Twitter zit er vol mee idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup
Ten tijde van Covid was dat op FOK! zelfs verboden op een gegeven moment.
Omdat er allerlei "wetenschappelijke" bronnen van alles claimden wat de plank volledig missloeg.
Zo'n verbod zou in NWS ook op zijn plek zijn. Het oogt allemaal heel officieel zo'n Tweet maar is vaak misleidende bagger of niet te verifiëren op waarheid.
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Israël vanzelfsprekend.. Maar Israël heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja.. in het verleden hadden de Palestijnen meer grond dan Israël kunnen krijgen dit hebben ze toen geweigerd. Het is niet dat de schuld zozeer alleen bij Israël ligt. Daar is dit alles veel te complex voor.
Precies, maar op de een of andere manier hebben mensen massaal besloten dit soort dingen te negeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Israël vanzelfsprekend.. Maar Israël heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.
haha, israel heeft meer toegegeven aan palestijnen dan dat de palestijnen in eerste instantie uberhaupt gevraagd hebben. Israel is degene die steeds concessies heeft gedaan, op alles. De palestijnen hebben keer op keer de 2 statenoplossing verworpen, keer op keer besprekingen verlaten, ondanks toezeggingen en concessies van israel. En nu gaan janken dat er ook joden in hun gebied gaan wonen, the horror, het moet wel etnisch zuiver blijven daar natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Israël vanzelfsprekend.. Maar Israël heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.
Ziek iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, maar op de een of andere manier hebben mensen massaal besloten dit soort dingen te negeren.
Help me eens wat die deal exact behelsde, want ik ken eigenlijk alleen die tweestatendeal waarbij de VN betrokken was. Waarbij Israël de boel dusdanig saboteerde dat er zelfs sprake was van sancties tegen Israël. Een linkje met wat informatie of zo volstaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
haha, israel heeft meer toegegeven aan palestijnen dan dat de palestijnen in eerste instantie uberhaupt gevraagd hebben. Israel is degene die steeds concessies heeft gedaan, op alles. De palestijnen hebben keer op keer de 2 statenoplossing verworpen, keer op keer besprekingen verlaten, ondanks toezeggingen en concessies van israel. En nu gaan janken dat er ook joden in hun gebied gaan wonen, the horror, het moet wel etnisch zuiver blijven daar natuurlijk
joh, de VN geeft al sancties als een orthodoxe jood een scheet laat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Help me eens wat die deal exact behelsde, want ik ken eigenlijk alleen die tweestatendeal waarbij de VN betrokken was. Waarbij Israël de boel dusdanig saboteerde dat er zelfs sprake was van sancties tegen Israël. Een linkje met wat informatie of zo volstaat.
Volgens mij heeft Israël zijn gebied steeds verder uitgebreid zonder dat daar een afspraak voor was. Nogmaals, het is verder prima mogelijk om tegen de daden van Hamas te zijn én wat eerlijker te zijn over de geschiedenis. Dat hoeft elkaar echt niet te bijten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
haha, israel heeft meer toegegeven aan palestijnen dan dat de palestijnen in eerste instantie uberhaupt gevraagd hebben. Israel is degene die steeds concessies heeft gedaan, op alles. De palestijnen hebben keer op keer de 2 statenoplossing verworpen, keer op keer besprekingen verlaten, ondanks toezeggingen en concessies van israel. En nu gaan janken dat er ook joden in hun gebied gaan wonen, the horror, het moet wel etnisch zuiver blijven daar natuurlijk
Gelukkig weet jij het allemaal zo goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
joh, de VN geeft al sancties als een orthodoxe jood een scheet laat.
Die ga je niet krijgen, want het gaat ook niet om het echte verhaal, we zijn boos, dus dan zijn we irrationeel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Help me eens wat die deal exact behelsde, want ik ken eigenlijk alleen die tweestatendeal waarbij de VN betrokken was. Waarbij Israël de boel dusdanig saboteerde dat er zelfs sprake was van sancties tegen Israël. Een linkje met wat informatie of zo volstaat.
Onzin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
euh. het waren de palestijnen die dit steeds afwezen
Of is het atrocitiy propaganda waar twitter mee te koop loopt om een nieuwe oorlog te verkopen met Iran bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:41 schreef Ciclon het volgende:
Walgelijke lui
https://twitter.com/CollinRugg/status/1711765674627060020
Wat is er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:51 schreef vosss het volgende:
Benieuwd naar vrijdag. Zou redelijk kunnen escaleren denk ik.
Hij wil begin dit jaar best kijken naar een tweestatenoplossing maar zonder daarbij de soevereiniteit te erkennen van de Palestijnen of daar ook maar enige mate van gewapende aanwezigheid bij te tolereren:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Israël zijn gebied steeds verder uitgebreid zonder dat daar een afspraak voor was. Nogmaals, het is verder prima mogelijk om tegen de daden van Hamas te zijn én wat eerlijker te zijn over de geschiedenis. Dat hoeft elkaar echt niet te bijten.
Ja dat gaat hem dus niet wordenquote:“I’m certainly willing to have them have all the powers that they need to govern themselves, but none of the powers that can threaten us,” Netanyahu told Tapper in Jerusalem on Tuesday.
Benieuwd hoe lang Iran openblijft als optie. Straks is het echt over Egypte als je naar Azië wil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:35 schreef jakosi het volgende:
[..]
Bulgarije - Turkije - Iran - Afghanistan - Pakistan - India is de route naar Zuidoost Azië.
Nee ik ben bang dat het allemaal te laat is, dit is een probleem dat zich decennia heeft opgebouwd. Ik zou eigenlijk niet weten wat de oplossing is, maar weer 20 jaar oorlog lijkt mij in ieder geval niet de juiste.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil begin dit jaar best kijken naar een tweestatenoplossing maar zonder daarbij de soevereiniteit te erkennen van de Palestijnen of daar ook maar enige mate van gewapende aanwezigheid bij te tolereren:
[..]
Ja dat gaat hem dus niet worden
Ja natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil begin dit jaar best kijken naar een tweestatenoplossing maar zonder daarbij de soevereiniteit te erkennen van de Palestijnen of daar ook maar enige mate van gewapende aanwezigheid bij te tolereren:
[..]
Ja dat gaat hem dus niet worden
Denk je dat het een grootschalige aanval van Hezbollah gaat worden de komende dagen? Lijkt me behoorlijk suicidaal nu Israël gewaarschuwd en gemobiliseerd is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:49 schreef koos_vriendloos het volgende:
Steeds meer activiteit tussen de Libanon Israel grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |