhaupt gevraagd hebben. Israel is degene die steeds concessies heeft gedaan, op alles. De palestijnen hebben keer op keer de 2 statenoplossing verworpen, keer op keer besprekingen verlaten, ondanks toezeggingen en concessies van israel. En nu gaan janken dat er ook joden in hun gebied gaan wonen, the horror, het moet wel etnisch zuiver blijven daar natuurlijkHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Gelukkig weet jij het allemaal zo goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
joh, de VN geeft al sancties als een orthodoxe jood een scheet laat.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Die ga je niet krijgen, want het gaat ook niet om het echte verhaal, we zijn boos, dus dan zijn we irrationeel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Help me eens wat die deal exact behelsde, want ik ken eigenlijk alleen die tweestatendeal waarbij de VN betrokken was. Waarbij Isral de boel dusdanig saboteerde dat er zelfs sprake was van sancties tegen Isral. Een linkje met wat informatie of zo volstaat.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Benieuwd naar vrijdag. Zou redelijk kunnen escaleren denk ik.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
euh. het waren de palestijnen die dit steeds afwezen![]()
Of is het atrocitiy propaganda waar twitter mee te koop loopt om een nieuwe oorlog te verkopen met Iran bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:41 schreef Ciclon het volgende:
Walgelijke lui
https://twitter.com/CollinRugg/status/1711765674627060020
Beurzen van oorlogsfabrikanten schieten omhoog.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
Wat is er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:51 schreef vosss het volgende:
Benieuwd naar vrijdag. Zou redelijk kunnen escaleren denk ik.![]()
Hij wil begin dit jaar best kijken naar een tweestatenoplossing maar zonder daarbij de soevereiniteit te erkennen van de Palestijnen of daar ook maar enige mate van gewapende aanwezigheid bij te tolereren:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Isral zijn gebied steeds verder uitgebreid zonder dat daar een afspraak voor was. Nogmaals, het is verder prima mogelijk om tegen de daden van Hamas te zijn n wat eerlijker te zijn over de geschiedenis. Dat hoeft elkaar echt niet te bijten.Ja dat gaat hem dus niet wordenquote:“I’m certainly willing to have them have all the powers that they need to govern themselves, but none of the powers that can threaten us,” Netanyahu told Tapper in Jerusalem on Tuesday.
blablablabla![]()
Sowieso, de verschuiving in het type geweld van Hamas laat duidelijk zien dat ze hulp hebben gehad vanuit andere groepen, die bijvoorbeeld in Syri actief waren of in Irak. Die trainingen, die filmpjes van de trainingen, groei in aantal kinderen (gratis soldaten) e.d.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Benieuwd hoe lang Iran openblijft als optie. Straks is het echt over Egypte als je naar Azi wil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:35 schreef jakosi het volgende:
[..]
Bulgarije - Turkije - Iran - Afghanistan - Pakistan - India is de route naar Zuidoost Azi.And what rough beast, its hour come round at last,
Nee ik ben bang dat het allemaal te laat is, dit is een probleem dat zich decennia heeft opgebouwd. Ik zou eigenlijk niet weten wat de oplossing is, maar weer 20 jaar oorlog lijkt mij in ieder geval niet de juiste.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil begin dit jaar best kijken naar een tweestatenoplossing maar zonder daarbij de soevereiniteit te erkennen van de Palestijnen of daar ook maar enige mate van gewapende aanwezigheid bij te tolereren:
[..]
Ja dat gaat hem dus niet wordenHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ja natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil begin dit jaar best kijken naar een tweestatenoplossing maar zonder daarbij de soevereiniteit te erkennen van de Palestijnen of daar ook maar enige mate van gewapende aanwezigheid bij te tolereren:
[..]
Ja dat gaat hem dus niet worden
Hamas: "Palestina van de rivier tot de zee! Dood aan de zionisten!"
Ook Hamas: "Hoi, mogen we naast jullie wonen? Hoezo niet!?"![]()
Denk je dat het een grootschalige aanval van Hezbollah gaat worden de komende dagen? Lijkt me behoorlijk suicidaal nu Israël gewaarschuwd en gemobiliseerd is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:49 schreef koos_vriendloos het volgende:
Steeds meer activiteit tussen de Libanon Israel grensAnd what rough beast, its hour come round at last,
vrijdag van de al aqsa vloed.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Drie vlaggetjes en verder vooral veel politie. Ziet er niet al te indrukwekkend uit.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik ben niet zo jaloers op een land waar de politie er zo graag op mept eerlijkgezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Drie vlaggetjes en verder vooral veel politie. Ziet er niet al te indrukwekkend uit.And what rough beast, its hour come round at last,
Palestina kon in 2001 de gehele Gazastrook en initieel zo'n 80% van de Westoever omvatten wat tien jaar over de 90% zou worden, omdat er nederzettingen zouden moeten worden geruimd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Isral vanzelfsprekend.. Maar Isral heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.
Leek me goed aanbod. Hamas en IJ hebben duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.
Dit bevalt ze beter.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Op marokko.nl is het ook gezellig. Als je niet volledig aan de kant staat van de Palestijnen dan word je verrot gescholden. Er wordt wel vrij snel geveegd door de moderators, maar dat is ook wel zo handig omdat ze bakken subsidie ontvangen.![]()
Doen ze ook voor een deel. Isral ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef DavidTwente het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom levert Egypte geen elektriciteit aan Gaza?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Alsof het ooit wel gezellig is op marokko.nl.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Op marokko.nl is het ook gezellig. Als je niet volledig aan de kant staat van de Palestijnen dan word je verrot gescholden. Er wordt wel vrij snel geveegd door de moderators, maar dat is ook wel zo handig omdat ze bakken subsidie ontvangen.blablablabla![]()
Ik denk dat ze niet meer leveren omdat ze zelf al amper genoeg hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef DavidTwente het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom levert Egypte geen elektriciteit aan Gaza?
Egypt: Electricity Cutbacks Threaten RightsAnd what rough beast, its hour come round at last,
Marokko.nl is voor proleten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Op marokko.nl is het ook gezellig. Als je niet volledig aan de kant staat van de Palestijnen dan word je verrot gescholden. Er wordt wel vrij snel geveegd door de moderators, maar dat is ook wel zo handig omdat ze bakken subsidie ontvangen.![]()
Die zijn de Gazanen ook al tijden zat. For a reason.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef DavidTwente het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom levert Egypte geen elektriciteit aan Gaza?
??![]()
* protest celebrating Hamasquote:
* refused to allow March in support of Hamas
* Allah help palestine
Wat een aparte vergelijkingen altijd
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Ze zijn eerder niet akkoord gegaan met een groter stuk dan dat. Dus met een kleiner stuk akkoord gaan zat er al helemaal niet in. Er zijn er genoeg gewoon hun huis uitgedreven. Dat praat natuurlijk niets goed van deze week, al hebben we toch geleerd van 911 dat je op bepaalde manieren juist meer extremisten kweekt dan dat je daadwerkelijk oprolt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Palestina kon in 2001 de gehele Gazastrook en initieel zo'n 80% van de Westoever omvatten wat tien jaar over de 90% zou worden, omdat er nederzettingen zouden moeten worden geruimd.
Leek me goed aanbod. Hamas en IJ hebben duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.
Dit bevalt ze beter.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Nog enig kritisch geluid over de moordpartij van Hamas of kunnen er daar wat hun betreft niet genoeg kinderen en vrouwen door Hamas worden afgeslacht?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Op marokko.nl is het ook gezellig. Als je niet volledig aan de kant staat van de Palestijnen dan word je verrot gescholden. Er wordt wel vrij snel geveegd door de moderators, maar dat is ook wel zo handig omdat ze bakken subsidie ontvangen.And what rough beast, its hour come round at last,
Het heeft ook steeds meer kenmerken van IS dan Iran.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog enig kritisch geluid over de moordpartij van Hamas of kunnen er daar wat hun betreft niet genoeg kinderen en vrouwen worden door Hamas afgeslacht?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Waving a Palestinian flag or singing a chant advocating freedom for Arabs in the region may be a criminal offence, the UK’s home secretary, Suella Braverman, has told senior police officers.
The GuardianOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik kijk liever op nederland.maquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Op marokko.nl is het ook gezellig. Als je niet volledig aan de kant staat van de Palestijnen dan word je verrot gescholden. Er wordt wel vrij snel geveegd door de moderators, maar dat is ook wel zo handig omdat ze bakken subsidie ontvangen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Huh, bestaat dat nog? Heb ik een jaar of 15-20 geleden weleens rondgekeken en toen was het al een afvoerputje van het internet. Nu nog steeds als ik het zo lees ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Welk aanbod was dat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Palestina kon in 2001 de gehele Gazastrook en initieel zo'n 80% van de Westoever omvatten wat tien jaar over de 90% zou worden, omdat er nederzettingen zouden moeten worden geruimd.
Dit bevalt ze beter.blablablabla![]()
Tevens gaat de VS meedoen. Dat wint Hezbollah nooit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk je dat het een grootschalige aanval van Hezbollah gaat worden de komende dagen? Lijkt me behoorlijk suicidaal nu Isral gewaarschuwd en gemobiliseerd is.![]()
![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Als ze snel hun martelaarschap willen bereiken is het wel erg efficint nu. Hun bloeddorstige maangod zal ze vast met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Tevens gaat de VS meedoen. Dat wint Hezbollah nooit.And what rough beast, its hour come round at last,
Doet Egypte niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doen ze ook voor een deel. Isral ook.
Israel en de Gaza centrale zijn de enige twee electriciteitsbronnen.
Waarbij de brandstof voor die laatste (iig toen ik er in mei was) betaald werd door Israel en Qatar.
Als Israel die toelevering blokkeert is het meteen klaar.![]()
Todat het weer over het WEF en joodse complotten gaat, dan staat MAGA weer aan de andere kantquote:
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Die ze onderscheppen idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:07 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Yep, enkele raketten vanuit de Gazastrook (denk ik)![]()
Ik vind het een behoorlijk complexe dynamiek moet ik zeggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Todat het weer over het WEF en joodse complotten gaat, dan staat MAGA weer aan de andere kantA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat was de laatste mooie kans.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Camp David
https://en.wikipedia.org/wiki/2000_Camp_David_Summit#Territory
En nu is het alweer bijna 25 jaar nix.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Niet een "non criminal offence" waar de politie ook tegen optreedt? Het is al lang geen vrij land meer natuurlijk maar ik kan me ook in Nederland voorstellen dat een feestje vieren omdat joodse Israelir zijn afgeslacht onder haatzaaien of groepsbelediging valt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waving a Palestinian flag or singing a chant advocating freedom for Arabs in the region may be a criminal offence, the UK’s home secretary, Suella Braverman, has told senior police officers.
The GuardianWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk complexe dynamiek moet ik zeggen
Er zijn groepen die Israel haten vanwege het issue met de palestijnen. Maar er zijn ook groepen die Joden haten vanwege... jood zijn en alle conspiracies eromheen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
een paar verbrande lichamen bij elkaar gooien, je typt het zo alsof iedereen die in zijn schuurtje heeft liggen, zie je nou niet hoe bizar dat is wat je typt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:33 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dit ja. Paar verbrande lichamen bij elkaar gooien en sensa titel erboven.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Af en toe als er iets gebeurt zoals dit, of een terroristische aanslag in Europa, dan ga ik even wen kijkje nemen. De AIVD hopelijk ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Huh, bestaat dat nog? Heb ik een jaar of 15-20 geleden weleens rondgekeken en toen was het al een afvoerputje van het internet. Nu nog steeds als ik het zo lees ...![]()
Het gaat er niet om dat er gemept moet worden, het gaat erom dat ze in elk geval optreden daar terwijl ze hier vrij kunnen oproepen tot en verheerlijking van geweld en er nog niet eens een Isralische vlag opgehangen kan worden "om niet te escaleren".quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo jaloers op een land waar de politie er zo graag op mept eerlijkgezegd.![]()
Dat zou kunnen, maar het is ook zoals we onze vrienden van de religie van de vrede inmiddels hebben leren kennen. Als je de Hamas retoriek hoort is dat ook pure jodenhaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:53 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Of is het atrocitiy propaganda waar twitter mee te koop loopt om een nieuwe oorlog te verkopen met Iran bijvoorbeeld?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Het gaat natuurlijk niet om "waving a flag or singing a chant advocating freedom for Arabs" maar om gekrijs om joden te vergassen en triomfantelijk met foto's van slachtoffers rond te hossen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The Guardian![]()
Mooi, zo hoort dat. Die mensen met balaclavas zouden ze ook meteen moeten arresteren, gaan we op het bureau wel even uitzoeken wie u bent en waarom u uw gezicht verborgen had.quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
AD(!):Onthoofd zelfs.quote:17:00
Vanuit verschillende kanten klinkt het verhaal dat tientallen baby's zouden zijn vermoord door Hamas. Dat zou in Kfar Aza (Zuid-Isral) gebeurd zijn.
Ik weet dat het ontmenselijking is, maar als dit waar is, dan zijn de Hamas strijders inderdaad beesten.Intolerant voor intolerantie![]()
En dan is er nog de gecompliceerde situatie van drie gebieden (Gaza en de West Bank hebben meer verschillen dan overeenkomsten), en dat alledrie niet van onbesproken gedrag zijn. Nog gecompliceerder: ‘de’ Israeli bestaat niet. Ongelovigen, traditionele joden, liberaal, orthodox, radicaal, nationalistisch-zionistisch, noem maar op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt.
Er zijn groepen die Israel haten vanwege het issue met de palestijnen. Maar er zijn ook groepen die Joden haten vanwege... jood zijn en alle conspiracies eromheen.
🇮🇱![]()
DapperIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Helaas bij het scrollen op Twitter ook een (geblurde) video onder ogen gekregen van een van de feestgangsters die in brand wordt gestoken tussen een hakbarrende menigte. Lijkt dus echt gebeurd te zijn.![]()
![]()
Ja hoor, het is een false flag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:53 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Of is het atrocitiy propaganda waar twitter mee te koop loopt om een nieuwe oorlog te verkopen met Iran bijvoorbeeld?
Beurzen van oorlogsfabrikanten schieten omhoog.
Echt hoor, de mentale hersengymnastiek die mensen moeten uithalen om Hamas (en de Palestijnen die hen steunen) maar niet te hoeven veroordelen onder de anti-Westerse fokkers is heel bijzonder te noemen.![]()
Wat ik zorgwekkend vind is dat kinderen zo jong als 10 ook op tiktok en twitter die shit zien. Het wordt wel af en toe weggehaald maar er glipt meer dan genoeg doorheen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:22 schreef Qarrad het volgende:
Helaas bij het scrollen op Twitter ook een (geblurde) video onder ogen gekregen van een van de feestgangsters die in brand wordt gestoken tussen een hakbarrende menigte. Lijkt dus echt gebeurd te zijn.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Er lag in Taba bijna een overeenkomst maar vanwege verkiezingen is Isral er toen uit gestapt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Camp David
https://en.wikipedia.org/wiki/2000_Camp_David_Summit#Territoryblablablabla![]()
Maar dat is een mening en een emotie die bij de gewone burger wel meer zal voorkomen.quote:
Van beide kanten.
De tragiek is dat het een mening is die al zo ontzettend lang wordt bedolven door de haat.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Goh, wat had je verwacht van een terroristische organisatie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:21 schreef Cuendillar het volgende:
AD(!):
[..]
Onthoofd zelfs.
Ik weet dat het ontmenselijking is, maar als dit waar is, dan zijn de Hamas strijders inderdaad beesten.blablablabla![]()
Ik vraag me echt af waarom sommige Westerse mensen zo pro-Hamas zijn. Mensen die vinden dat je dood moet om je geaardheid of omdat je niet islamitisch bent of of of...
Ik snap best dat je een hekel hebt aan wat Isral allemaal uitgevoerd heeft, maar Hamas toejuichen is toch gewoon gestoord?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2023 18:30:44 ]![]()
Ook dat werkt twee kanten op. Mensen die Palestijnen haten omdat het moslims zijn of vanwege het issue met Israel. Allemaal twee kanten van dezelfde medaille.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt.
Er zijn groepen die Israel haten vanwege het issue met de palestijnen. Maar er zijn ook groepen die Joden haten vanwege... jood zijn en alle conspiracies eromheen.Allah Al Watan Al Malik![]()
En dat het erdoorheen glipt als je er niet specifiek naar zoekt. Twitter is erg nuttig voor een hoop verslaggeving maar dit is een flink minpunt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik zorgwekkend vind is dat kinderen zo jong als 10 ook op tiktok en twitter die shit zien. Het wordt wel af en toe weggehaald maar er glipt meer dan genoeg doorheen.![]()
Zag net op de NOS dat bij een kibboets echt alle inwoners zijn afgemaakt als beesten. Allemaal, niemand heeft het overleefd.
Alleen een hondje was nog in leven.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Kinderen zullen niet snel op twitter zitten, maar wel op tiktok. En zo begin pubertijd is ook wel de leeftijd dat ze misschien zelf op zoek gaan tegen advies van ouders in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik zorgwekkend vind is dat kinderen zo jong als 10 ook op tiktok en twitter die shit zien. Het wordt wel af en toe weggehaald maar er glipt meer dan genoeg doorheen.![]()
"Vrijheidsstrijders"quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag net op de NOS dat bij een kibboets echt alle inwoners zijn afgemaakt als beesten. Allemaal, niemand heeft het overleefd.
Alleen een hondje was nog in leven.![]()
Dit zijn terroristen. They dont give a fuck. Die hebben 1 vijand en dat zijn joden. Alles eromheen, de nuance, boeit ze geen moer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Net als dat verkrachtingsverhaal is dit ook viral gegaan. De propaganda campagne is op volle vaart.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ook dat is een te eenzijdige samenvatting.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er lag in Taba bijna een overeenkomst maar vanwege verkiezingen is Isral er toen uit gestapt.
Zolang de kwestie rondom Jeruzalem niet meteen werd 'opgelost', waren de Palestijnse onderhandelaars ook niet echt gewillig om "ja" te zeggen. Arafat wilde misschien wel (omdat hij nogal goede herinneringen had aan Rabin), maar zijn achterban drong aan op een alles of nix resultaat.
Daardoor verdween ook de steun aan Isralische kant voor de tamelijk vergaande voorstellen van Barak. Hij zakte ver weg in de peilingen.
Sharon/Likoed spinde er uiteindelijk garen bij.
Later kwam Netanyahu terug in de politiek en die was al helemaal niet happig op het doen van voorstellen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ja, net een heel artikel gelezen. Ze hebben zelfs onthoofde baby's gezien. Niet te bevatten dit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Drugs doet wat met zulk soort lui.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit zijn terroristen. They dont give a fuck. Die hebben 1 vijand en dat zijn joden. Alles eromheen, de nuance, boeit ze geen moer.![]()
Is hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:17 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Dit is nou hoe verzet eruit ziet.
Gr. Meneer Derksen uit Grolloo![]()
Dat zijn 9 van de 10 keer mensen die Isral niet eens op een kaart kunnen aanwijzen en die dingen alleen roepen om te deugpronken (virtue signalling).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Viezig het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige Westerse mensen zo pro-Hamas zijn. Mensen die vinden dat je dood moet om je geaardheid of omdat je niet islamitisch bent of of of...
Ik snap best dat je een hekel hebt aan wat Isral allemaal uitgevoerd heeft, maar Hamas toejuichen is toch gewoon gestoord?![]()
Waar bemoeien de rebellen in Jemen zich mee? Ik dacht dat die te druk waren met het ontwijken van Saoedische raketten?Allah Al Watan Al Malik![]()
Isral straft de Palestijnse bevolking (voornamelijk onschuldige en vruchtbare potentaten in alle leeftijden), die het toch al zo moeilijk had, buitenproportioneel af. Hun wordt de toegang ontzegd tot drinkwater. Dit gaat in tegen het humanitair oorlogsrecht. Onversneden terrorisme.Maar ze hebben altijd gedaan wat ze wilden. Kan hun die resoluties en regeltjes schelen. Die gelden niet voor hun.quote:Volgens het humanitair oorlogsrecht moet je in een conflict altijd proberen om geen infrastructuur te beschadigen die essentieel is voor burgers. Daarom roepen we alle vechtende partijen op om de watervoorziening te sparen. Afgelopen dagen werden bij gevechten twee grote pompstations voor drinkwater geraakt
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Hier op FOK! Heb je ook van die idiotenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Viezig het volgende:
Ik snap best dat je een hekel hebt aan wat Isral allemaal uitgevoerd heeft, maar Hamas toejuichen is toch gewoon gestoord?![]()
Las ook iets over een hele aanhanger vol met verbrande Joodse kinderen, geen idee wat waar is of niet, hoef zelf ook niet de beelden te zien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, net een heel artikel gelezen. Ze hebben zelfs onthoofde baby's gezien. Niet te bevatten dit.![]()
En dan heb je nog de nawerking van het zien van feestende jongeren. Dat wekt ook niet echt sympathie op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook dat werkt twee kanten op. Mensen die Palestijnen haten omdat het moslims zijn of vanwege het issue met Israel. Allemaal twee kanten van dezelfde medaille.
Een aantal jaar geleden vond een deel van een Palestijns gezin inclusief een peuter de dood toen hun huis in brand werd gestoken door kolonisten. Bij de rechtbank voor de zaak tegen de daders stonden toen lachende extremistische kolonisten dingen te roepen naar de familieleden van "Waar is Ali? Ali ligt op de grill, haha!"
Van dat soort dingen gaat je bloed spontaan koken en als je geluk hebt koelt je onderbuik daarna genoeg af om niet de hele bevolkingsgroep er niet op af te rekenen.![]()
Ja, Derksen gehoord. En die had gewoon een heel redelijk verhaal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gisteren die zielige linkse Johan Derksen nog gehoord?
Deze misre heeft geen ruk met links of rechts te maken.
Sommige mensen laten zich zo gemakkelijk ophitsen dat ze gaan gillen om een volkerenmoord op de Palestijnen. En als je daar dan tegenin gaat ben je ‘een nazi’
Ze snappen niet dat zij zelf precies tot hetzelfde slag mensen behoort (5% aan beide kanten) die met hun wraak en agressie dit staande houdt en niet tot de 95% aan beide zijden die gewoon rustig zijn leven wil leven.The End Times are wild![]()
Blijkbaar is er sinds de eerste golfoorlog niks geleerd. Toen verzon een slachtoffer dat irakezen babies in couveuzes in een ziekenhuis hadden vermoord bij een VN overleg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:35 schreef Slayage het volgende:
Net als dat verkrachtingsverhaal is dit ook viral gegaan. De propaganda campagne is op volle vaart.
[ twitter ]
Nu wordt er ook weer dongen zonder verificatie herhaaldReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Niet dat ze babys onthoofdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh, wat had je verwacht van een terroristische organisatie?
Intolerant voor intolerantie![]()
Knap als ze dat weten de rechtvaardigen vanuit religieus oogpunt. Onmogelijk namelijk. Tenzij je zo debiel bent als een deur, maar dan vind je dit soort dingen zelfs rechtvaardig als je je grote teen hebt gestoten.quote:Allah Al Watan Al Malik![]()
Ik hoor dat echt praktisch niemand doen hoor! Wel het geheel in een context plaatsen. Waarop meer extreme usertjes dan gaan roepen ‘pro-hamas’quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Viezig het volgende:
Ik snap best dat je een hekel hebt aan wat Isral allemaal uitgevoerd heeft, maar Hamas toejuichen is toch gewoon gestoord?The End Times are wild![]()
ik zag net die foto op twitter voorbij komen met die tekst. Maar goed er is niet te achterhalen of het waar is of niet . Deel van de foto was wel geblurred trouwensquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Las ook iets over een hele aanhanger vol met verbrande Joodse kinderen, geen idee wat waar is of niet, hoef zelf ook niet de beelden te zien.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag net op de NOS dat bij een kibboets echt alle inwoners zijn afgemaakt als door beesten. Allemaal, niemand heeft het overleefd.
Alleen een hondje was nog in leven.
ik veroordeel hamas en supporters, die hebben onschuldig bloed aan hun handen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, het is een false flag.
Echt hoor, de mentale hersengymnastiek die mensen moeten uithalen om Hamas (en de Palestijnen die hen steunen) maar niet te hoeven veroordelen onder de anti-Westerse fokkers is heel bijzonder te noemen.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
Tot tegendeel is bewezen is twitter fakenewsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net die foto op twitter voorbij komen met die tekst. Maar goed er is niet te achterhalen of het waar is of niet . Deel van de foto was wel geblurred trouwensReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dont feed the troll enzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
@:BansheeBoy
Uit nieuwsgierigheid, maar waarom schrijf je eigenlijk
Isral
in plaats van Israel?![]()
Toch hoor je een Allah Ackbar bij aanslagen. Christenen kunnen daar trouwens ook wel wat van hele kromme dingen goed praten richting hun geloof (ok, geen aanslagen/moord, maar ook bizarre redeneringen)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap als ze dat weten de rechtvaardigen vanuit religieus oogpunt. Onmogelijk namelijk. Tenzij je zo debiel bent als een deur, maar dan vind je dit soort dingen zelfs rechtvaardig als je je grote teen hebt gestoten.![]()
Dat is wel duidelijk lijkt me. Drugs en oorlog zijn al jaren hele grote vrienden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat ze drugs gebruiken?![]()
Je zegt pubertijd maar de neefjes en nichtjes van vrouw zijn 7 tot 9 en zitten ook op tiktok de hele dag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Kinderen zullen niet snel op twitter zitten, maar wel op tiktok. En zo begin pubertijd is ook wel de leeftijd dat ze misschien zelf op zoek gaan tegen advies van ouders in.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Klopt, waarheid is vloeibaar en stroomt richting het afvoerputjequote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Niet zo slim van hamas. De sympathie onder links-liberalen hebben ze nu wel verloren, Israel zal dit maximaal uitbuiten."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Ik ga liever op bewijs ofzo. Tegenwoordig wordt zoveel geroepen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk lijkt me. Drugs en oorlog zijn al jaren hele grote vrienden.![]()
Is de aanval daadwerkelijk gebeurd volgens jou, of is dat ook maar propaganda?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er sinds de eerste golfoorlog niks geleerd. Toen verzon een slachtoffer dat irakezen babies in couveuzes in een ziekenhuis hadden vermoord bij een VN overleg.
Nu wordt er ook weer dongen zonder verificatie herhaaldIntolerant voor intolerantie![]()
Wie achter Hamas staat, moet een enkeltje Zuidpool krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier op FOK! Heb je ook van die idioten![]()
Hij snapt alleen gemiddelde leeftijd nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:34 schreef Rupibma het volgende:
Gelukkig snapt Johan het.
https://vm.tiktok.com/ZGJ3mvk59/
maar verder wel goede standpunten.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik was er niet bij, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:42 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Is de aanval daadwerkelijk gebeurd volgens jou, of is dat ook maar propaganda?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ja, die gasten lopen hier ook rond. Pfffquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier op FOK! Heb je ook van die idioten
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Dat niet gezienquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:22 schreef Qarrad het volgende:
Helaas bij het scrollen op Twitter ook een (geblurde) video onder ogen gekregen van een van de feestgangsters die in brand wordt gestoken tussen een hakbarrende menigte. Lijkt dus echt gebeurd te zijn.
Wel deze, dat was dan wel weer grappig![]()
https://fd.nl/politiek/14(...)jand-nr-1?gift=wn3TRquote:Ongrijpbare Mohammed al-Deif is Israls vijand nummer 1
De grootschalige aanval van Hamas op Isral wordt geleid door Mohammed al-Deif. Het feit dat hij als meesterbrein van de gewapende tak al decennialang weet te ontkomen aan aanslagen op zijn leven, heeft zijn mythische status alleen maar vergroot.
Hoe Mohammed Al-Deif eraan toe is na zeven aanslagen op zijn leven, is onduidelijk. Er circuleert alleen een korrelige foto van hem uit 2001.
Al-Deif betekent ‘de gast’ in het Arabisch. De bijnaam van Mohammed Diab Ibrahim al-Masri slaat op de gewoonte van leiders binnen de Palestijnse Hamas-beweging om de nacht steeds bij een andere sympathisant door te brengen. Om zo uit de handen te blijven van de Isralische veiligheidsdienst.
Dat is Mohammed al-Deif nu al decennia gelukt. Hij heeft tenminste zeven aanslagen op zijn leven overleefd. Hij zou een oog missen en een arm, en schijnt ook in een rolstoel te zitten omdat hij verlamd is geraakt. Of omdat hij n of beide benen moet missen, dat kan ook. Hoe hij er precies aan toe is, weten we niet, want al-Deif blijft zorgvuldig onder de radar. Er circuleert alleen een korrelige foto van hem uit 2001.
Al-Deif was afgelopen weekeind wel te horen, in een oproep op sociale media waarin hij een ‘storm’ of een ‘vloed’ aankondigde tegen Isral. Hij riep de Palestijnen op zich te verenigen en de bezetter te vernietigen. ‘Haal vandaag jullie wapens tevoorschijn, en wie geen geweer heeft, laat hem een mes, een hakmes of een bijl tevoorschijn halen.’ Het was de eerste keer sinds mei 2021 dat zijn stem in het openbaar klonk.
Cv
1965 Geboren als Mohammed Diab Ibrahim al-Masri in vluchtelingenkamp Khan Younis
Tussen 1987 en 1991 Sluit zich aan bij Hamas
2000 Gearresteerd door de Palestijnse autoriteiten, onduidelijk of hij is ontsnapt of vrijgelaten
2002 Neemt na de dood van Hamas-oprichter Salah Shehade de militaire leiding
2014 Ontkomt bij een aanslag op zijn huis, zijn vrouw en n of twee kinderen komen om
7 oktober 2023 Roept op tot het vernietigen van Isral
Mohammed al-Deif dook voor het eerst op in de internationale pers in 1996, toen generaal Amnon Shahak, de commandant van de Isralische strijdkrachten, aan de Palestijnse leider Yasser Arafat een papier overhandigde met een lijst van van terrorisme verdachte landgenoten, waaronder die van al-Deif. Het verzoek was deze man zo snel mogelijk uit te leveren aan Isral, omdat hij aanvoerder zou zijn van een gewelddadige tak van Hamas, de Ezzedin al-Qassam Brigade, die zelfmoordaanslagen pleegde in Isral.
In die tijd, onder het bewind van Isralische premier Shimon Perez, werden er nog pogingen ondernomen om door onderhandelingen met de Palestijnse autoriteiten tot een vreedzame oplossing te komen van het conflict. Na een bomaanslag in Jeruzalem, die aan 27 mensen het leven kostte, kwam Shahak verhaal halen bij Arafat. Overbodig om te zeggen dat Al-Deif niet werd uitgeleverd. Vanaf dat moment was hij Israls meest gezochte vijand.
Wat we weten van het levensverhaal van al-Deif bestaat uit snippers informatie. Hij is geboren in armoedige omstandigheden in een vluchtelingenkamp in het zuiden van Gaza, dat destijds onder gezag stond van Egypte. Al-Deif zou voortijdig van school zijn gegaan om geld te verdienen met laagbetaald werk. Andere bronnen zeggen dat hij biologie, scheikunde en natuurkunde heeft gestudeerd aan de Islamitische Universiteit van Gaza, waar de beweging van de Egyptische Moslimbroederschap destijds veel invloed had.
Tijdens zijn studie zou hij aan theater hebben gedaan. Hij richtte een theatergezelschap op met de naam ‘De Terugkeerders’, een naam die verwijst naar het verlangen van de Palestijnen om terug te keren naar hun geboortegrond die ze na de oprichting van de staat Isral 1948 gedwongen moesten verlaten. De familie van al-Deif komt van oorsprong uit Asjkelon, een kustplaatsje net boven Gaza dat de afgelopen dagen veelvuldig is beschoten met raketten van Hamas.
Toen Hamas in 1987 tijdens de Eerste Palestijnse Intifadah werd opgericht, was hij er als lid snel bij, hoewel sommige bronnen zeggen dat hij zich pas in 1991 heeft aangesloten. Zijn mentor bij Hamas was Yahya Ayyash, ook wel ‘de Ingenieur’ genoemd. Ayyash was gespecialiseerd in het vervaardigen van autobommen van acetonperoxide. Hij zou verantwoordelijk zijn voor een aantal zware aanslagen op Isralische bussen in de jaren negentig, waarbij in totaal negentig mensen het leven lieten. Ayyash werd gedood toen hij in 1996 een mobiele telefoon leende van een kennis die op afstand tot ontploffing werd gebracht. Het was al-Deif die de wraakactie rond de dood van Ayyash organiseerde, met een serie bomaanslagen die het leven van zestig Isralirs kostten.
Al-Deifs levenswerk is het kilometerslange netwerk van tunnels onder Gaza, waar hij zich ook schuilhoudt
Al-Deif geldt als de militaire strateeg van Hamas. Zijn belangrijkste levenswerk is het kilometerslange netwerk van tunnels dat onder Gaza is gegraven, waar hij zich ook schuilhoudt. Deze tunnels lopen ook onder bebouwd gebied. De Gazastrook is 365 vierkante kilometer groot, twee keer Texel, en er wonen twee miljoen mensen. Bij aanvallen van de Isralische luchtmacht op de tunnels worden veel burgerslachtoffers gemaakt.
Verder wordt al-Deif de bedenker genoemd van de Qassamraket, het belangrijkste wapen van Hamas. De 90 kilo wegende raket heeft een kop die gevuld wordt met het explosief TNT en met spijkers en andere stukjes metaal. De raket wordt afgevuurd door een mengsel van suiker, olie, alcohol en kunstmest tot ontploffing te brengen, waarna hij maximaal drie kilometer verderop neerkomt.
Isral heeft hem op talloze wijzen geprobeerd uit de weg te ruimen, via hinderlagen en met grof geweld. In 2002 schoot een Isralische helikopter een Hellfire-raket op zijn auto af, waarbij hij zijn oog verloor. In 2006 werden de bovenverdiepingen van zijn safehouse vernietigd, maar hij verbleef beneden en ontkwam. Het was deze aanslag waarbij hij ledematen zou zijn verloren en ook gehoorschade opliep. In 2014 lieten de Israli’s vijf bommen op zijn huis vallen. Bij de aanval werd een van al-Deifs vrouwen, Widad, gedood, samen met n of twee van zijn kinderen (sommige bronnen noemen zijn zoontje Ali van acht maanden oud, andere ook een driejarig dochtertje Sara). Hamas riep hem direct uit tot martelaar, maar trok dat enkele uren later weer in. Al-Deif bleek toch ontkomen, wellicht omdat hij op dat moment niet thuis was.
Dit alles heeft zijn status binnen Hamas alleen maar vergroot. ‘Al voor de aanslagen van afgelopen dagen werd Deif verheerlijkt en zeer gerespecteerd, zowel binnen Hamas als door de Palestijnen’, vertelde Mkhaimar Abusada, hoogleraar politiek aan de al-Azhar Universiteit in Gaza tegen The Financial Times. Zijn grootste operatie tegen Isral zal hem nu hebben veranderd, aldus Abusada, in ‘een god voor de jongeren’.
Bronnen: The New York Times, The Financial Times, The Times of India, CE Noticias Financieras, Jerusalem Post, Daily Star, Palestine Chronicles, De Telegraaf, De Volkskrant, Trouw.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Ik zie net zoveel pro- Isral idioten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier op FOK! Heb je ook van die idioten
Ik zie zelden een post hier die oproept Jeruzalem in een parkeerplaats te veranderen of om alle Joden uit hun land te verdrijven. Omgekeerd lees ik dat over Gaza en de Palestijnen voortdurendThe End Times are wild![]()
Als ik uit eerdere (eigenlijk) ervaringen om mij heen spreek,heeft Hamas ook geen sympathie onder links-liberalen maar eerder de gewone bevolking in Palestina die geen connectie hebben met terrorisme.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
Niet zo slim van hamas. De sympathie onder links-liberalen hebben ze nu wel verloren, Israel zal dit maximaal uitbuiten.![]()
Lijkt mij propaganda, net als de Joodse kinderen opgesloten in kooien met lachende Hamas leden op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij zonk zelfs ISIS niet zo laag..![]()
Baby's vermoorden, ze zouden verdomme al die juichers in Nederland terug naar land van herkomst moeten trappen, walgelijk!3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Een tijdje geleden viel voor mij een oude vrouw voorover van een roltrap.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch hoor je een Allah Ackbar bij aanslagen. Christenen kunnen daar trouwens ook wel wat van hele kromme dingen goed praten richting hun geloof (ok, geen aanslagen/moord, maar ook bizarre redeneringen)
Ik riep, 'Oh mijn god!'.
Ik geloof helemaal niet in god, maar ik riep het wel spontaan bleek.
Zo zie ik, ten dele, ook het te pas en te onpas roepen van Allah Akbar.![]()
Maar fokkers lijken niet te snappen: pro Palestina is niet pro Hamas. Verbaasd dat hij dat wel doet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij snapt alleen gemiddelde leeftijd niet
maar verder wel goede standpunten.![]()
Daar krijg je van onze pro Hamas user ws geen antwoord opquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
@:BansheeBoy
Uit nieuwsgierigheid, maar waarom schrijf je eigenlijk
Isral
in plaats van Israel?![]()
Zo is het vaak ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een tijdje geleden viel voor mij een oude vrouw voorover van een roltrap.
Ik riep, 'Oh mijn god!'.
Zo zie ik, ten dele, ook het te pas en te onpas roepen Allah ackbar.![]()
Dat lees je in een ander ouder topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie net zoveel pro- Isral idioten.
Ik zie zelden een post hier die oproept Jeruzalem in een parkeerplaats te veranderen of om alle Joden uit hun land te verdrijven. Omgekeerd lees ik dat over Gaza en de Palestijnen voortdurendReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het moge duidelijk zijn dat de waarheid als eerste is gesneuveld. Het is propaganda en lobbyen alom. In dit tijdperk van AI en deepfakes weet je niet meer wat je moet of kan geloven.
Je hoort Allahu akbar bij tien miljoen meer dingen dan bij aanslagen. Ik snap de associatie omdat aanslagen nu eenmaal meer aandacht trekken, maar je hoort het ook doorlopend bij bijvoorbeeld onthutsing, opluchting, verdriet. Veel filmpjes ook van mensen die uit het puin gered worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een tijdje geleden viel voor mij een oude vrouw voorover van een roltrap.
Ik riep, 'Oh mijn god!'.
Zo zie ik, ten dele, ook het te pas en te onpas roepen Allah ackbar.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:44 schreef Tekaschi het volgende:
Baby's vermoorden, ze zouden verdomme al die juichers in Nederland terug naar land van herkomst moeten trappen, walgelijk!Racist much.
![]()
Het is niks nieuws, Israel stond jarenlang op een VN-lijstje met enge clubjes als Boko Haram als het gaat om plekken waar infanticide regelmatig voor kwam. Waarbij beide partijen zich schuldig maken aan kindermoord:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij zonk zelfs ISIS niet zo laag..
https://www.israelnationalnews.com/news/348841blablablabla![]()
Ah dat filmpje wordt ook al jaren herhaald met verschillende tekstenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lijkt mij propaganda, net als de Joodse kinderen opgesloten in kooien met lachende Hamas leden op de achtergrond.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik ken de percentages niet, maar dat de mensen van goede wil daar al sinds mensenheugenis ondergesneeuwd raken is inderdaad een feit. En als er al eens een kentering lijkt te komen, dan schiet je gewoon Yitzhak Rabin dood. Kun je weer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, Derksen gehoord. En die had gewoon een heel redelijk verhaal.
Sommige mensen laten zich zo gemakkelijk ophitsen dat ze gaan gillen om een volkerenmoord op de Palestijnen. En als je daar dan tegenin gaat ben je ‘een nazi’
Ze snappen niet dat zij zelf precies tot hetzelfde slag mensen behoort (5% aan beide kanten) die met hun wraak en agressie dit staande houdt en niet tot de 95% aan beide zijden die gewoon rustig zijn leven wil leven.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Mwoah, als ik dit zo lees: https://www.telegraaf.nl/(...)er-gure-rotopmerkingquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik uit eerdere (eigenlijk) ervaringen om mij heen spreek,heeft Hamas ook geen sympathie onder links-liberalen maar eerder de gewone bevolking in Palestina die geen connectie hebben met terrorisme.
Voorts zijn er vele linkse organisaties die wel heel erg het Palestijnse lijden onder de aandacht brengen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Links-liberalen doen als een tijdje niet meer aan reality checks. Die negeren de aard van het geweld, noemen het nu al gewoon oorlog tussen twee strijdende partijen en wijzen op de situatie van de Palestijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
Niet zo slim van hamas. De sympathie onder links-liberalen hebben ze nu wel verloren, Israel zal dit maximaal uitbuiten.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dat filmpje is een vreselijk filmpje maar niet van deze oorlogquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:22 schreef Qarrad het volgende:
Helaas bij het scrollen op Twitter ook een (geblurde) video onder ogen gekregen van een van de feestgangsters die in brand wordt gestoken tussen een hakbarrende menigte. Lijkt dus echt gebeurd te zijn.
Is Burma begreep ik uit de comments
Superveel nepnieuws gaande momenteelOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nou goed zoals we allemaal weten eindeloze situatie dit.
Ze kunnen alle hamasleden uitschakelen maar de nieuwe hamasjeugd groeit nu op.![]()
Ontzettend redelijk. En ontzettend stoer van hem dat hij:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
A. Nederland een spiegel heeft voorgehouden
B. tegen de heersende opinie in is gegaan.
De beste man heeft duidelijk geen ruggengraat van papier mach. Ik mag hem wel.
Die laten een computer uitrekenen welke groepen het meeste investeren en daar rolt dan een land uit, en voor dat land zijn ze.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
vast gebrainwashed door die moslim aan tafelquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend redelijk. En ontzettend stoer van hem dat hij:
De beste man heeft duidelijk geen ruggengraat van papier mach. Ik mag hem wel.![]()
Ja het kaf moet echt nodig van het koren gescheiden worden. Wat een chaos. Ik lees zoveel mogelijk over de situatie op Reuters en Associated Press en De BBC.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat filmpje is een vreselijk filmpje maar niet van deze oorlog
Superveel nepnieuws gaande momenteel
Dat X moet je vermijden als de pest.blablablabla![]()
Welke moslimquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:51 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
vast gebrainwashed door die moslim aan tafel![]()
Ik zie eigenlijk wel verdeeldheid onder linkse flank. Zeg maar BIJ1 die zit wel echt richting Pro Palestijnen, de echt linkse hoek. Maar minder diep aan de flanken zie ik wel een ander beeld. Ook veel meer variatie. Maar goed zelf iemand als Johan Derksen die echt niet links of liberaal is staat zelfs meer aan de kant van de Palestijnen als je dat filmpje van gisteravond zag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, als ik dit zo lees: https://www.telegraaf.nl/(...)er-gure-rotopmerking
Voorts zijn er vele linkse organisaties die wel heel erg het Palestijnse lijden onder de aandacht brengen.![]()
pfffffffffquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:51 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
vast gebrainwashed door die moslim aan tafel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oh okay.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag net ook filmpjes van de grote explosie in Beiroet valselijk aan IDF gelinkt worden dus het is goed om kritisch te blijven kijken inderdaad.![]()
Nou, reguliere media is ook behoorlijk veel nepnieuws te vinden helaasquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het kaf moet echt nodig van het koren gescheiden worden. Wat een chaos. Ik lees zoveel mogelijk over de situatie op Reuters en Associated Press en De BBC.
Dat X moet je vermijden als de pest.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Alles om maar uit de gevangenis te blijven voor netanyahuIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Google even en je vind het wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga liever op bewijs ofzo. Tegenwoordig wordt zoveel geroepen.
https://www.historischnieuwsblad.nl/vechten-onder-invloed/![]()
Ik vond Derksen ook niet bepaald een kant kiezen. Zelf neig ik naar Israel, maar vind die bevolking ook best naar. Tientallen Israelis ontmoet tijdens reizen, meeste waren stuitend arrogant. Nu ben ik zelf nooit in Israel geweest maar ken er genoeg die dat wel zijn en die delen mijn ervaring mbt Israelische volk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat zij zelf precies tot hetzelfde slag mensen behoort (5% aan beide kanten) die met hun wraak en agressie dit staande houdt en niet tot de 95% aan beide zijden die gewoon rustig zijn leven wil leven.![]()
ik heb het verder ook niet gekeken hoor, beetje klaar met Derksen en zn vrindenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De pleuris zal binnenkort wel uitbreken tussen de VS en Iran. Al die warstocks schieten omhoog, dat gaat verder dan een lokaal conflict dat al jaren aan de gang is.blablablabla![]()
Klopt, ik tuinde bijna in de berichten dat Isral het water zou hebben afgesloten en Gaza bombardeert.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de waarheid als eerste is gesneuveld. Het is propaganda en lobbyen alom. In dit tijdperk van AI en deepfakes weet je niet meer wat je moet of kan geloven.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En daarom zou ik hier eigenlijk niet moeten/willen zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: wat denken die lui in het Midden-Oosten eigenlijk wel? Dat de hele wereld zich verdomme steeds en steeds maar weer opnieuw druk moet maken om de haat en ellende daarzo?
Want dat is ze daar nu toch weer gelukt:
Over Burma/Myanmar maakt(e) nauwelijks iemand zich druk.
Dat daar duizenden moslims worden verjaagd dan wel afgeslacht... wie maalt erom?
Maar om dat verdomde stuk land ten Oosten van de Mditerrane staan alle kranten en websites weer vol.
Ik nok ook maar weer ff af.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik zag het van Derksen, soms twijfelde ik (Kaars incident, etc etc) of het een slip of the tongue was. Maar hij doet dit bewust om aandacht te krijgen imo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk wel verdeeldheid onder linkse flank. Zeg maar BIJ1 die zit wel echt richting Pro Palestijnen, de echt linkse hoek. Maar minder diep aan de flanken zie ik wel een ander beeld. Ook veel meer variatie. Maar goed zelf iemand als Johan Derksen die echt niet links of liberaal is staat zelfs meer aan de kant van de Palestijnen als je dat filmpje van gisteravond zag.
Wellicht dat er (enige) verdeeldheid is, maar ik denk dat Israel nu een blanke cheque heeft om te doen wat nodig is zonder dat de hele wereld zich ermee bemoeit."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Komt ook omdat er veel joods links is, vooral in Amsterdam enzo. Waarom Femke al meteen met een keiharde reactie kwam over het terrorisme van Hamas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk wel verdeeldheid onder linkse flank. Zeg maar BIJ1 die zit wel echt richting Pro Palestijnen, de echt linkse hoek. Maar minder diep aan de flanken zie ik wel een ander beeld. Ook veel meer variatie. Maar goed zelf iemand als Johan Derksen die echt niet links of liberaal is staat zelfs meer aan de kant van de Palestijnen als je dat filmpje van gisteravond zag.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
'Duitse vrouw die in pick-up lag, leeft volgens familie nog'
De Duitse vrouw Shani Louk, van wie na de aanslagen van Hamas beelden naar buiten kwamen waarin te zien was dat ze vrijwel naakt bewusteloos achterin een pick-up lag, is volgens haar familie nog in leven. Haar familie zegt in een video gericht aan de Duitse regering dat ze met een ernstige hoofdwond in een ziekenhuis in Gaza ligt. Ze is volgens haar familie in kritieke toestand.
"We vragen, nee, we eisen dat de Duitse regering snel in actie komt", zegt de moeder van de 22-jarige Louk, die zowel de Isralische als de Duitse nationaliteit zou hebben. Ze was bij het festival bij kibboets Re'im, waar zeker 260 mensen zijn vermoord door terroristen van Hamas. Kort na de verrassingsaanval gingen beelden van Louk de wereld over. Even ging het verhaal dat ze een Isralische militair was die door Hamas door de straten werd gereden, maar haar familie in Duitsland zei haar later te herkennen aan haar dreadlocks en haar tatoeages.
Of Louk nog in leven was, was niet duidelijk, maar het werd aangenomen dat ze was vermoord. Duitse media, waaronder Der Spiegel, melden dat de vriend van de tante van Louk zegt dat ze levend in het Indonesische ziekenhuis in Beit Lahiya ligt, in Noord-Gaza. Hij mag zelf het ziekenhuis niet in, maar hij zegt vrijwel zeker te weten dat ze daar ligt. "Het ministerie van Buitenlandse Zaken moet nu wat doen. Elke dag telt", zegt hij tegen het blad.
NOS![]()
Wel mooi dat iedereen zich de vraag stelt waarom de veiligheidsdiensten van Isral "zo gefaald hebben".
Neemt stelt de vraag of de diensten wellicht helemaal niet gefaald hebben."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Komt ook omdat er veel joods links is, vooral in Amsterdam enzo. Waarom Femke al meteen met een keiharde reactie kwam over het terrorisme van Hamas.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Precies dat. En wij zitten op een redelijke afstand van dit conflict, maar zelfs hier zijn sommige mensen niet in staat om normaal het gesprek met elkaar aan te gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dan heb je nog de nawerking van het zien van feestende jongeren. Dat wekt ook niet echt sympathie op.
Een aantal jaar geleden vond een deel van een Palestijns gezin inclusief een peuter de dood toen hun huis in brand werd gestoken door kolonisten. Bij de rechtbank voor de zaak tegen de daders stonden toen lachende extremistische kolonisten dingen te roepen naar de familieleden van "Waar is Ali? Ali ligt op de grill, haha!"
Van dat soort dingen gaat je bloed spontaan koken en als je geluk hebt koelt je onderbuik daarna genoeg af om niet de hele bevolkingsgroep er niet op af te rekenen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Als je een waarde als vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel hebt staan moet je deze ook verdedigen als deze op een (voor jou) niet welgevallige manier wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:53 schreef sp3c het volgende:
ik heb het verder ook niet gekeken hoor, beetje klaar met Derksen en zn vrinden
Nederlandse uitvinding?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk lijkt me. Drugs en oorlog zijn al jaren hele grote vrienden.
"Dutch courage."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vraag ik me, heel serieus en uit psychologisch oogpunt, wel erg af hoe dat soort lieden (die oorlogsmisdaden plegen, vermoorden, verkrachten, baby's onthoofden, etc.) daar zelf achteraf mee (weten te) dealen. Kunnen ze er mee dealen, krijgen ze later PTSS? Spijt? Weten ze de daden goed te praten op grond van religie of een of ander psychologisch mechanisme (b.v. cognitieve dissonantie o.i.d.)?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dit is complotprietpraat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wel mooi dat iedereen zich de vraag stelt waarom de veiligheidsdiensten van Isral "zo gefaald hebben".
Neemt stelt de vraag of de diensten wellicht helemaal niet gefaald hebben.
Of heb je bewijs?![]()
Dat is best wel veelA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik vind het altijd opvallend hoeveel mensen Derksen ook meteen na gaan praten als hij een mening heeft, benieuwd of ze dat nu weer gaan doen. Ja zou best kunnen dat ze bewust ophef maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zag het van Derksen, soms twijfelde ik (Kaars incident, etc etc) of het een slip of the tongue was. Maar hij doet dit bewust om aandacht te krijgen imo.
Wellicht dat er (enige) verdeeldheid is, maar ik denk dat Israel nu een blanke cheque heeft om te doen wat nodig is zonder dat de hele wereld zich ermee bemoeit.
Ja, denk dat de meeste mensen logisch vinden dat Israel reageert op verschrikkelijke aanvallen van Hamas. Maar benieuwd hoe het verder gaat lopen en hoe hard Israel zal ingaan op de bevolking op de Gazastrook.![]()
Ook super dicht bevolkt, meer dan 2 miljoen mensen, oppervlakte gemeente Ede. Als er dan bommen vallen op flats...quote:![]()
Van wat ik me kan herinneren van het filmpje lag ze er nogal onnatuurlijk bij in die pickuptruck, benen lagen hoe ze totaal niet horen te liggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef Momo het volgende:
'Duitse vrouw die in pick-up lag, leeft volgens familie nog'
De Duitse vrouw Shani Louk, van wie na de aanslagen van Hamas beelden naar buiten kwamen waarin te zien was dat ze vrijwel naakt bewusteloos achterin een pick-up lag, is volgens haar familie nog in leven. Haar familie zegt in een video gericht aan de Duitse regering dat ze met een ernstige hoofdwond in een ziekenhuis in Gaza ligt. Ze is volgens haar familie in kritieke toestand.
"We vragen, nee, we eisen dat de Duitse regering snel in actie komt", zegt de moeder van de 22-jarige Louk, die zowel de Isralische als de Duitse nationaliteit zou hebben. Ze was bij het festival bij kibboets Re'im, waar zeker 260 mensen zijn vermoord door terroristen van Hamas. Kort na de verrassingsaanval gingen beelden van Louk de wereld over. Even ging het verhaal dat ze een Isralische militair was die door Hamas door de straten werd gereden, maar haar familie in Duitsland zei haar later te herkennen aan haar dreadlocks en haar tatoeages.
Of Louk nog in leven was, was niet duidelijk, maar het werd aangenomen dat ze was vermoord. Duitse media, waaronder Der Spiegel, melden dat de vriend van de tante van Louk zegt dat ze levend in het Indonesische ziekenhuis in Beit Lahiya ligt, in Noord-Gaza. Hij mag zelf het ziekenhuis niet in, maar hij zegt vrijwel zeker te weten dat ze daar ligt. "Het ministerie van Buitenlandse Zaken moet nu wat doen. Elke dag telt", zegt hij tegen het blad.
NOS
Zij is wel het gezicht van de slachting die Hamas deed dus zou me niet verbazen als ze proberen het idee overeind te houden dat ze nog leeft maar lijkt me sterk van de beelden te zien.![]()
dat zeker maar dan hoef ik nog niet naar Derksen en zijn vochtige vrinden te kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je een waarde als vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel hebt staan moet je deze ook verdedigen als deze op een (voor jou) niet welgevallige manier wordt gebruikt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook sterk iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren van het filmpje lag ze er nogal onnatuurlijk bij in die pickuptruck, benen lagen hoe ze totaal niet horen te liggen.
Zij is wel het gezicht van de slachting die Hamas deed dus zou me niet verbazen als ze proberen het idee overeind te houden dat ze nog leeft maar lijkt me sterk van de beelden te zien.![]()
![]()
ja maar waarom zouden ze haar lichaam meenemen en de rest laten liggen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En in verhouding nog veel meer moslims dan in Ede ook. Altijd lastig voor de hulpdiensten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook super dicht bevolkt, meer dan 2 miljoen mensen, oppervlakte gemeente Ede. Als er dan bommen vallen op flats...Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ja, dat hoor je ook bij aardbevingen, of feestelijkheden, of wat dan ook. Maar goed, deze discussie ga ik niet met je voeren, want ik zie al welke richting je wenst te sturen in dit draadje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch hoor je een Allah Ackbar bij aanslagen. Christenen kunnen daar trouwens ook wel wat van hele kromme dingen goed praten richting hun geloof (ok, geen aanslagen/moord, maar ook bizarre redeneringen)Allah Al Watan Al Malik![]()
en de leus free palestina?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Maar fokkers lijken niet te snappen: pro Palestina is niet pro Hamas. Verbaasd dat hij dat wel doet.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
Vind het zo erg voor die mensen daar die niets met deze ellende te maken hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook super dicht bevolkt, meer dan 2 miljoen mensen, oppervlakte gemeente Ede. Als er dan bommen vallen op flats...A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
hahaatjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En in verhouding nog veel meer moslims dan in Ede ook. Altijd lastig voor de hulpdiensten.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zag dit vanmorgen trouwens voorbij komen op de liveblog van de NOS.
Misschien is het al gepost vandaag maar zag het niet zo snel:
Ruim twintig landen melden doden, vermisten en gegijzelden
Landen over de hele wereld maken melding van gedode, vermiste en gegijzelde landgenoten na de aanval van Hamas in Isral afgelopen weekend. Veel buitenlanders en Isralirs met een dubbele nationaliteit waren aanwezig bij het festival in het zuiden van Isral waar Hamas-terroristen zaterdagochtend het vuur openden op bezoekers. Op het festivalterrein zijn meer dan 250 lichamen gevonden.
Nieuwszender Al Jazeera zette de berichtgeving uit ruim twintig landen op een rij, waaronder acht landen in Latijns-Amerika. Argentini heeft zeven doden en vijftien vermisten gemeld, Nepal tien doden en een vermiste en Thailand twaalf doden en elf gegijzelden. De VS heeft de dood van elf Amerikaanse burgers bevestigd.
Link naar artikel Al Jazeera:
What we know: The number of foreigners killed, mssing, abducted in Israel
Dozens of foreigners have been reported killed, missing or taken hostage following the surprise attack on Israel by Hamas fighters over the weekend.
More than 900 people have been killed in Israel and over 700 killed in retaliatory attacks on Gaza by Israeli forces so far.
Many of the foreigners killed and missing were attending an electronic music festival in the southern Israeli desert on Saturday when the Hamas attack began.
This is what we know of the foreign and dual-national casualties as well as those still missing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Salina op 10-10-2023 19:24:50 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Welke rest?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:02 schreef sp3c het volgende:
ja maar waarom zouden ze haar lichaam meenemen en de rest laten liggen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:02 schreef sp3c het volgende:
ja maar waarom zouden ze haar lichaam meenemen en de rest laten liggen?
Ik hoop het voor haar maar betwijfel het.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik heb geen idee.![]()
Slechte move om haar niet direct over te dragen aan Isral voor repatriring naar Duitsland . So much voor hun 'we willen een wapenstilstand' gelul.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren van het filmpje lag ze er nogal onnatuurlijk bij in die pickuptruck, benen lagen hoe ze totaal niet horen te liggen.
Zij is wel het gezicht van de slachting die Hamas deed dus zou me niet verbazen als ze proberen het idee overeind te houden dat ze nog leeft maar lijkt me sterk van de beelden te zien.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Lekker afgeven maar op kritische vragen niet beantwoorden. Typisch voor jouquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet overal een mening over. Ik selecteer zorgvuldig de vragen die ik wel wil, kan en zal beantwoorden. Handpicked volgens het aloude ambacht van klassiek geschoolden.![]()
jij dacht dat ze de enige dode op dat festival was ofwa?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nog hun kinderen weten te redden. Liefde temidden van alle bloeddorstige haat.And what rough beast, its hour come round at last,
welke rest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
God/allah/jahweh is maar een bloeddorstige sadistische teringlijer als die knakker dit allemaal laat gebeuren![]()
![]()
Het vinger wijzen is begonnen hoorA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Zag er ook niet best uit, maar in theorie zou het wel kunnen. Als je denk ik bewusteloos en/of erg hardhandig wordt meegesleurd dan is dat wel mogelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zij is wel het gezicht van de slachting die Hamas deed dus zou me niet verbazen als ze proberen het idee overeind te houden dat ze nog leeft maar lijkt me sterk van de beelden te zien.
Zou ook kunnen dat ze het opzettelijk gedaan hebben zodat ze niet kan weglopen, dat word ook gesuggereerd bij het filmpje met de vrouw in de grijze broek waar ze bij haar enkel een snijwond lijkt te hebben.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:05 schreef Perrin het volgende:
Nog hun kinderen weten te redden. Liefde temidden van alle bloeddorstige haat.[ twitter ]![]()
Triest.![]()
Ik dacht het ook, maar dat kan net zo goed verzonnen propaganda zijn, want zo kan je doorredeneren tot bepaalde conclusies wat het tot doel heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dit is complotprietpraat.
Of heb je bewijs?God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
Nee, ik snapte je zin niet. Alsof je de rest van haar lichaam bedoelde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij dacht dat ze de enige dode op dat festival was ofwa?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Is dat indirect pro-hamas?quote:God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
Sluitend bewijs niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dit is complotprietpraat.
Of heb je bewijs?
Maar de Mosad heeft vele roemruchte zaken gefixed, van nazikopstukken terughalen vanuit zuid-amerika tot aan oorlogen winnen die voor de buitenstaander lijkt gedoemd te zijn tot mislukken.
Bij mij gaat het er niet in dat zij ineens niks meer kunnen. Massale mortier- en artillerieaanvallen zie je doorgaans aankomen. Dit is geen eenlingenactie he."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Complotprietpraat dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sluitend bewijs niet.
Maar de Mosad heeft vele roemruchte zaken gefixed, van nazikopstukken terughalen vanuit zuid-amerika tot aan oorlogen winnen die voor de buitenstaander lijkt gedoemd te zijn tot mislukken.
Bij mij gaat het er niet in dat zij ineens niks meer kunnen. Massale mortier- en artillerieaanvallen zie je doorgaans aankomen. Dit is geen eenlingenactie he.![]()
Het is een complot! Het is een complot!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt stelt de vraag of de diensten wellicht helemaal niet gefaald hebben.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik twijfelde lang of hij het (on)bewust deed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opvallend hoeveel mensen Derksen ook meteen na gaan praten als hij een mening heeft, benieuwd of ze dat nu weer gaan doen. Ja zou best kunnen dat ze bewust ophef maken.
Ja, denk dat de meeste mensen logisch vinden dat Israel reageert op verschrikkelijke aanvallen van Hamas. Maar benieuwd hoe het verder gaat lopen en hoe hard Israel zal ingaan op de bevolking op de Gazastrook.
Ik neem aan dat Israel helemaal niets doet met de bevolking in de Gazastrook, wel is er natuurlijke grote kans op collatoral damage omdat Hamas hun eigen inwoners inzet als menselijk schild.
Sad but true."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
nou dat vind ik raar hoor maar goed, heel die aanslag was een beestachtig dus dat zou ook nog wel gekund hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, ik snapte je zin niet. Alsof je de rest van haar lichaam bedoelde.
maar ik denk vind het dus raar dat ze die ene mee zouden nemen en de rest niet, tenzij ze onderweg overleden is ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jawel, maar ik kies zelf wel mijn woorden en of ik de vraag direct beantwoord of via een gigantische omweg. Bij mij mag je tussen de regels door lezen. Maar de conclusie is dan voor je eigen rekening. Want ik zeg het (net) niet expliciet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lekker afgeven maar op kritische vragen niet beantwoorden. Typisch voor jou
Nee het is geen complot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is een complot! Het is een complot!
![]()
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Ik ben benieuwd of dit verhaal echt gebeurd is of verzonnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:05 schreef Perrin het volgende:
Nog hun kinderen weten te redden. Liefde temidden van alle bloeddorstige haat.[ twitter ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Je bent gewoon aan het raaskallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kies zelf wel mijn woorden en of ik de vraag direct beantwoord of via een gigantische omweg. Bij mij mag je tussen de regels door lezen. Maar de conclusie is dan voor je eigen rekening. Want ik zeg het (net) niet expliciet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2023 19:12:02 ]![]()
"How come this huge failure?" Former Israeli negotiator daniel levy https://youtube.com/shorts/0mOD2vTv9bc?si=BU1onlLVi0aBDCfBIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hoor de besneden medelanders nooit over de Westelijke Sahara, hoe zou dat toch komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En daarom zou ik hier eigenlijk niet moeten/willen zijn.
Zoals ik gisteren al zei: wat denken die lui in het Midden-Oosten eigenlijk wel? Dat de hele wereld zich verdomme steeds en steeds maar weer opnieuw druk moet maken om de haat en ellende daarzo?
Want dat is ze daar nu toch weer gelukt:
Over Burma/Myanmar maakt(e) nauwelijks iemand zich druk.
Dat daar duizenden moslims worden verjaagd dan wel afgeslacht... wie maalt erom?
Maar om dat verdomde stuk land ten Oosten van de Mditerrane staan alle kranten en websites weer vol.
Ik nok ook maar weer ff af.![]()
Ohnoooooo!!!quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat is lef tonen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:11 schreef Kloppend_Hart het volgende:
prachtig verwoord, burgemeester van Antwerpen
[ twitter ]![]()
Waarom zou het niet echt zijn? Vraag me wel af wat de reden is dat ze niet bij de baby’s in de schuilkelder bleven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit verhaal echt gebeurd is of verzonnen.
Te klein?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:11 schreef Kloppend_Hart het volgende:
prachtig verwoord, burgemeester van Antwerpen
[ twitter ]Nieuw is niet altijd beter.![]()
Jij hebt er echter wel eentje door de vraag niet te beantwoorden over Hamas, Iran en hun vileine plannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend redelijk. En ontzettend stoer van hem dat hij:
De beste man heeft duidelijk geen ruggengraat van papier mach. Ik mag hem wel.![]()
Er lagen zes-zeven dode palestijnen voor de deur. Ze zullen wel gevochten hebben voor hun leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt zijn? Vraag me wel af wat de reden is dat ze niet bij de baby’s in de schuilkelder bleven.
Te klein?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hij zal niet voor niets burgemeester van die stad zijn, plus er woont een grote Joodse gemeenschap in Antwerpenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ik![]()
Op zich wel, je moet het zo zien. Ik ben in deze net als Johan Derksen. Ruggengraat van massief edelmetaal. Ik leg de feiten graag bloot ook al doen ze pijn.quote:
Amsterdam ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Antwerpen heeft een grote Joodse gemeenschap.![]()
Nou dat valt reuze mee. En in Amsterdam is ook al de Isralische vlag gehesenquote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Verbrande lichamen zijn niet perse schaars na een berg raketten. En ja natuurlijk huilt mijn hart om kinderen. Het ging erom dat dit fake nieuws is en we niet van fake nieuws houden. Of van Isral.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
een paar verbrande lichamen bij elkaar gooien, je typt het zo alsof iedereen die in zijn schuurtje heeft liggen, zie je nou niet hoe bizar dat is wat je typt?![]()
Ik denk dat dit misschien hier is gepost ergens vandaag, maar beelden van het leven in Gaza nu![]()
nouquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat dit misschien hier is gepost ergens vandaag, maar beelden van het leven in Gaza nu
[ twitter ]![]()
Vraag me echt af of dit echt is, fysieke kenmerken lijkt om volwassenen te gaanquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Die halve garen met vlaggen in de Arena tellen niet mee h.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Isralische minister van Defensie kondigt 'volledig offensief' aan
De Isralische minister van Defensie Gallant zegt dat hij de opdracht heeft gegeven "alle beperkingen" los te laten in de strijd tegen Hamas. Gallant heeft dit gezegd tijdens een ontmoeting met militairen bij de grens met de Gazastrook, melden Isralische media.
Hij zei daarnaast dat Isral nu overgaat op een "volledig offensief". Gallant: "Ze zullen spijt krijgen van dit moment - Gaza zal niet terugkeren naar wat het was".
https://nos.nl/collectie/(...)ick-up-lag-leeft-nog
[ Bericht 21% gewijzigd door sp3c op 10-10-2023 19:22:18 ]![]()
Niet meer.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hoe kalm ze is geeft ook wel weer hoe kut het daar sowieso al moet zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat dit misschien hier is gepost ergens vandaag, maar beelden van het leven in Gaza nu
[ twitter ]![]()
Ze blijven het ook proberen, die HezbollahA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Prima.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:20 schreef Momo het volgende:
Isralische minister van Defensie kondigt 'volledig offensief' aan
De Isralische minister van Defensie Gallant zegt dat hij de opdracht heeft gegeven "alle beperkingen" los te laten in de strijd tegen Hamas. Gallant heeft dit gezegd tijdens een ontmoeting met militairen bij de grens met de Gazastrook, melden Isralische media.
Hij zei daarnaast dat Isral nu overgaat op een "volledig offensief". Gallant: "Ze zullen spijt krijgen van dit moment - Gaza zal niet terugkeren naar wat het was".I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Vanochtend al uitgebreid besproken ja, batterij 2 % maar kennelijk wel alles kunnen filmen, editen en uploaden met een ander toestel. Dus ergens zou nog wel stroom zijn geweest, anders gebruik je je batterij wel wat nuttiger lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]![]()
zet alstjeblieft de linkjes erbij als je iets ergens vandaan quote want we krijgen er gezeik mee en ik ben niet altijd in staat om het voor jullie te doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die kunnen dan gevoeglijk in het excrement zakken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ik
Vochtig.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Lekker belangrijk wat die 60% vindt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ik![]()
las ergens dat 80 procent werkloos is en dat ze vrijwel geen toekomstperspectief hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:20 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Hoe kalm ze is geeft ook wel weer hoe kut het daar sowieso al moet zijn.
En dat hamas ook voor voedsel en dit soort dingen zorgt dus dat daarom best veel aanhang hebben.
Vaak ook gelezen dat het gewoon 1 grote openlucht gevangenis is![]()
Voor WO2 was Amsterdam de Joodse hoofdstad van West-Europa, na de oorlog was daar zeg maar niet heel veel meer van over.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Indrukwekkend… ik heb te doen met die meid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Alleen uit de NOS liveblog zet ik er niks bij, al die kleine berichtjes, maar wel als het een andere bron is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:21 schreef sp3c het volgende:
zet alstjeblieft de linkjes erbij als je iets ergens vandaan quote want we krijgen er gezeik mee en ik ben niet altijd in staat om het voor jullie te doen![]()
waarom niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen uit de NOS liveblog zet ik er niks bij, al die kleine berichtjes, maar wel als het een andere bron is.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naja boeit me ook niet, zet het er gewoon bij want ik ga het verwijderenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zoiets is het, inderdaad. En je dan maar afvragen waarom er geen welvaart is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef bitterbal het volgende:
las ergens dat 80 procent werkloos isOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Lijkt me toch prima, ik neem aan dat BuZa dat toestel gewoon betaalt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik het goed dat wij (als rijk westers land) op het moment NUL capaciteit hebben om Defensie repatrieringvluchten uit te laten voeren?
Of is het normaal dat minder bedeelde landen militaire transport vliegtuigen op en neer kunnen laten vliegen en wij denken: "mwa.. dat kan de KLM wel aan."Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Is dat het enige wat je er van vind?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Vanochtend al uitgebreid besproken ja, batterij 2 % maar kennelijk wel alles kunnen filmen, editen en uploaden met een ander toestel. Dus ergens zou nog wel stroom zijn geweest, anders gebruik je je batterij wel wat nuttiger lijkt me.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Extra stap op mobiel.quote:
En gaat de NOS moeilijk doen dan als ik geen link erbij zet? Het is niet alsof nieuwsberichten uit mijn duim ga zuigen. Volkskrant, Parool etc. deden toch wel moeilijk en sowieso bron als het niet een nieuwsbericht is dat op vrijwel echte nieuwssite staat.![]()
Lijntoestellen zijn toch veel beter geschikt om een grote groep personen op te halen dan militaire vliegtuigen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik het goed dat wij (als rijk westers land) op het moment NUL capaciteit hebben om Defensie repatrieringvluchten uit te laten voeren?
Of is het normaal dat minder bedeelde landen militaire transport vliegtuigen op en neer kunnen laten vliegen en wij denken: "mwa.. dat kan de KLM wel aan."Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Maar hoe komt het dat 80 procent werkloos is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoiets is het, inderdaad. En je dan maar afvragen waarom er geen welvaart is.![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijntoestellen zijn toch veel beter geschikt om een grote groep personen op te halen dan militaire vliegtuigen?![]()
Ok dan nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
naja boeit me ook niet, zet het er gewoon bij want ik ga het verwijderen![]()
dat weet ik echt niet, de regel is dat de linkjes erbij moeten dus ze moeten erbijquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Extra stap op mobiel.
En gaat de NOS moeilijk doen dan als ik geen link erbij zet? Het is niet alsof nieuwsberichten uit mijn duim ga zuigen. Volkskrant, Parool etc. deden toch wel moeilijk en sowieso bron als het niet een nieuwsbericht is dat op vrijwel echte nieuwssite staat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of er meer woonden dan bijvoorbeeld Antwerpen of Parijs vraag ik me af, er zijn er procentueel wel veel aanzienlijk meer gedeporteerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor WO2 was Amsterdam de Joodse hoofdstad van West-Europa, na de oorlog was daar zeg maar niet heel veel meer van over.
Blijft een open zenuw in de geschiedenis, daarom zie je Nederland in dit soort conflicten ook steevast blind achter Isral aanlopen. Alsof ze nog wat goed te maken hebben.blablablabla![]()
Procentueel had Nederland een veel grotere hoeveelheid Joden dan de rest van West-Europa, dat was ook een van de redenen dat de Jodenvervolging er hier zo hard aan toe ging.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Of er meer woonden dan bijvoorbeeld Antwerpen of Parijs vraag ik me af, er zijn er procentueel wel veel aanzienlijk meer gedeporteerd.
Blijft een open zenuw in de geschiedenis, daarom zie je Nederland in dit soort conflicten ook steevast blind achter Isral aanlopen. Alsof ze nog wat goed te maken hebben.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Omdat er niet voor iedereen banen zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat 80 procent werkloos is?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Gebrekkige infrastructuur, niet interessant voor ondernemers/investeerders en de totale afwezigheid van een sturende overheid. Beperkte grondstoffen vanwege de noodzakelijke grensblokkade. En voor de rest wordt alles wel betaald uit de internationale steunfondsen voor Palestina. Zoiets?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat 80 procent werkloos is?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Omdat ze structureel getreiterd en gekleineerd worden door hun Joodse overheersers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat 80 procent werkloos is?blablablabla![]()
Alsof ze zich daar iets van zullen aantrekken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Je moet link doen zoals ik begrijpquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan er toch ook gewoon (NOS.NL) bijzetten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: